Dąbie: Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej, w latach 2010-2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie.


Numer ogłoszenia: 17135 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbie , ul. Szeroka 4, 66-615 Dąbie, woj. lubuskie, tel. 068 3835148, faks 068 3832148.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.dabie.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej, w latach 2010-2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) - 13 części na: - Zadania nr 1 - w Szkoła Podstawowej w Gronowie - 3 części nr 1, 2, 3, - Zadania nr 2 - w Szkoła Podstawowej w Kosierzu - 3 części nr 4, 5, 6, - Zadania nr 3 - w Szkoła Podstawowej w Połupinie - 3 części nr 7, 8, 9, - Zadania nr 4 - w Szkoła Podstawowej w Szczawnie - 4 części nr 10, 11, 12, 13. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, w latach 2010-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: Zadanie nr 1. - Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 96 godzin w ciągu 3 lat. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 96 godzin w ciągu 3 lat. 3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 96 godzin w ciągu 3 lat Zadanie nr 2. - Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr: 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat. 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 90 godzin w ciągu 3 lat Zadanie nr 3. - Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr: 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat. 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin w ciągu 3 lat. 9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat. Zadanie nr 4. - Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr: 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat. 11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat. 12. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin w ciągu 3 lat. 13. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin w ciągu 3 lat Kompetencje pedagogów realizujących projekt systemowy A. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane - staż pracy w nauczaniu zintegrowanym; - umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej; - umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych; - umiejętność planowania wynikowego; - praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową; - umiejętność planowania i przeprowadzania zajęć socjoterapeutycznych; - praktyka w pracy z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania; - ukończone kursy w zakresie terapii dziecka z trudnościami dysleksyjnymi; - znajomość zagadnień z zakresu kinezjologii; - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków; - znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki. B. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane - umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej; - umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych; - umiejętność planowania wynikowego; - praktyka w pracy terapeutycznej z dzieckiem z dysleksją rozwojową ; - praktyka w nauczaniu arytmetyki w nauczaniu zintegrowanym ; - staż pracy w nauczaniu zintegrowanym ; - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków; - znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki. C. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane - umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej; - umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych; - umiejętność planowania wynikowego; - praktyka w nauczaniu arytmetyki w nauczaniu zintegrowanym ; - staż pracy w nauczaniu zintegrowanym; - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków; - znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki; - ukończony kurs doskonalący w zakresie pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie. D. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe, przedszkolne lub kształcenie zintegrowane; - ukończone studia podyplomowe logopedia z terapią pedagogiczną; - umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej; - umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych ; - umiejętność planowania wynikowego; - praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową ; - staż pracy w nauczaniu zintegrowanym - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków - znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki E. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - ukończone studia kierunkowe w zakresie wychowania fizycznego; lub: - ukończone studia podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego; - ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjnej - umiejętność planowania pracy nauczyciela wf z uwzględnieniem zdrowotnych i rozwojowych potrzeb ucznia; - praktyka w prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków; - znajomość potrzeb rozwojowych i zdrowotnych uczniów z placówki 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67, ust 1, pkt. 6 prawa zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, mających bezpośredni wpływ na kwoty wynagrodzeń dla Wykonawców realizujących projekt. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: ---- 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6 Inne: 1) Wykonawca jest zobowiązany do dokładnego rozpoznania tematu w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty. 2) Cena ofert powinna obejmować koszty wykonania całego zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich prac przygotowawczych, porządkowych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji, składki ponoszone przez Zamawiającego, itp.) 3) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami i zasadami bhp. 4) Wykonawca powinien, w ramach możliwości własnych i Zamawiającego, stosować środki dydaktyczne. 5) Ceny zaproponowane w ofercie na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ, będą wiążące i traktowane jako załącznik do umowy. 6) Ceny, zaproponowane w ofercie, nie mogą być zmienione przez okres obowiązywania umowy. 7) Cena musi być podana w ujęciu za godzinę zajęć oraz w ujęciu za całe zamówienie lub - jeśli jest to oferta częściowa - za każde zadanie, którego dotyczy oferta. 8) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 9) W ofercie należy rozpisać każde zadanie oddzielnie. Oferty na poszczególne zadania będą oceniane oddzielnie. 8. Wymagania organizacyjne: Wykonawca uzgadnia wcześniej wszelkie planowane działania związane z realizacją przedmiotu umowy z Dyrektorem Szkoły Podstawowej, np. rozkład zajęć. 9. Wymagania dot. Gwarancji:----.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67, ust 1, pkt. 6 prawa zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, mających bezpośredni wpływ na kwoty wynagrodzeń dla Wykonawców realizujących projekt.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 13.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena wg Oświadczenia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.dabie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina Dąbie, Ulica Szeroka 4, 66-615 Dąbie, w pokoju nr 4 w godzinach urzędowania: od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30, w poniedziałki od 8.00 do 16.00,.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.01.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: ulica Szeroka 4 66-615 Dąbie, pokój nr 2 (Sekretariat) w budynku Urzędu Gminy Dąbie..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Dąbie: Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej, w latach 2010-2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie.


Numer ogłoszenia: 25368 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 17135 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbie, ul. Szeroka 4, 66-615 Dąbie, woj. lubuskie, tel. 068 3835148, faks 068 3832148.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne, dot. prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej, w latach 2010-2013 w Szkołach Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) - 13 części na: - Zadania nr 1 - w Szkoła Podstawowej w Gronowie - 3 części nr 1, 2, 3, - Zadania nr 2 - w Szkoła Podstawowej w Kosierzu - 3 części nr 4, 5, 6, - Zadania nr 3 - w Szkoła Podstawowej w Połupinie - 3 części nr 7, 8, 9, - Zadania nr 4 - w Szkoła Podstawowej w Szczawnie - 4 części nr 10, 11, 12, 13. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, w latach 2010-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dąbie, woj. lubuskie. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: Zadanie nr 1. - Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 96 godzin w ciągu 3 lat. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 96 godzin w ciągu 3 lat. 3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 96 godzin w ciągu 3 lat Zadanie nr 2. - Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr: 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat. 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 90 godzin w ciągu 3 lat Zadanie nr 3. - Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr: 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat. 8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin w ciągu 3 lat. 9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat. Zadanie nr 4. - Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr: 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat. 11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat. 12. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin w ciągu 3 lat. 13. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin w ciągu 3 lat Kompetencje pedagogów realizujących projekt systemowy A. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane - staż pracy w nauczaniu zintegrowanym; - umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej; - umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych; - umiejętność planowania wynikowego; - praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową; - umiejętność planowania i przeprowadzania zajęć socjoterapeutycznych; - praktyka w pracy z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania; - ukończone kursy w zakresie terapii dziecka z trudnościami dysleksyjnymi; - znajomość zagadnień z zakresu kinezjologii; - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków; - znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki. B. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane - umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej; - umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych; - umiejętność planowania wynikowego; - praktyka w pracy terapeutycznej z dzieckiem z dysleksją rozwojową ; - praktyka w nauczaniu arytmetyki w nauczaniu zintegrowanym ; - staż pracy w nauczaniu zintegrowanym ; - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków; - znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki. C. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe lub kształcenie zintegrowane - umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej; - umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych; - umiejętność planowania wynikowego; - praktyka w nauczaniu arytmetyki w nauczaniu zintegrowanym ; - staż pracy w nauczaniu zintegrowanym; - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków; - znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki; - ukończony kurs doskonalący w zakresie pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie. D. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - ukończone studia kierunkowe - nauczanie początkowe, przedszkolne lub kształcenie zintegrowane; - ukończone studia podyplomowe logopedia z terapią pedagogiczną; - umiejętność pracy z wykorzystaniem technologii informacyjnej i edukacji multimedialnej w praktyce szkolnej; - umiejętność projektowania innowacji pedagogicznych ; - umiejętność planowania wynikowego; - praktyka w pracy z dzieckiem z dysleksją rozwojową ; - staż pracy w nauczaniu zintegrowanym - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków - znajomość potrzeb rozwojowych uczniów z placówki E. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - ukończone studia kierunkowe w zakresie wychowania fizycznego; lub: - ukończone studia podyplomowe w zakresie wychowania fizycznego; - ukończony kurs z zakresu gimnastyki korekcyjnej - umiejętność planowania pracy nauczyciela wf z uwzględnieniem zdrowotnych i rozwojowych potrzeb ucznia; - praktyka w prowadzeniu zajęć z gimnastyki korekcyjnej - dyspozycyjność, umiejętność dostosowania godzin pracy do zmiennych warunków; - znajomość potrzeb rozwojowych i zdrowotnych uczniów z placówki 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67, ust 1, pkt. 6 prawa zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego, wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, mających bezpośredni wpływ na kwoty wynagrodzeń dla Wykonawców realizujących projekt. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: ---- 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6 Inne: 1) Wykonawca jest zobowiązany do dokładnego rozpoznania tematu w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty. 2) Cena ofert powinna obejmować koszty wykonania całego zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich prac przygotowawczych, porządkowych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji, składki ponoszone przez Zamawiającego, itp.) 3) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami i zasadami bhp. 4) Wykonawca powinien, w ramach możliwości własnych i Zamawiającego, stosować środki dydaktyczne. 5) Ceny zaproponowane w ofercie na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ, będą wiążące i traktowane jako załącznik do umowy. 6) Ceny, zaproponowane w ofercie, nie mogą być zmienione przez okres obowiązywania umowy. 7) Cena musi być podana w ujęciu za godzinę zajęć oraz w ujęciu za całe zamówienie lub - jeśli jest to oferta częściowa - za każde zadanie, którego dotyczy oferta. 8) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 9) W ofercie należy rozpisać każde zadanie oddzielnie. Oferty na poszczególne zadania będą oceniane oddzielnie. 8. Wymagania organizacyjne: Wykonawca uzgadnia wcześniej wszelkie planowane działania związane z realizacją przedmiotu umowy z Dyrektorem Szkoły Podstawowej, np. rozkład zajęć. 9. Wymagania dot. Gwarancji:----..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 96 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Irena Matuszak, {Dane ukryte}, 66-600 Krosno Odrz., kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4665,55 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5760,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5760,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5760,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr: 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 96 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Lubińska, {Dane ukryte}, 66-615 Dąbie, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4665,55 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5760,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5760,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5760,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr: 3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 96 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Lubińska, {Dane ukryte}, 66-615 Dąbie, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4665,55 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5760,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5760,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5760,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr: 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Konopielko, {Dane ukryte}, 66-627 Bobrowice, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4373,94 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr: 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Violetta Kiełbasa, {Dane ukryte}, 66-627 Bobrowice, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4373,94 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr: 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 90 godzin w ciągu 3 lat


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Dubieńska, {Dane ukryte}, 66-600 Krosno Odrz., kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4373,94 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr: 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Kozłowska, {Dane ukryte}, 66-600 Połupin, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4373,94 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr:8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Ważelińska, {Dane ukryte}, 66-600 Połupin, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 8747,89 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    10800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    10800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr:9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Kmita, {Dane ukryte}, 66-600 Połupin, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4373,94 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr: 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Izabela Sarnowska, {Dane ukryte}, 66-600 Krosno Odrz., kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4373,94 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr: 11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Grezer, {Dane ukryte}, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4373,94 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr: 12. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Mejza, {Dane ukryte}, 66-615 Dąbie, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4373,94 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr:13. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin w ciągu 3 lat.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.02.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Wojciszewski, {Dane ukryte}, 65-434 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4373,94 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5400,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Szeroka, Dąbie
woj. lubuskie
Dane kontaktowe: email: ,
tel: 683 835 148
fax: 683 832 148
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-01-23
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 1713520110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-01-13
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 888 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 13
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.dabie.pl
Informacja dostępna pod: Gmina Dąbie, Ulica Szeroka 4, 66-615 Dąbie, w pokoju nr 4 w godzinach urzędowania: od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30, w poniedziałki od 8.00 do 16.00,
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr: 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 96 godzin w ciągu 3 lat. Irena Matuszak
Krosno Odrz.
2011-02-18 5 760,00
Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr: 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 96 godzin w ciągu 3 lat. Barbara Lubińska
Dąbie
2011-02-18 5 760,00
Szkoła Podstawowa w Gronowie część nr: 3. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 96 godzin w ciągu 3 lat. Barbara Lubińska
Dąbie
2011-02-18 5 760,00
Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr: 4. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat. Małgorzata Konopielko
Bobrowice
2011-02-18 5 400,00
Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr: 5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat. Violetta Kiełbasa
Bobrowice
2011-02-18 5 400,00
Szkoła Podstawowa w Kosierzu część nr: 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie - 90 godzin w ciągu 3 lat Monika Dubieńska
Krosno Odrz.
2011-02-18 5 400,00
Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr: 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat. Ewa Kozłowska
Połupin
2011-02-18 5 400,00
Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr:8. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 180 godzin w ciągu 3 lat. Barbara Ważelińska
Połupin
2011-02-18 10 800,00
Szkoła Podstawowa w Połupinie część nr:9. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat. Jolanta Kmita
Połupin
2011-02-18 5 400,00
Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr: 10. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 90 godzin w ciągu 3 lat. Izabela Sarnowska
Krosno Odrz.
2011-02-18 5 400,00
Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr: 11. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin w ciągu 3 lat. Jolanta Grezer
Krosno Odrzańskie
2011-02-18 5 400,00
Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr: 12. Gimnastyka korekcyjną dla dzieci z wadami postawy - 90 godzin w ciągu 3 lat. Janusz Mejza
Dąbie
2011-02-18 5 400,00
Szkoła Podstawowa w Szczawnie część nr:13. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 90 godzin w ciągu 3 lat. Janusz Wojciszewski
Zielona Góra
2011-02-18 5 400,00