Wynik przetargu

Adres: ul. POW 42659, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
Dane kontaktowe: email: admin@tomaszow-maz.pl
tel: 44 724 23 11
fax: 44 724 43 59
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 43874820120 Data Udzielenia: 2012-11-08
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb postępowania [ZC]: - nierozpoznany -
Kody CPV
22600000-6 Tusz
30125120-8 Toner do fotokopiarek
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zakup i dostawa tonerów i atramentów dla potrzeb Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim. Paweł Pinkowski - Blackline
Szczecin
3 185,00
0,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-11-08
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
226000002
310125105
301251208
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
3 186,00 zł
Minimalna złożona oferta:
3 186,00 zł
Ilość złożonych ofert:
5
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
3 186,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 740,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Tomaszów Mazowiecki: Zakup i dostawa tonerów i atramentów dla potrzeb Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.


Numer ogłoszenia: 438748 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa tonerów i atramentów dla potrzeb Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa tonerów i atramentów dla potrzeb Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Tonery i tusze do drukarek firmy HP Toner do HP 1010. 3 szt. Toner do HP 2055 (wysokiej wydajności min 6500 str. 2 szt. Toner do HP 2015 (wysokiej wydajności min 7000 str.) 2 szt. Atrament typ HP 15 .3 szt. Atrament typ HP 388.4szt. Tonery do drukarek laserowych LEXMARK Toner do Lexmark E250DN.4 szt. Toner do Lexmark E260 .2 szt. Tonery do drukarek laserowych BROTHER Toner do BROTHER DCP-9045-CDN Czarny.2 szt. Toner do BROTHER DCP-9045-CDN Żółty.2 szt. Tonery do drukarek laserowych Canon Toner do CANON L120 .2 szt. Toner do CANON i-SENSYS MF8330Cdn Czarny.3 szt. Tonery do drukarek laserowych KYOCERA Toner do KYOCERA FS-1300D,FS-1128MFP.2 szt. Tonery do drukarek laserowych SAMSUNG. Toner do Samsung ML-3051 (wysokiej wydajności min 8000 str.) .2 szt. Toner do Samsung CLP 620 Czarny .1 szt. Toner do Samsung CLP 620 Błękitny .1 szt. Toner do Samsung CLP 620 Czerwony .1 szt. Toner do Samsung CLP 620 Żółty .1 szt. Tonery wysokiej wydajności muszą charakteryzować się podaną wyżej wydajnością mierzoną przy 5% zaczernieniu. Wydajność tonera musi być opublikowana na stronie producenta tonera. Dostawca gwarantuje poprawne działanie atramentu, tonera. W przypadku stwierdzenia wad produktu, dostawca gwarantuje wymianę atramentu tonera na nowy sprawny w terminie 3 dni..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
22.60.00.00-2, 31.01.25.10-5, 30.12.51.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zapytanie o cenę


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Pinkowski - Blackline, ul. J.U.Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4878,05 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3185,70


  • Oferta z najniższą ceną:
    3185,70
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4740,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W myśl przepisu art. 10 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Pzp, zapytanie o cenę jest szczególnym trybem przewidzianym w przywołanej ustawie do udzielania zamówień publicznych. Oznacza to, iż w odróżnieniu od trybów podstawowych, tj. przetargu nieograniczonego oraz ograniczonego (art. 10 ust. 1 Pzp) dopuszczalność jego zastosowania została ograniczona do ściśle określonych przepisami sytuacji. Stosownie do art. 70 Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W świetle zacytowanego przepisu, zamawiający może posłużyć się tym trybem wyłącznie w sytuacji, gdy spełnione są dwie wymienione w nim i interpretowane ściśle przesłanki, tj. przedmiotem mogą być tylko dostawy lub usługi powszechnie dostępne na rynku o znormalizowanych standardach, których wartość jest mniejsza niż - w zależności od kategorii zamawiającego udzielającego zamówienia - odpowiednio równowartość wyrażonej w złotych kwoty 200 000 Euro. W niniejszym stanie faktycznym zdaniem komisji przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych. Znaczenie zwrotu dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych nie zostało doprecyzowane przez ustawodawcę. Jednakże analiza powyższego zwrotu była przedmiotem licznych interpretacji Departamentu Prawnego Urzędu Zamówień Publicznych w sprawach indywidualnych rozstrzyganych w formie opinii prawnych. W powyższym zakresie Departament Prawny UZP wskazał, że: ustawa Pzp nie określa bliżej, co należy rozumieć przez usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Kierując wykładnią językową, ustawowe pojęcie powszechnie dostępny należałoby rozumieć jako dotyczący wszystkich, wszystkiego, pospolity, masowy, seryjny, popularny. Podobnie pod pojęciem ustalone standardy jakościowe należy rozumieć typy lub gatunki (dostaw/usług) dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, standardowym, a nie specyficznym wymaganiom (normom), niewymagające indywidualnego podejścia. Przez powszechną dostępność dostaw lub usług należy rozumieć, zatem oferowanie dóbr o pożądanej charakterystyce przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co z kolei łączy się wprost z powszechną konsumpcją takich dóbr czy usług. Ponadto przez ustalone standardy jakościowe pojmowane jako przeciętne typy, wzorce, rodzaje (gatunki), wyroby odpowiadające przeciętnym wymaganiom należy rozumieć zarówno standardy wynikające z przyjętych dla tych produktów norm określonych przepisami prawa przedmiotu świadczenia, jak i wymagań przyjętych jako normy w powszechnym odbiorze konsumenckim. Istotną cechą produktów lub usług zamawianych w trybie zapytania o cenę powinna być, więc ich typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów czy usług, oferowanych przez różnych dostawców lub wykonawców, poprzez podanie nazwy produktu lub usługi i określenie podstawowych ich parametrów czy zakresu. W konsekwencji tryb zapytania o cenę może być stosowany tylko w odniesieniu do takich dostaw lub usług, których standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów lub usług ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich, jakie są de facto oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Należy również podkreślić, iż do trybu zapytania o cenę mają zastosowanie wszystkie zasady oraz instytucje przewidziane dla trybów podstawowych. Stosowanie tego trybu musi uwzględniać m.in. zasady równego traktowania, zachowania uczciwej konkurencji, jawności, udzielenia zamówienia wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Pzp, zapewnienia przygotowania i prowadzenia postępowania przez osoby gwarantujące bezstronność oraz obiektywizm. Reasumując wydaje się w pełni uzasadnione zastosowanie wskazanego powyżej trybu.