Kraków: Wykonywanie czynności LIDERA PROGRAMU ROZWOJU SZKOŁY w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce


Numer ogłoszenia: 164030 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zjewm.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie czynności LIDERA PROGRAMU ROZWOJU SZKOŁY w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności Lidera Programu Rozwoju Szkoły w jednej z niżej wymienionych szkół ponadgimnazjalnych/policealnych, dla których organem prowadzącym jest Województwo Małopolskie: a/ Część I w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków, w ilości co najmniej 30 godzin w miesiącu, b/ Część II w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków, w ilości co najmniej 26 godzin w miesiącu, c/ Część III w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice, w ilości co najmniej 22 godzin w miesiącu, d/ Część IV w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45, 33-300 Nowy Sącz, w ilości co najmniej 26 godzin w miesiącu, e/ Część V w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Jagiełły 2, 38-300 Gorlice, w ilości co najmniej 22 godzin w miesiącu, prowadzących kształcenie zawodowe, uczestniczących w realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Podstawowe obowiązki LIDERA: a. wdrażanie programu rozwoju szkoły w zakresie objętym problematyką projektu, b. współpraca z gronem pedagogicznym w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z programu rozwoju szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły, c. przestrzeganie prawidłowej i terminowej realizacji programu rozwoju szkoły w zakresie objętym projektem, d. przygotowywanie prawidłowej dokumentacji realizacji projektu w szkole, e. współpraca w zakresie zamówień publicznych udzielanych w ramach projektu, m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, f. współpraca z koordynatorem w zakresie realizacji projektu, g. współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów kursów, warsztatów, praktyk, staży oraz staży-wizyt zawodoznawczych w ramach projektu, h. nadzorowanie sposobu wykorzystywania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i. prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej szkole, j. organizowanie rekrutacji uzupełniającej zależnie od zapotrzebowania, k. opracowywanie harmonogramów zajęć i kursów w ramach projektu, l. monitorowanie i ewaluacja działań szkoły w zakresie realizacji projektu, m. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, n. opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu, o. przekazywanie do koordynatora niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, p. terminowe i rzetelne sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji do biura projektu, w tym dokumentacji sprawozdawczej końcowej, q. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym szkolnej dokumentacji projektowej i akceptowanie jej własnoręcznym podpisem, r. przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, s. wprowadzanie danych identyfikacyjnych uczniów do formularza PEFS zgodnie z zasadami Polityki Bezpieczeństwa, t. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu, u. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu, prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły, v. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, w. udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, x. niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań, reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych, y. uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami biura projektu, z. weryfikowanie jakości staży realizowanych u przedsiębiorców, kursów, warsztatów, praktyk oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia uczniów, aa. przygotowywanie zaplecza dydaktycznego do realizacji kursu, bb. monitorowanie postępu realizacji form wsparcia, cc. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. 3/.Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. ustaw i rozporządzeń dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego, e. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, f. znajomości problematyki kształcenia zawodowego, m.in. oferowane zawody, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły, przepisy prawa oświatowego..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 20.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej po jednej osobie dla każdej z części zamówienia, posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym. Osoba ta musi posiadać również: a. wiedzę w zakresie merytorycznej i organizacyjnej pracy oraz zaplecza dydaktycznego szkół uczestniczących w projekcie, b. znajomość problematyki kształcenia zawodowego popartą min. 2 letnim doświadczeniem, c. doświadczenie przy realizacji minimum jednego projektu z zakresu edukacji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Każda ze wskazanych osób może realizować tylko jedną część zamówienia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zjewm.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowe obowiązki LIDERA: a. wdrażanie programu rozwoju szkoły w zakresie objętym problematyką projektu, b. współpraca z gronem pedagogicznym w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z programu rozwoju szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły, c. przestrzeganie prawidłowej i terminowej realizacji programu rozwoju szkoły w zakresie objętym projektem, d. przygotowywanie prawidłowej dokumentacji realizacji projektu w szkole, e. współpraca w zakresie zamówień publicznych udzielanych w ramach projektu, m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, f. współpraca z koordynatorem w zakresie realizacji projektu, g. współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów kursów, warsztatów, praktyk, staży oraz staży-wizyt zawodoznawczych w ramach projektu, h. nadzorowanie sposobu wykorzystywania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i. prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej szkole, j. organizowanie rekrutacji uzupełniającej zależnie od zapotrzebowania, k. opracowywanie harmonogramów zajęć i kursów w ramach projektu, l. monitorowanie i ewaluacja działań szkoły w zakresie realizacji projektu, m. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, n. opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu, o. przekazywanie do koordynatora niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, p. terminowe i rzetelne sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji do biura projektu, w tym dokumentacji sprawozdawczej końcowej, q. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym szkolnej dokumentacji projektowej i akceptowanie jej własnoręcznym podpisem, r. przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, s. wprowadzanie danych identyfikacyjnych uczniów do formularza PEFS zgodnie z zasadami Polityki Bezpieczeństwa, t. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu, u. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu, prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły, v. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, w. udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, x. niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań, reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych, y. uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami biura projektu, z. weryfikowanie jakości staży realizowanych u przedsiębiorców, kursów, warsztatów, praktyk oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia uczniów, aa. przygotowywanie zaplecza dydaktycznego do realizacji kursu, bb. monitorowanie postępu realizacji form wsparcia, cc. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. ustaw i rozporządzeń dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego, e. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, f. znajomości problematyki kształcenia zawodowego, m.in. oferowane zawody, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły, przepisy prawa oświatowego..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 20.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowe obowiązki LIDERA: a. wdrażanie programu rozwoju szkoły w zakresie objętym problematyką projektu, b. współpraca z gronem pedagogicznym w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z programu rozwoju szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły, c. przestrzeganie prawidłowej i terminowej realizacji programu rozwoju szkoły w zakresie objętym projektem, d. przygotowywanie prawidłowej dokumentacji realizacji projektu w szkole, e. współpraca w zakresie zamówień publicznych udzielanych w ramach projektu, m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, f. współpraca z koordynatorem w zakresie realizacji projektu, g. współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów kursów, warsztatów, praktyk, staży oraz staży-wizyt zawodoznawczych w ramach projektu, h. nadzorowanie sposobu wykorzystywania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i. prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej szkole, j. organizowanie rekrutacji uzupełniającej zależnie od zapotrzebowania, k. opracowywanie harmonogramów zajęć i kursów w ramach projektu, l. monitorowanie i ewaluacja działań szkoły w zakresie realizacji projektu, m. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, n. opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu, o. przekazywanie do koordynatora niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, p. terminowe i rzetelne sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji do biura projektu, w tym dokumentacji sprawozdawczej końcowej, q. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym szkolnej dokumentacji projektowej i akceptowanie jej własnoręcznym podpisem, r. przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, s. wprowadzanie danych identyfikacyjnych uczniów do formularza PEFS zgodnie z zasadami Polityki Bezpieczeństwa, t. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu, u. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu, prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły, v. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, w. udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, x. niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań, reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych, y. uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami biura projektu, z. weryfikowanie jakości staży realizowanych u przedsiębiorców, kursów, warsztatów, praktyk oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia uczniów, aa. przygotowywanie zaplecza dydaktycznego do realizacji kursu, bb. monitorowanie postępu realizacji form wsparcia, cc. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. ustaw i rozporządzeń dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego, e. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, f. znajomości problematyki kształcenia zawodowego, m.in. oferowane zawody, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły, przepisy prawa oświatowego..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 20.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowe obowiązki LIDERA: a. wdrażanie programu rozwoju szkoły w zakresie objętym problematyką projektu, b. współpraca z gronem pedagogicznym w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z programu rozwoju szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły, c. przestrzeganie prawidłowej i terminowej realizacji programu rozwoju szkoły w zakresie objętym projektem, d. przygotowywanie prawidłowej dokumentacji realizacji projektu w szkole, e. współpraca w zakresie zamówień publicznych udzielanych w ramach projektu, m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, f. współpraca z koordynatorem w zakresie realizacji projektu, g. współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów kursów, warsztatów, praktyk, staży oraz staży-wizyt zawodoznawczych w ramach projektu, h. nadzorowanie sposobu wykorzystywania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i. prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej szkole, j. organizowanie rekrutacji uzupełniającej zależnie od zapotrzebowania, k. opracowywanie harmonogramów zajęć i kursów w ramach projektu, l. monitorowanie i ewaluacja działań szkoły w zakresie realizacji projektu, m. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, n. opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu, o. przekazywanie do koordynatora niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, p. terminowe i rzetelne sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji do biura projektu, w tym dokumentacji sprawozdawczej końcowej, q. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym szkolnej dokumentacji projektowej i akceptowanie jej własnoręcznym podpisem, r. przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, s. wprowadzanie danych identyfikacyjnych uczniów do formularza PEFS zgodnie z zasadami Polityki Bezpieczeństwa, t. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu, u. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu, prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły, v. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, w. udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, x. niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań, reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych, y. uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami biura projektu, z. weryfikowanie jakości staży realizowanych u przedsiębiorców, kursów, warsztatów, praktyk oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia uczniów, aa. przygotowywanie zaplecza dydaktycznego do realizacji kursu, bb. monitorowanie postępu realizacji form wsparcia, cc. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. ustaw i rozporządzeń dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego, e. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, f. znajomości problematyki kształcenia zawodowego, m.in. oferowane zawody, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły, przepisy prawa oświatowego..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 20.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45, 33-300 Nowy Sącz.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowe obowiązki LIDERA: a. wdrażanie programu rozwoju szkoły w zakresie objętym problematyką projektu, b. współpraca z gronem pedagogicznym w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z programu rozwoju szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły, c. przestrzeganie prawidłowej i terminowej realizacji programu rozwoju szkoły w zakresie objętym projektem, d. przygotowywanie prawidłowej dokumentacji realizacji projektu w szkole, e. współpraca w zakresie zamówień publicznych udzielanych w ramach projektu, m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, f. współpraca z koordynatorem w zakresie realizacji projektu, g. współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów kursów, warsztatów, praktyk, staży oraz staży-wizyt zawodoznawczych w ramach projektu, h. nadzorowanie sposobu wykorzystywania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i. prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej szkole, j. organizowanie rekrutacji uzupełniającej zależnie od zapotrzebowania, k. opracowywanie harmonogramów zajęć i kursów w ramach projektu, l. monitorowanie i ewaluacja działań szkoły w zakresie realizacji projektu, m. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, n. opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu, o. przekazywanie do koordynatora niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, p. terminowe i rzetelne sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji do biura projektu, w tym dokumentacji sprawozdawczej końcowej, q. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym szkolnej dokumentacji projektowej i akceptowanie jej własnoręcznym podpisem, r. przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, s. wprowadzanie danych identyfikacyjnych uczniów do formularza PEFS zgodnie z zasadami Polityki Bezpieczeństwa, t. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu, u. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu, prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły, v. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, w. udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, x. niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań, reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych, y. uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami biura projektu, z. weryfikowanie jakości staży realizowanych u przedsiębiorców, kursów, warsztatów, praktyk oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia uczniów, aa. przygotowywanie zaplecza dydaktycznego do realizacji kursu, bb. monitorowanie postępu realizacji form wsparcia, cc. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. ustaw i rozporządzeń dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego, e. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, f. znajomości problematyki kształcenia zawodowego, m.in. oferowane zawody, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły, przepisy prawa oświatowego..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 20.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Jagiełły 2, 38-300 Gorlice.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowe obowiązki LIDERA: a. wdrażanie programu rozwoju szkoły w zakresie objętym problematyką projektu, b. współpraca z gronem pedagogicznym w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z programu rozwoju szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły, c. przestrzeganie prawidłowej i terminowej realizacji programu rozwoju szkoły w zakresie objętym projektem, d. przygotowywanie prawidłowej dokumentacji realizacji projektu w szkole, e. współpraca w zakresie zamówień publicznych udzielanych w ramach projektu, m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, f. współpraca z koordynatorem w zakresie realizacji projektu, g. współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów kursów, warsztatów, praktyk, staży oraz staży-wizyt zawodoznawczych w ramach projektu, h. nadzorowanie sposobu wykorzystywania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i. prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej szkole, j. organizowanie rekrutacji uzupełniającej zależnie od zapotrzebowania, k. opracowywanie harmonogramów zajęć i kursów w ramach projektu, l. monitorowanie i ewaluacja działań szkoły w zakresie realizacji projektu, m. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, n. opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu, o. przekazywanie do koordynatora niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, p. terminowe i rzetelne sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji do biura projektu, w tym dokumentacji sprawozdawczej końcowej, q. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym szkolnej dokumentacji projektowej i akceptowanie jej własnoręcznym podpisem, r. przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, s. wprowadzanie danych identyfikacyjnych uczniów do formularza PEFS zgodnie z zasadami Polityki Bezpieczeństwa, t. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu, u. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu, prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły, v. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, w. udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, x. niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań, reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych, y. uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami biura projektu, z. weryfikowanie jakości staży realizowanych u przedsiębiorców, kursów, warsztatów, praktyk oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia uczniów, aa. przygotowywanie zaplecza dydaktycznego do realizacji kursu, bb. monitorowanie postępu realizacji form wsparcia, cc. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. ustaw i rozporządzeń dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego, e. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, f. znajomości problematyki kształcenia zawodowego, m.in. oferowane zawody, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły, przepisy prawa oświatowego..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 20.08.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Kraków: Wykonywanie czynności LIDERA PROGRAMU ROZWOJU SZKOŁY w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce


Numer ogłoszenia: 184692 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 164030 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie czynności LIDERA PROGRAMU ROZWOJU SZKOŁY w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1/.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności Lidera Programu Rozwoju Szkoły w jednej z niżej wymienionych szkół ponadgimnazjalnych/policealnych, dla których organem prowadzącym jest Województwo Małopolskie: a/ Część I w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków, w ilości co najmniej 30 godzin w miesiącu, b/ Część II w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków, w ilości co najmniej 26 godzin w miesiącu, c/ Część III w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice, w ilości co najmniej 22 godzin w miesiącu, d/ Część IV w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45, 33-300 Nowy Sącz, w ilości co najmniej 26 godzin w miesiącu, e/ Część V w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Jagiełły 2, 38-300 Gorlice, w ilości co najmniej 22 godzin w miesiącu, prowadzących kształcenie zawodowe, uczestniczących w realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Podstawowe obowiązki LIDERA: a. wdrażanie programu rozwoju szkoły w zakresie objętym problematyką projektu, b. współpraca z gronem pedagogicznym w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z programu rozwoju szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły, c. przestrzeganie prawidłowej i terminowej realizacji programu rozwoju szkoły w zakresie objętym projektem, d. przygotowywanie prawidłowej dokumentacji realizacji projektu w szkole, e. współpraca w zakresie zamówień publicznych udzielanych w ramach projektu, m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, f. współpraca z koordynatorem w zakresie realizacji projektu, g. współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów kursów, warsztatów, praktyk, staży oraz staży-wizyt zawodoznawczych w ramach projektu, h. nadzorowanie sposobu wykorzystywania sprzętu zakupionego na potrzeby realizacji projektu, nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, i. prowadzenie procesu rekrutacji do projektu w danej szkole, j. organizowanie rekrutacji uzupełniającej zależnie od zapotrzebowania, k. opracowywanie harmonogramów zajęć i kursów w ramach projektu, l. monitorowanie i ewaluacja działań szkoły w zakresie realizacji projektu, m. monitorowanie udziału uczniów w projekcie, n. opracowywanie i przekazywanie do koordynatora okresowych raportów z realizacji projektu, o. przekazywanie do koordynatora niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu, p. terminowe i rzetelne sporządzanie, gromadzenie i przekazywanie szkolnej dokumentacji do biura projektu, w tym dokumentacji sprawozdawczej końcowej, q. sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym szkolnej dokumentacji projektowej i akceptowanie jej własnoręcznym podpisem, r. przetwarzanie danych osobowych osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, s. wprowadzanie danych identyfikacyjnych uczniów do formularza PEFS zgodnie z zasadami Polityki Bezpieczeństwa, t. promowanie projektu; informowanie społeczności lokalnej o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu, u. umożliwienie kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu, prowadzonej przez biuro projektu oraz inne instytucje uprawnione do prowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły, v. współpraca z biurem projektu oraz komunikowanie się w ramach projektu w uzgodniony sposób, w. udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, x. niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań, reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych, y. uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami biura projektu, z. weryfikowanie jakości staży realizowanych u przedsiębiorców, kursów, warsztatów, praktyk oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia uczniów, aa. przygotowywanie zaplecza dydaktycznego do realizacji kursu, bb. monitorowanie postępu realizacji form wsparcia, cc. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. 3/.Wykonawca zobowiązany jest do znajomości następujących dokumentów i wytycznych: a. Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, b. wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach POKL, c. zasad systemu sprawozdawczości POKL, d. ustaw i rozporządzeń dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego, e. zasad ewidencji czasu pracy w projektach, f. znajomości problematyki kształcenia zawodowego, m.in. oferowane zawody, programy nauczania przedmiotów, standardy wymagań egzaminacyjnych, zaplecze dydaktyczne szkoły, przepisy prawa oświatowego.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.05.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Jakubowska, {Dane ukryte}, 30-403 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19639,20 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    19600,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    19600,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    19600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.05.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Renata Mosur, {Dane ukryte}, 30-669 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16833,60 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    16800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.05.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Turek, {Dane ukryte}, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 14028,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    14000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    14000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    14000,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45, 33-300 Nowy Sącz


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.05.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maria Merklinger-Soma, {Dane ukryte}, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16833,60 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    16800,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    16800,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    16800,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Jagiełły 2, 38-300 Gorlice


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.05.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Klasek-Wisłocka, {Dane ukryte}, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 11222,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    11200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    11200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    11200,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@zjewm.krakow.pl
tel: 12 644 28 72; 12 644 28 71
fax: 12 644 99 97
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-05-22
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 16403020140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-05-14
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 454 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 5
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.zjewm.edu.pl
Informacja dostępna pod: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, 30-523 Kraków Ewa Jakubowska
Kraków
2014-06-02 19 600,00
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86, 30-079 Kraków Justyna Renata Mosur
Kraków
2014-06-02 16 800,00
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice Jolanta Turek
Myślenice
2014-06-02 14 000,00
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 45, 33-300 Nowy Sącz Maria Merklinger-Soma
Nowy Sącz
2014-06-02 16 800,00
Wykonywanie obowiązków Lidera Programu Rozwoju Szkoły w Zespole Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, ul. Jagiełły 2, 38-300 Gorlice Anna Klasek-Wisłocka
Gorlice
2014-06-02 11 200,00