Pakosławice: Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni


Numer ogłoszenia: 12181 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Prusinowicach , ul. Szkolna 9, 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 77 4359133, faks 77 4359133.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła prowadzona przez jednostkę samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć edukacyjnych oraz terapii w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni dla uczniów gimnazjum dla którego organem prowadzącym jest Gmina Pakosławice z podziałem na zadania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, 2.2. Zajęcia pozalekcyjne, 2.3. Doradztwo zawodowe 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia. Zadanie 1. Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zadanie obejmuje: 1. Prowadzenie indywidualnej terapii pedagogiczno - psychologicznej dla 32 uczniów gimnazjum (terapia indywidualna) - wymiar zajęć do zrealizowania 320 godzin, z czego: w roku 2014 - 210h, 2015 r. - 110h. 2. Prowadzenie terapii rewalidacyjnej dla 12 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 480 godzin, z czego: w roku 2014 - 320h, 2015 - 160h. 3. Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla 66 uczniów gimnazjum z podziałem na 15 grup - wymiar zajęć do zrealizowania 675 godzin, z czego: w roku 2014 - 450h, 2015 - 225h. Realizacja zadania ma służyć wsparciu szerokiej grupie uczniów wykazujących różnego rodzaju trudności w uczeniu się, problemy osobowościowe, problemy w relacjach społecznych i uczniom niepełnosprawnym. W ramach zadania należy sporządzić autorski program terapii oraz zajęć. Liczba uczniów w grupie ma być zgodna z zapisami Rozporządzenia MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz. 532), czyli dla zajęć z poz. 2 do 5 uczestników, natomiast dla poz. 3 do 8 uczestników. 1.Indywidualna terapia pedagogiczno - psychologiczna jest dla uczniów dotkniętych tzw. eurosieroctwem, wykazujących zaburzenia w relacjach z grupą, nadpobudliwość bądź apatię, negację przyjętych norm, zaniedbujących obowiązki szkolne. Terapia ma się przyczynić do obniżenia poziomu stresu, poprawić motywację i samoakceptację. 2.Terapia uczniów z orzeczeniem poradni pedagogiczno - psychologicznej; wsparcie pedagogiczne służące łagodzeniu deficytów; w tym upośledzenia w stopniu łagodnym, zaburzeń mowy, niedosłuchu. 3. Dodatkowymi zajęciami wyrównawczymi z przedmiotów: j. polski, historia/wos, matematyka, fizyka i chemia/biologia na poziomie każdej klasy mają być objęci uczniowie ze względu na słabe wyniki z egzaminów zewnętrznych. Większość uczniów ma być objęta wspomaganiem z 2 przedmiotów. Zajęcia mają się odbywać z dostosowaniem terminów do planów zajęć uczniów objętych zadaniem. Zadanie 2 - Zajęcia pozalekcyjne. Zadanie obejmuje: 1. Prowadzenie warsztatów kreatywności dla 96 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 150 godzin w tym 120h warsztatów koedukacyjnych i 30h warsztatów dla dziewcząt, z czego: w 2014 r. - 75h, 2015 r. - 75h. 2. Prowadzenie zajęć z j. angielskiego dla 76 uczniów z podziałem na 6 grup dla uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 240 godzin, z czego: w 2014 r. - 120h, 2015 r. - 120h. 3. Prowadzenie zajęć z j. niemieckiego dla 50 uczniów gimnazjum z podziałem na 4 grupy wymiar zajęć 240 godzin, z czego: w 2014 r. - 160h, 2015 r. - 80h. 4. Prowadzenie zajęć z j. czeskiego dla 14 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 60 godzin, z czego: w 2014 r. - 30h, 2015 r. - 30h. Zadanie ponadto obejmuje: W ramach zadania dla wszystkich uczniów objętych projektem mają być przeprowadzone warsztaty wspierające rozwój kreatywności, uczestnicy mają zostać zapoznani z nowoczesnymi strategiami rozwiązywania problemów, pozyskiwania i przetwarzania informacji z wykorzystaniem technologii informatycznej oraz autoprezentacji. Zdobyte na warsztatach umiejętności osobiste mają być komplementarne wobec kompetencji nabywanych podczas wsparcia z zakresu zawodoznawczego. Dla dziewcząt mają zostać dodatkowo przeprowadzone prezentacje związane z ukazaniem problematyki równouprawnienia, łączenia samorealizacji zawodowej z udanym życiem osobistym, podczas których uczennice będą mogły spotkać się z kobietami mogącymi stanowić takie wzorce. Dodatkowymi zajęciami z j. angielskiego w podziale na grupy - dla uczniów słabszych i bardziej zaawansowanych mają być objęci uczniowie zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami. W ramach zajęć mają być rozwijane sprawności komunikacyjne, poprzez wykorzystanie treści z internetu oraz ma być wskazane praktyczne znaczenie j. angielskiego we współczesnym świecie. Dodatkowe zajęcia z j. niemieckiego mają doskonalić znajomości języka niemieckiego dla uczniów o różnym poziomie zaawansowania; nauka ma się odbywać również w formie aktywności teatralnej, warsztatowej oraz poprzez konkursy. 4. Zajęcia z języka czeskiego mają być połączone z realizacją treści realioznawczych (geografia, historia i kultura sąsiadującego regionu jesenickiego). Wszystkie zajęcia mają się odbywać z wykorzystaniem atrakcyjnych pomocy naukowych i nowoczesnych form pracy celem zwiększenia chęci do nauki i otwarcia na inne kultury. Zadanie 3 - Doradztwo zawodowe. Zadanie obejmuje: Udzielanie indywidualnych porad zawodoznawczych dla 76 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć w formie indywidualnych porad do zrealizowania 144 godziny, z czego: w 2014 r. - 80h, 2015 r. - 64h. Indywidualne porady zawodoznawcze mają służyć podniesienia wiedzy uczniów w zakresie wyboru odpowiedniego zawodu. Porady mają wskazać indywidualne predyspozycje, oferty edukacyjne oraz przyszłe warunki pracy i szanse uzyskania zatrudnienia na lokalnym rynku pracy. W poradach ma być promowana przedsiębiorczość kobiet i przełamywanie stereotypów płci w zatrudnianiu. 4. Wszystkie zadania mają być zrealizowane od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 roku w trakcie roku szkolnego z wyłączeniem okresów, o którym mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 z późn. zm.). 5. Za zgodą koordynatora projektu zadanie może być realizowane w okresie, o którym mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 z późn. zm.). 6. Jedna (1) godzina realizowanych zajęć, warsztatów, terapii oznacza - 45 minut zajęć lekcyjnych. 7. Zadanie jest realizowane w Publicznym Gimnazjum w Pakosławicach. 8. Obowiązki wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Opracowanie programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć, warsztatów, terapii dla danej grupy uczestników (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania (formy realizacji), procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia (oczekiwane efekty), sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć. Projekt programu pracy Wykonawca obowiązany jest przedłożyć koordynatorowi projektu oraz dyrektorowi gimnazjum do uzgodnienia i zatwierdzenia go nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć; 2) Prowadzenie zajęć (wg przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej. 3) Dokumentowanie na bieżąco, prowadzonych przez Wykonawcę, zajęć, warsztatów, terapii w postaci list obecności oraz dzienników zajęć (lekcji) wykorzystywanych w procesie nauczania w oświacie w celu bieżącego sprawdzania obecności na prowadzonych zajęciach - dzienniki zajęć zapewnia Wykonawca. 4) Dokumentowanie na bieżąco, przekazanych uczestnikom materiałów w postaci list odbioru materiałów i przekazywanie ich koordynatorowi projektu. 5) Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu, w formie kart monitoringu (raport działania i raport według grup) i kart postępów oraz przekazywanie ich, co miesiąc, w formie papierowej i elektronicznej, koordynatorowi projektu; a także powiadamianie o innych istotnych zdarzeniach, które wystąpiły podczas realizacji umowy. 6) Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie realizacji celów (głównych i szczegółowych) rezultatów Projektu. 7) Opracowanie, w terminach określanych przez Zamawiającego, raportów cząstkowych (kwartalnych i rocznych) i końcowych z postępu realizacji działań wynikających z przedmiotu umowy, a merytorycznie związanych z realizacją określonego rodzaju zajęć. Sprawozdania składane będą do ostatniego dnia w danym kwartale i przekazywane do koordynatora projektu. 8) Gromadzenia wytworów prac uczestników projektu. 9) Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 10) Zobowiązanie do przestrzegania regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia. 11) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do uczestników Projektu. 12) Przekazanie wykazu osób, które będą przetwarzać dane osobowe w celu uzyskania upoważnienia od Wójta Gminy do przetwarzania danych osobowych oraz wpisu do ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Projektu. 13) Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. 14) Wykonawca sporządzi harmonogram realizacji zadania, który musi być dostosowany do liczby godzin realizowanych zajęć, warsztatów i terapii na dany rok oraz uzgodniony z koordynatorem projektu. 15) Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. 16) Nauczyciele realizujący poszczególne zadania muszą posiadać wykształcenie odpowiadające realizowanym zajęciom, terapią lub warsztatom. Wymagane kwalifikacje określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207)..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.31.00.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4500,00 zł.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi edukacyjne odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym: a. Przeprowadzenie zajęć/szkolenia językowego dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 34 000,00 zł, b. Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 44 000,00 zł, c. Przeprowadzenie indywidualnej terapii pedagogiczno - psychologicznej i prowadzenie terapii rewalidacyjnej dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 54 000,00 zł, d. Przeprowadzenie indywidualnych porad zawodoznawczych dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 9 000,00 zł e. Przeprowadzenie warsztatów kreatywności dla uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum lub ponadgimnazjalnych, minimum jedno zadanie o wartości minimum 9 000,00 zł


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nauczyciele realizujący poszczególne zadania muszą posiadać wykształcenie odpowiadające realizowanym zajęciom, terapią. Wymagane kwalifikacje określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207).


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: - nastąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - zmiany terminu realizacji poszczególnych godzin zajęć, warsztatów, terapii w danym roku, przypisanych do zadań z zachowaniem ostatecznego terminu wykonania zamówienia, jeżeli z przyczyn organizacyjnych - nie jest możliwa realizacja wszystkich zajęć w danym terminie lub z uwagi na duże obciążenie szkół objętych przedmiotem umowy innymi zajęciami.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.pakoslawice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół w Prusinowicach Prusinowice, ul. Szkolna 9 48-314 Pakosławice.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Prusinowicach Prusinowice, ul. Szkolna 9 48-314 Pakosławice sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Tytuł projektu: Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 12213 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
12181 - 2014 data 20.01.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zespół Szkół w Prusinowicach, ul. Szkolna 9, 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 77 4359133, fax. 77 4359133.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    III.1).

  • W ogłoszeniu jest:
    Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4500,00 zł..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium..


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    III.1).

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium..


Pakosławice: Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni.


Numer ogłoszenia: 31351 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 12181 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Prusinowicach, ul. Szkolna 9, 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 77 4359133, faks 77 4359133.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć edukacyjnych oraz terapii w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni dla uczniów gimnazjum dla którego organem prowadzącym jest Gmina Pakosławice z podziałem na zadania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, 2.2. Zajęcia pozalekcyjne, 2.3. Doradztwo zawodowe 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia. Zadanie 1. Wsparcie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zadanie obejmuje: 1. Prowadzenie indywidualnej terapii pedagogiczno - psychologicznej dla 32 uczniów gimnazjum (terapia indywidualna) - wymiar zajęć do zrealizowania 320 godzin, z czego: w roku 2014 - 210h, 2015 r. - 110h. 2. Prowadzenie terapii rewalidacyjnej dla 12 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 480 godzin, z czego: w roku 2014 - 320h, 2015 - 160h. 3. Prowadzenie zajęć wyrównawczych dla 66 uczniów gimnazjum z podziałem na 15 grup - wymiar zajęć do zrealizowania 675 godzin, z czego: w roku 2014 - 450h, 2015 - 225h. Realizacja zadania ma służyć wsparciu szerokiej grupie uczniów wykazujących różnego rodzaju trudności w uczeniu się, problemy osobowościowe, problemy w relacjach społecznych i uczniom niepełnosprawnym. W ramach zadania należy sporządzić autorski program terapii oraz zajęć. Liczba uczniów w grupie ma być zgodna z zapisami Rozporządzenia MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz. 532), czyli dla zajęć z poz. 2 do 5 uczestników, natomiast dla poz. 3 do 8 uczestników. 1.Indywidualna terapia pedagogiczno - psychologiczna jest dla uczniów dotkniętych tzw. eurosieroctwem, wykazujących zaburzenia w relacjach z grupą, nadpobudliwość bądź apatię, negację przyjętych norm, zaniedbujących obowiązki szkolne. Terapia ma się przyczynić do obniżenia poziomu stresu, poprawić motywację i samoakceptację. 2.Terapia uczniów z orzeczeniem poradni pedagogiczno - psychologicznej; wsparcie pedagogiczne służące łagodzeniu deficytów; w tym upośledzenia w stopniu łagodnym, zaburzeń mowy, niedosłuchu. 3. Dodatkowymi zajęciami wyrównawczymi z przedmiotów: j. polski, historia/wos, matematyka, fizyka i chemia/biologia na poziomie każdej klasy mają być objęci uczniowie ze względu na słabe wyniki z egzaminów zewnętrznych. Większość uczniów ma być objęta wspomaganiem z 2 przedmiotów. Zajęcia mają się odbywać z dostosowaniem terminów do planów zajęć uczniów objętych zadaniem. Zadanie 2 - Zajęcia pozalekcyjne. Zadanie obejmuje: 1. Prowadzenie warsztatów kreatywności dla 96 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 150 godzin w tym 120h warsztatów koedukacyjnych i 30h warsztatów dla dziewcząt, z czego: w 2014 r. - 75h, 2015 r. - 75h. 2. Prowadzenie zajęć z j. angielskiego dla 76 uczniów z podziałem na 6 grup dla uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 240 godzin, z czego: w 2014 r. - 120h, 2015 r. - 120h. 3. Prowadzenie zajęć z j. niemieckiego dla 50 uczniów gimnazjum z podziałem na 4 grupy wymiar zajęć 240 godzin, z czego: w 2014 r. - 160h, 2015 r. - 80h. 4. Prowadzenie zajęć z j. czeskiego dla 14 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć do zrealizowania 60 godzin, z czego: w 2014 r. - 30h, 2015 r. - 30h. Zadanie ponadto obejmuje: W ramach zadania dla wszystkich uczniów objętych projektem mają być przeprowadzone warsztaty wspierające rozwój kreatywności, uczestnicy mają zostać zapoznani z nowoczesnymi strategiami rozwiązywania problemów, pozyskiwania i przetwarzania informacji z wykorzystaniem technologii informatycznej oraz autoprezentacji. Zdobyte na warsztatach umiejętności osobiste mają być komplementarne wobec kompetencji nabywanych podczas wsparcia z zakresu zawodoznawczego. Dla dziewcząt mają zostać dodatkowo przeprowadzone prezentacje związane z ukazaniem problematyki równouprawnienia, łączenia samorealizacji zawodowej z udanym życiem osobistym, podczas których uczennice będą mogły spotkać się z kobietami mogącymi stanowić takie wzorce. Dodatkowymi zajęciami z j. angielskiego w podziale na grupy - dla uczniów słabszych i bardziej zaawansowanych mają być objęci uczniowie zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami. W ramach zajęć mają być rozwijane sprawności komunikacyjne, poprzez wykorzystanie treści z internetu oraz ma być wskazane praktyczne znaczenie j. angielskiego we współczesnym świecie. Dodatkowe zajęcia z j. niemieckiego mają doskonalić znajomości języka niemieckiego dla uczniów o różnym poziomie zaawansowania; nauka ma się odbywać również w formie aktywności teatralnej, warsztatowej oraz poprzez konkursy. 4. Zajęcia z języka czeskiego mają być połączone z realizacją treści realioznawczych (geografia, historia i kultura sąsiadującego regionu jesenickiego). Wszystkie zajęcia mają się odbywać z wykorzystaniem atrakcyjnych pomocy naukowych i nowoczesnych form pracy celem zwiększenia chęci do nauki i otwarcia na inne kultury. Zadanie 3 - Doradztwo zawodowe. Zadanie obejmuje: Udzielanie indywidualnych porad zawodoznawczych dla 76 uczniów gimnazjum - wymiar zajęć w formie indywidualnych porad do zrealizowania 144 godziny, z czego: w 2014 r. - 80h, 2015 r. - 64h. Indywidualne porady zawodoznawcze mają służyć podniesienia wiedzy uczniów w zakresie wyboru odpowiedniego zawodu. Porady mają wskazać indywidualne predyspozycje, oferty edukacyjne oraz przyszłe warunki pracy i szanse uzyskania zatrudnienia na lokalnym rynku pracy. W poradach ma być promowana przedsiębiorczość kobiet i przełamywanie stereotypów płci w zatrudnianiu. 4. Wszystkie zadania mają być zrealizowane od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 roku w trakcie roku szkolnego z wyłączeniem okresów, o którym mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 z późn. zm.). 5. Za zgodą koordynatora projektu zadanie może być realizowane w okresie, o którym mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. nr 46 poz. 432 z późn. zm.). 6. Jedna (1) godzina realizowanych zajęć, warsztatów, terapii oznacza - 45 minut zajęć lekcyjnych. 7. Zadanie jest realizowane w Publicznym Gimnazjum w Pakosławicach. 8. Obowiązki wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Opracowanie programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć, warsztatów, terapii dla danej grupy uczestników (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania (formy realizacji), procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia (oczekiwane efekty), sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć. Projekt programu pracy Wykonawca obowiązany jest przedłożyć koordynatorowi projektu oraz dyrektorowi gimnazjum do uzgodnienia i zatwierdzenia go nie później niż 2 dni przed rozpoczęciem zajęć; 2) Prowadzenie zajęć (wg przewidzianej liczby godzin lekcyjnych i ich harmonogramu) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej. 3) Dokumentowanie na bieżąco, prowadzonych przez Wykonawcę, zajęć, warsztatów, terapii w postaci list obecności oraz dzienników zajęć (lekcji) wykorzystywanych w procesie nauczania w oświacie w celu bieżącego sprawdzania obecności na prowadzonych zajęciach - dzienniki zajęć zapewnia Wykonawca. 4) Dokumentowanie na bieżąco, przekazanych uczestnikom materiałów w postaci list odbioru materiałów i przekazywanie ich koordynatorowi projektu. 5) Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu, w formie kart monitoringu (raport działania i raport według grup) i kart postępów oraz przekazywanie ich, co miesiąc, w formie papierowej i elektronicznej, koordynatorowi projektu; a także powiadamianie o innych istotnych zdarzeniach, które wystąpiły podczas realizacji umowy. 6) Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie realizacji celów (głównych i szczegółowych) rezultatów Projektu. 7) Opracowanie, w terminach określanych przez Zamawiającego, raportów cząstkowych (kwartalnych i rocznych) i końcowych z postępu realizacji działań wynikających z przedmiotu umowy, a merytorycznie związanych z realizacją określonego rodzaju zajęć. Sprawozdania składane będą do ostatniego dnia w danym kwartale i przekazywane do koordynatora projektu. 8) Gromadzenia wytworów prac uczestników projektu. 9) Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie. 10) Zobowiązanie do przestrzegania regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia. 11) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do uczestników Projektu. 12) Przekazanie wykazu osób, które będą przetwarzać dane osobowe w celu uzyskania upoważnienia od Wójta Gminy do przetwarzania danych osobowych oraz wpisu do ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Projektu. 13) Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. 14) Wykonawca sporządzi harmonogram realizacji zadania, który musi być dostosowany do liczby godzin realizowanych zajęć, warsztatów i terapii na dany rok oraz uzgodniony z koordynatorem projektu. 15) Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. 16) Nauczyciele realizujący poszczególne zadania muszą posiadać wykształcenie odpowiadające realizowanym zajęciom, terapią lub warsztatom. Wymagane kwalifikacje określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013r., poz. 1207).


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.31.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.02.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Optima s.c. E.T. Sawiccy i M. Kałuski, {Dane ukryte}, 45-006 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 152621,67 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    146598,41


  • Oferta z najniższą ceną:
    112217,40
    / Oferta z najwyższą ceną:
    147545,10


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Szkolna 9, 48-314 Pakosławice
woj. opolskie
Dane kontaktowe: email: spipprusinowice@interia.pl
tel: 77 4359133
fax: 77 4359133
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-01-26
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 1218120140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-01-19
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 519 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.bip.pakoslawice.pl
Informacja dostępna pod: Zespół Szkół w Prusinowicach Prusinowice, ul. Szkolna 9 48-314 Pakosławice
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni. Optima s.c. E.T. Sawiccy i M. Kałuski
Opole
2014-02-17 146 598,00