Turek: OPRACOWANIE STUDIUM TRANSPORTOWEGO DLA OBSZARU POWIATU TURECKIEGO


Numer ogłoszenia: 10759 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.miastoturek.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE STUDIUM TRANSPORTOWEGO DLA OBSZARU POWIATU TURECKIEGO.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania następujący zakres rzeczowy usługi: 1. Celem studium jest diagnoza systemu transportu oraz opracowanie celów i działań wspólnych dla rozwoju komunikacji w ramach powiatu tureckiego, rozumianego jako obszar funkcjonalny. Wypracowane w dokumencie rozwiązania mają przyczynić się do: 1) poprawy spójności i dostępności komunikacyjnej obszaru funkcjonalnego ze szczególnym uwzględnieniem dojazdu do miejsc pracy, nauki, stref aktywności produkcyjnej, usługowej oraz komunikacji zbiorowej, 2) stworzenia warunków dla sprawnego, efektywnego ekonomicznie i przyjaznego ekologicznie, ograniczającego uciążliwość dla środowiska, przemieszczanie się osób oraz ładunków. 3) stymulowania rozwoju gospodarczego i kształtowania ładu przestrzennego. 2. Opracowanie dotyczy obszaru powiatu tureckiego o powierzchni 929,3 km kwadratowych z uwzględnieniem podziału administracyjnego na 9 gmin (Gmina i Miasto Tuliszków, Gmina Władysławów, Gmina Brudzew, Gmina Malanów, Gmina Turek, Gmina Przykona, Gmina Kawęczyn, Gmina i Miasto Dobra, Miasto Turek) w tym 1 gmina miejska, 2 gminy miejsko-wiejskie i 6 gmin wiejskich. 3. Etapy: Etap I - prace wstępne: 1) diagnoza stanu istniejącego oraz problemów komunikacyjnych na terenie powiatu; 2) pozyskanie od zarządców dróg danych niezbędnych do: inwentaryzacji istniejącej podstawowej sieci drogowej ( w tym dróg i szlaków rowerowych) wraz z informacją o ich przepustowości i określeniem parametrów technicznych (długości, liczby pasów ruchu, średniej prędkości itp.); klasyfikacja techniczna dróg i ulic (główna, zbiorcza, lokalna, dojazdowa, wewnętrzna), kategoryzacja dróg i ulic w granicach powiatu (krajowa, wojewódzka, powiatowa, gminna, wewnętrzna), inne o nieustalonej klasyfikacji i kategorii, informacja o urządzeniach inżynierii ruchu oraz ocena ich stanu technicznego (przy sporządzaniu inwentaryzacji dróg i ulic należy stosować oznakowanie zgodnie z rozporządzeniem ministra ) wraz z wizualizacją na mapie cyfrowej w formacie programu QGIS; 3) pozyskanie od odpowiednich organizatorów transportu publicznego niezbędnych danych, dotyczących sieci komunikacyjnej na terenie powiatu tureckiego oraz sposobu realizacji przez samorządy obowiązków dowozu dzieci do szkół, w szczególności zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty wraz z wizualizacją na mapie cyfrowej w formacie programu QGIS 4) inwentaryzacja miejsc parkingowych-postojowych dla samochodów oraz rowerów (lokalizacja, ilość miejsc itp.); Etap II - ocena stanu technicznego systemu komunikacyjnego - ocena i prognozy potrzeb przewozowych z uwzględnieniem w szczególności: 1) lokalizacji obiektów użyteczności publicznej, 2) gęstości zaludnienia obszaru objętego przewozami, 3) zapewnienia dostępu do publicznego transportu zbiorowego ogółowi mieszkańców, w szczególności zaś osobom niepełnosprawnym oraz osobom o ograniczonej zdolności ruchowej, 4) systemu komunikacji gminnej, powiatowej oraz ponad powiatowej przebiegającej przez powiat, a także dowozu do szkół. Etap III - zebranie informacji o powiecie w celu stworzenia prognozy ruchu (analiza terenów zurbanizowanych stanowiących potencjał ruchotwórczy, informacje o mieszkańcach, ich zatrudnieniu, bilans dojazdów i wyjazdów do pracy, również poza powiat); Etap IV - badania i ocena funkcjonowania systemu komunikacyjnego (z uwzględnieniem wcześniejszych badań wykonanych przez gminy i powiat): 1) badanie natężenia ruchu drogowego wewnętrznego i zewnętrznego (ruchu tranzytowego, źródłowego i docelowego oraz wewnętrznego z udziałem pojazdów z terenu powiatu): a) wykonanie pomiarów natężenia ruchu wewnętrznego: w dni robocze (min. w 31 punktach na terenie powiatu w godzinach od 6-22) w kwestiach nieuregulowanych niniejszym SIWZ należy kierować się Instrukcją o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu w roku 2015, wydaną przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad - do pobrania w formacie pdf ze strony www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/z/zarzadzenia-generalnego-dyrektor_13901; b) wykonanie pomiarów natężenia ruchu zewnętrznego na wlotach na obszar powiatu - w min. 31 punktach (w dni robocze w godzinach od 6-22) w celu określenia przepływu i wielkości ruchu tranzytowego; Etap V - podsumowanie wyników pomiarów ruchu wraz z ich oceną. Etap VI - opracowanie modeli dla stanu istniejącego prognoza 0 i ocena funkcjonowania sieci komunikacyjnej i zaspokojenia potrzeb komunikacyjnych mieszkańców w stanie istniejącym: 1) ocena miejsc newralgicznych układu komunikacyjnego: a) skrzyżowań: - droga wojewódzka nr 470 z ul. Dworcową w Turku - droga wojewódzka nr 470 z ul. Zdrojki Prawe w Turku - droga krajowa nr 72 z drogą powiatową nr 4497P i gminna w m. Przykona - droga krajowa nr 72 z drogą powiatową nr 4478P w m. Grzymiszew - droga krajowa nr 72 z droga wojewódzką nr 443 w m. Tuliszków - droga powiatowa nr 3219P z drogą powiatową nr 4479P w m. Władysławów - droga krajowa nr 72 ( ul. Niepodległości) z ul. Legionów Polskich i Uniejowską w Turku - droga krajowa nr 72( ul. Armii Krajowej i Nowa w Turku) - ul. Żeromskiego i 3-go Maja w Turku - droga powiatowa 3400P Koło-Brudzew-Brudzyń z ul. Szkolną i ul. Ogrodową w m. Brudzew - droga wojewódzka nr 471 z drogą powiatową nr 4491P w m. Głuchów - droga krajowa nr 83 z drogą powiatową 4497P i 4503P w m. Dobra (planowana obwodnica) - droga krajowa nr 83 z drogą powiatową 4505P w m. Miłkowice - droga krajowa nr 83 z ul. Wiatraki w m. Dobra - droga wojewódzka 471 z drogą powiatową 4504P w m. Skęczniew - droga wojewódzka nr 470 z drogami powiatowymi nr 4488P i 4489P w m. Malanów - droga krajowa nr 83 w m. Turkowice - droga krajowa nr 83 z drogą powiatową 4497P i 4503P w b) przekroczenia przepustowości, c) identyfikacja miejsc największych zagrożeń komunikacyjnych (wypadki, uciążliwość hałasu i spalin itp.), w szczególności ze względu na przewozy ciężarowe w obszarach zabudowanych; 2) opracowanie modeli wzrostu ruchu na sieci drogowej powiatu w oparciu o przeprowadzone pomiary ruchu w strategicznych punktach sieci komunikacyjnej powiatu wraz z wizualizacją na mapie cyfrowej w formacie programu QGIS (wizualizacja wybranych przykładów: wartości obciążeń na sieci, rodzajów ruchu: wewnętrznego, tranzytowego, docelowego, przekroczeń i rezerw przepustowości); model powinien być zgodny z założeniami do prognoz ruchu przyjętymi przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad (http://www.gddkia.gov.pl/pl/992/zalozenia-do-prognoz-ruchu). Etap VII - Analiza uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych rozwoju systemu komunikacyjnego: 1) analiza wewnętrznych potrzeb transportowych poszczególnych obszarów Partnerstwa; 2) analiza zewnętrznych potrzeb transportowych zarówno poszczególnych obszarów Partnerstwa jak i całego obszaru; 3) wskazanie przedsięwzięć rozpoczętych lub ich modyfikacja; 4) określenie przedsięwzięć w zewnętrznym terenie otaczającym powiat, a mogących mieć wpływ na obciążenie sieci transportowej np. przebudowy i rozbudowy dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych; 5) identyfikacja miejsc wskazanych do objęcia ochroną przed uciążliwością transportu- względy środowiskowe, kulturowe itp. propozycje działań mających na celu poprawę jakości środowiska w konkretnych obszarach powiatu, w których stwierdzono, bądź jest spodziewane przekroczenie dopuszczalnych norm; 6) badanie i analiza potrzeb przewozowych na tle istniejącej sieci komunikacyjnej i infrastruktury drogowej; 7) analiza SWOT systemu komunikacyjnego. Etap VIII - opracowanie koncepcji rozwoju układu komunikacyjnego powiatu dla stanu prognozowanego i perspektywicznego: 1) prognozowanie ruchu w oparciu o zagospodarowanie terenów - na lata 2020 i 2025, 2) przygotowanie więźby ruchu wewnętrznego i zewnętrznego, 3) określenie skutków i potrzeb udrożnienia układu komunikacyjnego wynikających z obciążenia ruchem: prognozowanym tzw. wariant referencyjny (ograniczony do podstawowych prac utrzymaniowych) oraz perspektywicznym dla dwóch etapów 2020 i 2025 z uwzględnieniem rozpoczętych i strategicznych dla powiatu inwestycji, 4) opracowanie projektu rozwoju układu komunikacyjnego - studia trasowe z uwzględnieniem wariantowych rozwiązań, trasy rowerowe, rowerowo-piesze, konne, miejsca postojowe i parkingowe (w tym dla rowerów) wraz z określeniem dla każdej inwestycji szacowanych kosztów budowy, utrzymania, wskaźników kosztów i korzyści (szacowanych w szczególności) oraz potencjalnych źródeł finansowania; przy szacowaniu wskaźników należy w szczególności korzystać z Niebieskich Ksiąg JASPERS oraz aktualnej wersji Instrukcji oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych, uwzględnienie koncepcji łącznika autostrady A2 - drogi ekspresowej S8 (wariant I: drogi krajowe:72 i 83, wariant II: droga wojewódzka 470 i droga krajowa 83, wariant III: droga wojewódzka 470, droga krajowa 72, droga powiatowa 4497P, droga krajowa 83) 5) określenie kierunków rozwoju publicznego transportu zbiorowego w powiecie oraz sposoby monitorowania tego rozwoju, w szczególności w kontekście realizacji przez gminy obowiązków, wynikających z ustawy o systemie oświaty, możliwej integracji przewozów szkolnych i ogólnodostępnych praz postanowień art. 68 ustawy o publicznym transporcie (to jest, zaprzestania z dniem 01 stycznia 2017 r. refundowania przez budżet państwa dopłat do ulg ustawowych), 6) opracowanie koncepcji organizacji publicznego transportu zbiorowego dla gmin z obszaru powiatu tureckiego zgodnie z art. 7 ust. 1 oraz art. 15 ustawy o publicznym transporcie zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 5, poz.13) Etap IX - Opracowanie wniosków i podsumowanie: 1) etapowanie realizacji układu docelowego, 2) analiza kosztowa i ekonomiczna proponowanych rozwiązań, 3) analiza ekologiczna proponowanych rozwiązań, 4) przedstawienie rozwiązań wariantowych. Wykonawca przekaże zamawiającemu wszelkie pliki źródłowe, związane z wykonywanymi pracami, w szczególności zaś mapy cyfrowe w programie QGIS, w formatach umożliwiających ich dalsze edytowanie..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.10.00-9.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 190.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset).


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nabył doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu minimum dwóch studiów transportowych dla obszarów liczących powyżej 50 tys. mieszkańców, o wartości umownej z VAT wynoszącej, co najmniej 100 000,00 PLN dla każdego ze studiów, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na potrzeby oceny przez zamawiającego wiedzy i doświadczenia wykonawcy przez studium transportowe należy rozumieć dokument dotyczący rozwoju sieci transportowej danego obszaru, uwzględniający przynajmniej kształtowanie sieci drogowej oraz publicznego transportu drogowego. W szczególności jako studium transportowe zamawiający nie uznaje planów zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego, zgodnych z ustawą z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2011 r., poz. 13 z późn. zm.), gdyż nie odpowiadają one pod względem merytorycznym przedmiotowi niniejszego zamówienia, nie odnoszą się bowiem odpowiednio szczegółowo do kwestii planowania rozwoju sieci drogowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o dokumenty dołączone do oferty metodą 0 - 1, tj. wykonawca spełnia/nie spełnia warunku udziału w postępowaniu;


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1)kierownikiem studium, to jest osobą posiadającą wykształcenie wyższe, z doświadczeniem w kierowaniu wykonaniem co najmniej dwóch studiów transportowych dla obszarów liczących powyżej 50 tys. mieszkańców; 2)specjalistą ds. transportu drogowego, to jest osobą posiadającą wykształcenie wyższe, z doświadczeniem w wykonaniu co najmniej dwóch analiz kosztów i korzyści dla projektów drogowych, dotyczących inwestycji na drogach należących przynajmniej do kategorii dróg wojewódzkich lub kategorii wyższej; 3)specjalistą ds. transportu publicznego, to jest osobą posiadającą wykształcenie wyższe, z doświadczeniem w wykonaniu co najmniej dwóch analiz publicznego transportu zbiorowego dla obszaru liczącego powyżej 50 tys. mieszkańców; 4)specjalistą ds. transportu rowerowego, to jest osobą posiadającą wykształcenie wyższe, z doświadczeniem w wykonaniu co najmniej dwóch analiz transportu rowerowego dla obszaru liczącego powyżej 50 tys. mieszkańców; 5)specjalistą ds. prognoz ruchu, to jest osobą posiadającą wykształcenie wyższe, z doświadczeniem w wykonaniu co najmniej dwóch prognoz ruchu dla obszaru liczącego powyżej 50 tys. mieszkańców Przy czym jedna osoba może wykonywać (łączyć) najwyżej dwie z powyższych funkcji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o dokumenty dołączone do oferty metodą 0 - 1, tj. wykonawca spełnia/nie spełnia warunku udziału w postępowaniu;


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) pisemne zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, dotyczące w szczególności: -zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę i z innym podmiotem (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę), - zakresu i okresu (czas) udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług, dostaw) Zobowiązanie należy złożyć zamawiającemu w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Dokonywanie istotnych zmian w treści umowy jest możliwe na warunkach wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o zamówienie publiczne: 1)W zakresie terminów realizacji umowy - w sytuacji, gdy zmiana ta jest spowodowana czynnikami niezależnymi od obu stron bądź czynnikami zależnymi od zamawiającego, a czynniki te uniemożliwiają wywiązanie się wykonawcy z terminów wskazanych w umowie. 2)Gdy zmieniony zostanie termin lub sposób płatności wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w stosunku do postanowień umowy. 3)Gdy pomniejszony zostanie zakres umowy, połączony w takim przypadku z pomniejszeniem wynagrodzenia w stosunku do określonego w umowie. Jeżeli strony umowy nie dojdą do porozumienia w inny sposób, pomniejszenie wynagrodzenia nastąpi w takim przypadku w oparciu o opinię biegłego rzeczoznawcy powołanego do wyceny pomniejszonego zakresu. Koszty wydania opinii ponosi strona umowy, która wystąpi o wskazaną zmianę umowy, chyba że konieczność zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy będzie wynikiem postępowania strony drugiej. 4)Gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego. 3.Niezależnie od postanowień ust. 2, przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy; 2)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną. 4.Bez względu na postanowienia ust. 2-3, dopuszczone będą zmiany nie sprzeciwiające się postanowieniom art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. takie, które nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, z którym zawarta została niniejsza umowa.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.miastoturek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów p. 122 ul. Kaliska 59 62-700 Turek.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 59 62-700 Turek.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu pn.: Partnerstwo lokalne na rzecz rozwoju gospodarczego gmin powiatu tureckiego, dofinansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych. Projekt realizowany jest przez Gminę Miejską Turek jako Lidera projektu w partnerstwie z: Powiatem Tureckim, Gminą Brudzew, Miastem i Gminą Dobra, Gminą Kawęczyn, Gminą Malanów, Gminą Przykona, Gminą i Miastem Tuliszków, Gminą Turek, Gminą Władysławów, Turecką Izbą Gospodarczą oraz Stowarzyszeniem Turkowska Unia Rozwoju T.U.R. Do kontaktów z Wykonawcami Zamawiający upoważnia następujące osoby: Zbigniew Misiek - Urząd Miejski, pokój nr 122, tel. 63 289 61 17, faks 63 289 61 59 - w sprawach dotyczących procedury postępowania; Leszek Szymaniak - Urząd Miejski, pokój nr 127, tel. 63 289 61 71, faks 63 289 61 59 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 16439 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
10759 - 2015 data 26.01.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Miasta Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, fax. 063 289 61 11.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Etap IV - badania i ocena funkcjonowania systemu komunikacyjnego (z uwzględnieniem wcześniejszych badań wykonanych przez gminy i powiat): 1) badanie natężenia ruchu drogowego wewnętrznego i zewnętrznego (ruchu tranzytowego, źródłowego i docelowego oraz wewnętrznego z udziałem pojazdów z terenu powiatu): a) wykonanie pomiarów natężenia ruchu wewnętrznego: w dni robocze (min. w 31 punktach na terenie powiatu w godzinach od 6-22) w kwestiach nieuregulowanych niniejszym SIWZ należy kierować się Instrukcją o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu w roku 2015, wydaną przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad - do pobrania w formacie pdf ze strony www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/z/zarzadzenia-generalnego-dyrektor_13901; b) wykonanie pomiarów natężenia ruchu zewnętrznego na wlotach na obszar powiatu - w min. 31 punktach (w dni robocze w godzinach od 6-22) w celu określenia przepływu i wielkości ruchu tranzytowego;.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Etap IV - badania i ocena funkcjonowania systemu komunikacyjnego (z uwzględnieniem wcześniejszych badań wykonanych przez gminy i powiat): 1) badanie natężenia ruchu drogowego wewnętrznego i zewnętrznego (ruchu tranzytowego, źródłowego i docelowego oraz wewnętrznego z udziałem pojazdów z terenu powiatu): a) wykonanie pomiarów natężenia ruchu wewnętrznego: w dni robocze (min. w 31 punktach na terenie powiatu w godzinach od 6-22) w kwestiach nieuregulowanych niniejszym SIWZ należy kierować się Instrukcją o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu w roku 2015, wydaną przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad - do pobrania w formacie pdf ze strony www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/z/zarzadzenia-generalnego-dyrektor_13901; b) wykonanie pomiarów natężenia ruchu zewnętrznego na wlotach na obszar powiatu - w 8 punktach (w dni robocze w godzinach od 6-22) w celu określenia przepływu i wielkości ruchu tranzytowego;.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    16.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 59 62-700 Turek..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    18.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 59 62-700 Turek..


Turek: OPRACOWANIE STUDIUM TRANSPORTOWEGO DLA OBSZARU POWIATU TURECKIEGO


Numer ogłoszenia: 59504 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 10759 - 2015r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OPRACOWANIE STUDIUM TRANSPORTOWEGO DLA OBSZARU POWIATU TURECKIEGO.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania następujący zakres rzeczowy usługi: 1. Celem studium jest diagnoza systemu transportu oraz opracowanie celów i działań wspólnych dla rozwoju komunikacji w ramach powiatu tureckiego, rozumianego jako obszar funkcjonalny. Wypracowane w dokumencie rozwiązania mają przyczynić się do: 1) poprawy spójności i dostępności komunikacyjnej obszaru funkcjonalnego ze szczególnym uwzględnieniem dojazdu do miejsc pracy, nauki, stref aktywności produkcyjnej, usługowej oraz komunikacji zbiorowej, 2) stworzenia warunków dla sprawnego, efektywnego ekonomicznie i przyjaznego ekologicznie, ograniczającego uciążliwość dla środowiska, przemieszczanie się osób oraz ładunków. 3) stymulowania rozwoju gospodarczego i kształtowania ładu przestrzennego. 2. Opracowanie dotyczy obszaru powiatu tureckiego o powierzchni 929,3 km kwadratowych z uwzględnieniem podziału administracyjnego na 9 gmin (Gmina i Miasto Tuliszków, Gmina Władysławów, Gmina Brudzew, Gmina Malanów, Gmina Turek, Gmina Przykona, Gmina Kawęczyn, Gmina i Miasto Dobra, Miasto Turek) w tym 1 gmina miejska, 2 gminy miejsko-wiejskie i 6 gmin wiejskich. 3. Etapy: Etap I - prace wstępne: 1) diagnoza stanu istniejącego oraz problemów komunikacyjnych na terenie powiatu; 2) pozyskanie od zarządców dróg danych niezbędnych do: inwentaryzacji istniejącej podstawowej sieci drogowej ( w tym dróg i szlaków rowerowych) wraz z informacją o ich przepustowości i określeniem parametrów technicznych (długości, liczby pasów ruchu, średniej prędkości itp.); klasyfikacja techniczna dróg i ulic (główna, zbiorcza, lokalna, dojazdowa, wewnętrzna), kategoryzacja dróg i ulic w granicach powiatu (krajowa, wojewódzka, powiatowa, gminna, wewnętrzna), inne o nieustalonej klasyfikacji i kategorii, informacja o urządzeniach inżynierii ruchu oraz ocena ich stanu technicznego (przy sporządzaniu inwentaryzacji dróg i ulic należy stosować oznakowanie zgodnie z rozporządzeniem ministra ) wraz z wizualizacją na mapie cyfrowej w formacie programu QGIS; 3) pozyskanie od odpowiednich organizatorów transportu publicznego niezbędnych danych, dotyczących sieci komunikacyjnej na terenie powiatu tureckiego oraz sposobu realizacji przez samorządy obowiązków dowozu dzieci do szkół, w szczególności zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty wraz z wizualizacją na mapie cyfrowej w formacie programu QGIS 4) inwentaryzacja miejsc parkingowych-postojowych dla samochodów oraz rowerów (lokalizacja, ilość miejsc itp.); Etap II - ocena stanu technicznego systemu komunikacyjnego - ocena i prognozy potrzeb przewozowych z uwzględnieniem w szczególności: 1) lokalizacji obiektów użyteczności publicznej, 2) gęstości zaludnienia obszaru objętego przewozami, 3) zapewnienia dostępu do publicznego transportu zbiorowego ogółowi mieszkańców, w szczególności zaś osobom niepełnosprawnym oraz osobom o ograniczonej zdolności ruchowej, 4) systemu komunikacji gminnej, powiatowej oraz ponad powiatowej przebiegającej przez powiat, a także dowozu do szkół. Etap III - zebranie informacji o powiecie w celu stworzenia prognozy ruchu (analiza terenów zurbanizowanych stanowiących potencjał ruchotwórczy, informacje o mieszkańcach, ich zatrudnieniu, bilans dojazdów i wyjazdów do pracy, również poza powiat); Etap IV - badania i ocena funkcjonowania systemu komunikacyjnego (z uwzględnieniem wcześniejszych badań wykonanych przez gminy i powiat): 1) badanie natężenia ruchu drogowego wewnętrznego i zewnętrznego (ruchu tranzytowego, źródłowego i docelowego oraz wewnętrznego z udziałem pojazdów z terenu powiatu): a) wykonanie pomiarów natężenia ruchu wewnętrznego: w dni robocze (min. w 31 punktach na terenie powiatu w godzinach od 6-22) w kwestiach nieuregulowanych niniejszym SIWZ należy kierować się Instrukcją o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu w roku 2015, wydaną przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad - do pobrania w formacie pdf ze strony www.gddkia.gov.pluserfilesarticleszzarzadzenia-generalnego-dyrektor13901; b) wykonanie pomiarów natężenia ruchu zewnętrznego na wlotach na obszar powiatu - w min. 31 punktach (w dni robocze w godzinach od 6-22) w celu określenia przepływu i wielkości ruchu tranzytowego; Etap V - podsumowanie wyników pomiarów ruchu wraz z ich oceną. Etap VI - opracowanie modeli dla stanu istniejącego prognoza 0 i ocena funkcjonowania sieci komunikacyjnej i zaspokojenia potrzeb komunikacyjnych mieszkańców w stanie istniejącym: 1) ocena miejsc newralgicznych układu komunikacyjnego: a) skrzyżowań: - droga wojewódzka nr 470 z ul. Dworcową w Turku - droga wojewódzka nr 470 z ul. Zdrojki Prawe w Turku - droga krajowa nr 72 z drogą powiatową nr 4497P i gminna w m. Przykona - droga krajowa nr 72 z drogą powiatową nr 4478P w m. Grzymiszew - droga krajowa nr 72 z droga wojewódzką nr 443 w m. Tuliszków - droga powiatowa nr 3219P z drogą powiatową nr 4479P w m. Władysławów - droga krajowa nr 72 ( ul. Niepodległości) z ul. Legionów Polskich i Uniejowską w Turku - droga krajowa nr 72( ul. Armii Krajowej i Nowa w Turku) - ul. Żeromskiego i 3-go Maja w Turku - droga powiatowa 3400P Koło-Brudzew-Brudzyń z ul. Szkolną i ul. Ogrodową w m. Brudzew - droga wojewódzka nr 471 z drogą powiatową nr 4491P w m. Głuchów - droga krajowa nr 83 z drogą powiatową 4497P i 4503P w m. Dobra (planowana obwodnica) - droga krajowa nr 83 z drogą powiatową 4505P w m. Miłkowice - droga krajowa nr 83 z ul. Wiatraki w m. Dobra - droga wojewódzka 471 z drogą powiatową 4504P w m. Skęczniew - droga wojewódzka nr 470 z drogami powiatowymi nr 4488P i 4489P w m. Malanów - droga krajowa nr 83 w m. Turkowice - droga krajowa nr 83 z drogą powiatową 4497P i 4503P w b) przekroczenia przepustowości, c) identyfikacja miejsc największych zagrożeń komunikacyjnych (wypadki, uciążliwość hałasu i spalin itp.), w szczególności ze względu na przewozy ciężarowe w obszarach zabudowanych; 2) opracowanie modeli wzrostu ruchu na sieci drogowej powiatu w oparciu o przeprowadzone pomiary ruchu w strategicznych punktach sieci komunikacyjnej powiatu wraz z wizualizacją na mapie cyfrowej w formacie programu QGIS (wizualizacja wybranych przykładów: wartości obciążeń na sieci, rodzajów ruchu: wewnętrznego, tranzytowego, docelowego, przekroczeń i rezerw przepustowości); model powinien być zgodny z założeniami do prognoz ruchu przyjętymi przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad (http://www.gddkia.gov.pl/pl/992/zalozenia-do-prognoz-ruchu). Etap VII - Analiza uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych rozwoju systemu komunikacyjnego: 1) analiza wewnętrznych potrzeb transportowych poszczególnych obszarów Partnerstwa; 2) analiza zewnętrznych potrzeb transportowych zarówno poszczególnych obszarów Partnerstwa jak i całego obszaru; 3) wskazanie przedsięwzięć rozpoczętych lub ich modyfikacja; 4) określenie przedsięwzięć w zewnętrznym terenie otaczającym powiat, a mogących mieć wpływ na obciążenie sieci transportowej np. przebudowy i rozbudowy dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych; 5) identyfikacja miejsc wskazanych do objęcia ochroną przed uciążliwością transportu- względy środowiskowe, kulturowe itp. propozycje działań mających na celu poprawę jakości środowiska w konkretnych obszarach powiatu, w których stwierdzono, bądź jest spodziewane przekroczenie dopuszczalnych norm; 6) badanie i analiza potrzeb przewozowych na tle istniejącej sieci komunikacyjnej i infrastruktury drogowej; 7) analiza SWOT systemu komunikacyjnego. Etap VIII - opracowanie koncepcji rozwoju układu komunikacyjnego powiatu dla stanu prognozowanego i perspektywicznego: 1) prognozowanie ruchu w oparciu o zagospodarowanie terenów - na lata 2020 i 2025, 2) przygotowanie więźby ruchu wewnętrznego i zewnętrznego, 3) określenie skutków i potrzeb udrożnienia układu komunikacyjnego wynikających z obciążenia ruchem: prognozowanym tzw. wariant referencyjny (ograniczony do podstawowych prac utrzymaniowych) oraz perspektywicznym dla dwóch etapów 2020 i 2025 z uwzględnieniem rozpoczętych i strategicznych dla powiatu inwestycji, 4) opracowanie projektu rozwoju układu komunikacyjnego - studia trasowe z uwzględnieniem wariantowych rozwiązań, trasy rowerowe, rowerowo-piesze, konne, miejsca postojowe i parkingowe (w tym dla rowerów) wraz z określeniem dla każdej inwestycji szacowanych kosztów budowy, utrzymania, wskaźników kosztów i korzyści (szacowanych w szczególności) oraz potencjalnych źródeł finansowania; przy szacowaniu wskaźników należy w szczególności korzystać z Niebieskich Ksiąg JASPERS oraz aktualnej wersji Instrukcji oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych, uwzględnienie koncepcji łącznika autostrady A2 - drogi ekspresowej S8 (wariant I: drogi krajowe:72 i 83, wariant II: droga wojewódzka 470 i droga krajowa 83, wariant III: droga wojewódzka 470, droga krajowa 72, droga powiatowa 4497P, droga krajowa 83) 5) określenie kierunków rozwoju publicznego transportu zbiorowego w powiecie oraz sposoby monitorowania tego rozwoju, w szczególności w kontekście realizacji przez gminy obowiązków, wynikających z ustawy o systemie oświaty, możliwej integracji przewozów szkolnych i ogólnodostępnych praz postanowień art. 68 ustawy o publicznym transporcie (to jest, zaprzestania z dniem 01 stycznia 2017 r. refundowania przez budżet państwa dopłat do ulg ustawowych), 6) opracowanie koncepcji organizacji publicznego transportu zbiorowego dla gmin z obszaru powiatu tureckiego zgodnie z art. 7 ust. 1 oraz art. 15 ustawy o publicznym transporcie zbiorowym z dnia 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 5, poz.13) Etap IX - Opracowanie wniosków i podsumowanie: 1) etapowanie realizacji układu docelowego, 2) analiza kosztowa i ekonomiczna proponowanych rozwiązań, 3) analiza ekologiczna proponowanych rozwiązań, 4) przedstawienie rozwiązań wariantowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.10.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.03.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERNATIONAL MANAGEMENT Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum), {Dane ukryte}, 31-104 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
  • VIA VISTULA FRANEK I SAPOŃ Sp. J. (Partner Konsorcjum), {Dane ukryte}, 31-209 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 184689,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    181425,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    181425,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    211933,92


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: zamowienia@miastoturek.pl
tel: 063 289 61 00
fax: 063 289 61 11
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-02-15
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 1075920150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-01-25
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 190 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 90%
WWW ogłoszenia: www.bip.miastoturek.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów p. 122 ul. Kaliska 59 62-700 Turek
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
OPRACOWANIE STUDIUM TRANSPORTOWEGO DLA OBSZARU POWIATU TURECKIEGO INTERNATIONAL MANAGEMENT Sp. z o.o. (Lider Konsorcjum)
Kraków
2015-03-18 90 712,00
OPRACOWANIE STUDIUM TRANSPORTOWEGO DLA OBSZARU POWIATU TURECKIEGO VIA VISTULA FRANEK I SAPOŃ Sp. J. (Partner Konsorcjum)
Kraków
2015-03-18 90 712,00