Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu kwalifikacyjnego z oligofrenopedagogiki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


Numer ogłoszenia: 102695 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.kpcen-torun.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu kwalifikacyjnego z oligofrenopedagogiki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas czterech edycji kursu kwalifikacyjnego z oligofrenopedagogiki. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg. ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu cel ogólny : - wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności umożliwiające programowanie i podejmowanie skutecznych oddziaływań rewalidacyjnych i psychokorekcyjnych w stosunku do dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo w różnym stopniu (lekkim, umiarkowanym i znacznym) przebywających w różnych formach kształcenia specjalnego oraz środowisku rodzinnym. przewidywane efekty szkolenia: W ramach realizowanego programu kursu szczególnie ważne jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności przydatne w jego pracy zawodowej w zakresie: - planowania pracy dydaktyczno - wychowawczej z uwzględnieniem współczesnych koncepcji nauczania i uczenia się oraz wychowywania osób niepełnosprawnych umysłowo, - trafnego doboru i stosowania współczesnych form i metod kształcenia oraz usprawniania społecznego osób niepełnosprawnych umysłowo, - podejmowania czynności diagnostycznych (diagnoza psychopedagogiczna) w zakresie określania u dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo trudności w uczeniu się oraz ujawniania zachowań społecznie oczekiwanych, - współpracy ze środowiskiem rodzinnym dziecka niepełnosprawnego umysłowo oraz środowiskiem lokalnym, - podejmowania inicjatyw organizowania wsparcia środowiska rodzinnego w pracy z osobami przejawiającymi różny stopień niepełnosprawności intelektualnej, - organizowania wsparcia pozainstytucjonalnego w opiece, edukacji i wychowaniu uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, - wdrażanie do zamiany systemu edukacyjnego z segregacyjnego na integracyjny z ukierunkowaniem na inkluzyjny. Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 10.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają: doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: wykształcenie wyższe w zakresie pedagogiki lub pedagogiki specjalnej, oligofrenopedagogiki, psychologii. ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki specjalnej, terapii pedagogicznej, socjoterapii. oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: Nauczyciel dyplomowany. Staż pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną różnego stopnia. Doświadczenie w zakresie przeprowadzania badań diagnostycznych; diagnozy wielofunkcyjnej, psychologiczno-pedagogicznej dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie. Znajomość prawa oświatowego w zakresie kształcenia specjalnego oraz projektowanych przez MEN zmian dotyczących edukacji uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych Autor publikacji lub programów autorskich w zakresie tematyki zgłaszanej w projekcie. Ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
  • 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.05.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
MODUŁ 1 Prawo oświatowe w zakresie kształcenia specjalnego.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - zna przepisy prawa dotyczące edukacji dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym - zna projektowane przez MEN zmiany dotyczące edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
MODUŁ 2 Pedagogika specjalna.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - zna podstawowe zadania pedagogiki specjalnej oraz jej związki z innymi naukami, - zna aktualnie obowiązujące przepisy prawa oświatowego dotyczące kształcenia specjalnego, - zna podstawowe zasady, formy i metody rehabilitacji, rewalidacji i resocjalizacji, - zna aktualną strukturę form kształcenia specjalnego w Polsce i wybranych krajach, - zna i rozumie nowe tendencje i aktualne problemy pedagogiki specjalnej..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
MODUŁ 3 Oligofrenopedagogika.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi analizować i ustalać ogólne prawidłowości i mechanizmy stanowiące podstawę rozwoju psychofizycznego oraz społecznego osób z niepełnosprawnością intelektualną; - potrafi zaplanować własną pracę dydaktyczno - wychowawczą i środowiskową z uwzględnieniem współczesnych koncepcji stymulowania rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną; stopnia upośledzenia umysłowego, wieku oraz zaburzeń psychosomatycznych występujących u dziecka; - potrafi podejmować czynności diagnostyczne (diagnoza wielospecjalistyczna) w zakresie oceny zachowań oczekiwanych społecznie ujawnianych przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną; - potrafi dokonać trafnej diagnozy uwarunkowań psychopedagogicznych przebiegu procesu rewalidacji w środowisku instytucjonalnym (ośrodki szkolno - wychowawcze, szkoły specjalne itp.) i pozainstytucjonalnym (rodzina, grupy lokalne) osób z niepełnosprawnością intelektualną; - umie ustalić psychopedagogiczne podstawy integracji osób z niepełnosprawnością intelektualną ze środowiskiem społecznym; - potrafi prowadzić pracę rewalidacyjną w środowisku rodzinnym osób z niepełnosprawnością intelektualną; - dostrzega relacje między oligofrenopedagogiką a innymi dyscyplinami naukowymi wspierającymi proces rehabilitacji z niepełnosprawnością intelektualną; - umie wyciągać praktyczne wnioski wynikające ze specyfiki uczenia się osób z niepełnosprawnością intelektualną, stanowiące podstawę organizowania procesu kształcenia oraz doboru technik modyfikacji zachowań; - dostrzega i uwzględnia w praktyce podstawowe tendencje oraz kierunki przemian zachodzących we współczesnej teorii kształcenia osób z niepełnosprawnością intelektualną z uwzględnieniem ewolucji treści, form i metod rehabilitacyjnych; - wyraża gotowość do ciągłych poszukiwań twórczych w zakresie modyfikowania treści, form, metod w procesie rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną w zależności od stopnia niepełnosprawności intelektualnej, wieku i rodzaju placówki opiekuńczo-wychowawczej..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
MODUŁ 4 Podstawy psychologiczne rewalidacji niepełnosprawnych umysłowo.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi stosować w praktyce wybrane techniki służące do diagnozowania poziomu rozwoju umysłowego, - potrafi określić wiek rozwojowy i strefę najbliższego rozwoju dziecka, - posiada podstawową wiedzę dotyczącą rozwoju poznawczego oraz emocjonalno - społecznego dziecka oraz potrafi ją wykorzystać w praktyce, - potrafi wytyczyć kierunki oddziaływań terapeutycznych, dobrać odpowiednie metody i formy pracy uwzględniając specyficzne potrzeby uczniów niepełnosprawnych..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
MODUŁ 5 Rewalidacja indywidualna.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi dokonać weryfikacji i indywidualizacji programu wspomagania dziecka, - potrafi podejmować działania wspomagające rozwój dziecka, - dokonuje wyboru adekwatnych form terapii indywidualnej i grupowej w stosunku do wybranego przypadku, - potrafi dokonać właściwego doboru treści, form, metod i środków do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów, - posiada wiedzę i umiejętności empatycznego podejścia do problemów i potrzeb dziecka..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
MODUŁ 6 Metodyka nauczania i wychowania dzieci niepełnosprawnych umysłowo w stopniu lekkim.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - zna i rozumie specyfikę uczenia się dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim - zna teorie i praktykę nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim - potrafi zaplanować, organizować i prowadzić zięcia dydaktyczno -wychowawcze.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
MODUŁ 7 Metodyka wychowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi organizować środowisko wychowawcze i terapeutyczne usprawniające dziecko niepełnosprawne umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym - potrafi przeprowadzić diagnozę funkcjonowania społecznego dziecka - potrafi tworzyć indywidualne programy pracy z dzieckiem i dokonywać analizy i oceny dynamiki rozwoju..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
MODUŁ 8 Metodyka pracy rewalidacyjno - wychowawczej z dziećmi i młodzieżą głęboko upośledzonymi umysłowo.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi przeprowadzić obserwację diagnozującą, diagnozę umiejętności funkcjonalnych oraz postawić wstępną diagnozę (na podstawie poznanej wcześniej diagnozy psychologiczno- klinicznej), - potrafi opracować indywidualne programy rewalidacji i terapii oraz dokonywać analizy i oceny dynamiki rozwoju, - potrafi organizować środowisko terapeutyczne i wychowawcze usprawniające osoby upośledzone umysłowo w stopniu głębokim,.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
MODUŁ 9 Metodyka wychowania w internacie (placówce opiekuńczo- wychowawczej).


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi planować pracę wychowawczo - terapeutyczną w internacie - zna metody i techniki poznawania wychowanków - potrafi trafnie stosować metody i techniki wychowawcze - potrafi tworzyć sytuacje wychowawcze kształtujące zachowania i postawy prospołeczne wychowanków.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
MODUŁ 10 Praktyki pedagogiczne.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - zna organizację i funkcjonowanie placówki kształcenia specjalnego - zna dokumentację nauczyciela-wychowawcy - wie jak opracować scenariusz zajęć - wie jak organizować współpracę z rodzicami.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu kwalifikacyjnego z oligofrenopedagogiki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli


Numer ogłoszenia: 232919 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 102695 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu kwalifikacyjnego z oligofrenopedagogiki, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas czterech edycji kursu kwalifikacyjnego z oligofrenopedagogiki. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg. ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu cel ogólny : - wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności umożliwiające programowanie i podejmowanie skutecznych oddziaływań rewalidacyjnych i psychokorekcyjnych w stosunku do dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo w różnym stopniu (lekkim, umiarkowanym i znacznym) przebywających w różnych formach kształcenia specjalnego oraz środowisku rodzinnym. przewidywane efekty szkolenia: W ramach realizowanego programu kursu szczególnie ważne jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności przydatne w jego pracy zawodowej w zakresie: - planowania pracy dydaktyczno - wychowawczej z uwzględnieniem współczesnych koncepcji nauczania i uczenia się oraz wychowywania osób niepełnosprawnych umysłowo, - trafnego doboru i stosowania współczesnych form i metod kształcenia oraz usprawniania społecznego osób niepełnosprawnych umysłowo, - podejmowania czynności diagnostycznych (diagnoza psychopedagogiczna) w zakresie określania u dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo trudności w uczeniu się oraz ujawniania zachowań społecznie oczekiwanych, - współpracy ze środowiskiem rodzinnym dziecka niepełnosprawnego umysłowo oraz środowiskiem lokalnym, - podejmowania inicjatyw organizowania wsparcia środowiska rodzinnego w pracy z osobami przejawiającymi różny stopień niepełnosprawności intelektualnej, - organizowania wsparcia pozainstytucjonalnego w opiece, edukacji i wychowaniu uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, - wdrażanie do zamiany systemu edukacyjnego z segregacyjnego na integracyjny z ukierunkowaniem na inkluzyjny. MODUŁ 1 Prawo oświatowe w zakresie kształcenia specjalnego Cele szczegółowe Uczestnik: - zna przepisy prawa dotyczące edukacji dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym - zna projektowane przez MEN zmiany dotyczące edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi MODUŁ 2 Pedagogika specjalna Cele szczegółowe Uczestnik: - zna podstawowe zadania pedagogiki specjalnej oraz jej związki z innymi naukami, - zna aktualnie obowiązujące przepisy prawa oświatowego dotyczące kształcenia specjalnego, - zna podstawowe zasady, formy i metody rehabilitacji, rewalidacji i resocjalizacji, - zna aktualną strukturę form kształcenia specjalnego w Polsce i wybranych krajach, - zna i rozumie nowe tendencje i aktualne problemy pedagogiki specjalnej. MODUŁ 3 Oligofrenopedagogika Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi analizować i ustalać ogólne prawidłowości i mechanizmy stanowiące podstawę rozwoju psychofizycznego oraz społecznego osób z niepełnosprawnością intelektualną; - potrafi zaplanować własną pracę dydaktyczno - wychowawczą i środowiskową z uwzględnieniem współczesnych koncepcji stymulowania rozwoju osób z niepełnosprawnością intelektualną; stopnia upośledzenia umysłowego, wieku oraz zaburzeń psychosomatycznych występujących u dziecka; - potrafi podejmować czynności diagnostyczne (diagnoza wielospecjalistyczna) w zakresie oceny zachowań oczekiwanych społecznie ujawnianych przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną; - potrafi dokonać trafnej diagnozy uwarunkowań psychopedagogicznych przebiegu procesu rewalidacji w środowisku instytucjonalnym (ośrodki szkolno - wychowawcze, szkoły specjalne itp.) i pozainstytucjonalnym (rodzina, grupy lokalne) osób z niepełnosprawnością intelektualną; - umie ustalić psychopedagogiczne podstawy integracji osób z niepełnosprawnością intelektualną ze środowiskiem społecznym; - potrafi prowadzić pracę rewalidacyjną w środowisku rodzinnym osób z niepełnosprawnością intelektualną; - dostrzega relacje między oligofrenopedagogiką a innymi dyscyplinami naukowymi wspierającymi proces rehabilitacji z niepełnosprawnością intelektualną; - umie wyciągać praktyczne wnioski wynikające ze specyfiki uczenia się osób z niepełnosprawnością intelektualną, stanowiące podstawę organizowania procesu kształcenia oraz doboru technik modyfikacji zachowań; - dostrzega i uwzględnia w praktyce podstawowe tendencje oraz kierunki przemian zachodzących we współczesnej teorii kształcenia osób z niepełnosprawnością intelektualną z uwzględnieniem ewolucji treści, form i metod rehabilitacyjnych; - wyraża gotowość do ciągłych poszukiwań twórczych w zakresie modyfikowania treści, form, metod w procesie rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną w zależności od stopnia niepełnosprawności intelektualnej, wieku i rodzaju placówki opiekuńczo-wychowawczej. Część 3. MODUŁ 4 Podstawy psychologiczne rewalidacji niepełnosprawnych umysłowo Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi stosować w praktyce wybrane techniki służące do diagnozowania poziomu rozwoju umysłowego, - potrafi określić wiek rozwojowy i strefę najbliższego rozwoju dziecka, - posiada podstawową wiedzę dotyczącą rozwoju poznawczego oraz emocjonalno - społecznego dziecka oraz potrafi ją wykorzystać w praktyce, - potrafi wytyczyć kierunki oddziaływań terapeutycznych, dobrać odpowiednie metody i formy pracy uwzględniając specyficzne potrzeby uczniów niepełnosprawnych. MODUŁ 5 Rewalidacja indywidualna Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi dokonać weryfikacji i indywidualizacji programu wspomagania dziecka, - potrafi podejmować działania wspomagające rozwój dziecka, - dokonuje wyboru adekwatnych form terapii indywidualnej i grupowej w stosunku do wybranego przypadku, - potrafi dokonać właściwego doboru treści, form, metod i środków do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów, - posiada wiedzę i umiejętności empatycznego podejścia do problemów i potrzeb dziecka. MODUŁ 6 Metodyka nauczania i wychowania dzieci niepełnosprawnych umysłowo w stopniu lekkim Cele szczegółowe Uczestnik: - zna i rozumie specyfikę uczenia się dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim - zna teorie i praktykę nauczania i wychowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim - potrafi zaplanować, organizować i prowadzić zięcia dydaktyczno -wychowawcze MODUŁ 7 Metodyka wychowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi organizować środowisko wychowawcze i terapeutyczne usprawniające dziecko niepełnosprawne umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym - potrafi przeprowadzić diagnozę funkcjonowania społecznego dziecka - potrafi tworzyć indywidualne programy pracy z dzieckiem i dokonywać analizy i oceny dynamiki rozwoju. MODUŁ 8 Metodyka pracy rewalidacyjno - wychowawczej z dziećmi i młodzieżą głęboko upośledzonymi umysłowo Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi przeprowadzić obserwację diagnozującą, diagnozę umiejętności funkcjonalnych oraz postawić wstępną diagnozę (na podstawie poznanej wcześniej diagnozy psychologiczno- klinicznej), - potrafi opracować indywidualne programy rewalidacji i terapii oraz dokonywać analizy i oceny dynamiki rozwoju, - potrafi organizować środowisko terapeutyczne i wychowawcze usprawniające osoby upośledzone umysłowo w stopniu głębokim, MODUŁ 9 Metodyka wychowania w internacie (placówce opiekuńczo- wychowawczej) Cele szczegółowe Uczestnik: - potrafi planować pracę wychowawczo - terapeutyczną w internacie - zna metody i techniki poznawania wychowanków - potrafi trafnie stosować metody i techniki wychowawcze - potrafi tworzyć sytuacje wychowawcze kształtujące zachowania i postawy prospołeczne wychowanków.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z funduszy UE w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Prawo oświatowe w zakresie kształcenia specjalnego


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mirosława Glaza, {Dane ukryte}, 85-030 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Pedagogika specjalna


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Beata Kujawa-Tobolska, {Dane ukryte}, 86-111 Tryszczyn, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Oligofrenopedagogika


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Orłowska - Nobik, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 24000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    140,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    140,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    140,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Podstawy psychologiczne rewalidacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Orłowska - Nobik, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    140,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    140,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Rewalidacja indywidualna


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wiesława Kuban, {Dane ukryte}, 87-148 Papowo Toruńskie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    130,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    130,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    130,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Metodyka nauczania i wychowania dzieci niepełnosprawnych umysłowo w stopniu lekkim


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Olesky, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    145,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    145,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    145,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Metodyka wychowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym i znacznym


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alicja Golon, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    145,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    145,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Metodyka pracy rewalidacyjno-wychowawczej z dziećmi i młodzieżą głęboko upośledzonymi umysłowo.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Wiklendt, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    145,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    145,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    145,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Metodyka wychowania w internacie (placówce opiekuńczo-wychowawczej)


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.06.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alicja Kruzel, {Dane ukryte}, 89-121 Ślesin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl
tel: 881 93 10 25
fax: 56 62 231 81
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-05-09
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 10269520100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-04-27
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 569 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 10
Kryterium ceny: 65%
WWW ogłoszenia: www.kpcen-torun.edu.pl
Informacja dostępna pod: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Prawo oświatowe w zakresie kształcenia specjalnego Mirosława Glaza
Bydgoszcz
2010-08-27 150,00
Pedagogika specjalna Beata Kujawa-Tobolska
Tryszczyn
2010-08-27 150,00
Oligofrenopedagogika Ewa Orłowska - Nobik
Toruń
2010-08-27 140,00
Podstawy psychologiczne rewalidacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną Ewa Orłowska - Nobik
Toruń
2010-08-27 140,00
Rewalidacja indywidualna Wiesława Kuban
Papowo Toruńskie
2010-08-27 130,00
Metodyka nauczania i wychowania dzieci niepełnosprawnych umysłowo w stopniu lekkim Ewa Olesky
Toruń
2010-08-27 145,00
Metodyka wychowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym i znacznym Alicja Golon
Toruń
2010-08-27 145,00
Metodyka pracy rewalidacyjno-wychowawczej z dziećmi i młodzieżą głęboko upośledzonymi umysłowo. Anna Wiklendt
Toruń
2010-08-27 145,00
Metodyka wychowania w internacie (placówce opiekuńczo-wychowawczej) Alicja Kruzel
Ślesin
2010-08-27 150,00