Warszawa: wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, a następnie wykonania na tej podstawie zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym


Numer ogłoszenia: 185333 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013

OGŁOSZENIE O KONKURSIE


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.ore.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Oświata, Edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU


II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:
wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, a następnie wykonania na tej podstawie zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym.


II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, a następnie wykonania na tej podstawie zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym. Opis oraz wykonane materiały muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową w zakresie wychowania fizycznego (I etap) lub przedmiotu wychowanie fizyczne (II, III, IV etap), b) poziom rozwoju psychofizycznego grup, dla których przygotowano zasoby, c) najnowsze trendy w edukacji, d) wszystkie wymagania szczegółowe na koniec klasy III określone w podstawie programowej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie wychowania fizycznego (I etap edukacyjny), e) wszystkie wymagania szczegółowe przedmiotu wychowanie fizyczne określone w podstawie programowej dla II etapu edukacyjnego, f) wszystkie wymagania szczegółowe przedmiotu wychowanie fizyczne określone w podstawie programowej dla III etapu edukacyjnego, g) wszystkie wymagania szczegółowe przedmiotu wychowanie fizyczne określone w podstawie programowej dla IV etapu edukacyjnego. 3) Celem konkursu jest opracowanie szczegółowej koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych oraz wykonanie, w oparciu o koncepcję wyłonioną w wyniku niniejszego konkursu, zasobów edukacyjnych, o których mowa w ppkt 2, które zapewnią: a) osiąganie przez uczniów celów kształcenia ogólnego w zakresie wiedzy, umiejętności i kształtowania postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, b) poprawę skuteczności nauczania przez uatrakcyjnienie przekazu, c) doskonalenie umiejętności nauczycieli wychowania fizycznego w zakresie organizacji kształcenia uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych, d) wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia wychowania fizycznego na wszystkich etapach edukacyjnych. 4) Przygotowane i wykonane zasoby edukacyjne muszą być zgodne z podstawą programową przedmiotu wychowanie fizyczne i dopasowane do treści jej wymagań szczegółowych na poszczególnych etapach. Zasoby muszą być merytorycznie poprawne oraz spełniać postulat poglądowości i atrakcyjności dla ucznia. Wykonane zasoby muszą składać się z trzech części i wskazanej liczby elementów. 5) Zasoby edukacyjne wykonane w ramach I części muszą być przygotowane na potrzeby konkursu w postaci zestawów w oparciu o Tabelę nr 1 i 2 zawartą poniżej w regulaminie. a) Dopuszcza się możliwość tworzenia zestawu obejmującego więcej niż jedno wymaganie szczegółowe dotyczące przedmiotu wychowanie fizyczne w zakresie tego samego etapu edukacyjnego. b) W skład każdego zestawu wykonanego w oparciu o Tabelę nr 1 wchodzi: 1 scenariusz konspekt realizacji zestawu oraz minimum 2 zasoby multimedialne wspierające realizację tego zestawu spośród wymienionych w załączniku nr 10 do regulaminu. W składzie minimum 13 zestawów wykonanych w oparciu o Tabelę nr 1 Wykonawca musi umieścić dodatkowy plik multimedialny w postaci filmu , uzupełniający i wzmacniający podstawowe zasoby multimedialne zawarte w zestawie. Średni czas trwania pojedynczego materiału filmowego (jednego filmu) w całości wykonanych zasobów, musi wynieść minimum 2 minuty. Łącznie materiałów filmowych wykonanych zgodnie z ppkt 5 ustęp b musi być minimum 13. c) W skład każdego zestawu wykonanego w oparciu o Tabelę nr 2 oprócz scenariusza konspektu realizacji zestawu, minimum 2 zasobów multimedialnych spośród wymienionych w załączniku nr 10 do regulaminu, musi wchodzić dodatkowy plik multimedialny w postaci filmu, uzupełniający i wzmacniający podstawowe zasoby multimedialne zawarte w zestawie. Średni czas trwania pojedynczego materiału filmowego (jednego filmu) w całości wykonanych zasobów, musi wynieść minimum 2 minuty. d) Każdy ze scenariuszy konspektów o których mowa w ppkt 5 ustęp b i c musi zawierać: i. wymaganie a szczegółowe, którego których dotyczy, ii. temat lekcji zajęć spójny z wymaganiem wymaganiami, iii. określenie adresata (grupa wiekowa lub klasa), iv. czas trwania realizacji pojedynczego zestawu, v. cele zadania lekcji zajęć (w zakresie: umiejętności, wiadomości, postaw), vi. opis przebiegu lekcji zajęć, vii. opis sposobów realizacji (metody, formy, środki) z uwzględnieniem dokładnej informacji dot. zastosowania załączonych zasobów multimedialnych, viii. wzory materiałów pomocniczych i ich liczbę, o ile takie będą wskazane w scenariuszu konspekcie (materiały pomocnicze np. tablice, plansze itp.). e) Czas trwania pojedynczego zestawu dla którego będą opracowane scenariusze konspekty, wynosi 45 min. dla I i II etapu edukacyjnego, 45 min. lub 90 min. dla III i IV etapu edukacyjnego. f) Rodzaje zasobów multimedialnych określono w załączniku nr 10 do regulaminu. g) Minimalna liczba zestawów jakie mają łącznie być wykonane w oparciu o ppkt 5 ustęp b i c wynosi: i. 20 dla I etapu edukacyjnego, w tym 7 zestawów wykonanych w oparciu o Tabelę 2, ii. 20 dla II etapu edukacyjnego, w tym 2 zestawy wykonane w oparciu o Tabelę 2, iii. 20 dla III etapu edukacyjnego, w tym 2 zestawy wykonane w oparciu o Tabelę 2, iv. 20 dla IV etapu edukacyjnego, w tym 2 zestawy wykonane w oparciu o Tabelę 2. 6) Zasoby edukacyjne w ramach II części, wykonane zostaną w oparciu o zwycięską pracę, dotyczą II, III i IV etapu edukacyjnego i muszą zawierać 6 pakietów warsztatowych (po 2 pakiety dla II, III, IV etapu edukacyjnego): a) Każdy z 6 pakietów warsztatowych pomoże przygotować ucznia do pracy metodą projektu edukacyjnego w obszarze wychowania fizycznego, b) Każdy z 6 pakietów warsztatowych obejmie w swej treści następujące zagadnienia: i. pojęcie projektu edukacyjnego i jego przydatność w kształceniu w zakresie wychowania fizycznego, ii. formułowanie celów i tematu projektu, iii. wybrane techniki badawcze, iv. sposoby dokumentowania działań, v. formy prezentacji wyników, vi. wybrane aspekty treningu umiejętności pracy zespołowej. c) Zajęcia realizowane w ramach każdego z 6 pakietów warsztatowych muszą prowadzić do nabywania przez ucznia najważniejszych umiejętności określonych w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla poszczególnych etapów edukacyjnych i jednoznacznie akcentować specyfikę przedmiotu wychowanie fizyczne. d) Czas podczas którego realizowany jest jeden pakiet warsztatowy wynosi: 45 min. dla II etapu edukacyjnego, 45 min. lub 90 min. (w zależności od koncepcji autora) dla III i IV etapu edukacyjnego. e) Każdy ze scenariuszy zajęć wchodzących w skład każdego z 6 powyższych pakietów warsztatowych, na podstawie których będą prowadzone zajęcia przygotowujące do pracy metodą projektu, musi mieć charakter warsztatowy (preferowane metody aktywizujące i interaktywne) i zawierać trzy materiały pomocnicze w każdym pakiecie. Materiały pomocnicze rozumiane są jako środki wspomagające działanie ucznia i przydatne dla osiągnięcia celów zajęć (pomoce dydaktyczne, szkice, elementy gier dydaktycznych, plakaty, puzzle, itp.). f) Scenariusz zajęć wchodzący w skład każdego z 6 pakietów warsztatowych przygotowujących uczniów do pracy metodą projektu musi zawierać: i. temat lekcji zajęć, ii. określenie adresata (grupa wiekowa, etap lub klasa), iii. czas trwania zajęć warsztatowych, iv. cele zadania pakietów warsztatowych (wiadomości, umiejętności, postawy) v. opis przebiegu zajęć warsztatowych, vi. opis sposobów realizacji (metody, formy, środki) z uwzględnieniem zasobów multimedialnych, vii. wzory materiałów pomocniczych i ich liczbę, g) W skład każdego pakietu warsztatowego muszą wchodzić minimum 2 zasoby multimedialne spośród określonych w załączniku nr 10 do regulaminu konkursu. 7) W ramach III części Wykonawca musi przygotować i wykonać w oparciu o zwycięską koncepcję 13 opisów (3 dla II etapu edukacyjnego oraz po 5 dla III i IV etapu) przykładów możliwych do realizacji projektów edukacyjnych opartych o wszystkie wymagania szczegółowe zawarte w II części Tabeli nr 1. a) Jeden projekt może uwzględniać jedno lub więcej wymagań szczegółowych określonych w II części Tabeli nr 1, b) Każdy z opisów projektów edukacyjnych musi zawierać: i. wymaganie a szczegółowe którego których dotyczy, ii. temat tytuł projektu, iii. cele projektu, iv. sposób realizacji (czas trwania, wstępny harmonogram działań, liczba i wielkość zespołów uczniowskich, przykładowe zadania zespołów, preferowane techniki badawcze lub sposoby zbierania informacji, przykłady dokumentowania), v. sposoby prezentacji wyników. 8) Praca konkursowa oprócz szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, musi zawierać: a) 1 pełny kompletny zestaw z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego, wykonany w oparciu o Tabele nr 1 i wykonany zgodnie z ppkt 5 ustęp b regulaminu, b) 1 pełny kompletny zestaw z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego, wykonany w oparciu o Tabelę nr. II i wykonany zgodnie z ppkt. 5 ustęp c regulaminu, c) 2 pełne kompletne pakiety warsztatowe z dwóch różnych etapów edukacyjnych wspierające przygotowanie ucznia do pracy metodą projektu w obszarze wychowania fizycznego wykonane zgodnie z opisem zawartym w ppkt 6 regulaminu konkursu. d) 2 pełne kompletne opisy przykładowych projektów edukacyjnych z dwóch różnych etapów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego wykonane zgodnie z opisem zawartym w ppkt 7 regulaminu konkursu. 9) Każdy ze scenariuszy, o których mowa w regulaminie, winien być opracowany na podstawie najnowszej wiedzy dotyczącej metodyki pracy z uczniami na I, II, III i IV etapie edukacyjnym. 10) Pełne kompletne pakiety, opisy oraz zestaw, o których mowa w ppkt 8 regulaminu również muszą być zgodne z załącznikiem nr 10 do regulaminu. Niezgodność skutkuje odrzuceniem pracy i wykluczeniem uczestnika. 11) Zasoby edukacyjne określone w ppkt 5, 6 oraz 7, jakie ma przygotować zwycięzca konkursu w oparciu o koncepcję wyłonioną w wyniku niniejszego konkursu muszą spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 10 do regulaminu. 12) Wykonanie zasobów edukacyjnych zgodnie ze wskazaną w ppkt 8 koncepcją (opisem) stanowić będzie przedmiot zamówienia udzielanego przez Organizatora Konkursu w trybie zamówienia z wolnej ręki. 13) W przypadku stwierdzenia przez Sąd konkursowy, że przedstawione prace nie odpowiadają założeniom i celom jaki zamierzał osiągnąć Organizator, Organizator ma prawo unieważnić konkurs bez dokonywania oceny złożonych prac, które nie podlegają zwrotowi. 14) Konkurs ma zasięg ogólnopolski.


II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


WARUNKI UDZIAŁU


  • Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu:
    1) O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem konkursu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - Organizator Konkursu uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Uczestnik Konkursu wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu materiałów edukacyjnych dotyczących minimum jednego z etapów edukacyjnych w ramach systemu kształcenia ogólnego (I, II, III lub IV etap edukacyjny) o wartości co najmniej 195 000 złotych brutto. Wzór wykazu wykonanej nych usługi usług stanowi załącznik nr 1 do regulaminu, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami (kadrą) dysponującymi doświadczeniem, odpowiednią wiedzą i umiejętnościami (wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do regulaminu, zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której jedna osoba pełni więcej niż jedną funkcję wyszczególnioną poniżej) tj. co najmniej: i. kierownikiem projektu (doświadczenie zawodowe na wymienionym lub zbliżonym stanowisku, minimum: 3 lata, wykształcenie wyższe) ii. minimum 1 ekspertem - z dorobkiem naukowym w zakresie nauk o kulturze fizycznej (potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest posiadanie przez eksperta tytułu doktora w zakresie nauk o kulturze fizycznej), iii. minimum 8 nauczycielami (po 2 dla każdego z etapów edukacyjnych) - odpowiadających za utworzenie opracowanie zasobów edukacyjnych dla przedmiotu wychowanie fizyczne na I, II, III i IV etapie edukacyjnym (z minimum pięcioletnim stażem pracy w szkole, aktywnie pracujący w szkole oraz stopniem nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego), iv. minimum 2 grafikami - projektantami (doświadczenie zawodowe na wymienionym lub zbliżonym stanowisku minimum: 3 lata, wykształcenie wyższe), v. minimum 2 specjalistami ds. multimediów z doświadczeniem w obróbce dźwięku, animacji i filmów (doświadczenie zawodowe na wymienionym lub zbliżonym stanowisku minimum: 3 lata, wykształcenie wyższe), vi. minimum 2 programistami z doświadczeniem w programowaniu w języku HTLM (doświadczenie zawodowe na wymienionym lub zbliżonym stanowisku minimum: 3 lata, wykształcenie wyższe), vii. minimum 2 redaktorami tekstu z doświadczeniem w pracy w wydawnictwie lub przy redakcji tekstów na potrzeby publikacji edukacyjnych (doświadczenie zawodowe na wymienionym lub zbliżonym stanowisku minimum: 3 lata, wykształcenie wyższe), viii. korektorem tekstu (doświadczenie zawodowe na wymienionym lub zbliżonym stanowisku minimum: 3 lata, wykształcenie wyższe), d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu konkursu. Wykonawca spełni powyższy warunek wtedy, gdy wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą płynną realizację zadania - wymagane minimum: 390 000 złotych brutto, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, f) posiadają autorskie prawa majątkowe do pracy konkursowej zgłoszonej w toku postępowania konkursowego. 2) Ocena spełniania warunków udziału w konkursie dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dostarczonych przez uczestników konkursu dokumentów oraz oświadczeń. 7. Informacja o oświadczeniach dokumentach, jakie mają dostarczyć uczestnicy konkursu w celu potwierdzenia spełnienia stawianych im wymagań. Dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć uczestnicy konkursu. 1) Wniosek uczestnika konkursu o dopuszczenie do udziału w konkursie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do regulaminu. 2) Oświadczenie uczestnika konkursu o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 6 ppkt 1. lit. a - e regulaminu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do regulaminu. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu wykonanej nych usługi usług stanowi załącznik nr 1 do regulaminu, 4) Oświadczenie uczestnika konkursu o spełnianiu wymagań, o których mowa w pkt 6 ppkt 1 lit. f wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do regulaminu. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, o których mowa w pkt 6 ppkt 1 lit. c wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do regulaminu. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie. 7) W przypadku uczestników konkursu mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7 ppkt 6, uczestnicy ci obowiązani są do złożenia dokumentu lub dokumentów, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, w kraju, w którym uczestnik konkursu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym uczestnik konkursu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się również osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym uczestnik konkursu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 8) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia tj. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie. 9) Identyfikator uczestnika konkursu wypełniony, podpisany i zabezpieczony zgodnie z zapisami Rozdziału 2 pkt 3 ppkt 6 regulaminu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do regulaminu. 10) W przypadku składania prac konkursowych przez uczestników konkursu wspólnie (tj. przez dwóch lub więcej uczestników wspólnie), winni oni przedłożyć pełnomocnictwo wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do regulaminu. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich uczestników wspólnie biorących udział w konkursie lub przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wskazane we właściwym rejestrze (lub ewidencji), do którego wpisany jest uczestnik konkursu a także przez ustanowionego nim pełnomocnika. 11) Oświadczenie zawierające listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej stanowiącego załącznik nr 8 do regulaminu. 12) Oświadczenia i wykazy, o których mowa w ppkt 2 - 5 i 11 oraz dokumenty, o których mowa w ppkt 6 - 10, winny zostać przedłożone wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w konkursie, o którym mowa w ppkt 1. 13) W przypadku uczestników wspólnie biorących udział w konkursie, oświadczenia i dokumenty wymienione: - w ppkt 6 i 7 winny być złożone przez każdego z uczestników konkursu, - w ppkt 1- 5 oraz 8 i 9 winny być złożone wspólnie i podpisane przez uczestników biorących udział w konkursie (osoby uprawnione) lub przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania. 14) Zarówno uczestnicy samodzielnie biorący udział w konkursie, jak i każdy z uczestników biorących udział w konkursie wspólnie muszą spełniać warunek określony w Rozdziale 1 pkt 6 ppkt 1 lit. e regulaminu konkursu. 15) Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu wymienionego w ppkt 11 spowoduje wykluczenie uczestnika z konkursu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP, 16) Złożenie przez uczestnika konkursu nieprawdziwych informacji, mających (lub mogących mieć) wpływ na wynik tego konkursu, spowoduje wykluczenie uczestnika z udziału w konkursie na podstawie art. 120 ust. 2 w zw. z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP. 17) Organizator konkursu wymaga, aby uczestnicy wspólnie występujący w konkursie, których praca konkursowa zostanie wybrana przez Sąd konkursowy przedstawili Organizatorowi konkursu na jego wniosek, najpóźniej w dniu przystąpienia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki, umowę regulującą współpracę tych uczestników konkursu. 18) Wniosek oraz wszystkie inne załączniki muszą spełniać następujące wymogi: a) dokumenty muszą być napisane w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub b) ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Dokumenty nieczytelne nie będą rozpatrywane. 19) Wniosek oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane na każdej zapisanej stronie przez: a) w przypadku osób fizycznych - uczestnika konkursu lub ustanowionego przez niego pełnomocnika (podpis czytelny), b) w przypadku osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej - osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania uczestnika konkursu (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis), zgodnie z formą reprezentacji uczestnika konkursu określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej uczestnika konkursu. 20) W przypadku, gdy uczestnika konkursu reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia pełnomocnictwa określająca jego zakres i podpisane przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 21) Wszelkie poprawki lub zmiany muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek. 22) Wszelkie miejsca wymagające wypełnienia lub skreślenia należy skreślić lub wypełnić poprzez wpisanie cyfry lub słowa. 23) W przypadku, gdy uczestnik konkursu jako załącznik do wniosku dołączy kopię wymaganego dokumentu lub oświadczenia, kopia ta musi być opatrzona klauzulą za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) przez osobę podpisującą wniosek. 24) Oświadczenia lub dokumenty, których złożenia Organizator konkursu wymaga na załącznikach do regulaminu, powinny być złożone na tych załącznikach. Uczestnik konkursu może sporządzić własne oświadczenie lub dokument, ale pod warunkiem, że umieści w nim wszystkie informacje ściśle wg wzoru załączonego do regulaminu..

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:

  • 1. ocena przedstawionych prac konkursowych pod względem innowacyjności opisanych zasobów edukacyjnych - 30
  • 2. ocena przedstawionych prac konkursowych pod względem funkcjonalności opisanych zasobów edukacyjnych - 30
  • 3. ocena przedstawionych prac konkursowych pod względem ergonomii percepcji, estetyki i staranności wykonania, poprawności językowej - 20
  • 4. ocena prac konkursowych pod względem harmonogramu wykonania/wdrożenia koncepcji - 20


IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:


  • Dostępny do dnia:
    20.09.2013, godzina 11:00.

  • Miejsce:
    Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, pokój 102 lub www.bip.ore.edu.pl.


IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:


  • Data:
    20.09.2013, godzina 11:00.

  • Miejsce:
    Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, sekretariat.


IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:


  • Termin:
    do dnia 8 października 2013 r. do godziny 11:00.

  • Miejsce:
    Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, sekretariat.


IV.3) NAGRODY


  • Rodzaj i wysokość nagród:
    1) Autor pracy konkursowej, którą Sąd konkursowy uzna za pracę najlepszą, otrzyma nagrodę w postaci zaproszenia do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki, których przedmiotem będzie przeniesienie praw autorskich do zwycięskiej pracy konkursowej oraz ustalenie warunków wykonania zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym po cenie nie wyższej niż określona w regulaminie i w oparciu o założenia przedstawione w pracy konkursowej. 2) Uczestnik konkursu, który otrzymał nagrodę w postaci zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki zobowiązany jest do przystąpienia do tych negocjacji, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3) Wydanie nagrody - zaproszenie do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki nastąpi w terminie nie krótszym niż 15 dni od dnia ustalenia wyniku konkursu..


Warszawa: Wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, a następnie wykonania na tej podstawie zasobów edukacyjnych dotyczących edukacji wychowanie fizyczne na I, II, III i IV etapie edukacyjnym


Numer ogłoszenia: 220547 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013

OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 185333 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Edukacja, Oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU


II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:
Wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, a następnie wykonania na tej podstawie zasobów edukacyjnych dotyczących edukacji wychowanie fizyczne na I, II, III i IV etapie edukacyjnym.


II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, a następnie wykonania na tej podstawie zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym. Opis oraz wykonane materiały muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową w zakresie wychowania fizycznego (I etap) lub przedmiotu wychowanie fizyczne (II, III, IV etap), b) poziom rozwoju psychofizycznego grup, dla których przygotowano zasoby, c) najnowsze trendy w edukacji, d) wszystkie wymagania szczegółowe na koniec klasy III określone w podstawie programowej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie wychowania fizycznego (I etap edukacyjny), e) wszystkie wymagania szczegółowe przedmiotu wychowanie fizyczne określone w podstawie programowej dla II etapu edukacyjnego, f) wszystkie wymagania szczegółowe przedmiotu wychowanie fizyczne określone w podstawie programowej dla III etapu edukacyjnego, g) wszystkie wymagania szczegółowe przedmiotu wychowanie fizyczne określone w podstawie programowej dla IV etapu edukacyjnego. 3) Celem konkursu jest opracowanie szczegółowej koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych oraz wykonanie, w oparciu o koncepcję wyłonioną w wyniku niniejszego konkursu, zasobów edukacyjnych, o których mowa w ppkt 2, które zapewnią: a) osiąganie przez uczniów celów kształcenia ogólnego w zakresie wiedzy, umiejętności i kształtowania postaw sprzyjających ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu, b) poprawę skuteczności nauczania przez uatrakcyjnienie przekazu, c) doskonalenie umiejętności nauczycieli wychowania fizycznego w zakresie organizacji kształcenia uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych, d) wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia wychowania fizycznego na wszystkich etapach edukacyjnych. 4) Przygotowane i wykonane zasoby edukacyjne muszą być zgodne z podstawą programową przedmiotu wychowanie fizyczne i dopasowane do treści jej wymagań szczegółowych na poszczególnych etapach. Zasoby muszą być merytorycznie poprawne oraz spełniać postulat poglądowości i atrakcyjności dla ucznia. Wykonane zasoby muszą składać się z trzech części i wskazanej liczby elementów. 5) Zasoby edukacyjne wykonane w ramach I części muszą być przygotowane na potrzeby konkursu w postaci zestawów w oparciu o Tabelę nr 1 i 2 zawartą poniżej w regulaminie. a) Dopuszcza się możliwość tworzenia zestawu obejmującego więcej niż jedno wymaganie szczegółowe dotyczące przedmiotu wychowanie fizyczne w zakresie tego samego etapu edukacyjnego. b) W skład każdego zestawu wykonanego w oparciu o Tabelę nr 1 wchodzi: 1 scenariusz konspekt realizacji zestawu oraz minimum 2 zasoby multimedialne wspierające realizację tego zestawu spośród wymienionych w załączniku nr 10 do regulaminu. W składzie minimum 13 zestawów wykonanych w oparciu o Tabelę nr 1 Wykonawca musi umieścić dodatkowy plik multimedialny w postaci filmu , uzupełniający i wzmacniający podstawowe zasoby multimedialne zawarte w zestawie. Średni czas trwania pojedynczego materiału filmowego (jednego filmu) w całości wykonanych zasobów, musi wynieść minimum 2 minuty. Łącznie materiałów filmowych wykonanych zgodnie z ppkt 5 ustęp b musi być minimum 13. c) W skład każdego zestawu wykonanego w oparciu o Tabelę nr 2 oprócz scenariusza konspektu realizacji zestawu, minimum 2 zasobów multimedialnych spośród wymienionych w załączniku nr 10 do regulaminu, musi wchodzić dodatkowy plik multimedialny w postaci filmu, uzupełniający i wzmacniający podstawowe zasoby multimedialne zawarte w zestawie. Średni czas trwania pojedynczego materiału filmowego (jednego filmu) w całości wykonanych zasobów, musi wynieść minimum 2 minuty. d) Każdy ze scenariuszy konspektów o których mowa w ppkt 5 ustęp b i c musi zawierać: i. wymaganie a szczegółowe, którego których dotyczy, ii. temat lekcji zajęć spójny z wymaganiem wymaganiami, iii. określenie adresata (grupa wiekowa lub klasa), iv. czas trwania realizacji pojedynczego zestawu, v. cele zadania lekcji zajęć (w zakresie: umiejętności, wiadomości, postaw), vi. opis przebiegu lekcji zajęć, vii. opis sposobów realizacji (metody, formy, środki) z uwzględnieniem dokładnej informacji dot. zastosowania załączonych zasobów multimedialnych, viii. wzory materiałów pomocniczych i ich liczbę, o ile takie będą wskazane w scenariuszu konspekcie (materiały pomocnicze np. tablice, plansze itp.). e) Czas trwania pojedynczego zestawu dla którego będą opracowane scenariusze konspekty, wynosi 45 min. dla I i II etapu edukacyjnego, 45 min. lub 90 min. dla III i IV etapu edukacyjnego. f) Rodzaje zasobów multimedialnych określono w załączniku nr 10 do regulaminu. g) Minimalna liczba zestawów jakie mają łącznie być wykonane w oparciu o ppkt 5 ustęp b i c wynosi: i. 20 dla I etapu edukacyjnego, w tym 7 zestawów wykonanych w oparciu o Tabelę 2, ii. 20 dla II etapu edukacyjnego, w tym 2 zestawy wykonane w oparciu o Tabelę 2, iii. 20 dla III etapu edukacyjnego, w tym 2 zestawy wykonane w oparciu o Tabelę 2, iv. 20 dla IV etapu edukacyjnego, w tym 2 zestawy wykonane w oparciu o Tabelę 2. 6) Zasoby edukacyjne w ramach II części, wykonane zostaną w oparciu o zwycięską pracę, dotyczą II, III i IV etapu edukacyjnego i muszą zawierać 6 pakietów warsztatowych (po 2 pakiety dla II, III, IV etapu edukacyjnego): a) Każdy z 6 pakietów warsztatowych pomoże przygotować ucznia do pracy metodą projektu edukacyjnego w obszarze wychowania fizycznego, b) Każdy z 6 pakietów warsztatowych obejmie w swej treści następujące zagadnienia: i. pojęcie projektu edukacyjnego i jego przydatność w kształceniu w zakresie wychowania fizycznego, ii. formułowanie celów i tematu projektu, iii. wybrane techniki badawcze, iv. sposoby dokumentowania działań, v. formy prezentacji wyników, vi. wybrane aspekty treningu umiejętności pracy zespołowej. c) Zajęcia realizowane w ramach każdego z 6 pakietów warsztatowych muszą prowadzić do nabywania przez ucznia najważniejszych umiejętności określonych w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla poszczególnych etapów edukacyjnych i jednoznacznie akcentować specyfikę przedmiotu wychowanie fizyczne. d) Czas podczas którego realizowany jest jeden pakiet warsztatowy wynosi: 45 min. dla II etapu edukacyjnego, 45 min. lub 90 min. (w zależności od koncepcji autora) dla III i IV etapu edukacyjnego. e) Każdy ze scenariuszy zajęć wchodzących w skład każdego z 6 powyższych pakietów warsztatowych, na podstawie których będą prowadzone zajęcia przygotowujące do pracy metodą projektu, musi mieć charakter warsztatowy (preferowane metody aktywizujące i interaktywne) i zawierać trzy materiały pomocnicze w każdym pakiecie. Materiały pomocnicze rozumiane są jako środki wspomagające działanie ucznia i przydatne dla osiągnięcia celów zajęć (pomoce dydaktyczne, szkice, elementy gier dydaktycznych, plakaty, puzzle, itp.). f) Scenariusz zajęć wchodzący w skład każdego z 6 pakietów warsztatowych przygotowujących uczniów do pracy metodą projektu musi zawierać: i. temat lekcji zajęć, ii. określenie adresata (grupa wiekowa, etap lub klasa), iii. czas trwania zajęć warsztatowych, iv. cele zadania pakietów warsztatowych (wiadomości, umiejętności, postawy) v. opis przebiegu zajęć warsztatowych, vi. opis sposobów realizacji (metody, formy, środki) z uwzględnieniem zasobów multimedialnych, vii. wzory materiałów pomocniczych i ich liczbę, g) W skład każdego pakietu warsztatowego muszą wchodzić minimum 2 zasoby multimedialne spośród określonych w załączniku nr 10 do regulaminu konkursu. 7) W ramach III części Wykonawca musi przygotować i wykonać w oparciu o zwycięską koncepcję 13 opisów (3 dla II etapu edukacyjnego oraz po 5 dla III i IV etapu) przykładów możliwych do realizacji projektów edukacyjnych opartych o wszystkie wymagania szczegółowe zawarte w II części Tabeli nr 1. a) Jeden projekt może uwzględniać jedno lub więcej wymagań szczegółowych określonych w II części Tabeli nr 1, b) Każdy z opisów projektów edukacyjnych musi zawierać: i. wymaganie a szczegółowe którego których dotyczy, ii. temat tytuł projektu, iii. cele projektu, iv. sposób realizacji (czas trwania, wstępny harmonogram działań, liczba i wielkość zespołów uczniowskich, przykładowe zadania zespołów, preferowane techniki badawcze lub sposoby zbierania informacji, przykłady dokumentowania), v. sposoby prezentacji wyników. 8) Praca konkursowa oprócz szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) zasobów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego na I, II, III i IV etapie edukacyjnym, musi zawierać: a) 1 pełny kompletny zestaw z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego, wykonany w oparciu o Tabele nr 1 i wykonany zgodnie z ppkt 5 ustęp b regulaminu, b) 1 pełny kompletny zestaw z dowolnie wybranego etapu edukacyjnego, wykonany w oparciu o Tabelę nr. II i wykonany zgodnie z ppkt. 5 ustęp c regulaminu, c) 2 pełne kompletne pakiety warsztatowe z dwóch różnych etapów edukacyjnych wspierające przygotowanie ucznia do pracy metodą projektu w obszarze wychowania fizycznego wykonane zgodnie z opisem zawartym w ppkt 6 regulaminu konkursu. d) 2 pełne kompletne opisy przykładowych projektów edukacyjnych z dwóch różnych etapów edukacyjnych dotyczących wychowania fizycznego wykonane zgodnie z opisem zawartym w ppkt 7 regulaminu konkursu. 9) Każdy ze scenariuszy, o których mowa w regulaminie, winien być opracowany na podstawie najnowszej wiedzy dotyczącej metodyki pracy z uczniami na I, II, III i IV etapie edukacyjnym. 10) Pełne kompletne pakiety, opisy oraz zestaw, o których mowa w ppkt 8 regulaminu również muszą być zgodne z załącznikiem nr 10 do regulaminu. Niezgodność skutkuje odrzuceniem pracy i wykluczeniem uczestnika. 11) Zasoby edukacyjne określone w ppkt 5, 6 oraz 7, jakie ma przygotować zwycięzca konkursu w oparciu o koncepcję wyłonioną w wyniku niniejszego konkursu muszą spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 10 do regulaminu. 12) Wykonanie zasobów edukacyjnych zgodnie ze wskazaną w ppkt 8 koncepcją (opisem) stanowić będzie przedmiot zamówienia udzielanego przez Organizatora Konkursu w trybie zamówienia z wolnej ręki. 13) W przypadku stwierdzenia przez Sąd konkursowy, że przedstawione prace nie odpowiadają założeniom i celom jaki zamierzał osiągnąć Organizator, Organizator ma prawo unieważnić konkurs bez dokonywania oceny złożonych prac, które nie podlegają zwrotowi. 14) Konkurs ma zasięg ogólnopolski..


II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.

SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU


IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW:
4


IV.2) NAGRODY


  • Miejsce:
    Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa.


IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej

  • TOFI Productions Filip Haman, Tomasz Morawski S.C., {Dane ukryte}, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.2.2) Wartość nagrody


  • Wartość wydanej
    (wypłaconej)
    nagrody
    (bez VAT)
    :
    495934,96 PLN.
Adres: Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zzp@ore.edu.pl,
tel: 22 345 37 00,
fax: 22 345 37 70
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-09-19
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 18533320130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-09-11
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [KON]: - nierozpoznany -
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.ore.edu.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
TOFI Productions Filip Haman, Tomasz Morawski S.C.
Warszawa
2013-10-22 495 934,00