Projekt pn Czym skorupka za młodu nasiąknie finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Czym skorupka za młodu nasiąknie finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Nakli 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 12 uczestników -2 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin od stycznia 2012 do czerwca 2012. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia te wpłyną na znaczną poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także eliminację zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 12 uczestników 2 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin od stycznia 2012 do czerwca 2012. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. -Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 15 uczestników 5grup trzyosobowych. Każda grupa 20 półgodzinnych sesji 1 tygodniowo . Ogółem 50 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapię logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. -Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 20 uczestników 2 grupy dziesięcioosobowe. Każda grupa 30 godzin od stycznia 2012 do czerwca 2012. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które mają wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. -Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych i z zaburzeniami: 4 uczestników - każdy uczestnik 15 półgodzinnych sesji. Ogółem 30 godzin od marca do czerwca 2012 r. -Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów wybitnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej - 6 uczestników 1 grupa sześcioosobowa- ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku. Poprzez uczestniczenie w zajęciach uczniowie będą rozwijać swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystywać zdobyte doświadczenia w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie a. zajęcia plastyczne - 5 uczestników -1 grupa pięcioosobowa - ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku, b. zajęcia muzyczne - 6 uczestników -1grupa sześcioosobowa- ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturalnym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz dawać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Cześć 2. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Parchowie -Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 24 uczestników -4 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin - ogółem 120 godzin od września 2012 do czerwca 2013. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także eliminację zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. -Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 24 uczestników -4 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin - ogółem 120 godzin od września 2012 do czerwca 2013. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. -Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla 38 uczestników -10 grup trzyosobowych i 2 grupy czteroosobowe klas I- III - 20 półgodzinnych sesji - ogółem 120 godzin od września 2012 do czerwca 2013. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapię logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. -Zajęcia socjoterapeutyczne: 2 uczestników -1 grupa dwuosobowa - ogółem 30 godzin od września 2012 do czerwca 2013. -Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne a. hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych i z zaburzeniami: 6 uczestników każdy uczestnik 10 półgodzinnych sesji - ogółem 30 godzin od marca do czerwca 2013r. b. Kinezjologia Edukacyjna - 4 uczestników -1grupa czteroosobowa - ogółem 30 godzin od września 2012 do czerwca 2013r. -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej - 14 uczestników -2 grupy siedmioosobowe - ogółem 60 godzin od września 2012 do czerwca 2013r. Poprzez uczestniczenie w zajęciach uczniowie będą rozwijać swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystywać zdobyte doświadczenia w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne, 9 uczestników -1 grupa dziewięcioosobowa-ogółem 30 godzin od września 2012 do czerwca 2013r. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz pozwolą zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III.
Parchowo: Projekt pn Czym skorupka za młodu nasiąknie finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 11629 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Parchowo , ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 059 8214466, faks 059 8214466.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.parchowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt pn Czym skorupka za młodu nasiąknie finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Czym skorupka za młodu nasiąknie finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Nakli 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 12 uczestników -2 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin od stycznia 2012 do czerwca 2012. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia te wpłyną na znaczną poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także eliminację zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 12 uczestników 2 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin od stycznia 2012 do czerwca 2012. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. -Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 15 uczestników 5grup trzyosobowych. Każda grupa 20 półgodzinnych sesji 1 tygodniowo . Ogółem 50 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapię logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. -Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 20 uczestników 2 grupy dziesięcioosobowe. Każda grupa 30 godzin od stycznia 2012 do czerwca 2012. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które mają wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. -Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych i z zaburzeniami: 4 uczestników - każdy uczestnik 15 półgodzinnych sesji. Ogółem 30 godzin od marca do czerwca 2012 r. -Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów wybitnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej - 6 uczestników 1 grupa sześcioosobowa- ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku. Poprzez uczestniczenie w zajęciach uczniowie będą rozwijać swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystywać zdobyte doświadczenia w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie a. zajęcia plastyczne - 5 uczestników -1 grupa pięcioosobowa - ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku, b. zajęcia muzyczne - 6 uczestników -1grupa sześcioosobowa- ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturalnym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz dawać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Cześć 2. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Parchowie -Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 24 uczestników -4 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin - ogółem 120 godzin od września 2012 do czerwca 2013. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także eliminację zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. -Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 24 uczestników -4 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin - ogółem 120 godzin od września 2012 do czerwca 2013. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. -Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla 38 uczestników -10 grup trzyosobowych i 2 grupy czteroosobowe klas I- III - 20 półgodzinnych sesji - ogółem 120 godzin od września 2012 do czerwca 2013. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapię logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. -Zajęcia socjoterapeutyczne: 2 uczestników -1 grupa dwuosobowa - ogółem 30 godzin od września 2012 do czerwca 2013. -Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne a. hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych i z zaburzeniami: 6 uczestników każdy uczestnik 10 półgodzinnych sesji - ogółem 30 godzin od marca do czerwca 2013r. b. Kinezjologia Edukacyjna - 4 uczestników -1grupa czteroosobowa - ogółem 30 godzin od września 2012 do czerwca 2013r. -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej - 14 uczestników -2 grupy siedmioosobowe - ogółem 60 godzin od września 2012 do czerwca 2013r. Poprzez uczestniczenie w zajęciach uczniowie będą rozwijać swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystywać zdobyte doświadczenia w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne, 9 uczestników -1 grupa dziewięcioosobowa-ogółem 30 godzin od września 2012 do czerwca 2013r. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz pozwolą zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZałącznik nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZałącznik nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZłącznik nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do świadczenia usługi prowadzenia zajęć w ramach poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej winni posiadać równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZałącznik nr 2 do SIWZ - spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.) albo w pkt III.5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) dokonanie zmiany umowy - jej załącznika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. zdarzenia losowe, na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć wyłącznie załącznika nr 3 do SIWZ, a więc wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.parchowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Parchowo ul. Krótka 2 77-124 Parchowo pok. nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Parchowo ul. Krótka 2 77-124 Parchowo pok. nr 28 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt jest finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Nakli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Parchowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący jednocześnie formularz ofertowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Numer ogłoszenia: 17131 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
11629 - 2012 data 11.01.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Parchowo, ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 059 8214466, fax. 059 8214466.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.3.
W ogłoszeniu jest:
Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Nakli Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów wybitnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej - 6 uczestników 1 grupa sześcioosobowa- ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku.
W ogłoszeniu powinno być:
Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Nakli Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów wybitnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej - 12 uczestników 2 grupy sześcioosobowe- ogółem 60 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4.
W ogłoszeniu jest:
20.01.2012 godzina 12:00 miejsce Urząd Gminy Parchowo ul. Krótka 2 77-124 Parchowo pokój nr 28 (sekretariat).
W ogłoszeniu powinno być:
23.01.2012 godzina 12:00 miejsce Urząd Gminy Parchowo ul. Krótka 2 77-124 Parchowo pokój nr 28 (sekretariat).
Parchowo: projekt pn.Czym skorupka za młodu nasiąknie finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 32644 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 11629 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Parchowo, ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 059 8214466, faks 059 8214466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
projekt pn.Czym skorupka za młodu nasiąknie finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Czym skorupka za młodu nasiąknie- finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zajęcia będą realizowane w terminie od stycznia 2012 r. do czerwca 2013 r., zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: Część 1. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Nakli 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 12 uczestników 2 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin od stycznia 2012 do czerwca 2012. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia te wpłyną na znaczną poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno-merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także eliminację zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 12 uczestników 2 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin od stycznia 2012 do czerwca 2012. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 15 uczestników (5grup trzyosobowych). Każda grupa 20 półgodzinnych sesji 1 tygodniowo . Ogółem 50 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapię logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 20 uczestników 2 grupy dziesięcioosobowe. Każda grupa 30 godzin od stycznia 2012 do czerwca 2012. Zajęciami zostaną objęte dzieci, które mają wady postawy. Zajęcia te mają przyczyniać się do niwelowania wad postawy. Zajęcia będą obejmować uczniów klas I-III. 5. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne - hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych i z zaburzeniami: 4 uczestników - każdy uczestnik 15 półgodzinnych sesji. Ogółem 30 godzin od marca do czerwca 2012 r. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów wybitnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej - 6 uczestników 1 grupa sześcioosobowa ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku. Poprzez uczestniczenie w zajęciach uczniowie będą rozwijać swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystywać zdobyte doświadczenia w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie a zajęcia plastyczne - 5 uczestników 1 grupa pięcioosobowa ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku, b zajęcia muzyczne - 6 uczestników 1grupa sześcioosobowa ogółem 30 godzin od stycznia do czerwca 2012 roku. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturalnym, poszerzać ich zakres wiedzy oraz dawać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. Cześć 2. Zajęcia edukacyjne prowadzone w Zespole Szkół w Parchowie 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 24 uczestników 4 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin - ogółem 120 godzin od września 2012 do czerwca 2013. Zajęcia te prowadzone będą dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się, uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia te wpłyną znacznie na poprawę funkcji językowych i funkcji percepcyjno - merytorycznych oraz ich wzajemnego współdziałania, a także eliminację zaburzeń uwagi i pamięci. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 24 uczestników 4 grupy sześcioosobowe. Każda grupa 30 godzin - ogółem 120 godzin od września 2012 do czerwca 2013. Zajęcia będą prowadzone dla uczniów, u których zdiagnozowano trudności w uczeniu się zagadnień matematycznych uniemożliwiające uzyskanie osiągnięć wynikających z podstawy programowej. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla 38 uczestników 10 grup trzyosobowych i 2 grupy czteroosobowe klas I- III 20 półgodzinnych sesji - ogółem 120 godzin od września 2012 do czerwca 2013. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - dla uczniów, którzy mają problemy z komunikacją językową, co w konsekwencji powoduje problemy w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te mają umożliwić dzieciom efektywną terapię logopedyczną, ciągłe monitorowanie procesu terapii. Pozwolą one również na ciekawą pracę w grupie, aby mogły wspólnie wykonywać interaktywne ćwiczenia językowe i muzyczno-ruchowe. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III. 4. Zajęcia socjoterapeutyczne: 2 uczestników 1 grupa dwuosobowa - ogółem 30 godzin od września 2012 do czerwca 2013. 5. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne a hipoterapia dla dzieci niepełnosprawnych i z zaburzeniami: 6 uczestników każdy uczestnik 10 półgodzinnych sesji - ogółem 30 godzin od marca do czerwca 2013r. b Kinezjologia Edukacyjna - 4 uczestników 1grupa czteroosobowa - ogółem 30 godzin od września 2012 do czerwca 2013r. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w dziedzinie matematyczno - przyrodniczej - 14 uczestników (2 grupy siedmioosobowe) - ogółem 60 godzin od września 2012 do czerwca 2013r. Poprzez uczestniczenie w zajęciach uczniowie będą rozwijać swoje zainteresowania z tego zakresu, kształtować połączenie nauki z zabawą oraz wykorzystywać zdobyte doświadczenia w przyszłości. Zajęcia obejmą uczniów klas I-III. 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia teatralne, 9 uczestników 1 grupa dziewięcioosobowa ogółem 30 godzin od września 2012 do czerwca 2013r. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie artystyczno-kulturalnym, poszerzać zakres ich wiedzy oraz pozwolą zdobywać nowe doświadczenia w tej dziedzinie. Zajęcia obejmują uczniów klas I-III..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Centrum Edukacyjne Marmołowski s.c. Alicja Marmołowska, Ewa Marmołowska, {Dane ukryte}, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 65360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
64440,00
Oferta z najniższą ceną:
64440,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
64440,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 1162920120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-01-10 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 527 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.parchowo.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Parchowo ul. Krótka 2 77-124 Parchowo pok. nr 30 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
projekt pn.Czym skorupka za młodu nasiąknie finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9 | Prywatne Centrum Edukacyjne Marmołowski s.c. Alicja Marmołowska, Ewa Marmołowska Bytów | 2012-02-02 | 64 440,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-02-02 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 801000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 64 440,00 zł Minimalna złożona oferta: 64 440,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 64 440,00 zł Maksymalna złożona oferta: 64 440,00 zł |