Żórawina: świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Gminy Żórawina.


Numer ogłoszenia: 173841 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żórawina, ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie, tel. 71 3165157, faks 71 7234900


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Gminy Żórawina..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę-Zleceniobiorcę na rzecz Zamawiającego-Zleceniodawcy pomocy prawnej w szczególności: a) wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami , trybunałami lub innymi organami orzekajacymi oraz doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego, b) opiniowanie umów, uchwał, zarządzeń i innych aktów normatywnych tworzonych  u Zamawiającego-Zleceniodawcy, c) reprezentowanie Zamawiającego-Zleceniodawcy w sprawach przed sądami i innymi organami oraz doradztwo prawne w tych sprawach, d) reprezentowanie oraz udział w negocjacjach, rokowaniach w których udział Wykonawcy-Zleceniobiorcy będzie wskazany, e) doradztwo i pomoc prawna w zakresie windykacji należności, f) wykonywanie czynności w zakresie obsługi prawnej zwłaszcza w sprawach oświaty oraz z zakresu pomocy społecznej , g) informowanie na bieżąco o zmianach przepisów prawa w zakresie dotyczącym działalności Zamawiającego-Zleceniodawcy w miarę potrzeb...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.00.00.00-4.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uwzględniając okoliczności opisane poniżej zdecydowano o konieczności zawarcia umowy w przedmiocie obsługi prawnej w trybie zamówienia z wolnej ręki. Podstawę do zastosowania tego trybu stanowi art. 5 ust 1,1a i ust. 1b oraz art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 i nr 161 poz. 1078), rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68) oraz załącznik nr II B do Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w brzmieniu nadanym załącznikiem nr VII do Rozporządzenia Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. Zgodnie z powołanymi przepisami w sytuacji udzielania zamówień na usługi niepriorytetowe, a takimi są usługi prawnicze w myśl załącznika nr 2 do Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki lub negocjacji bez ogłoszenia, a także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1. naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, 2. naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, 3. poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4. uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Powołany przepis pozwala na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki pomimo braku przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 Pzp, w sytuacji gdy występuje uzasadniony przypadek zastosowania takiego trybu udzielenia zamówienia. W przedmiotowej sytuacji zachodzi uzasadniony przypadek dający podstawę zawarcia kolejnej umowy w zakresie obsługi prawnej w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a i ust. 1b Pzp z wykonującą dotychczas tę obsługę Kancelarią Prawną Radcy Prawnego Ewy Jacuńskiej. Zastosowanie innego trybu udzielenia zamówienia celem wyłonienia wykonawcy kontynuującego obsługę prawną spowoduje naruszenie zasad celowego, efektywnego i oszczędnego dokonywania wydatków, a jednocześnie uniemożliwi terminowe wykonanie założonych zobowiązań. Podobnie - prowadzenie stałej obsługi prawnej wymaga dokładnego poznania specyfiki działania tego podmiotu - w oparciu nie tylko o powszechnie obowiązujące przepisy prawa lecz także o akty prawa miejscowego i przepisy wewnętrzne, z którymi zaznajomienie się wiązać będzie się musiało z zaangażowaniem przy wprowadzenie w tę tematykę innych osób, pracowników Gminy, co oderwie ich od spraw bieżących i także wpłynie na terminową realizację powierzonych zadań. Czynności takie jak prowadzenie rejestru spraw sądowych, wydawanie opinii poszczególnym komórkom organizacyjnym czy udzielanie bieżących porad, udzielanie pomocy prawnej przy udzielaniu zamówień publicznych i zawieraniu umów oraz aktualizacja regulaminów bądź też innych dokumentów wewnętrznych Gminy, których prace aktualizacyjne już się rozpoczęły muszą być bowiem wykonywane na bieżąco, gdyż wpływają one na prawidłowe i terminowe załatwianie spraw prowadzonych przez Gminę. Zastosowanie trybów przetargowych znacznie wydłuży procedurę udzielenia zamówienia zaś tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na zaoszczędzenie czasu, odgrywającego ważną rolę przy specyfice obsługi prawnej Gminy, o której mowa wyżej. Zważyć należy, iż Kancelaria Radcy Prawnego Ewy Jacuńskiej obsługę prawną do tej pory, zna już specyfikę działalności Gminy, posiada w tym zakresie niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zapewnia świadczenie obsługi prawnej w sposób ciągły, umożliwiający terminową realizację zadań Gminy, zapewniając w tym bieżące prowadzenie spraw sądowych i egzekucyjnych. Również zasada celowego i efektywnego dokonywania wydatków wskazuje na potrzebę udzielenia zamówienia z wolnej ręki i powierzenia dalszej obsługi prawnej dotychczasowej Kancelarii Radcy Prawnego Ewy Jacuńskiej. Na postawie doświadczeń z poprzednich lat jest bowiem oczywiste, że fachowa obsługa prawna jest niezbędna w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania Zamawiającego i realizacji jego statutowych zadań. Zlecenie obsługi prawnej fachowemu prawnikowi w wielu przypadkach może mieć znacznie prewencyjne w tym sensie, iż pozwoli na niezwłoczne rozwiązanie problemu prawnego bez konieczności bezcelowego kontynuowania spraw, których negatywny wynik można przewidzieć. Obecny wykonawca dał się poznać jako podmiot o rozległej wiedzy prawniczej z dużym doświadczaniem w obsłudze podmiotów skali Zamawiającego. Wykonawca daje gwarancję należytego świadczenia oczekiwanych przez Zamawiającego usług. Poza wszelkimi wątpliwościami pozostaje okoliczność, iż zawarcie umowy w ramach innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki będzie miało przełożenie na poniesienie w tym zakresie niecelowych wydatków. Zostaną one poniesione w sposób nieoszczędny, niezgodny z zasadami, jakimi powinny się kierować podmioty wydatkujące środki publiczne. Tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na przeprowadzenie z wykonawcą negocjacji ceny usługi, co nie jest możliwe przy podstawowym trybie przetargu nieograniczonego. Negocjacja ceny usługi ma istotne przełożenie na wydatki Gminy. Jak wyżej podniesiono w ramach działania Gminy oprócz czynności w ramach obsługi prawnej, a polegających na sporządzaniu pism, umów, opinii, część zamówienia stanowi zastępstwo procesowe, bądź doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego w zakresie, których to usług ustawodawca pozwala na udzielenie zamówienia z wolnej ręki bez dodatkowych przesłanek, zgodnie z art. 5 ust.1b ustawy Pzp. W ocenie Zamawiającego niecelowe jest jednak oddzielenie usług prawnych polegających na sporządzaniu pism, opinii itp. od usług prawnych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, zaś ustawa Pzp nie zakazuje łączenia tego rodzaju czynności wchodzących w zakres obsługi prawnej w ramach jednego postępowania. Połączenie takie powinno wynikać z racjonalności działania Zamawiającego, co w niniejszym przypadku niewątpliwie jest zrealizowane. Mając na uwadze przedstawione powyżej argumenty warto podkreślić, że zastosowanie innego niż zamówienie z wolnej ręki trybu nie jest w stanie zagwarantować Zamawiającemu należytej obsługi prawnej. W związku z powyższym przesłanka ww. art. wydaje się być spełniona. W świetle powyższego udzielenie zamówienia publicznego z wolnej ręki dotychczasowej Kancelarii Radcy Prawnego Ewie Jacuńskiej jest uzasadnione.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Kancelaria Prawna radca prawny Ewa Jacuńska, ul. Bajana6/18, 54-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.


Żórawina: Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Gminy Żórawina


Numer ogłoszenia: 181311 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 173841 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żórawina, ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie, tel. 71 3165157, faks 71 7234900.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Gminy Żórawina.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcą na rzecz Zamawiajacego pomocy prawnej w szczególności: a) wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego, b) opiniowanie umów, uchwał zarządzeń i innych aktów normatywnych tworzonych u Zamawiajacego, c) reprezentowanie Zamawiajacego w sprawach przed sądami i innymi organami oraz doradztwo prawne w tych sprawach,d) reprezentowanie oraz udział w negocjacjach, rokowaniach w których udział Wykonawcy będzie wskazany,e) doradztwo i pomoc prawna w zakresie windykacji należności,F0 wykonywanie czynności w zakresie obsługo prawnej zwłaszcza w sprawach oświaty oraz z zakresu pomocy społecznej,G0 informowanie na bieżąco o zmianach przepisów prawa w zakresie dotyczącym działalności Zamawiającego w miarę potrzeb..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.09.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria prawna radca prawny Ewa Jacuńska, {Dane ukryte}, 54-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 66000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    81180,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    81180,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    81180,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uwzględniając okoliczności opisane poniżej zdecydowano o konieczności zawarcia umowy w przedmiocie obsługi prawnej w trybie zamówienia z wolnej ręki. Podstawę do zastosowania tego trybu stanowi art. 5 ust 1,1a i ust. 1b oraz art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 i nr 161 poz. 1078), rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68) oraz załącznik nr II B do Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w brzmieniu nadanym załącznikiem nr VII do Rozporządzenia Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. Zgodnie z powołanymi przepisami w sytuacji udzielania zamówień na usługi niepriorytetowe, a takimi są usługi prawnicze w myśl załącznika nr 2 do Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki lub negocjacji bez ogłoszenia, a także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1. naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, 2. naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, 3. poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4. uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Powołany przepis pozwala na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki pomimo braku przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 Pzp, w sytuacji gdy występuje uzasadniony przypadek zastosowania takiego trybu udzielenia zamówienia. W przedmiotowej sytuacji zachodzi uzasadniony przypadek dający podstawę zawarcia kolejnej umowy w zakresie obsługi prawnej w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a i ust. 1b Pzp z wykonującą dotychczas tę obsługę Kancelarią Prawną Radcy Prawnego Ewy Jacuńskiej. Zastosowanie innego trybu udzielenia zamówienia celem wyłonienia wykonawcy kontynuującego obsługę prawną spowoduje naruszenie zasad celowego, efektywnego i oszczędnego dokonywania wydatków, a jednocześnie uniemożliwi terminowe wykonanie założonych zobowiązań. Podobnie - prowadzenie stałej obsługi prawnej wymaga dokładnego poznania specyfiki działania tego podmiotu - w oparciu nie tylko o powszechnie obowiązujące przepisy prawa lecz także o akty prawa miejscowego i przepisy wewnętrzne, z którymi zaznajomienie się wiązać będzie się musiało z zaangażowaniem przy wprowadzenie w tę tematykę innych osób, pracowników Gminy, co oderwie ich od spraw bieżących i także wpłynie na terminową realizację powierzonych zadań. Czynności takie jak prowadzenie rejestru spraw sądowych, wydawanie opinii poszczególnym komórkom organizacyjnym czy udzielanie bieżących porad, udzielanie pomocy prawnej przy udzielaniu zamówień publicznych i zawieraniu umów oraz aktualizacja regulaminów bądź też innych dokumentów wewnętrznych Gminy, których prace aktualizacyjne już się rozpoczęły muszą być bowiem wykonywane na bieżąco, gdyż wpływają one na prawidłowe i terminowe załatwianie spraw prowadzonych przez Gminę. Zastosowanie trybów przetargowych znacznie wydłuży procedurę udzielenia zamówienia zaś tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na zaoszczędzenie czasu, odgrywającego ważną rolę przy specyfice obsługi prawnej Gminy, o której mowa wyżej. Zważyć należy, iż Kancelaria Radcy Prawnego Ewy Jacuńskiej obsługę prawną do tej pory, zna już specyfikę działalności Gminy, posiada w tym zakresie niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zapewnia świadczenie obsługi prawnej w sposób ciągły, umożliwiający terminową realizację zadań Gminy, zapewniając w tym bieżące prowadzenie spraw sądowych i egzekucyjnych. Również zasada celowego i efektywnego dokonywania wydatków wskazuje na potrzebę udzielenia zamówienia z wolnej ręki i powierzenia dalszej obsługi prawnej dotychczasowej Kancelarii Radcy Prawnego Ewy Jacuńskiej. Na postawie doświadczeń z poprzednich lat jest bowiem oczywiste, że fachowa obsługa prawna jest niezbędna w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania Zamawiającego i realizacji jego statutowych zadań. Zlecenie obsługi prawnej fachowemu prawnikowi w wielu przypadkach może mieć znacznie prewencyjne w tym sensie, iż pozwoli na niezwłoczne rozwiązanie problemu prawnego bez konieczności bezcelowego kontynuowania spraw, których negatywny wynik można przewidzieć. Obecny wykonawca dał się poznać jako podmiot o rozległej wiedzy prawniczej z dużym doświadczaniem w obsłudze podmiotów skali Zamawiającego. Wykonawca daje gwarancję należytego świadczenia oczekiwanych przez Zamawiającego usług. Poza wszelkimi wątpliwościami pozostaje okoliczność, iż zawarcie umowy w ramach innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki będzie miało przełożenie na poniesienie w tym zakresie niecelowych wydatków. Zostaną one poniesione w sposób nieoszczędny, niezgodny z zasadami, jakimi powinny się kierować podmioty wydatkujące środki publiczne. Tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na przeprowadzenie z wykonawcą negocjacji ceny usługi, co nie jest możliwe przy podstawowym trybie przetargu nieograniczonego. Negocjacja ceny usługi ma istotne przełożenie na wydatki Gminy. Jak wyżej podniesiono w ramach działania Gminy oprócz czynności w ramach obsługi prawnej, a polegających na sporządzaniu pism, umów, opinii, część zamówienia stanowi zastępstwo procesowe, bądź doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego w zakresie, których to usług ustawodawca pozwala na udzielenie zamówienia z wolnej ręki bez dodatkowych przesłanek, zgodnie z art. 5 ust.1b ustawy Pzp. W ocenie Zamawiającego niecelowe jest jednak oddzielenie usług prawnych polegających na sporządzaniu pism, opinii itp. od usług prawnych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, zaś ustawa Pzp nie zakazuje łączenia tego rodzaju czynności wchodzących w zakres obsługi prawnej w ramach jednego postępowania. Połączenie takie powinno wynikać z racjonalności działania Zamawiającego, co w niniejszym przypadku niewątpliwie jest zrealizowane. Mając na uwadze przedstawione powyżej argumenty warto podkreślić, że zastosowanie innego niż zamówienie z wolnej ręki trybu nie jest w stanie zagwarantować Zamawiającemu należytej obsługi prawnej. W związku z powyższym przesłanka ww. art. wydaje się być spełniona. W świetle powyższego udzielenie zamówienia publicznego z wolnej ręki dotychczasowej Kancelarii Radcy Prawnego Ewie Jacuńskiej jest uzasadnione.

Adres: ul. Kolejowa 6, 55-020 Żórawina
woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: przetargi@zorawina.pl
tel: 713 165 157
fax: 717 234 900
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 17384120130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-08-29
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia:
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
79000000-4 Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Gminy Żórawina Kancelaria prawna radca prawny Ewa Jacuńska
Wrocław
2013-09-09 81 180,00