Wynik przetargu

Adres: ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: przetargi@ugposwietne.pl
tel: 025 7520390 w. 24
fax: 025 7520390 w. 24
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 36957420110 Data Udzielenia: 2011-11-08
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie zewnętrznej sieci wodociągowej. 2. Modernizacja instalacji wentylacji. 3. Instalacje elektryczne w kotłowni. 4. Docieplenie elewacji. 5. Odwodnienie parkingu. 6. Przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe ZAMBET S.A.
Pułtusk
170 213,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2011-11-08
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
452000009
454000001
453000000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
170 214,00 zł
Minimalna złożona oferta:
170 214,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
170 214,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
170 214,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Poświętne: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie zewnętrznej sieci wodociągowej. 2. Modernizacja instalacji wentylacji. 3. Instalacje elektryczne w kotłowni. 4. Docieplenie elewacji. 5. Odwodnienie parkingu. 6. Przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej.


Numer ogłoszenia: 369574 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Poświętne z siedzibą w Urzędzie Gminy w Poświętnem, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, woj. mazowieckie, tel. 025 7520390 w. 24, faks 025 7520390 w. 24.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie zewnętrznej sieci wodociągowej. 2. Modernizacja instalacji wentylacji. 3. Instalacje elektryczne w kotłowni. 4. Docieplenie elewacji. 5. Odwodnienie parkingu. 6. Przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Wykonanie zewnętrznej sieci wodociągowej. 1. Wykopy oraz przekopy. 2. Umocowanie pionowych ścian wykopów. 3. Wykonanie podsypki piaskowej, obsypki i nasypki. 4. Rura wodociągowa. 5. Próba wodna szczelności. 6. Dezynfekcja. 7. Płukanie sieci wodociągowej. 8. Wywóz nadmiaru ziemi. 9. Zasypywanie wykopów. 10. Zagęszczenie nasypów. 11. Wstawienie trójnika. 12. Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego. 13. Wymiana zaworu zwrotnego. 14. Wymiana zaworu przelotowego. II. Modernizacja instalacji wentylacji. 1. Instalacja wentylacji. 2. Rozdzielnia R1.W. 3. Automatyka. III. Instalacje elektryczne w kotłowni. 1. Instalacje elektryczne. 2. Rozdzielnia R-Ko. 3. Wyłącznik p.poż. kotłowni. 4. Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych. 5. Demontaże. IV. Docieplenie elewacji. 1. Przyklejenie warstwy siatki na ścianach. 2. Przyklejenie płyt styropianowych do ścian. 3. Przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli. 4. Ochrona narożników wypukłych kątownikiem matalowym. V. Odwodnienie parkingu. 1. Rozebranie krawężników betonowych. 2. Rozebranie ław. 3. Rowki pod krawężniki i ławy. 4. Ława pod krawężniki. 5. Obsadzenie krawężników. 6. Demontaż płyt ażurowych. 7. Ręczne wykonanie koryta. 8. Podsypka piaskowa. 9. Obrzeża betonowe. 10. Wykonanie płyty betonowej pod ACO. 11. Montaż rusztu ACO. 12. Zasypanie wykopu ziemią. 13. Odtworzenie rozebranej nawierzchni. 14. Wywiezienie gruzu. VI. Przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej. 1. Roboty pomiarowe. 2. Wykonanie wykopów. 3. Wykonanie nasypów. 4. Rozebranie istniejących krawężników. 5. Rozebranie istniejącej nawierzchni zjazdu. 6. Rozebranie części przelotowej przepustu. 7. Odmulenie. 8. Wykonanie części otworowej. 9. Ustawienie krawężników betonowych. 10. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego. 11. Wykonanie nawierzchni zjazdu. 12. Wykonanie umocnienia skarp..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.10.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe ZAMBET S.A., Al. Wojska Polskiego 52A, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 189636,73 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    170213,62


  • Oferta z najniższą ceną:
    170213,62
    / Oferta z najwyższą ceną:
    170213,62


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 9 kwietnia 2010 r. komisja, w skład, której wchodzili branżowi Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego, przedstawiciele Zamawiającego oraz przedstawiciele Wykonawcy dokonała oględzin placu budowy, podczas której stwierdziła, że istniejący zjazd z drogi powiatowej na teren, na którym realizowana jest inwestycja, jest w złym stanie technicznym tj. niedrożne światło przepustu, zapadnięte rury betonowe, uszkodzone ścianki czołowe i konieczna jest jego przebudowa, w celu zapewnienia prawidłowego zjazdu z drogi na teren działki. Projektant w dokumentacji projektowo - kosztorysowej nie zaplanował wykonania zjazdu z drogi powiatowej w związku, z czym zdaniem Komisji zachodziła uzasadniona potrzeba zaprojektowania przebudowy ww przepustu, uzyskania pozwolenia na budowę, a następnie wykonania zjazdu poprzez wykonanie przepustu z rur betonowych o średnicy 50 cm, ścianek czołowych, wykonanie podbudowy zjazdu z kruszywa łamanego i nawierzchni zjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm. W dniu 9 czerwca 2010 r. komisja, w skład, której wchodzili branżowi Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego, przedstawiciele Zamawiającego oraz przedstawiciele Wykonawcy dokonała oględzin placu budowy, podczas której stwierdziła, że projektant projektując zasilenie w wodę obiektu sali, zaprojektował podłączenie do istniejącej instalacji wodociągowej zasilającej budynek Szkoły Podstawowej i Gimnazjum. W trakcie realizacji zadania i próby podłączenia instalacji zasilającej obiekt Sali gimnastycznej, okazało się, że istniejąca instalacja wodociągowa znajduje się w złym stanie technicznym (widoczne skorodowania) i nie możliwe jest dokonanie prawidłowego podłączenia. Podczas odkopywania istniejącego wodociągu ustalono, iż rura stalowa na całym jej odcinku, aż do hydroforni znajduje się w stanie technicznym wskazującym na jej duże zużycie, a tym samym brak możliwości zaopatrzenia Sali sportowej oraz Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w wodę. Ustalono, że zachodzi konieczność wykonania nowego przyłącza wodociągowego, na odcinku od ujęcia studziennego do obiektu Sali sportowej i Szkoły Podstawowej i Gimnazjum. Komisja ustaliła również, iż projektant projektując obiekt Sali sportowej nie zaprojektował modernizacji instalacji wentylacji w zakresie zasilania elektrycznego, sterowania i automatyki, co nie zostało również ujęte w dokumentacji kosztorysowej. Wobec powyższego zachodzi uzasadnione wykonanie robót w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania robót podstawowych, a tym samym funkcjonowania obiektu Sali sportowej. Ustalono również, że projektant w dokumentacji projektowej nie zaprojektował wymiany instalacji elektrycznej w modernizowanej kotłowni, a istniejąca instalacja elektryczna nie spełnia parametrów technicznych pozwalających na sprawne funkcjonowanie kotłowni, spowodowane nieodpowiednią opornością przewodów elektrycznych. Pozostawienie istniejącej instalacji elektrycznej powodowałoby zdaniem inspektorów częste awarie w kotłowni lub też niemożliwość uruchomienia zwiększonych piecy grzewczych i urządzeń im towarzyszących, z uwagi na brak dostępności na rynku piecy zaprojektowanych przez projektanta. Zdaniem inspektorów nadzoru inwestorskiego mogłoby by dojść również do sytuacji, w której przegrzana instalacja mogłaby spowodować zapłon w kotłowni. W związku z powyższym zdaniem komisji zachodziła uzasadniona potrzeba wymiany instalacji elektrycznej W dniu 12 sierpnia 2010 roku komisja, w skład, której wchodzili branżowi Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego, przedstawiciele Zamawiającego oraz przedstawiciele Wykonawcy dokonała oględzin placu budowy, podczas której stwierdziła, że projektant zaprojektował elewację budynku, jako tynk cienkowarstwowy bezpośrednio na pustaku YTONG bez ocieplenia ściany. Zdaniem inspektora nadzoru inwestorskiego zastosowane rozwiązanie nie gwarantuje prawidłowej izolacyjności cieplnej budynku, a także w czasie jego eksploatacji można się liczyć z licznymi zarysowaniami powstałymi na nieocieplonej ścianie oraz sytuacją, w której dochodzić może również do przemarzania ścian, co inspektor argumentował zdobytym doświadczeniem przy wznoszeniu obiektów w takiej technologii. W związku z powyższym komisja uznała, iż zachodzi uzasadniona potrzeba wykonania docieplenia ścian zewnętrznych styropianem grubości 5 cm. W dniu 3 września 2010 roku komisja, w skład, której wchodzili branżowi Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego, przedstawiciele Zamawiającego oraz przedstawiciele Wykonawcy ponownie dokonała oględzin placu budowy, podczas której stwierdziła, że po wykonaniu - zaprojektowanych bez odwodnienia utwardzeń terenu, podczas intensywnych opadów deszczu, zebrana woda zalega na wykonanych parkingach, placach postojowych i drogach. Zdaniem inspektorów nadzoru inwestorskiego zachodzi uzasadniona potrzeba wykonania odwodnienia liniowego w ilości 19 mb oraz wykonania odpowiednich spadków w wykonanym utwardzeniu. Z technicznego i ekonomicznego punktu widzenia wykonanie ww zadania jest możliwe tylko na etapie wykonywania robót podstawowych, ponieważ: - przyczyny techniczne: Wykonanie zjazdu jest niezbędne w celu prawidłowego zjazdu z drogi powiatowej na działkę, na której realizowana jest inwestycja dot. Sali sportowej, stan techniczny zjazdu nie pozwala na jego użytkowanie a tym samym wjazd działkę, a przedmiotowy zjazd jest ściśle powiązany z wykonywanym przez Wykonawcę utwardzeniem terenu działki i z technicznego punktu widzenia oddzielenie zjazdu od utwardzenia powierzchni działki nie pozwoliłoby na jego prawidłowe wykonanie. Wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej jest niezbędne do wykonania w celu prawidłowego zasilania w wodę obiektu Sali sportowej i Szkoły Podstawowe i Gimnazjum, a oddzielenie tego zadania od zamówienia podstawowego jest niemożliwe z uwagi na ścisłe powiązanie zadania dodatkowego z podstawowym, ponieważ w celu prawidłowego funkcjonowania obiektu niezbędne jest zaopatrzenie w wodę obiektu w celu dokonania stosownych przyłączy, prób ciśnieniowych itp. Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji w zakresie zasilania elektrycznego, sterowania i automatyki, jest niezbędne w celu prawidłowej wentylacji obiektu, bowiem projektant nie ujął w dokumentacji projektowo - kosztorysowej zasilania, sterowania i automatyki wentylacji, co w konsekwencji nie pozwala na jej funkcjonowanie. Brak wentylacji spowoduje zawilgocenie obiektu Sali sportowej, co z pewnością negatywnie wpłynie na drewnianą podłogę Sali oraz elementy drewniane konstrukcji dachowej, jak i również całość obiektu. Wykonanie instalacji elektrycznych w kotłowni jest niezbędne do wykonania w celu prawidłowego funkcjonowania kotłowni, a tym samym zapewnienia obiektu w ciepłą wodę i ogrzewanie. Stan techniczny istniejącej instalacji elektrycznej zdaniem inspektora nadzoru inwestorskiego nie zapewni prawidłowości działania kotłowni oraz przyczyni się do częstych awarii. Wykonanie docieplenia obiektu sali sportowej jest niezbędne do wykonania w celu zapewnienia prawidłowej izolacyjności cieplnej obiektu Sali sportowej. Brak docieplenia ścian zdaniem inspektora nadzoru inwestorskiego spowoduje przemarzanie ścian oraz przebicie fug, widoczne na elewacji. Wykonanie odwodnienia placu przy Sali sportowej jest niezbędne w celu prawidłowego odprowadzania wód opadowych zalegających na działce, co przyczyni się do prawidłowego funkcjonowania parkingów, ciągów pieszych i dróg. - przyczyny ekonomiczne: W przypadku wszystkich robót dodatkowych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia przez Zamawiającego wysokich kosztów, a z technicznego punktu widzenia byłoby niemożliwe. Decyzja o wykonaniu robót dodatkowych musiała zostać podjęta bez zbędnej zwłoki z uwagi na toczący się w obiekcie proces inwestycyjny związany z wykonywanymi robotami branżowymi, co nie dawało możliwości Zamawiającemu zastosowania trybu konkurencyjnego. Zastosowanie trybu konkurencyjnego skutkowałoby wstrzymaniem inwestycji, ponieważ dalsze zaawansowanie robót związanych z wykonaniem zadania podstawowego byłoby niemożliwe z uwagi na brak decyzji o wykonaniu zadania dodatkowego. Ponadto wykonanie robót podstawowych było uzależnione od wykonania robót dodatkowych i nie można było oddzielić zadania dodatkowego od podstawowego.