Wynik przetargu

Zamawiający:
Gmina Przygodzice
Adres: Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: zampubliczne@przygodzice.pl
tel: 625 927 722
fax: 625 927 000
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 9563620140 Data Udzielenia: 2014-03-21
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
45000000-7 Roboty budowlane
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Przebudowa sali wiejskiej w miejscowości Chynowa - zamówienie dodatkowe InterMAX Wiesław Puchalski
Przygodzice
16 912,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-03-21
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
450000007
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
16 913,00 zł
Minimalna złożona oferta:
16 913,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
16 913,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
16 913,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Przygodzice: Przebudowa sali wiejskiej w miejscowości Chynowa - zamówienie dodatkowe


Numer ogłoszenia: 95636 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, faks 062 5927000.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sali wiejskiej w miejscowości Chynowa - zamówienie dodatkowe.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w zakresie demontażu płyt azbestowych wraz z ich utylizacją.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pn. Przebudowa sali wiejskiej w miejscowości Chynowa realizowany jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterMAX Wiesław Puchalski, ul. Wrocławska 139, 63-421 Przygodzice, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16659,91 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16912,86


  • Oferta z najniższą ceną:
    16912,86
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16912,86


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji prac, podczas demontażu sufitu sali głównej wykonanego z drewnianej podbitki - płyt kasetonowych, uległo odkryciu istnienie płyt azbestowo - cementowych. Z uwagi na brak dostępu do płyt azbestowych z wewnątrz sali, jak również z zewnątrz (pokrycie dachu blachą) oraz brak zinwentaryzowanych pokryć wykonach przed wieloma latami, demontaż szkodliwego materiału nie został objęty zakresem prac w projekcie budowlanym przebudowy sali wiejskiej. Zgodnie z długofalowym programem wycofywania azbestu z gospodarki, jak i obowiązującym stanem prawnym zaistniała pilna konieczność usunięcia płyt azbestowo-cementowych włącznie z ich utylizacją. Wykonanie ww. robót jest konieczne celem prawidłowej realizacji, zgodnie ze sztuką budowlaną, zadania głównego oraz uzyskaniem końcowego efektu w postaci prawidłowego i bezpiecznego użytkowania sali. Przedstawione roboty budowlane nie zostały przewidziane na etapie projektowania z uwagi na niemożliwość stwierdzenia istnienia płyt azbestowo - cementowych pod istniejącą konstrukcją sufitu. Aby Wykonawca należycie i zgodnie ze sztuką budowlaną wywiązał się z robót zamówienia podstawowego konieczne jest wcześniejsze usunięcie płyt - wykonanie zamówienia dodatkowego, bez którego wykonanie zamówienia podstawowego nie może być zrealizowane. Zamówienie dodatkowe względem zamówienia podstawowego stanowi jego integralną część i uprzednie wykonanie zamówienia dodatkowego warunkuje zakończenie w sposób prawidłowy przedmiotu określonego w zamówieniu podstawowym. W związku z powyższym został określony zakres nowych robót do realizacji przez Wykonawcę nie objętych zamówieniem podstawowym, ale niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. Wcześniejsze wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne do wykonania na skutek sytuacji, której nie można było przewidzieć i nie jest objęte zamówieniem podstawowym. Ww. roboty budowlane zostaną zlecone Wykonawcy zamówienia podstawowego, wyłonionemu w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Dotychczasowy Wykonawca realizuje zadanie na podstawie umowy nr 239/2013 z dnia 16.10.2013 r. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Biorąc pod uwagę powyższe zachodzą przesłanki do zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.