Ryki: Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół


Numer ogłoszenia: 250817 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych rozumianych jako poszczególnych ofert doskonalenia sklasyfikowanych wg numerów obszarów ORE. W ramach zadań realizowane będą: a) Warsztaty grupowe - forma kształcenia, każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników w zakresie wcześniej ustalonego obszaru tematycznego podzielonego na moduły szkoleniowe. Grupa warsztatowa powinna liczyć optymalnie do 25 uczestników. b) Konsultacje grupowe/wykłady grupowe wspierające proces wspomagania nauczycieli w szkole - zorganizowana forma doskonalenia, spotkania grupowe nauczycieli (optymalna grupa do 25 osób) z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą wskazać ważne z ich punktu widzenia problemy związane z tematyką wspomagania, które są szczegółowo wyjaśnione i rozwinięte przez eksperta w formach informacyjnych i ćwiczeniowych; konsultacje grupowe/wykłady grupowe prowadzi ekspert. c) Konsultacje indywidualne/ spotkania coachingowe - indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego rocznego planu wspomagania (RPW). d) Konsultacje grupowe/podsumowanie (wspierające proces przełożenia nowych umiejętności na praktykę szkolną) - spotkania grupowe nauczycieli (optymalna grupa do 25 osób) z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert lub SORE, który może pełnić tu rolę konsultanta, mentora lub facilitatora. Warsztaty grupowe, konsultacje grupowe, wykłady grupowe i konsultacje indywidualne/ spotkania coachingowe Wykonawca przeprowadzi zgodnie z harmonogramem przedstawionym i zatwierdzonym przez Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji SORE przy następujących założeniach: a) w ramach wspierania procesu wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie ryckim: - 45 minutowe warsztaty grupowe - 15 godz. w ramach każdej oferty doskonalenia realizowanej w szkole/przedszkolu (3 spotkania po 5 godz. dla każdej grupy). Łącznie dla wszystkich części zamówienia 1590 godzin. - 45 minutowe konsultacje grupowe/wykłady grupowe - 12 godz. w ramach każdej oferty doskonalenia realizowanej w szkole/przedszkolu (2 spotkania po 6 godz. dla każdej grupy). Łącznie dla wszystkich części zamówienia 1272 godziny. b) w ramach wspierania procesu przełożenia nowych umiejętności nauczycieli na praktykę szkolną: - 60 minutowe konsultacje indywidualne/spotkania coachingowe - 10 godz. w ramach każdej oferty doskonalenia realizowanej w szkole/przedszkolu. Łącznie dla wszystkich części zamówienia 1060 godzin. - 60 minutowe konsultacje grupowe - 2,5 godz. w ramach każdej oferty realizowanej w szkole/przedszkolu. Łącznie dla wszystkich części zamówienia 265 godzin. Zaleca się, aby harmonogram nie kolidował z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami odbywającymi się w szkole/przedszkolu. Wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom warsztatu/konsultacji grupowych materiałów szkoleniowych, w szczególności przedstawianych prezentacji oraz opracowanych i wypełnionych arkuszy ćwiczeniowych wraz z wnioskami i rekomendacjami do wykorzystania w procesie edukacyjnym. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji w postaci: scenariusza warsztatu/ konsultacji, dziennika zajęć, listy obecności, przekazanej jako wzór przez SORE; przygotowania i przeprowadzenia ankiety zadowolenia wśród uczestników po każdym module prowadzonym przez jednego eksperta oraz przygotowanie na zakończenie każdego miesiąca raportu uwzględniającego wyniki ankiet. Wykonawca po ukończeniu przez uczestników form szkoleniowych wystawia uczestnikom zaświadczenia. W ramach promocji projektu Wykonawca jest zobowiązany do: a) oznakowania sal, w których odbywać się będą zajęcia, zgodnie z Wytycznymi PO KL, przygotowanymi tabliczkami przez Zamawiającego, b) poinformowania uczestników o fakcie współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach znaków: PO KL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL. Materiały pomocnicze (notes, długopis, teczka, pendrive) dla uczestników zapewnia Zamawiający. Zamawiający zapewnia serwis kawowy dla uczestników, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przerwy trwającej min. 20 minut. Sale i pracownie przewidziane na realizację warsztatu w danej szkole/ przedszkolu udostępniane są Wykonawcy bezpłatnie. Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zapewnić na swój koszt, z wyjątkiem tego, czym dysponuje Zamawiający, tj. rzutnikiem, mobilną tablicą multimedialną, komputerem przenośnym, udostępnianego przez Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji. W przypadku kilku szkoleń odbywających się jednocześnie i braku dostępnego w/w sprzętu, Wykonawca zapewnia potrzebny sprzęt we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań, w tym do wykonywania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej wykonanie zadania. Rozliczenie nastąpi na podstawie wystawionej faktury/rachunku, w okresach miesięcznych. Wykonawca /ekspert/ w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania następujących czynności: 1) Ustalenia z SORE szczegółowego zakresu tematycznego szkoleń w ramach oferty doskonalenia zaplanowanej w RPW każdej szkoły 2) Przygotowania konspektu poszczególnych zajęć oraz przekazanie SORE do uzgodnienia na 5 dni przed terminem ich realizacji, 3) Stałej współpracy z SORE, 4) Opracowania i przekazania Zmawiającemu materiałów szkoleniowych nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń w formie papierowej lub/i elektronicznej dla każdego uczestnika szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny i zawierać logotypy obowiązujące w projekcie, 5) Przeprowadzania szkoleń zgodnie z harmonogramem, 6) Wypełnianie dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektu oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadania, 7) Wystawienia uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w danym obszarze z wyszczególnieniem tematów modułów, godzin zajęć praktycznych i teoretycznych. 8) Przeprowadzenia ewaluacji każdego spotkania szkoleniowego i dostarczenie do biura projektu wyników badania ewaluacyjnego do 7 dni po zakończeniu szkolenia. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona (dotyczy wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki t. j. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. Łączne zaangażowanie zawodowe osoby realizującej przedmiot zamówienia w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy złoży oświadczenie o łącznym zaangażowaniu oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do umowy) Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, zobowiązana będzie do przedkładania wraz z rachunkiem bądź fakturą kart pracy, potwierdzających fakt przepracowania godzin w danym okresie rozliczeniowym. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia zaangażowana w realizację więcej niż jednego projektu prowadzi ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO i przedkłada wraz z rachunkiem bądź fakturą. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w placówkach oświatowych wskazanych w punkcie 3.1 SIWZ. Obszary wsparcia w poszczególnych placówkach wskazano w punkcie 3.2 SIWZ. Zakres rzeczowy i tematyczny w poszczególnych obszarach ORE wskazano w punktach 3.2.1 - 3.2.21 SIWZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 21.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń (np. warsztatów, konsultacji grupowych i indywidualnych dla grupy nauczycieli) potwierdzoną dokumentami wskazującymi należyte wykonanie usługi.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (zgodnie z pkt. 5.3.1 SIWZ), z których każda (za wyjątkiem ppkt. 4) spełni łącznie następujące warunki: 1) Wykształcenie: studia wyższe II stopnia. 2) Doświadczenie w edukacji: a) ukończone studia lub studia podyplomowe lub dłuższe formy doskonalenia zawodowego typu kursy/ szkolenia odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, b) ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera lub edukatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych związanych np. z wdrażaniem zmian w systemie edukacji lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego w ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert lub pełnienie funkcji nauczyciela konsultanta w ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert. 3) Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych - prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. kursów, warsztatów, konsultacji, przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo) w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin dydaktycznych. 4) W przypadku oferty doskonalenia wg ORE nr 17: Nauczyciel 45+ i zawartych w niej zagadnień związanych z emisją głosu, profilaktyka chorób zawodowych, stosowanie TIK w pracy nauczyciela - Wykonawca wykaże, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe w ww. zakresie i przynajmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe. Na potwierdzenie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże dysponowaniem: 1) dla oferty doskonalenia oznaczonej wg ORE nr 1 - minimum 5 osobami, 2) dla oferty doskonalenia oznaczonej wg ORE nr 2 - minimum 4 osobami, 3) dla ofert doskonalenia oznaczonych wg ORE nr 3, 9, 16, 21 - minimum 3 osobami, 4) dla ofert doskonalenia oznaczonych wg ORE nr 12, 17, 23 - minimum 2 osobami, 5) dla pozostałych ofert doskonalenia - minimum 1 osobą. Zaleca się, aby jedna osoba prowadziła szkolenia w ramach jednej oferty doskonalenia w maksymalnie 4 szkołach/przedszkolach.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz doświadczenia w pracy z grupą dorosłych i dodatkowych kwalifikacji osób, które będą pełnić funkcje ekspertów w roku szkolnym 2014/2015 sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ (dokument niezbędny do dokonania oceny oferty w kryterium doświadczenie w pracy z grupą dorosłych osób, które pełnić będą funkcje ekspertów).

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów w pracy z grupą osób dorosłych - 6


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Osoba jak powyżej musi spełniać wymagania określone w SIWZ. 2. nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizacje przedmiotu zamówienia, 3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 4. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian Wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; 5. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; 6. z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 7. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy. Wszystkie zmiany mogą być dokonane na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy. 8. Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia umowy w przypadku rozwiązania umowy lub zaprzestania finansowania przez instytucję pośredniczącą. 9. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach zmianę kadry dydaktycznej z zastrzeżeniem par. 1 ust. 9 umowy, po pisemnym zgłoszeniu wniosku przez Wykonawcę oraz po akceptacji ze strony Zamawiającego. Zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy lub Wykonawca świadczący usługi osobiście nie może powierzyć osobom trzecim wykonania czynności określonych niniejszą umową bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.spryki.bip.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 103 (sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych przeprowadzane jest w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 403498 - 2014; data zamieszczenia: 09.12.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
250817 - 2014 data 03.12.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Rycki, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, fax. 081 8651966.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 103 (sekretariat)..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 103 (sekretariat)..


Ryki: Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół


Numer ogłoszenia: 31554 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 250817 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Rycki, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych rozumianych jako poszczególnych ofert doskonalenia sklasyfikowanych wg numerów obszarów ORE. W ramach zadań realizowane będą: a) Warsztaty grupowe - forma kształcenia, każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników w zakresie wcześniej ustalonego obszaru tematycznego podzielonego na moduły szkoleniowe. Grupa warsztatowa powinna liczyć optymalnie do 25 uczestników. b) Konsultacje grupowe/wykłady grupowe wspierające proces wspomagania nauczycieli w szkole - zorganizowana forma doskonalenia, spotkania grupowe nauczycieli (optymalna grupa do 25 osób) z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą wskazać ważne z ich punktu widzenia problemy związane z tematyką wspomagania, które są szczegółowo wyjaśnione i rozwinięte przez eksperta w formach informacyjnych i ćwiczeniowych; konsultacje grupowe/wykłady grupowe prowadzi ekspert. c) Konsultacje indywidualne/ spotkania coachingowe - indywidualne spotkania nauczycieli z ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z ekspertem zewnętrznym swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego rocznego planu wspomagania (RPW). d) Konsultacje grupowe/podsumowanie (wspierające proces przełożenia nowych umiejętności na praktykę szkolną) - spotkania grupowe nauczycieli (optymalna grupa do 25 osób) z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW; konsultacje grupowe prowadzi ekspert lub SORE, który może pełnić tu rolę konsultanta, mentora lub facilitatora. Warsztaty grupowe, konsultacje grupowe, wykłady grupowe i konsultacje indywidualne/ spotkania coachingowe Wykonawca przeprowadzi zgodnie z harmonogramem przedstawionym i zatwierdzonym przez Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji SORE przy następujących założeniach: a) w ramach wspierania procesu wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie ryckim: - 45 minutowe warsztaty grupowe - 15 godz. w ramach każdej oferty doskonalenia realizowanej w szkole/przedszkolu (3 spotkania po 5 godz. dla każdej grupy). Łącznie dla wszystkich części zamówienia 1590 godzin. - 45 minutowe konsultacje grupowe/wykłady grupowe - 12 godz. w ramach każdej oferty doskonalenia realizowanej w szkole/przedszkolu (2 spotkania po 6 godz. dla każdej grupy). Łącznie dla wszystkich części zamówienia 1272 godziny. b) w ramach wspierania procesu przełożenia nowych umiejętności nauczycieli na praktykę szkolną: - 60 minutowe konsultacje indywidualne/spotkania coachingowe - 10 godz. w ramach każdej oferty doskonalenia realizowanej w szkole/przedszkolu. Łącznie dla wszystkich części zamówienia 1060 godzin. - 60 minutowe konsultacje grupowe - 2,5 godz. w ramach każdej oferty realizowanej w szkole/przedszkolu. Łącznie dla wszystkich części zamówienia 265 godzin. Zaleca się, aby harmonogram nie kolidował z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami odbywającymi się w szkole/przedszkolu. Wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom warsztatu/konsultacji grupowych materiałów szkoleniowych, w szczególności przedstawianych prezentacji oraz opracowanych i wypełnionych arkuszy ćwiczeniowych wraz z wnioskami i rekomendacjami do wykorzystania w procesie edukacyjnym. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji w postaci: scenariusza warsztatu/ konsultacji, dziennika zajęć, listy obecności, przekazanej jako wzór przez SORE; przygotowania i przeprowadzenia ankiety zadowolenia wśród uczestników po każdym module prowadzonym przez jednego eksperta oraz przygotowanie na zakończenie każdego miesiąca raportu uwzględniającego wyniki ankiet. Wykonawca po ukończeniu przez uczestników form szkoleniowych wystawia uczestnikom zaświadczenia. W ramach promocji projektu Wykonawca jest zobowiązany do: a) oznakowania sal, w których odbywać się będą zajęcia, zgodnie z Wytycznymi PO KL, przygotowanymi tabliczkami przez Zamawiającego, b) poinformowania uczestników o fakcie współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach znaków: PO KL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach PO KL. Materiały pomocnicze (notes, długopis, teczka, pendrive) dla uczestników zapewnia Zamawiający. Zamawiający zapewnia serwis kawowy dla uczestników, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przerwy trwającej min. 20 minut. Sale i pracownie przewidziane na realizację warsztatu w danej szkole/ przedszkolu udostępniane są Wykonawcy bezpłatnie. Sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania Wykonawca musi zapewnić na swój koszt, z wyjątkiem tego, czym dysponuje Zamawiający, tj. rzutnikiem, mobilną tablicą multimedialną, komputerem przenośnym, udostępnianego przez Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji. W przypadku kilku szkoleń odbywających się jednocześnie i braku dostępnego w/w sprzętu, Wykonawca zapewnia potrzebny sprzęt we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań, w tym do wykonywania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej wykonanie zadania. Rozliczenie nastąpi na podstawie wystawionej faktury/rachunku, w okresach miesięcznych. Wykonawca /ekspert/ w ramach realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania następujących czynności: 1) Ustalenia z SORE szczegółowego zakresu tematycznego szkoleń w ramach oferty doskonalenia zaplanowanej w RPW każdej szkoły 2) Przygotowania konspektu poszczególnych zajęć oraz przekazanie SORE do uzgodnienia na 5 dni przed terminem ich realizacji, 3) Stałej współpracy z SORE, 4) Opracowania i przekazania Zmawiającemu materiałów szkoleniowych nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń w formie papierowej lub/i elektronicznej dla każdego uczestnika szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny i zawierać logotypy obowiązujące w projekcie, 5) Przeprowadzania szkoleń zgodnie z harmonogramem, 6) Wypełnianie dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektu oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji zadania, 7) Wystawienia uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w danym obszarze z wyszczególnieniem tematów modułów, godzin zajęć praktycznych i teoretycznych. 8) Przeprowadzenia ewaluacji każdego spotkania szkoleniowego i dostarczenie do biura projektu wyników badania ewaluacyjnego do 7 dni po zakończeniu szkolenia. Osoba realizująca przedmiot zamówienia nie może być zatrudniona (dotyczy wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki t. j. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. Łączne zaangażowanie zawodowe osoby realizującej przedmiot zamówienia w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Beneficjenta i innych podmiotów nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy złoży oświadczenie o łącznym zaangażowaniu oraz niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do umowy) Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia, zobowiązana będzie do przedkładania wraz z rachunkiem bądź fakturą kart pracy, potwierdzających fakt przepracowania godzin w danym okresie rozliczeniowym. Wykonawca - osoba realizująca przedmiot zamówienia zaangażowana w realizację więcej niż jednego projektu prowadzi ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO i przedkłada wraz z rachunkiem bądź fakturą. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w placówkach oświatowych wskazanych w punkcie 3.1.SIWZ. Obszary wsparcia w poszczególnych placówkach wskazano w punkcie 3.2 SIWZ. Zakres rzeczowy i tematyczny w poszczególnych obszarach ORE wskazano w punktach 3.2.1-3.2.21 SIWZ..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8, 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych realizowane jest w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 48170,25 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    46657,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    46657,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    79928,25


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Ocenianie kształtujące


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 38536,20 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    37326,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    37326,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    56850,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
7.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 28902,15 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    27994,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    27994,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    51903,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6422,70 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6221,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6221,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    11534,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3211,35 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3110,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    3110,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4419,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9634,05 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9331,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    9331,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    11257,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 12845,40 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    12442,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    12442,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    21720,26


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Budowa koncepcji pracy szkoły


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 28902,15 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    27994,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    27637,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    42637,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Praca z uczniem młodszym


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6422,70 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6221,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6221,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    11010,23


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Praca z uczniem zdolnym


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9634,05 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9331,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    9331,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    14212,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consultinga Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19268,10 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18663,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18663,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    32331,54


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3211,35 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2765,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2765,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2765,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
Projekt edukacyjny w szkole


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3211,35 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3110,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    3110,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3752,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
15   


Nazwa:
Projekt edukacyjny w szkole


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 6422,70 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6221,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6221,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    9475,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
16   


Nazwa:
Rodzice partnerami szkoły


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 28902,15 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    27994,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    27994,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    35334,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
17   


Nazwa:
Nauczyciel 45+


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak - Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 16056,75 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    15552,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    15552,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    19630,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
18   


Nazwa:
Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3211,35 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    3110,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    3110,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4737,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
19   


Nazwa:
Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9634,05 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    9331,50


  • Oferta z najniższą ceną:
    9331,50
    / Oferta z najwyższą ceną:
    11257,50


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
20   


Nazwa:
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 25690,80 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    24884,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    24884,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    24884,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
21   


Nazwa:
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.02.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura, {Dane ukryte}, 20-152 Lublin, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 19268,10 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18663,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18663,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    28425,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Wyczółkowskiego , 08-500 Ryki
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: promocja@ryki.powiat.pl
tel: 081 8657450, 8657472
fax: 818 651 966
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-12-10
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 25081720140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-12-02
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 201 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 21
Kryterium ceny: 94%
WWW ogłoszenia: www.spryki.bip.lubelskie.pl
Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 46 657,00
Ocenianie kształtujące Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 37 326,00
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 27 994,00
Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 6 221,00
Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 3 110,00
Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 9 331,00
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 12 442,00
Budowa koncepcji pracy szkoły Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 27 994,00
Praca z uczniem młodszym Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 6 221,00
Praca z uczniem zdolnym Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 9 331,00
Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Asentia Consultinga Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 18 663,00
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 2 765,00
Projekt edukacyjny w szkole Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 3 110,00
Projekt edukacyjny w szkole Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 6 221,00
Rodzice partnerami szkoły Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 27 994,00
Nauczyciel 45+ Asentia Consulting Monika Grzesiak - Chmura
Lublin
2015-02-12 15 552,00
Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 3 110,00
Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 9 331,00
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 24 884,00
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Asentia Consulting Monika Grzesiak-Chmura
Lublin
2015-02-12 18 663,00