Wynik przetargu

Adres: W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@cewice.pl,
tel: 598 613 460,
fax: 598 613 462
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 53297220130 Data Udzielenia: 2013-12-23
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach programów autorskich Mądre dziecko, Uczeń z Charakterem, Gimnazjalista z Klasą i Fizyka dla Smyka w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice AGENCJA SZKOLENIA I PROMOCJI KADR SUPRA IWONA ŻBIKOWSKA
LĘBORK
488 901,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2013-12-23
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
800000004
801000005
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
488 902,00 zł
Minimalna złożona oferta:
488 902,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
488 902,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
488 902,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Cewice: Organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach programów autorskich Mądre dziecko, Uczeń z Charakterem, Gimnazjalista z Klasą i Fizyka dla Smyka w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice


Numer ogłoszenia: 532972 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach programów autorskich Mądre dziecko, Uczeń z Charakterem, Gimnazjalista z Klasą i Fizyka dla Smyka w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: I.Organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach programu autorskiego Mądre dziecko w ramach realizacji projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę przygotowania i przeprowadzenia po 52 godziny zajęć dla 7 grup w roku szkolnym 2013-2014: a)2 grupy po 8 osób w Szkole podstawowej w Cewicach b)1 grupa 8 osobowa w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim c)1 grupa 6 osobowa w Szkole Podstawowej w Przerytem, d)2 grupy 5 osobowe w Szkole Podstawowej w Łebuni e)1 grupa 5 osobowa w Szkole Podstawowej w Siemirowicach i po 52 godziny zajęć dla 8 grup w roku szkolnym 2014-2015: a)2 grupy po 8 osób w Szkole Podstawowej w Cewicach b)1 grupa 8 osobowa w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim c)2 grupy 5 osobowe w Szkole Podstawowej w Przerytem d)2 grupy 8 osobowe w Szkole Podstawowej w Łebuni e)1 grupa 5 osobowa w Szkole Podstawowej w Siemirowicach. 2.W ramach zajęć uczniowie mają poznać i praktycznie stosować narzędzia i techniki, które pomogą im w opanowaniu powiększającego się materiału szkolnego. Uczniowie poprzez zabawę mają poznawać nowe techniki szybkiego czytania, rozumowania, pisania, robienia uporządkowanych notatek, rozwijania pamięci. Na zajęciach należy omawiać zagadnienia z fizyki, chemii, przyrody na poziomie wykraczającym poza wymagania ucznia klasy IV. Podczas zajęć należy przeprowadzać ciekawe eksperymenty naukowe, uczące praw rządzących światem. Uczniowie mają poznawać techniki relaksacji i konstruktywnego wyrażania emocji. Cały program zajęć należy ubrać w fabułę, która uatrakcyjni zajęcia i da możliwość motywowania dzieci do wytrwałego treningu. 3.W ramach usługi wykonawca pokryje koszty: a)wynagrodzenia nauczycieli, b)materiały dydaktyczne dla uczniów i nauczycieli, c)książkę dla każdego uczestnika do treningu czytania, d)hospitacje (3 spotkania z każdym trenerem), e)warsztaty dla rodziców (4 spotkania po 2h - 1 spotkanie na semestr) - w każdej szkole, w której jest realizowany projekt f)materiały papiernicze i odczynniki chemiczne niezbędnie do przeprowadzenia zajęć II. Organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach programu autorskiego Uczeń z Charakterem w ramach realizacji projektu pn Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę przygotowania i przeprowadzenia po 52 godziny zajęć dla 10 grup w roku szkolnym 2013-2014: 1)3 grupy po 6 osób w szkole podstawowej w Cewicach 2)2 grupy 7 osobowe w szkole podstawowej w Maszewie Lęborskim 3)1 grupa 8 osobowa w szkole podstawowej w Przerytem 4)2 grupy 7 osobowe i 1 grupa 8 osobowa w szkole podstawowej w Łebuni 5)1 grupa 8 osobowa w szkole podstawowej w Siemirowicach i po 52 godziny zajęć dla 11 grup w roku szkolnym 2014-2015: 1)3 grupy po 6 osób szkole podstawowej w Cewicach 2)2 grupy 7 osobowe w szkole podstawowej w Maszewie Lęborskim 3)2 grupy 7 osobowe w szkole podstawowej w Przerytem 4)2 grupy 7 osobowe i 1 grupa 6 osobowa w szkole podstawowej w Łebuni 5)1 grupa 8 osobowa w szkole podstawowej w Siemirowicach 2.Priorytetem na zajęciach ma być nauka samodzielności w uczeniu i umiejętność korzystania z nowoczesnych narzędzi takich jak sprawne czytanie, techniki pamięciowe, logiczne notatki czy szybka koncentracja. Przeprowadzane na zajęciach eksperymenty naukowe mają rozwijać zainteresowanie dzieci fizyką czy chemią. Program zajęć ma obejmować: a)naukę sporządzania szybkich, czytelnych notatek, trening pamięci i koncentracji, b)uczniowie mają opracowywać technikami pamięciowymi teksty z repetytoriów, a stopień opanowania materiału ma być sprawdzany poprzez rozwiązywanie testów szóstoklasisty z poprzednich lat c)zajęcia z autoprezentacji, dzięki której uczniowie mają nauczyć się sprzedawania swojej wiedzy i umiejętności wypowiadania się na forum klasy d)rozwiązywanie ciągów matematycznych, zagadek logicznych, zadań z treścią, dzięki którym uczniowie będą szybciej myśleć, e)ćwiczenia z wyrażania emocji, kształtowania postaw asertywnych i empatii; uczniowie mają uczyć się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach takich jak sprawdzian, ważna wypowiedź ustna, czy egzamin oraz poznać proste techniki relaksacyjne, f)różnorodne zabawy i metody pracy; uczniowie mają poznawać zjawiska przyrody, nauki, wykonywać eksperymenty; doświadczenia mają mieć charakter bardzo praktyczny i mają łączyć znane informacje z nowymi, dzięki którym uczniowie zobaczą w nauce związki i nauczą się samodzielnie stawiać hipotezy. Cały program należy ubrać w fabułę, która uatrakcyjni zajęcia i da możliwość motywowania dzieci do wytrwałego treningu. 3.W ramach usługi wykonawca pokryje koszty: 1)wynagrodzenia nauczycieli, 2)materiałów dydaktycznych dla uczniów i nauczycieli 3)książkę dla każdego uczestnika do treningu czytania 4)hospitacji (3 spotkania z każdym trenerem) 5)warsztatów dla rodziców (4 spotkania po 2h - 1 spotkanie na semestr) - w każdej szkole, w której jest realizowany projekt 6)materiały papiernicze i odczynniki chemiczne niezbędnie do przeprowadzenia zajęć. III.Organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach programu autorskiego Gimnazjalista z Klasą w ramach realizacji projektu pn Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę przygotowania i przeprowadzenia po 52 godziny zajęć dla 3 grup po 8 osób w Publicznym Gimnazjum w Cewicach w roku szkolnym 2013-2014, i po 52 godziny zajęć dla 3 grup po 8 osób w Publicznym Gimnazjum w Cewicach w roku szkolnym 2014-2015. 2.Celem programu jest opanowanie narzędzi efektywnego uczenia się, technik relaksu i koncentracji. Uczniowie mają zyskać większą świadomość, pewność siebie, zdobyć umiejętności potrzebne do zdawania egzaminów zewnętrznych oraz poznać techniki szybkiego czytania, efektywnego pisania, pamięci oraz asertywności. W ramach zajęć uczniowie mają ćwiczyć biegłe czytanie, rozwój pamięci, autoprezentację i szereg technik radzenia sobie z emocjami i stresem. Zajęcia należy prowadzić w atrakcyjnej formie warsztatów i gier zespołowych. Podczas kursu gimnazjaliści mają przejść profesjonalne szkolenie z autoprezentacji i występować przed kamerą oraz poznać somatoterapeutyczne procedury radzenia sobie ze stresem i złością. Uczniowie mają również przejść trening asertywności oraz trening docierania do zasobów oparty na coachingu. Program zajęć ma obejmować: a)Opanowanie narzędzi efektywnego uczenia się: -podniesienie sprawności i jakości czytania -poznanie teorii pamięci -strategie uczenia się -mapy myśli -Indywidualne Wzorce Myślenia -trening twórczego myślenia -mentalny trening aktywizacyjny b)Opanowanie technik relaksu i koncentracji -techniki relaksu -koncentracja -techniki radzenia sobie ze stresem c)Uzyskanie większej samoświadomości -świadomość wrażenia, jakie wywieram na innych -świadomość własnych emocji -poznanie sposobów reakcji na krytykę -zarządzanie czasem d)Praca nad budowaniem pewności siebie -sztuka asertywnego zachowania -uświadamianie sobie swoich mocnych stron -umiejętności społeczne, które wpływają na osiąganie sukcesu w życiu -zadania nakierowane na osiąganie poczucia wpływu na swoje życie e)Sztuka zdawania egzaminów -jak kreować własny wizerunek? -komunikacja werbalna i niewerbalna -zajęcia z kamerą 3.W ramach usługi wykonawca pokryje koszty: a)wynagrodzenia nauczycieli b)materiały dydaktyczne dla uczniów i nauczycieli c)książkę dla każdego uczestnika do treningu czytania d)hospitacje (3 spotkania z każdym trenerem) e)warsztaty dla rodziców (4 spotkania po 2h - 1 spotkanie na semestr) f)materiały papiernicze i odczynniki chemiczne niezbędnie do przeprowadzenia zajęć. IV.Organizację i przeprowadzenie warsztatów naukowych w ramach programu autorskiego Fizyka dla Smyka w ramach realizacji projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice 1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę przygotowania i przeprowadzenia warsztatów naukowych i zapewnienia materiałów niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów. 2.W ramach warsztatów przeprowadzone zostaną po 2 warsztaty godzinne (godzina lekcyjna) w roku szkolnym 2013-14 dla 7 grup: a)2 grupy 17 osobowe w Szkole Podstawowej w Cewicach b)1 grupa 24 osobowa w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim c)1 grupa 14 osobowa w Szkole Podstawowej w Przerytem d)1 grupa 21 osobowa i 1 grupa 20 osobowa w Szkole Podstawowej w Łebuni e)1 grupa 24 osobowa w Szkole Podstawowej w Siemirowicach oraz po 2 warsztaty godzinne (godzina lekcyjna) w roku szkolnym 2014-15 dla 7 grup: a)2 grupy 17 osobowe w Szkole Podstawowej w Cewicach b)1 grupa 24 osobowa w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim c)1 grupa 24 osobowa w Szkole Podstawowej w Przerytem d)2 grupy 21 osobowe w Szkole Podstawowej w Łebuni e)1 grupa 24 osobowa w Szkole Podstawowej w Siemirowicach 3.Celem warsztatów jest wzbudzanie ciekawości w poznawaniu świata, doświadczeń praw przyrody i praw fizyki poprzez interaktywne zabawy połączone z przeprowadzeniem ciekawych doświadczeń i eksperymentów. Zajęcia mają mieć charakter warsztatowy, w ramach których maja zostać przeprowadzane eksperymenty fizyczne z zastosowaniem unikalnych zestawów edukacyjnych. Warsztaty mają przybliżyć dzieciom tajemnice otaczającego świata poprzez zabawę i eksperymenty fizyczne. Program zajęć ma obejmować następujące zagadnienia: -magnetyzm -optyka -dźwięk 4.W ramach usługi wykonawca pokryje koszty: a)wynagrodzenia osoby prowadzącej warsztaty b)materiałów niezbędnych do przeprowadzenia warsztatów. V. Usługa zaprogramowania, wdrożenia i monitorowania platformy e-learningowej wraz z licencjami dla uczestników zajęć w ramach autorskich programów Mądre Dziecko, Uczeń z Charakterem i Gimnazjalista z Klasą. 1.Celem zakupu usługi jest uzyskanie odpowiedniej motywacji i atrakcyjności treningu domowego dla uczestników programów autorskich Mądre Dziecko, Uczeń z Charakterem i Gimnazjalista z Klasą. 2.W ramach usługi wykonawca: a)Wykona prace programistyczne polegające na dopasowaniu platformy do potrzeb szkolenia uczniów Platforma e-learningowa oferowana przez wykonawcę powinna spełniać określone założenia dydaktyczne i powinna być przygotowana do wdrożenia treści edukacyjnych zbieżnych z programami nauczania: Mądre Dziecko, Uczeń z Charakterem, Gimnazjalista z Klasą - zarówno nauczyciele jak i uczniowie mają obowiązek przejść spójny programowo kurs. Oprogramowanie (platforma e-learningowa oraz kurs) mają pobierać dane od kursantów, w postaci 5 kluczowych statystyk (nabywanych umiejętności): -zrozumienie tekstu -tempo czytania -pamięć fotograficzna -poszerzenie pola widzenia -poszerzenie jednostki informacyjnej Oprogramowanie e-learningowe na podstawie posiadanych danych i zgodnie z określonym algorytmem (dopasowanym do toku nauczania), powinno sterować poziomami trudności ćwiczeń odnoszących się do w/w umiejętności. Oprogramowanie e-learningowe powinno: -zawierać gry edukacyjne - spójne z programem, w formie fabularnej dla różnych grup wiekowych, wykonane w oparciu o technologię do tworzenia animacji z wykorzystaniem grafiki wektorowej, zakładające interaktywność z użytkownikami, -zapewniać komunikację w formie czatu online między nauczycielami a uczniami, a także między samymi uczniami na całej platformie ze szczególnym uwzględnieniem możliwości komunikowania się dwóch użytkowników, grających w multiplayerowe gry edukacyjne, -zawierać drugi konieczny kanał komunikacyjny, umożliwiający przesyłanie wiadomości tekstowych pomiędzy użytkownikami - z uwzględnieniem specjalnych funkcjonalności dla nauczycieli, umożliwiających wysyłanie wiadomości zbiorowych b)zapewni ciągły monitoring zdalny, usuwanie błędów zanim zagrożą one pracy oprogramowania, wykonywanie archiwizacji (back up) c)sprzeda 139 licencji na rok szkolny 2013-2014 i 153 licencje w roku szkolnym 2014-2015 dla użytkowników na korzystanie ze zintegrowanego oprogramowania zbierającego dane dla 5 statystyk i interpretującego osiągane rezultaty zgodnie z przyjęta metodyką nauczania oraz zapewni 11 bezpłatnych licencji w roku szkolnym 2013-2014 i 11 bezpłatnych licencji w roku szkolnym 2014-2015 na korzystanie ze zintegrowanego oprogramowania zbierającego dane dla 5 statystyk i interpretującego osiągane rezultaty zgodnie z przyjęta metodyką nauczania dla trenerów prowadzących zajęcia w ramach programów autorskich Mądre Dziecko, Uczeń z Charakterem i Gimnazjalista z Klasą d)sprzeda 139 licencji na rok szkolny 2013-2014 i 153 licencje w roku szkolnym 2014-2015 dla użytkowników na korzystanie z kursu e - learningowego oraz zapewni 11 bezpłatnych licencji na korzystanie ze zintegrowanego oprogramowania zbierającego dane dla 5 statystyk i interpretującego osiągane rezultaty zgodnie z przyjęta metodyką nauczania dla trenerów prowadzących zajęcia w ramach programów autorskich Mądre Dziecko, Uczeń z Charakterem i Gimnazjalista z Klasą.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice realizowany jest na podstawie umowy UDA-POKL.09.01.02-22-027-13-00 w latach 2013-2015 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA SZKOLENIA I PROMOCJI KADR SUPRA IWONA ŻBIKOWSKA, ALEJA WOLNOŚCI 46, 84-300 LĘBORK, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 489764,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    488901,90


  • Oferta z najniższą ceną:
    488901,90
    / Oferta z najwyższą ceną:
    488901,90


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: dostawy, usługi i roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowe zajęcia dydaktyczne opisane szczegółowo w przedmiocie zamówienia, realizowane na podstawie programów autorskich, do których wyłączność ma Akademia Nauki M. Hoffman A. Nowacka s.j. z Poznania. Jedyny właściciel majątkowych praw autorskich do chronionych prawem autorskim programów edukacyjnych Mały Odkrywca, Mądre Dziecko, Uczeń z Charakterem, Gimnazjalista z Klasą i Kwantowy Umysł udzielił na terenie powiatów Lęborskiego, wejherowskiego, puckiego, słupskiego oraz bytowskiego na podstawie umowy licencyjnej wyłączne prawo do organizowania kursów z wykorzystaniem ww programów oraz sprzedaży podręczników i innych materiałów edukacyjnych do tychże programów. W czasie negocjacji Wykonawca wykazał się dokumentami potwierdzającymi wyłączność do organizowania powyższych zajęć.