Wynik przetargu

Adres: ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: biuro@mcdn.edu.pl
tel: 12 623-76-56, 623 76 46
fax: 12 623 77 41
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 1919220100 Data Udzielenia: 2010-01-22
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80500000-9 Usługi szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i konferencji wdrażających następujące programy: a)Szkolenie pt.: Samodzielne zarządzania procesem uczenia się ucznia - jak poprawić motywację i umiejętności; b)Szkolenie pt.: Przygotowanie u K 2L Polska Maciej Winiarek
Gdańsk
69 000,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-01-22
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
805000009
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
69 000,00 zł
Minimalna złożona oferta:
69 000,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
69 000,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
69 000,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA
>


Kraków: usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i konferencji wdrażających następujące programy: a)Szkolenie pt.: Samodzielne zarządzania procesem uczenia się ucznia - jak poprawić motywację i umiejętności; b)Szkolenie pt.: Przygotowanie uczniów do rynku pracy; c)Szkolenie pt.: Klucz do uczenia się


Numer ogłoszenia: 19192 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, faks 0-12 623 77 41.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i konferencji wdrażających następujące programy: a)Szkolenie pt.: Samodzielne zarządzania procesem uczenia się ucznia - jak poprawić motywację i umiejętności; b)Szkolenie pt.: Przygotowanie uczniów do rynku pracy; c)Szkolenie pt.: Klucz do uczenia się.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu szkoleń i konferencji wdrażających następujące programy: a)Szkolenie pt.: Samodzielne zarządzania procesem uczenia się ucznia - jak poprawić motywację i umiejętności. Program szkolenia: 1.Stawianie celów uczenia się - cele krótko- i długoterminowe. Jasne, możliwe do zrealizowania. 2.Czynności - sposoby przetwarzania informacji (stawianie pytań, analiza, związki przyczynowo-skutkowe, mapy myśli, itp). 3.Harmonogram - zarządzanie czasem. Planowanie, realizacja, ewaluacja. 4.Ewaluacja - czy mój plan był możliwy do zrealizowania, czy postępowałem wg planu? Jeśli nie, dlaczego? Jakie były przeszkody w trakcie realizacji moich planów? 5.CO muszę zmieniać w procesie? - sprawdzanie celów, sprawdzanie planów, sprawdzanie realizacji. 6.Cykl nieustannego ulepszenia procesu uczenia się. 7. Nauczanie poza kredą - używanie nowoczesnych technologii, nowe drogi komunikacji z Pokoleniem Y (opcjonalnie) Czas szkolenia - 5 dni szkoleniowych (+ pół dnia nr 7 - opcjonalne) b)Szkolenie pt.: Przygotowanie uczniów do rynku pracy - Program szkolenia 1.Oczekiwanie - czego uczestnicy oczekują od szkolenia 2.Możliwości prowadzenia własnego biznesu i co to jest biznes (Dyskusja, Na koniec dyskusji uczniowie będą rozumieli co potrzebuje biznes) 3.Planowanie - jak dostać to co zaplanowaliśmy - identyfikowanie ograniczeń Twojego Celu - identyfikowanie przeszkód - czas i odpowiedzialność (Trener dostarcza swoich uwag i wskazówek, Uczniowie badają temat - czego potrzebuję - jak to zrobić, Dyskusja I tworzenie planu do realizacji, Pod koniec dyskusji uczniowie będą rozumieli wagą planowania I jak umiejętnie planować) 4. Biznes plan - po co mam go mieć - kluczowe elementy (Trener dostarcza swoich uwag i wskazówek, Uczniowie badają temat - czego potrzebuję - jak to zrobić, Dyskusja I tworzenie planu do realizacji, Pod koniec dyskusji uczniowie będą rozumieli potrzebę posiadania biznes planu i jak go umiejętnie tworzyć) 5. Cele i wartości - co próbujesz osiągnąć i co jest ważne dla Ciebie? (Trener dostarcza swoich uwag i wskazówek, Uczniowie badają temat - czego potrzebuję - jak to zrobić, Dyskusja I tworzenie planu do realizacji, Pod koniec dyskusji uczniowie będą rozumieli wagę posiadania celów/wartości) 6. Sprzedaż i sprzedawanie - jak dostajesz pracę lub pieniądze? Proces sprzedaży, zapytań ofertowych, negocjacji, kluczowe wskaźniki wydajności. 7. Marketing - badanie rynku, potrzeb I trendów rynku docelowego 8. Księgowość - zarządzanie finansami, wskaźniki efektywności, rachunkowość 9. Finanse - jakiego rodzaju funduszy potrzebujesze, żródła finansowania, warunki, które trzeba spełniać, ryzyko 10. Pomysły biznesowe - czy będą skuteczne? - czy jest na nie rynek? - Co Ciebie zatrzymuje? (Uczniowie będzie pracowała na 1-2 pomysłach pochodzących z grupy, Zastosują całą wiedzę którą zadobyli w praktyczne działanie, Zaprezentują swoje opracowanie dla całej grupy, Pod koniec szkolenia uczniowie będą sotosowalu imiejętności, wiedzy, którą zdobyli na szkoleniu, Pytania, konsultacje) 11. Więc co zamierzasz zrobić? (Koniec drugiego dnia): (Pomysły studentów I ich decyzje odnośnie realizacji, Studenci prezentują swoje decyzje całej grupie) c)Szkolenie pt.: Klucz do uczenia się - Program Klucz do uczenia się składa się z 12 modułów, z których każdy doskonali jeden aspekt rozwoju zdolności dziecka: 1.Matematyka sensoryczna - umożliwia dziecku rozwinięcie umiejętności analizowania świata, postrzegania wyglądu przedmiotów (kolor, kształt i rozmiar). Jest to wstęp do programu matematycznego. 2.Matematyka - wprowadza pojęcia matematyczne i uczy konkretnych matematycznych umiejętności. Dziecko zdobywa informacje o mierzonych przedmiotach i o używanych systemach miar. 3. Logika - pomaga dziecku określać i porównywać różne cechy przedmiotów i odszukiwać związki między nimi (sekwencje, uogólnienia i klasyfikowanie). 4. Konstrukcje - rozwijają umiejętność planowania, wnioskowania, analizowania struktury i zależności między poszczególnymi jej elementami. 5. Program badawczy - rozwija umiejętność analizowania zmian i procesu przejścia z jednego stanu skupienia do innego. Dziecko uczy się też przewidywania efektów różnych działań. 6. Program wizualno-przestrzenny - rozwija umiejętność rozumienia map, przestrzennego postrzegania przedmiotów, wykorzystania symboli w celu przedstawienia tego, co dziecko widzi i tego, co widzą inne osoby. 7. Gry rozwijające - pomagają rozwinąć wyobraźnię i umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów. 8. Kreatywne modelowanie - rozwija kreatywność dziecka i zachęca do pracy w grupie w celu zrealizowania różnorodnych pomysłów. 9. Program literacki - rozwija wyobraźnię dziecka i wspomaga procesy myślowe, pomaga dziecku zrozumieć, czym jest opowiadanie tak, by później mogło tworzyć własne historie. 10. Ruch ekspresyjny - rozwija inteligencję emocjonalną, kreatywność, wyobraźnię i umiejętność komunikacji niewerbalnej. 11. Od bazgrania do pisania - rozwija umiejętności grafomotoryczne, artystyczne. 12. Ty-ja-świat -używając symboli i modeli wizualnych, dzieci uczą się o sobie samych, jako istotach fizycznych, emocjonalnych i społecznych; uczą się o świecie przyrody i materii; o istotach żywych i przedmiotach nieożywionych..


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9.


II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części:
69000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20.01.2010.


V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K 2L Polska Maciej Winiarek, ul. Czarny Dwór 4a/34, 80-365 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.


V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ

(bez VAT)


  • Cena wybranej oferty:
    69000.00

  • Oferta z najniższą ceną:
    69000.00
    oferta z najwyższą ceną:
    69000.00

  • Waluta:
    PLN.