Szczytno: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


Numer ogłoszenia: 232661 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 25 92, faks 89 624 25 92.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis XIV części szkoleń: Część I tab. od 1 do 5 Liczba grup 7 Liczba godz 140 Liczba uczestn 89 Część II tab. od 6 do 12 Liczba grup 8 Liczba godz 160 Liczba uczestn 95 Część III tab. od 13 do 15 Liczba grup 3 Liczba godz 60 Liczba uczestn 33 Część IV tab. 16 Liczba grup: 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8 Część V tab. 17 Liczba grup 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8 Część VI tab. od 18 do 21 Liczba grup 6 Liczba godz 120 Liczba uczestn 66 Część VII tab. od 22 do 29 Liczba grup 8 Liczba godz 160 Liczba uczestn 93 Część VIII tab. 30 Liczba grup 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8 Część IX tab. 31 Liczba grup 1 Liczba godz szkolenia 20 Liczba uczestn ogółem 5 Część X tab. od 32 do 36 Liczba grup 7 Liczba godz 140 Liczba uczestn 113 Część XI tab. 37 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 22 Część XII tab. 38 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 25 Część XIII tab. 39 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 20 część XIV tab. 40 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 23 Część I. Tab Nr 1 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Jedwabnie - grupa I i II Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania stylów uczenia się, trzech podstawowych: wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczeg stylach uczenia się Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywid potrzeb rozwojowych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 2 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Dźwierzutach - grupa I i II Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania stylów uczenia się, trzech podstawowych: wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczeg stylach uczenia się Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywid potrzeb rozwojowych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 3 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Świętajnie Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Nowatorskie metody nauczania na etapie szkoły gimnazjalnej - skuteczne, atrakcyjne rozwiązania Indywidualizacja procesu nauczania na etapie gimnazjum, potencjał ucznia, możliwości, strategie uczenia się, wpływ rodziny - postawa rodziców Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów rozpoznawanie przyczyny niewłaściwego zachowania Strategie postępowania wobec trudnych zachowań uczniów Rozmowa z rodzicem ucznia sprawiającego trudności Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 4 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Rozogach Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Rozwijanie logicznego myślenia u uczniów Poznanie zasad prowadzenia treningu twórczego myślenia Metody stymulowania myślenia twórczego Trening kreatywności Narzędzia wspierające proces efektywnego uczenia się i rozwijające umiejętność logicznego myślenia. Gry, zabawy i ćwiczenia rozwijające logiczne myślenie uczniów Atrakcyjne ćwiczenia, zabawy na koncentrację uwagi jako przygotowanie uczniów do logicznego myślenia Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 5 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Spychowie Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Nowa formuła sprawdzianu szóstoklasisty: Sprawdzian szóstoklasisty po zmianach, organizacyjnych, merytorycznych, jakościowych, podejścia do celów i wymagań egzaminac Nowa struktura sprawdzianu Wymagania egzaminac zawarte w podstawie programowej kształcenia ogólnego Zasady konstruowania nowych arkuszy egzaminac Budowa narzędzia pomiaru umiejętności uczniów Katalog zadań egzaminac i kreatywne podejście do ich rozwiązania Obowiązki szóstoklasisty 2015 Nowe sposoby przedstawiania wyniku sprawdzianu Ocenianie kształtujące - podstawy: Założenia i elementy oceniania kształtującego Korzyści i trudności wynikające z wprowadzenia oceniania kształtującego Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego wg nauczanych przedmiotów Atrakcyjne ćwiczenia doskonalące umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część II Tab nr 6 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum z OI Nr2 w Szczytnie - grupa I i II Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 7 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Dźwierzutach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 8 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Zabielach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Wprowadzenie dla całej rady pedagogicznej, Ocenianie kształtujące - podstawy Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 9 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Szymanach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK-zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 10 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Orzynach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 11 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Kałęczynie Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania typu inteligencji, trzech podstawowych: wzrokowej, słuchowej, kinestetycznej Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczególnych typach inteligencji Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 12 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Klonie Obszar doskonalenia: Ocenianie kształtujące Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część III Tab nr 13 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Świętajnie Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Metody motywowania uczniów do nauki Poznanie technik uczenia się Wspólne opracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dla uczniów na temat technik uczenia się Opracowanie scenariusza warsztatów dla rodziców przeprowadzonych przez wychowawcę na temat wspierania i motywowania uczniów do nauki Budowanie motywacji uczniów do nauki szkolnej Stworzenie Teczki pomysłów, gromadzącej zebrane propozycje ciekawych rozwiązań motywujących uczniów do nauki Tab nr 14 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Jerutach Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Jak przeprowadzać diagnozę sposobów uczenia się? Nowoczesne techniki uczenia się i motywowania uczniów do nauki. Wypracowanie katalogu metod Jak mówić , aby dzieci nas słuchały? -praktyczne wskazówki, komunikacja interpersonalna nauczyciel -uczeń Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 15 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Łatanej Wielkiej Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Diagnoza wychowawcza, inteligencja wieloraka, testy do badania, ćwiczenia z przykładami Jak zrobić diagnozę na wejściu i w jaki sposób skutecznie ją wykorzystać? Strategie uczenia się Strategia nauczania, nowoczesne metody, praca z dziećmi I-VI Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część IV Tab nr 16 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Linowie Obszar doskon: Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się uczniów w klasach łączonych z dużą liczbą uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych Ciekawe atrakcyjne formy rozwijające umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część V Tab nr17 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Dąbrowach Obszar doskon: Wspieranie pracy wychowawców klas Praca wychowawcza z zespołem klasowym diagnoza zespołu klasowego jako podstawa skutecznej pracy wychowawców metody pracy z grupą, zasady kierowania zespołem rozpoznawanie problemów wychowawczych w klasie/grupie wychowawczej oraz sposoby ich rozwiązywania praktyczna realizacja godzin wychowawczych Przeciwdziałanie przemocy i agresji: cele zachowań agresywnych uczniów wskazanie czynników sprzyjających agresji w szkole wskazanie sposobów kontrolowania agresji w środowisku szkolnym przykłady zachowań n-li w sytuacjach agresywnych zachowań uczniów, sposoby na agresywnego ucznia Współpraca n-li z rodzicem ucznia sprawiającego trudności wychowawcze Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część VI Tab nr 18 Doskonalenie pracy n-li z Publicznego Gimnazjum w Pasymiu Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? ABC wychowawcy. Rozwiązywanie konfliktów w szkole Planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej. Wypracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dotyczącej znaczenia dobrego wychowania Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 19 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Rozogach - grupa I i II Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów. Kształtowanie komunikacji interpersonalnej: nauczyciel - uczeń, n-li - rodzic ucznia sprawiającego trudności wychowawcze Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr20 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Wielbarku - grupa I i II Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów Trudny uczeń- jak integrować ucznia z zespołem klasowym Radzenie sobie z dyscypliną na lekcji- praktyczne rozwiązania , wskazówki, metody pracy z uczniem gimnazjalnym Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RP Tab nr21 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Wawrochach Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniowskich ABC wychowawcy - zasady i normy zachowania uczniów. Trudne zachowanie uczniów, ignorancja , lekceważenie , agresja wśród uczniów .Jak radzić sobie z tym problemem?- praktyczne wskazówki Planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej. Wypracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dotyczącej znaczenia ,dobrego wychowania Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część VII Tab nr22 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 1 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uwzględnieniem metod aktywizujących. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 23 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 2 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uwzględnieniem metod aktywizujących. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 24 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 3 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Rozpoznawanie indywidualnych możliwości i potrzeb uczniów. Poznanie narzędzi, metod i form pracy służących zindywidualizowaniu pracy z uczniem na etapie szkoły średniej LO - dobre praktyki Organizacja pracy z uczniem zdolnym na etapie szkoły średniej LO - warsztat pracy, rozwiązania praktyczne Praca z uczniem mającym trudności w nauce na etapie szkoły średniej LO- rozwiązania praktyczne Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce na etapie szkoły średniej LO - rozwiązania praktyczne Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 25 Doskonalenie pracy n-li z Przedszkola Niepublicznego Nr 1 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Określenie i wspieranie rozwoju dziecka zdolnego w wieku przedszkolnym i prowadzenie owocnej współpracy z rodzicem dziecka zdolnego Obserwacja pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la wychowania przedszkolnego Tab nr 26 Doskonalenie pracy n-li z Gm. Przedszkola w Lipowcu Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Obserwacji pedagogicznej dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym Tab nr27 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Kolonii Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Wielopoziomowe nauczanie w zespołach klasowych z dużą liczbą uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praktyczne rozwiązania, wskazówki do pracy Jak pracować z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.? Jak go przygotować ucznia do nowej formuły sprawdzianu szóstoklasisty? Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 28 Doskonalenie pracy n-li z Gminnego Przedszkola w Nowinach Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Obserwacji pedagogicznej dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym Tab nr 29 Doskonalenie pracy n-li z Miejskiego Przedszkola nr 9 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Obserwacja pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET dla dziecka z nadpobudliwością psychoruchową, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym Część VIII Tab nr30 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Rudce Obszar doskon: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet Wykorzystanie TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych. Sprzęt multimedialny, programy z Multi teki. Programy z pakietu Microsoft Office, Excel, Power Point, Publisher itp Zasoby internetowe - bezpieczny internet Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część IX Tab nr 31 Doskonalenie pracy n-li z Przedszkola Samorządowego w Wielbarku Obszar doskon: Rodzice są partnerami przedszkola Sposoby prowadzenia spotkań z rodzicami, przełamywania lęku przed wystąpieniami publicznymi, atrakcyjne i skuteczne Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność wobec rodziców Sposoby angażowania rodziców w życie przedszkola, atrakcyjne, innowacyjne, nowatorskie i prowadzone metodami aktywnymi Część X Tab nr 32 Doskonalenie pracy n-li z Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Szczytnie Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Praktyczne sposoby radzenia sobie ze stresem Poznanie technik relaksacyjnych, sposoby kanalizacji stresów Budzenie wiary we własne Ja Profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami Konstruktywne radzenia sobie ze stresem oraz wypaleniem zawodowym, tworzenie własnych strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych Tab. nr33 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Olszynach Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Profilaktyka wypalenia zawodowego Warsztaty kształtujące umiejętności posługiwania się tablicą multimedialną- od podstaw wykorzystania na lekcjach - I-III, IV-VI, praca w grupach Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW. Tab nr34 Doskonalenie pracy n-li ze SP Nr 6 w Szczytnie - grupa I i II Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Komunikacja interpersonalna, emisja głosu oraz asertywności. Wzmacnianie sił psychicznych i odporności na stres. Pobudzania aktywności twórczej n-li w organizowaniu procesu lekcyjnego. Utrzymywanie wysokiej motywacji w zawodzie. Tab nr35 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum Nr 1 w Szczytnie - grupa I i II Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Zajęcia integrujące zespół n-li , budujące empatię i poczucie zaufania w grupie. Komunikacji interpersonalna nauczyciel - uczeń - rodzic .Wypracowanie kontraktu trójstronnej komunikacji. Trening wzmacniania sił psychicznych i odpornościowych na stres. Techniki relaksacyjne i redukujące stres. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW. Tab nr36 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Wielbarku Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Komunikacja interpersonalna, emisja głosu oraz asertywności Wzmacniania kondycji psychofizycznej n-li w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych z rodzicami konfliktowymi, roszczeniowymi Opanowania umiejętności wykorzystania zasobów oraz programów komputerowych do obróbki plików audio-wideo i urządzeń multimedialnych Część XI Tab nr37 Doskonalenie pracy n-li - Edukacja filmowa na lekcjach Obszar doskon: Edukacja filmowa na lekcjach j. polskiego i na innych przedmiotach. Praca z uczniami metodą projektów z wykorzystaniem platformy etwinning.pl. jak napisać projekt jak nawiązać kontakt, współpracę z inną szkoła w Polsce lub za granicą praca na platformie etwinning.pl, umieszczanie zdjęć, filmików Proces powstawania filmu - na potrzeby szkolne kolejne etapy powstawania filmu, komórka czy kamera, wgranie do komputera, jaki program służy do obróbki krótkich filmików z uroczystości klasowych praca z programem do obróbki filmów, jaki program wybrać i jak go obsługiwać, składanie części, dodawanie napisów, dźwięków itd. Na potrzeby dokumentowania życia klasy szkolnej przez wychowawcę, n-la, uczniów prezentacja wykonanych filmików przez uczestników sieci w swoich szkołach, które przerobią czy opracują na spotkaniu z ekspertem Warsztat filmowy z psychologiem lub innym specjalistą na temat skutecznych sposobów budowania motywacji uczniów do nauki oraz mechanizmów wpływających na funkcjonowanie n-li i uczniów w szkole w oparciu o film poznanie sposobów budowania motywacji uczniów do nauki oraz mechanizmów wpływających na funkcjonowanie n-li i uczniów w szkole w oparciu o film propozycja filmów poruszających tematykę problemów wychowawczych wraz z obudową merytoryczną Część XII Tab nr 38 Doskonalenie pracy n-li - Praca z uczniem zdolnym Diagnozowanie szczególnych zdolności uczniów: Kim jest uczeń zdolny? - Cechy ucznia zdolnego. Rodzaje zdolności. Sposoby diagnozowania, metody, formy, narzędzia Motywowanie ucznia zdolnego do pracy: Motywowanie uczniów zdolnych do wykonywania zadań dla nich prostych Motywowanie uczniów zdolnych do podejmowania nowych wyzwań Organizacja pracy z uczniem zdolnym: Metody, narzędzia do pracy z uczniem zdolnym na lekcji Jak podczas jednej lekcji efektywnie pracować z uczniem zdolnym oraz uczniem przeciętnym i uczniem z trudnościami Indywidualizowanie pracy na lekcji Indywidualny program nauczania i indywidualny tok nauczania Planowanie ścieżki rozwoju uczniów zdolnych Problemy napotykane w pracy z uczniem zdolnym i sposoby ich rozwiązania Wykorzystywanie i ukierunkowywanie szczególnych uzdolnień uczniów: Metody i sposoby kierunkowania uzdolnień Wykorzystywanie zainteresowań uczniów w rozwijaniu ich zdolności Wykorzystanie metod aktywnych i metod problemowych w pacy z uczniem zdolnym - poznanie i wykorzystanie wybranych metod Gry i zabawy w pracy z uczniem zdolnym - poznanie wybranych gier i zabaw Część XIII Tab nr 39 Doskonalenie pracy n-li - Jak radzić sobie ze szkolną absencją? Bezpieczeństwo w szkole jak tworzyć dobry zespół, role, predyspozycje wykorzystanie możliwości członków zespołu zalety i wady pracy zespołowej cechy efektywnej pracy zespołowej skuteczny przepływ informacji sztuka słuchania sztuka kierowania dyskusją przyczyny, rodzaje konfliktów, przykłady sytuacji konfliktowych skala rozwoju konfliktu, faza początkowa, eskalacja, otwarta wojna kierowanie konfliktem zapobieganie rozwojowi konfliktu style kierowania konfliktem metody rozwiązywania konfliktów, negocjacje, mediacje, arbitraż jak można wykorzystać konflikt? przykłady twórczego wykorzystania konfliktu. rodzaje negocjacji warunki skutecznych negocjacji style negocjacji techniki negocjacji Część XIV Tab nr 40 Doskonalenie pracy dyrektorów - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły Wprowadzenie Rady do teorii Pubic Realation Co to jest promocja i Pubic Realation szkoły, reputacja i wizerunek szkoły, etyka działań Pubic Realation , wewnętrzny i zewnętrzny Pubic Realation, planowanie działań promocyjnych, budowa strategii promocji szkoły, współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym Wizerunek dyrektora Ekspozycja publiczna dyrektora, jak wyglądać, jak się zachowywać, aby jak najlepiej reprezentować placówkę, wystąpienia publiczne, jak się przygotowywać, jak przemawiać, zasada precedencji, techniki relaksacyjne. Media relations Zasady współpracy z dziennikarzami, jak informować o trudnych i kryzysowych sytuacjach, jak kształtować pozytywny wizerunek szkoły w mediach, szkolna polityka medialna, jak przygotować dobry komunikat prasowy. Bank wspólnych pomysłów na wspólne działania szkół..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 14.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 29.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że należycie przeprowadził w ciągu trzech ostatnich lat co najmniej 5 form doskonalenia (warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i innych) dla nauczycieli/lek, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację liczby co najmniej 50 form doskonalenia nauczycieli (wykłady, szkolenia, warsztaty, konsultacje, konferencje Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datę wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że na czas realizacji umowy dysponuje/będzie dysponował osobami, które zabezpieczą kompleksową obsługę całości przedmiotu zamówienia, spełniającymi następujące wymagania: a) Posiadają wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym z zakresu pedagogiki lub psychologii lub nauk społecznych lub informatyki lub inne umożliwiające prowadzenie zajęć w zakresie objętej tematyką, b) Posiadają kwalifikacje coacha lub trenera lub edukatora lub doradcy metodycznego lub doradcy metodycznego konsultanta lub innego specjalisty, który posiada minimum 3-letnie doświadczenie w merytorycznym prowadzeniu szkoleń z nauczycielami/lkami, dyrektorami/rkami, c) Posiadają wiedzę merytoryczną i umiejętności prowadzenia szkoleń, d) Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi/nauczycielami/lkami, e) Posiadanie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, f) Znajomość zasad funkcjonowania placówek oświatowych, g) Znajomość przepisów prawa oświatowego, h) Znajomość wymagań państwa wobec szkół i placówek wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego, Kwalifikacje i kompetencje ekspertów muszą być zgodne z potrzebami obszarów tematycznych oraz minimalnymi zakresami doskonalenia (podpunkt 8 w każdej z tabel w SIWZ) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień z uwzględnieniem kwalifikacji i kompetencji ekspertów, które muszą być zgodne z potrzebami obszarów tematycznych oraz minimalnymi zakresami doskonalenia (podpunkt 8 w każdej z tabel)- według załącznika nr 4. Bezpośrednio przed zawarciem umowy należy zamawiającemu przedstawić kopię dokumentów poświadczających: - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym z zakresu pedagogiki, psychologii, nauk społecznych, informatyki lub inne umożliwiające prowadzenie zajęć w zakresie objętej tematyką, - kwalifikacje coacha lub trenera lub edukatora lub doradcy metodycznego lub doradcy metodycznego konsultanta lub innego specjalisty, który posiada minimum 5-letnie doświadczenie w merytorycznym prowadzeniu szkoleń z nauczycielami/lkami, dyrektorami/rkami


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za każdą część zamówienia, przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy 3) oświadczenie o akceptacji warunków umowy (Załącznik nr 8 ) 4) wzór umowy (Załącznik nr 9).

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - doświadczenie wykonawcy (ilość przeprowadzonych form doskonalenia, 1 forma = 1 pkt.) - 30
  • 3 - zasoby kadrowe wykonawcy (liczba osób przewidzianych do wykonywania zamówienia spełniających warunki, 1 osoba = 1 pkt.) - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie: 1) Zmniejszenie ilości zamówienia - wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. 2) Zmniejszenie wynagrodzenia z powodu ograniczenia zamówienia ze względu na interes publiczny, co nie było do przewidzenia w dniu zawarcia umowy 3) Zmiana VAT lub stawek celnych 4) Zmiana prawa mająca wpływ na termin lub zakres zamówienia 5) Innych niewymienionych przypadków losowych i sytuacji nie możliwych do przewidzenia w trakcie opracowywania niniejszego postępowania. Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy: 1. zmiany w zakresie zmiany podwykonawców (jeżeli wystąpią) w przypadku: - rezygnacji podwykonawcy, - zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.11.2014 godzina 14:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10 (sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Europejski Fundusz Społeczny; Kapitał Ludzki.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Szczytno: Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


Numer ogłoszenia: 143 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 232661 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 624 25 92, faks 89 624 25 92.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. Nowatorski system wsparcia nauczycieli w powiecie szczycieńskim zwanego dalej projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Opis XIV części szkoleń: Część I tab. od 1 do 5 Liczba grup 7 Liczba godz 140 Liczba uczestn 89 Część II tab. od 6 do 12 Liczba grup 8 Liczba godz 160 Liczba uczestn 95 Część III tab. od 13 do 15 Liczba grup 3 Liczba godz 60 Liczba uczestn 33 Część IV tab. 16 Liczba grup: 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8 Część V tab. 17 Liczba grup 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8 Część VI tab. od 18 do 21 Liczba grup 6 Liczba godz 120 Liczba uczestn 66 Część VII tab. od 22 do 29 Liczba grup 8 Liczba godz 160 Liczba uczestn 93 Część VIII tab. 30 Liczba grup 1 Liczba godz 20 Liczba uczestn 8 Część IX tab. 31 Liczba grup 1 Liczba godz szkolenia 20 Liczba uczestn ogółem 5 Część X tab. od 32 do 36 Liczba grup 7 Liczba godz 140 Liczba uczestn 113 Część XI tab. 37 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 22 Część XII tab. 38 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 25 Część XIII tab. 39 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 20 część XIV tab. 40 Liczba grup 1 Liczba godz 12 Liczba uczestn 23 Część I. Tab Nr 1 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Jedwabnie - grupa I i II Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania stylów uczenia się, trzech podstawowych: wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczeg stylach uczenia się Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywid potrzeb rozwojowych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 2 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Dźwierzutach - grupa I i II Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania stylów uczenia się, trzech podstawowych: wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczeg stylach uczenia się Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywid potrzeb rozwojowych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 3 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Świętajnie Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Nowatorskie metody nauczania na etapie szkoły gimnazjalnej - skuteczne, atrakcyjne rozwiązania Indywidualizacja procesu nauczania na etapie gimnazjum, potencjał ucznia, możliwości, strategie uczenia się, wpływ rodziny - postawa rodziców Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów rozpoznawanie przyczyny niewłaściwego zachowania Strategie postępowania wobec trudnych zachowań uczniów Rozmowa z rodzicem ucznia sprawiającego trudności Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 4 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Rozogach Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Rozwijanie logicznego myślenia u uczniów Poznanie zasad prowadzenia treningu twórczego myślenia Metody stymulowania myślenia twórczego Trening kreatywności Narzędzia wspierające proces efektywnego uczenia się i rozwijające umiejętność logicznego myślenia. Gry, zabawy i ćwiczenia rozwijające logiczne myślenie uczniów Atrakcyjne ćwiczenia, zabawy na koncentrację uwagi jako przygotowanie uczniów do logicznego myślenia Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 5 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Spychowie Obszar doskon: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Nowa formuła sprawdzianu szóstoklasisty: Sprawdzian szóstoklasisty po zmianach, organizacyjnych, merytorycznych, jakościowych, podejścia do celów i wymagań egzaminac Nowa struktura sprawdzianu Wymagania egzaminac zawarte w podstawie programowej kształcenia ogólnego Zasady konstruowania nowych arkuszy egzaminac Budowa narzędzia pomiaru umiejętności uczniów Katalog zadań egzaminac i kreatywne podejście do ich rozwiązania Obowiązki szóstoklasisty 2015 Nowe sposoby przedstawiania wyniku sprawdzianu Ocenianie kształtujące - podstawy: Założenia i elementy oceniania kształtującego Korzyści i trudności wynikające z wprowadzenia oceniania kształtującego Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego wg nauczanych przedmiotów Atrakcyjne ćwiczenia doskonalące umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część II Tab nr 6 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum z OI Nr2 w Szczytnie - grupa I i II Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 7 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Dźwierzutach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 8 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Zabielach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Wprowadzenie dla całej rady pedagogicznej, Ocenianie kształtujące - podstawy Moderowane spotkania zespołów n-li, poświęcone opracowaniu indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz monitorowaniu i doskonaleniu wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 9 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Szymanach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li np. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK-zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 10 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Orzynach Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 11 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Kałęczynie Obszar doskon: Ocenianie kształtujące Teoria inteligencji wielorakich np. H. Gardnera. Narzędzia do rozpoznawania typu inteligencji, trzech podstawowych: wzrokowej, słuchowej, kinestetycznej Techniki uczenia się i zapamiętywania odpowiadające uczniom o poszczególnych typach inteligencji Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 12 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Klonie Obszar doskonalenia: Ocenianie kształtujące Opracowanie indywidualnych i zespołowych metod oceniania kształtującego oraz sposoby monitorowania i doskonalenia wprowadzonych rozwiązań Doskonalenie umiejętności oceniania kształtującego dla grup n-li ok. wg uczonych przedmiotów Konspekt lekcji z OK. -zasady tworzenia konspektu lekcji z wykorzystaniem OK. Konspekty zajęć dydaktycznych i wychowawczych Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część III Tab nr 13 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Świętajnie Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Metody motywowania uczniów do nauki Poznanie technik uczenia się Wspólne opracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dla uczniów na temat technik uczenia się Opracowanie scenariusza warsztatów dla rodziców przeprowadzonych przez wychowawcę na temat wspierania i motywowania uczniów do nauki Budowanie motywacji uczniów do nauki szkolnej Stworzenie Teczki pomysłów, gromadzącej zebrane propozycje ciekawych rozwiązań motywujących uczniów do nauki Tab nr 14 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Jerutach Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Jak przeprowadzać diagnozę sposobów uczenia się? Nowoczesne techniki uczenia się i motywowania uczniów do nauki. Wypracowanie katalogu metod Jak mówić , aby dzieci nas słuchały? -praktyczne wskazówki, komunikacja interpersonalna nauczyciel -uczeń Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 15 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Łatanej Wielkiej Obszar doskon: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Diagnoza wychowawcza, inteligencja wieloraka, testy do badania, ćwiczenia z przykładami Jak zrobić diagnozę na wejściu i w jaki sposób skutecznie ją wykorzystać? Strategie uczenia się Strategia nauczania, nowoczesne metody, praca z dziećmi I-VI Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część IV Tab nr 16 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Linowie Obszar doskon: Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się uczniów w klasach łączonych z dużą liczbą uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Opracowanie planu działania służącego angażowaniu uczniów do uczestnictwa w doskonaleniu procesów edukacyjnych Ciekawe atrakcyjne formy rozwijające umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część V Tab nr17 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Dąbrowach Obszar doskon: Wspieranie pracy wychowawców klas Praca wychowawcza z zespołem klasowym diagnoza zespołu klasowego jako podstawa skutecznej pracy wychowawców metody pracy z grupą, zasady kierowania zespołem rozpoznawanie problemów wychowawczych w klasie/grupie wychowawczej oraz sposoby ich rozwiązywania praktyczna realizacja godzin wychowawczych Przeciwdziałanie przemocy i agresji: cele zachowań agresywnych uczniów wskazanie czynników sprzyjających agresji w szkole wskazanie sposobów kontrolowania agresji w środowisku szkolnym przykłady zachowań n-li w sytuacjach agresywnych zachowań uczniów, sposoby na agresywnego ucznia Współpraca n-li z rodzicem ucznia sprawiającego trudności wychowawcze Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część VI Tab nr 18 Doskonalenie pracy n-li z Publicznego Gimnazjum w Pasymiu Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? ABC wychowawcy. Rozwiązywanie konfliktów w szkole Planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej. Wypracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dotyczącej znaczenia dobrego wychowania Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 19 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Rozogach - grupa I i II Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów. Kształtowanie komunikacji interpersonalnej: nauczyciel - uczeń, n-li - rodzic ucznia sprawiającego trudności wychowawcze Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr20 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum w Wielbarku - grupa I i II Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów Trudny uczeń- jak integrować ucznia z zespołem klasowym Radzenie sobie z dyscypliną na lekcji- praktyczne rozwiązania , wskazówki, metody pracy z uczniem gimnazjalnym Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RP Tab nr21 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Wawrochach Obszar doskon: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniowskich ABC wychowawcy - zasady i normy zachowania uczniów. Trudne zachowanie uczniów, ignorancja , lekceważenie , agresja wśród uczniów .Jak radzić sobie z tym problemem?- praktyczne wskazówki Planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej. Wypracowanie scenariusza lekcji wychowawczej dotyczącej znaczenia ,dobrego wychowania Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część VII Tab nr22 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 1 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uwzględnieniem metod aktywizujących. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 23 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 2 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia Opracowanie szkolnej strategii diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu Metody pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uwzględnieniem metod aktywizujących. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 24 Doskonalenie pracy n-li z Liceum Ogólnokształcącego w ZS Nr 3 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Rozpoznawanie indywidualnych możliwości i potrzeb uczniów. Poznanie narzędzi, metod i form pracy służących zindywidualizowaniu pracy z uczniem na etapie szkoły średniej LO - dobre praktyki Organizacja pracy z uczniem zdolnym na etapie szkoły średniej LO - warsztat pracy, rozwiązania praktyczne Praca z uczniem mającym trudności w nauce na etapie szkoły średniej LO- rozwiązania praktyczne Praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w nauce na etapie szkoły średniej LO - rozwiązania praktyczne Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 25 Doskonalenie pracy n-li z Przedszkola Niepublicznego Nr 1 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Określenie i wspieranie rozwoju dziecka zdolnego w wieku przedszkolnym i prowadzenie owocnej współpracy z rodzicem dziecka zdolnego Obserwacja pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la wychowania przedszkolnego Tab nr 26 Doskonalenie pracy n-li z Gm. Przedszkola w Lipowcu Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Obserwacji pedagogicznej dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym Tab nr27 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Kolonii Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Wielopoziomowe nauczanie w zespołach klasowych z dużą liczbą uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, praktyczne rozwiązania, wskazówki do pracy Jak pracować z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.? Jak go przygotować ucznia do nowej formuły sprawdzianu szóstoklasisty? Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Tab nr 28 Doskonalenie pracy n-li z Gminnego Przedszkola w Nowinach Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Obserwacji pedagogicznej dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym Tab nr 29 Doskonalenie pracy n-li z Miejskiego Przedszkola nr 9 w Szczytnie Obszar doskon: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Obserwacja pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym, norma a nieharmonijny rozwój dziecka, niezbędna dokumentacja n-la przedszkola Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka, tworzenie IPET dla dziecka z nadpobudliwością psychoruchową, analiza orzeczenia, sformułowanie potrzeb dziecka, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem, zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych, opracowanie harmonogramu Organizacja i sposoby pracy z dzieckiem: zaniedbanym środowiskowo, nadpobudliwym, opóźnionym rozwojem mowy, zdolnym Część VIII Tab nr30 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Rudce Obszar doskon: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet Wykorzystanie TIK w przygotowaniu i prowadzeniu zajęć lekcyjnych. Sprzęt multimedialny, programy z Multi teki. Programy z pakietu Microsoft Office, Excel, Power Point, Publisher itp Zasoby internetowe - bezpieczny internet Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW Część IX Tab nr 31 Doskonalenie pracy n-li z Przedszkola Samorządowego w Wielbarku Obszar doskon: Rodzice są partnerami przedszkola Sposoby prowadzenia spotkań z rodzicami, przełamywania lęku przed wystąpieniami publicznymi, atrakcyjne i skuteczne Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność wobec rodziców Sposoby angażowania rodziców w życie przedszkola, atrakcyjne, innowacyjne, nowatorskie i prowadzone metodami aktywnymi Część X Tab nr 32 Doskonalenie pracy n-li z Miejskiego Przedszkola Nr 2 w Szczytnie Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Praktyczne sposoby radzenia sobie ze stresem Poznanie technik relaksacyjnych, sposoby kanalizacji stresów Budzenie wiary we własne Ja Profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami Konstruktywne radzenia sobie ze stresem oraz wypaleniem zawodowym, tworzenie własnych strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych Tab. nr33 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Olszynach Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Profilaktyka wypalenia zawodowego Warsztaty kształtujące umiejętności posługiwania się tablicą multimedialną- od podstaw wykorzystania na lekcjach - I-III, IV-VI, praca w grupach Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW. Tab nr34 Doskonalenie pracy n-li ze SP Nr 6 w Szczytnie - grupa I i II Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Komunikacja interpersonalna, emisja głosu oraz asertywności. Wzmacnianie sił psychicznych i odporności na stres. Pobudzania aktywności twórczej n-li w organizowaniu procesu lekcyjnego. Utrzymywanie wysokiej motywacji w zawodzie. Tab nr35 Doskonalenie pracy n-li z Gimnazjum Nr 1 w Szczytnie - grupa I i II Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Zajęcia integrujące zespół n-li , budujące empatię i poczucie zaufania w grupie. Komunikacji interpersonalna nauczyciel - uczeń - rodzic .Wypracowanie kontraktu trójstronnej komunikacji. Trening wzmacniania sił psychicznych i odpornościowych na stres. Techniki relaksacyjne i redukujące stres. Warsztat ewaluujący działania n-li związane z wdrażaniem do praktyki szkolnej nowych wiadomości i umiejętności nabytych w zakresie tematyki wybranego obszaru pracy szkoły objętego wsparciem RPW. Tab nr36 Doskonalenie pracy n-li ze SP w Wielbarku Obszar doskon: Nauczyciel + 45 Komunikacja interpersonalna, emisja głosu oraz asertywności Wzmacniania kondycji psychofizycznej n-li w profilaktyce zjawiska wypalenia zawodowego, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych z rodzicami konfliktowymi, roszczeniowymi Opanowania umiejętności wykorzystania zasobów oraz programów komputerowych do obróbki plików audio-wideo i urządzeń multimedialnych Część XI Tab nr37 Doskonalenie pracy n-li - Edukacja filmowa na lekcjach Obszar doskon: Edukacja filmowa na lekcjach j. polskiego i na innych przedmiotach. Praca z uczniami metodą projektów z wykorzystaniem platformy etwinning.pl. jak napisać projekt jak nawiązać kontakt, współpracę z inną szkoła w Polsce lub za granicą praca na platformie etwinning.pl, umieszczanie zdjęć, filmików Proces powstawania filmu - na potrzeby szkolne kolejne etapy powstawania filmu, komórka czy kamera, wgranie do komputera, jaki program służy do obróbki krótkich filmików z uroczystości klasowych praca z programem do obróbki filmów, jaki program wybrać i jak go obsługiwać, składanie części, dodawanie napisów, dźwięków itd. Na potrzeby dokumentowania życia klasy szkolnej przez wychowawcę, n-la, uczniów prezentacja wykonanych filmików przez uczestników sieci w swoich szkołach, które przerobią czy opracują na spotkaniu z ekspertem Warsztat filmowy z psychologiem lub innym specjalistą na temat skutecznych sposobów budowania motywacji uczniów do nauki oraz mechanizmów wpływających na funkcjonowanie n-li i uczniów w szkole w oparciu o film poznanie sposobów budowania motywacji uczniów do nauki oraz mechanizmów wpływających na funkcjonowanie n-li i uczniów w szkole w oparciu o film propozycja filmów poruszających tematykę problemów wychowawczych wraz z obudową merytoryczną Część XII Tab nr 38 Doskonalenie pracy n-li - Praca z uczniem zdolnym Diagnozowanie szczególnych zdolności uczniów: Kim jest uczeń zdolny? - Cechy ucznia zdolnego. Rodzaje zdolności. Sposoby diagnozowania, metody, formy, narzędzia Motywowanie ucznia zdolnego do pracy: Motywowanie uczniów zdolnych do wykonywania zadań dla nich prostych Motywowanie uczniów zdolnych do podejmowania nowych wyzwań Organizacja pracy z uczniem zdolnym: Metody, narzędzia do pracy z uczniem zdolnym na lekcji Jak podczas jednej lekcji efektywnie pracować z uczniem zdolnym oraz uczniem przeciętnym i uczniem z trudnościami Indywidualizowanie pracy na lekcji Indywidualny program nauczania i indywidualny tok nauczania Planowanie ścieżki rozwoju uczniów zdolnych Problemy napotykane w pracy z uczniem zdolnym i sposoby ich rozwiązania Wykorzystywanie i ukierunkowywanie szczególnych uzdolnień uczniów: Metody i sposoby kierunkowania uzdolnień Wykorzystywanie zainteresowań uczniów w rozwijaniu ich zdolności Wykorzystanie metod aktywnych i metod problemowych w pacy z uczniem zdolnym - poznanie i wykorzystanie wybranych metod Gry i zabawy w pracy z uczniem zdolnym - poznanie wybranych gier i zabaw Część XIII Tab nr 39 Doskonalenie pracy n-li - Jak radzić sobie ze szkolną absencją? Bezpieczeństwo w szkole jak tworzyć dobry zespół, role, predyspozycje wykorzystanie możliwości członków zespołu zalety i wady pracy zespołowej cechy efektywnej pracy zespołowej skuteczny przepływ informacji sztuka słuchania sztuka kierowania dyskusją przyczyny, rodzaje konfliktów, przykłady sytuacji konfliktowych skala rozwoju konfliktu, faza początkowa, eskalacja, otwarta wojna kierowanie konfliktem zapobieganie rozwojowi konfliktu style kierowania konfliktem metody rozwiązywania konfliktów, negocjacje, mediacje, arbitraż jak można wykorzystać konflikt? przykłady twórczego wykorzystania konfliktu. rodzaje negocjacji warunki skutecznych negocjacji style negocjacji techniki negocjacji Część XIV Tab nr 40 Doskonalenie pracy dyrektorów - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły Wprowadzenie Rady do teorii Pubic Realation Co to jest promocja i Pubic Realation szkoły, reputacja i wizerunek szkoły, etyka działań Pubic Realation , wewnętrzny i zewnętrzny Pubic Realation, planowanie działań promocyjnych, budowa strategii promocji szkoły, współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym Wizerunek dyrektora Ekspozycja publiczna dyrektora, jak wyglądać, jak się zachowywać, aby jak najlepiej reprezentować placówkę, wystąpienia publiczne, jak się przygotowywać, jak przemawiać, zasada precedencji, techniki relaksacyjne. Media relations Zasady współpracy z dziennikarzami, jak informować o trudnych i kryzysowych sytuacjach, jak kształtować pozytywny wizerunek szkoły w mediach, szkolna polityka medialna, jak przygotować dobry komunikat prasowy. Bank wspólnych pomysłów na wspólne działania szkół..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny; Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ; 19 - 100, {Dane ukryte}, 19-100 Mońki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 21000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    13020,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Ocenianie kształtujące


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Psychologiczno - Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS ; 83 - 110, {Dane ukryte}, 83-100 Tczew, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 24000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    12160,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    3400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    19184,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Jurkowski, {Dane ukryte}, 81-657 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7027,20


  • Oferta z najniższą ceną:
    5580,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7440,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Jurkowski, {Dane ukryte}, 81-657 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2342,40


  • Oferta z najniższą ceną:
    1860,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2398,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Wspieranie pracy wychowawców klas


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, {Dane ukryte}, 19-100 Mońki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1780,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1780,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
8.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Psychologiczno - Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS, {Dane ukryte}, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9120,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    9120,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16080,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Jurkowski, {Dane ukryte}, 81-657 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 24000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18739,20


  • Oferta z najniższą ceną:
    14880,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    24000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Jurkowski, {Dane ukryte}, 81-657 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2342,40


  • Oferta z najniższą ceną:
    1860,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Rodzice są partnerami przedszkola


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Psychologiczno - Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS, {Dane ukryte}, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1780,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1780,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2480,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Nauczyciel + 45


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Jurkowski, {Dane ukryte}, 81-657 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 21000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16396,80


  • Oferta z najniższą ceną:
    10780,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18760,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Doskonalenie pracy nauczycieli - Edukacja filmowa na lekcjach


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, {Dane ukryte}, 19-100 Mońki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1116,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1116,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Praca z uczniem zdolnym.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Jurkowski, {Dane ukryte}, 81-657 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1405,44


  • Oferta z najniższą ceną:
    1116,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
Jak radzić sobie ze szkolną absencją? - bezpieczeństwo w szkole


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli {Dane ukryte}; 19 - 100 Mońki, {Dane ukryte}, 19-100 Mońki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1116,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1116,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, {Dane ukryte}, 19-100 Mońki, kraj/woj. podlaskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1116,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1116,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1800,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno
woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: ppp.szczytno@wp.pl
tel: 89 624 25 92
fax: 89 624 25 92
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-11-17
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 23266120140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-11-05
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 192 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 14
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
Informacja dostępna pod: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 12-100 Szczytno ; ul. Lanca 10
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ; 19 - 100
Mońki
2015-01-02 13 020,00
Ocenianie kształtujące Pracownia Psychologiczno - Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS ; 83 - 110
Tczew
2015-01-02 12 160,00
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Ryszard Jurkowski
Gdynia
2015-01-02 7 027,00
Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się Ryszard Jurkowski
Gdynia
2015-01-02 2 342,00
Wspieranie pracy wychowawców klas Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
Mońki
2015-01-02 1 780,00
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Pracownia Psychologiczno - Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS
Tczew
2015-01-02 9 120,00
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Ryszard Jurkowski
Gdynia
2015-01-02 18 739,00
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny internet Ryszard Jurkowski
Gdynia
2015-01-02 2 342,00
Rodzice są partnerami przedszkola Pracownia Psychologiczno - Pedagogiczna Centrum Kursów Psychologicznych POSTERUS
Tczew
2015-01-02 1 780,00
Nauczyciel + 45 Ryszard Jurkowski
Gdynia
2015-01-02 16 396,00
Doskonalenie pracy nauczycieli - Edukacja filmowa na lekcjach Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
Mońki
2015-01-02 1 116,00
Praca z uczniem zdolnym. Ryszard Jurkowski
Gdynia
2015-01-02 1 405,00
Jak radzić sobie ze szkolną absencją? - bezpieczeństwo w szkole Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ul. Al. Niepodległości 16; 19 - 100 Mońki
Mońki
2015-01-02 1 116,00
Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
Mońki
2015-01-02 1 116,00