Wynik przetargu

Adres: Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: zampubl@mcoo.krakow.pl
tel: 12 617 88 88
fax: 12 410 43 90
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 37556720100 Data Udzielenia: 2010-12-30
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Prowadzenie zajęć terapeutyczo-edukacyjnych z dziećmi w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3 w Krakowie przy ul. Topolowej 22 (3) Mariola Jurczak
Kraków
36 880,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2010-12-30
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
36 880,00 zł
Minimalna złożona oferta:
3 680,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
3 680,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
3 680,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Kraków: Prowadzenie zajęć terapeutyczo-edukacyjnych z dziećmi w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3 w Krakowie przy ul. Topolowej 22 (3)


Numer ogłoszenia: 375567 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć terapeutyczo-edukacyjnych z dziećmi w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3 w Krakowie przy ul. Topolowej 22 (3).


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w okresie od 02.01.2011r. do 30.06.2011r. przez osobę posiadającą kwalifikacje do pracy w charakterze nauczyciela wspomagającego w klasie integracyjnej zajęć terapeutyczno-edukacyjnych z grupą 3 dzieci (uczniów) w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3 w Krakowie przy ul. Topolowej 22. Ww. zajęcia odbywać się będą w ramach finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego należącego do Programu Kapitał Ludzki - Projektu: Edukacja w dobrym stylu. Zajęcia winny zostać przeprowadzone wg innowacyjnego programu nauczania matematyki z zastosowaniem nowoczesnych metod pracy i wykorzystaniem pomocy dydaktycznych - winny obejmować realizację zmodyfikowanego programu nauczania matematyki, ćwiczenia ruchowe z zakresu metody S. Goddarda, dostosowanie form i metod pracy z dzieckiem do jego potrzeb wynikających z bieżącej obserwacji ucznia podczas lekcji w klasie. Ilosć godzin lekcyjnych zajęć terapeutyczno-edukacyjnych: 46.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program: Kapitał Ludzki/ Projekt: Edukacja w dobrym stylu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariola Jurczak, os. Złotego Wieku 40/3, 31-618 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3680,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    36880,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3680,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3680,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku usług o charakterze niepriorytetowym dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nalezacego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Projektu Edukacja w dobrym stylu. Przesłanki do zastosowania dla przedmiotowego zamówienia trybu zamówienia z wolnej ręki wynikają z istoty zawartej we wniosku dot. projektu skierowanym do Ministerstwa Edukacji Narodowej - pozytywnie zaopiniowanym przez niezaleznych ekspertów. Odstąpienie od założeń sformułowanych we wniosku nie gwarantuje uzyskania rezultatów, zrealizowania celów i pozostaje w sprzeczności z ideą zaakceptowanego projektu. 1) Przedmiotowe zamówienie dot. usługi niepriorytetowej polegającej na prowadzeniu przez nauczyciela zajęć terapeutyczno-edukacyjnych z dziećmi należącymi do grupy dzieci niepełnosprawnych (tj. niedowidzących, niedosłyszących, upośledzonych umysłowo, autystycznych, niepełnosprawnych ruchowo, z zaburzeniami zachowania i emocji). Wieloletnie doświadczenia w pracy integracyjnej wykazują, że dzieci te wymagają bardzo długiego okresu adaptacji do każdej nowej sytuacji, mają bardzo dużą trudność w nawiązywaniu nowych kontaktów, są nieufne wobec nieznanych osób, co może przejawiać się wycofaniem i nasileniem objawów ich zaburzeń. Projekt Edukacja w dobrym stylu od początku był tak pomyślany, by zajęcia z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych prowadzili pedagodzy specjalni na co dzień z nimi pracujacy, by uniknąć trudności, o których mowa wyżej. Elementem integralnym projektu jest diagnoza ucznia, w której wczesniejsza znajomość ucznia ma zasadnicze znaczenie. Program ma krótki okres realziacji (zaledwie jeden rok szkolny), a więc nie ma czasu na oswajanie ucznia z nowym nauczycielem i nauczyciela z nieznanym mu uczniem niepełnosprawnym. 2) Rezultaty projektu zostały sformułowane w oparciu o założenie że nauczyciel będzie pracował z dzieckiem nowymi metodami (adekwatnie do zdiagnozowanego stylu) nie tylko w czasie dodatkowych zajęć, ale także w codziennej pracy na każdej lekcji. Tylko taka organziacja nauczyciela gwarantuje osiągnięcie opisanych we wniosku rezultatów. 3) Zgodnie z założeniami Projektu nauczyciel prowadzący zajęcia z uczniami zobowiazany jest do realizacji Indywidualnego Programu Edukacyjno Terapeutycznego (IPET) dla każdego dziecka uczestniczącego w projekcie. Podstawą do sformułowania IPET-u jest indywidualna opinia psychologiczno-pedagogiczna, która w myśl obowiazujących przepisów nie może być udostępniania nauczycielom spoza szkoły, w której uczy się dziecko. 4) Warunkiem uczestnictwa ucznia w projekcie jest zgoda rodziców. Z uzyskanych informacji wynika, ze rodzice nie wyrażają zgody na uczestnictwo ich dzieci w zajęciach prowadzonych przez obcą, nieznaną dziecku i jego rodzicom osobę. Z uwagi na powyższe, do realizowanych w ramach projektu Edukacja w dobrym stylu zajęć z uczniami (w tym zajęć stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia) należy zatrudnić nauczycieli, którzy na co dzień pracują z tymi dziećmi - co jest gwarantem zrealizowania założonych celów i uzyskania opisanych w projekcie rezultatów. Jedyną możliwością, aby tak się stało jest udzielenie zamówień na prowadzenie zajęć, których dotyczy projekt w trybie zamówienia z wolnej ręki.