Krosno: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Krosno w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013


Numer ogłoszenia: 354756 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.krosno.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Krosno w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Krosno w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia składa się z XII zadań: - zadanie I - III części - zadanie II - IV części - zadanie III - IV części - zadanie IV - III części - zadanie V - IV części - zadanie VI - V części - zadanie VII - IV części - zadanie VIII - IV części - zadanie IX - III części - zadanie X - IV części - zadanie XI - V części - zadanie XII - VI części Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) realizacji w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dodatkowych w wymiarze godzin przewidzianych dla każdego rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą Dyrektora szkoły i koordynatora projektu; 2) opracowania w terminie 7 dni od podpisania umowy projektu autorskich programów zajęć z podaniem celu programu, proponowanych tematów z opisem materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły; 3) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć w uzgodnieniu z koordynatorem projektu i dyrektorem szkoły, zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie realizacji projektu. W/w harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy z Wykonawcą. 4) uzgadniania z koordynatorem projektu oraz z dyrektorem szkoły wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5) systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć, tj. listy obecności, dzienniki zajęć i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu; 6) opracowania i bieżącego prowadzenia kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie; 7) przygotowania i sporządzania w formie elektronicznej i papierowej sprawozdań kwartalnych z postępu realizacji działań wynikających z projektu, a merytorycznie związanych z realizacją określonego rodzaju zajęć. Sprawozdania składane będą do ostatniego dnia w danym kwartale i przekazywanie do szkolnego koordynatora; 8) przygotowania i przekazania do dnia 28 czerwca 2013r.: a) kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w których zawarte będzie okresowe porównywanie wyników osiąganych przez uczniów, b) dzienników zajęć, c) raportu podsumowującego okres realizacji danego rodzaju zajęć; 9) Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 7 i 8 zawiadomi Wykonawcę o prawidłowym, bądź nieprawidłowym rozliczeniu przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia błędów i braków Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia; 10) opracowania i bieżącego prowadzenia kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą (informacja przekazywana w formie elektronicznej i papierowej koordynatorowi projektu oraz dyrektorom poszczególnych szkół, w których realizowany jest projekt). Dokumenty wymienione w pkt. 3, 6, 7, 10,11 muszą być sporządzone według wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego; 11) opracowania miesięcznego zestawienia dotyczącego wypłaconych wynagrodzeń osób prowadzących zajęcia w danej szkole i przedłożenia w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą, dyrektorowi danej jednostki; 12) gromadzenia wytworów pracy uczestników projektu; 13) ścisłej współpracy z Zamawiającym; 14) dodatkowego informowania o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru; 15) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 16) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 17) przestrzegania prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszenie plakatów, posługiwania się logotypami UE i POKL itp. zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi; 18) w przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej zajęcia o co najmniej takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich wymienionych w przetargu części. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich wymienionych w zadań. Jednostka: godzina używana w SIWZ odpowiada 45 minutom.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 12.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i tematyką usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (adekwatnie do tematyki zajęć, na które wykonawca składa ofertę). W zadaniu IX, w części III Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku wykazania się przez wykonawcę dysponowaniem osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowała co najmniej dwa zamówienia w zakresie specjalistycznych zajęć terapeutycznych (hipoterapia, dogoterapia). W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz zrealizowanych lub realizowanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i tematyką usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b) dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca realizuje uprawnienie opisane powyżej, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej Ustawy).


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dla następujących zadań: Zadanie I - część I i II Zadanie VI - część I i II Zadanie VIII - część I i II Zadanie X - część I i II Zadanie XII - część I i II W w/w zadaniach i ich częściach wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej i studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki. Każda w/w osoba powinna posiadać stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Zadanie II - część I i II Zadanie III - część I i II Zadanie V - część I i II Zadanie VII - część I i II Zadanie XI - część I i II W w/w zadaniach i ich częściach wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki. Każda w/w osoba powinna posiadać stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Zadanie IX - część I i II W w/w zadaniu i jego częściach wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki specjalnej. Każda w/w osoba powinna posiadać stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Zadanie II - część III Zadanie III - część III Zadanie IV - część I Zadanie V - część III Zadanie VI - część III Zadanie VII - część III Zadanie VIII - część III Zadanie X - część III Zadanie XI - część III Zadanie XII - część III W w/w zadaniach i ich częściach wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii. Każda w/w osoba powinna posiadać stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Zadanie II - część IV Zadanie III - część IV Zadanie IV - część II Zadanie V - część IV Zadanie VI - część IV Zadanie VII - część IV Zadanie VIII - część IV Zadanie X - część IV Zadanie XI - część IV Zadanie XII - część V W w/w zadaniach i ich częściach wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego lub wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej. Każda w/w osoba powinna posiadać stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Zadanie I - część III W w/w zadaniu, w tej części wykonawca winien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej oraz kwalifikacje do nauczania języka angielskiego. Osoba ta powinna posiadać stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Zadanie IV - część III Zadanie VI - część V Zadanie XI - część V Zadanie XII - część VI W w/w zadaniach i ich częściach wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej. Każda w/w osoba powinna posiadać stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Zadanie IX - część III W w/w zadaniu, w tej części - Zamawiający nie stawia warunku posiadania określonego wykształcenia. Zadanie XII - część IV W w/w zadaniu, w tej części wykonawca winien dysponować osobą posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia do prowadzenia tego rodzaju zajęć. Każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, b) w przypadku zawieszenia realizacji usług przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych usług. 3. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych usług, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.krosno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 312, przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie - III piętro lub otrzymać przesyłką pocztową.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Krosno, ul. Lwowska 28a, Kancelaria Ogólna.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmiejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: Powyższe zasady porozumiewania się nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) lub przepisów Kodeksu Cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Jolanta Kopciuch-Szmyd - Wydział Edukacji Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych, 2) Małgorzata Wanat lub Adriana Łącka - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem -Zamówienia publiczne b) faksem - nr: 0-13 47 43 312 c) drogą mailową - zp@um.krosno.pl Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28 czerwca 2013r. Znak sprawy: ZP.271.97.2011.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 1.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy -120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 6; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 4.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin) czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 15; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 5.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 12; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 7; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 6.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 12; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 7.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 15; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część V. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 8.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 15; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 10.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 16; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 11.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (hipoterapia, dogoterapia) dla dzieci niepełnosprawnych liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 12.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 13; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 14.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 4; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 8 grup - 240 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 4; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 8 grup - 240 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 4; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 8 grup - 240 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 5; liczba dzieci w grupie - 16; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 10 grup - 300 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część V. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 15.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 7; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część V. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 16; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część VI. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 28.06.2013.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Krosno: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Krosno w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013


Numer ogłoszenia: 429854 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 354756 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Krosno w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Krosno w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia składa się z XII zadań: - zadanie I - III części - zadanie II - IV części - zadanie III - IV części - zadanie IV - III części - zadanie V - IV części - zadanie VI - V części - zadanie VII - IV części - zadanie VIII - IV części - zadanie IX - III części - zadanie X - IV części - zadanie XI - V części - zadanie XII - VI części ZADANIE I Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 1 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE II Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy -120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 6; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE III Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 4 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin) czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 15; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE IV Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 5 Część I. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 12; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 7; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE V Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 6 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 12; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE VI Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 7 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 15; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część V. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE VII Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 8 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 15; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE VIII Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 10 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 16; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE IX Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 11 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (hipoterapia, dogoterapia) dla dzieci niepełnosprawnych liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE X Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 12 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 13; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE XI Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 14 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 4; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 8 grup - 240 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 4; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 8 grup - 240 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 4; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 8 grup - 240 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 5; liczba dzieci w grupie - 16; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 10 grup - 300 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część V. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym: liczba grup w danym roku szkolnym - 2; liczba dzieci w grupie - 5; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 ZADANIE XII Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 15 Część I. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 10; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część II. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część III. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 4; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część IV. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: liczba grup w danym roku szkolnym - 1; liczba dzieci w grupie - 7; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 2 grupy - 60 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część V. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 16; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Część VI. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie matematyczno - przyrodniczym: liczba grup w danym roku szkolnym - 3; liczba dzieci w grupie - 8; liczba godzin przypadająca na jedną grupę w roku szkolnym - 30 (łącznie 6 grup - 180 godzin); czas realizacji - rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) realizacji w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dodatkowych w wymiarze godzin przewidzianych dla każdego rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu, bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych, w których uczniowie już uczestniczą. Zmiana godzin jest dopuszczalna jedynie za wcześniejszą pisemną zgodą Dyrektora szkoły i koordynatora projektu; 2) opracowania w terminie 7 dni od podpisania umowy projektu autorskich programów zajęć z podaniem celu programu, proponowanych tematów z opisem materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły; 3) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć w uzgodnieniu z koordynatorem projektu i dyrektorem szkoły, zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie realizacji projektu. W/w harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy z Wykonawcą. 4) uzgadniania z koordynatorem projektu oraz z dyrektorem szkoły wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5) systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć, tj. listy obecności, dzienniki zajęć i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu; 6) opracowania i bieżącego prowadzenia kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia wskaźników pomiaru celów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie; 7) przygotowania i sporządzania w formie elektronicznej i papierowej sprawozdań kwartalnych z postępu realizacji działań wynikających z projektu, a merytorycznie związanych z realizacją określonego rodzaju zajęć. Sprawozdania składane będą do ostatniego dnia w danym kwartale i przekazywanie do szkolnego koordynatora; 8) przygotowania i przekazania do dnia 28 czerwca 2013r.: a) kart obserwacji i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, w których zawarte będzie okresowe porównywanie wyników osiąganych przez uczniów, b) dzienników zajęć, c) raportu podsumowującego okres realizacji danego rodzaju zajęć; 9) Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 7 i 8 zawiadomi Wykonawcę o prawidłowym, bądź nieprawidłowym rozliczeniu przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia błędów i braków Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia; 10) opracowania i bieżącego prowadzenia kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę przepracowanych godzin. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą (informacja przekazywana w formie elektronicznej i papierowej koordynatorowi projektu oraz dyrektorom poszczególnych szkół, w których realizowany jest projekt). Dokumenty wymienione w pkt. 3, 6, 7, 10,11 muszą być sporządzone według wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego; 11) opracowania miesięcznego zestawienia dotyczącego wypłaconych wynagrodzeń osób prowadzących zajęcia w danej szkole i przedłożenia w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą, dyrektorowi danej jednostki; 12) gromadzenia wytworów pracy uczestników projektu; 13) ścisłej współpracy z Zamawiającym; 14) dodatkowego informowania o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru; 15) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 16) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; 17) przestrzegania prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszenie plakatów, posługiwania się logotypami UE i POKL itp. zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi; 18) w przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej zajęcia o co najmniej takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich wymienionych w przetargu części. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich wymienionych w przetargu części. Jednostka: godzina używana w SIWZ odpowiada 45 minutom..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Krosno w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 1


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Stabryła FUH EDU-MAR, {Dane ukryte}, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    14300,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    14300,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    14300,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Sługocka-Wilk Pracownia Terapii Logopedycznej i Psychostymulacji LOGRUS, {Dane ukryte}, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    28212,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    28212,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    28700,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 4


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Stabryła FUH EDU-MAR, {Dane ukryte}, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    37920,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    37920,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    37920,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 5


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Sługocka-Wilk Pracownia Terapii Logopedycznej i Psychostymulacji LOGRUS, {Dane ukryte}, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    23510,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    23510,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    23600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 6


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Stabryła FUH EDU-MAR, {Dane ukryte}, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    37900,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    37900,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    37900,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 7


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Stabryła FUH EDU-MAR, {Dane ukryte}, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    42600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    42600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    42600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 8


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Sługocka-Wilk Pracownia Terapii Logopedycznej i Psychostymulacji LOGRUS, {Dane ukryte}, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    37616,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    37616,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    37900,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 10


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Stabryła FUH EDU-MAR, {Dane ukryte}, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18900,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18900,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18900,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 12


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Stabryła FUH EDU-MAR, {Dane ukryte}, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    33180,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    33180,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    33180,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 14


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Stabryła FUH EDU-MAR, {Dane ukryte}, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    89000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    89000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    89326,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 15


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Stabryła FUH EDU-MAR, {Dane ukryte}, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 366830,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    66000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    66000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    66000,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Lwowska 28A, 38-400 Krosno
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: zp@um.krosno.pl
tel: 13 47 43 218
fax: 13 47 43 218
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-11-03
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 35475620110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-10-26
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 602 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 12
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.krosno.pl
Informacja dostępna pod: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 312, przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie - III piętro lub otrzymać przesyłką pocztową
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 1 Marek Stabryła FUH EDU-MAR
Sanok
2011-12-16 14 300,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3 Barbara Sługocka-Wilk Pracownia Terapii Logopedycznej i Psychostymulacji LOGRUS
Krosno
2011-12-16 28 212,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 4 Marek Stabryła FUH EDU-MAR
Sanok
2011-12-16 37 920,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 5 Barbara Sługocka-Wilk Pracownia Terapii Logopedycznej i Psychostymulacji LOGRUS
Krosno
2011-12-16 23 510,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 6 Marek Stabryła FUH EDU-MAR
Sanok
2011-12-16 37 900,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 7 Marek Stabryła FUH EDU-MAR
Sanok
2011-12-16 42 600,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 8 Barbara Sługocka-Wilk Pracownia Terapii Logopedycznej i Psychostymulacji LOGRUS
Krosno
2011-12-16 37 616,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 10 Marek Stabryła FUH EDU-MAR
Sanok
2011-12-16 18 900,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 12 Marek Stabryła FUH EDU-MAR
Sanok
2011-12-16 33 180,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 14 Marek Stabryła FUH EDU-MAR
Sanok
2011-12-16 89 000,00
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 15 Marek Stabryła FUH EDU-MAR
Sanok
2011-12-16 66 000,00