zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach 1) Część 1 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 2) Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 3) Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 4) Część 4 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 5) Część 5 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 6) Część 6 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 7) Część 7 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie 8) Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 9) Część 9 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 10) Część 10- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 11) Część 11- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło historyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 12) Część 12- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 13) Część 13- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 14) Część 14- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie 15) Część 15- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 16) Część 16 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 17) Część 17 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 18) Część 18- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 19) Część 19- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 20) Część 20 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 21) Część 21 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach 22) Część 22- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 23) Część 23- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 24) Część 24- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 25) Część 25- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 26) Część 26- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 27) Część 27- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 28) Część 28- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach
Wiskitki: zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna.
Numer ogłoszenia: 10858 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Wiskitki , ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, faks 046 8554154.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach 1) Część 1 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 2) Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 3) Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 4) Część 4 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 5) Część 5 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 6) Część 6 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 7) Część 7 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie 8) Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 9) Część 9 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 10) Część 10- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 11) Część 11- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło historyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 12) Część 12- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 13) Część 13- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 14) Część 14- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie 15) Część 15- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 16) Część 16 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 17) Część 17 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 18) Część 18- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 19) Część 19- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 20) Część 20 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 21) Część 21 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach 22) Część 22- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 23) Część 23- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 24) Część 24- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 25) Część 25- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 26) Część 26- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 27) Część 27- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 28) Część 28- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDla części od 1 do 28 wykonawca zobowiązany jest: dysponować, co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. W przypadku składania oferty częściowej wykonawca może wskazać 1 prowadzącego, do co najwyżej dwóch części zamówienia, pod warunkiem, że wykonywane usługi będą zgodne z harmonogramem zajęć. Dla części od 1 do 28 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wiskitki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, pok. nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
do 25.02.2014.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 22514 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
10858 - 2014 data 10.01.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, fax. 046 8554154.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.4.
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach 1) Część 1 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 2) Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 3) Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 4) Część 4 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 5) Część 5 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 6) Część 6 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 7) Część 7 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie 8) Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 9) Część 9 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 10) Część 10- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 11) Część 11- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło historyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 12) Część 12- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 13) Część 13- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 14) Część 14- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie 15) Część 15- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 16) Część 16 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 17) Część 17 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 18) Część 18- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 19) Część 19- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach* 20) Część 20 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 21) Część 21 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach 22) Część 22- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 23) Część 23- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 24) Część 24- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 25) Część 25- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 26) Część 26- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 27) Część 27- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 28) Część 28- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej-Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wiskitkach Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest wyrównanie i uzupełnienie braków programowych uczniów,uczennic mających problemy i zaległości w nauce. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Celem zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest podniesienie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych uczniów,uczennic poprzez zapewnienie dostępności usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych i zainteresowań. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 2.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.1Niniejsze zadanie składa się z 28 części. Szczegółowy podział zajęć z uwzględnieniem podziału zamówienia na części przedstawia się następująco: Dla części: Część nr 1 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 2 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 3 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 4 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 5 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 6 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 8 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - historia dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 9 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 10 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 11 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie Część nr 12 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 13 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 15 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 16 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 17 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 18 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 19 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 20 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 22 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 23 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 24 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 25 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 26 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 27 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Zadanie obejmuje: 1.Rekrutację uczestników zajęć. 2.Przygotowanie programu zajęć, w oparciu, o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia. 3.Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły. 4.Przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu. Zakres zajęć dostosowany do wiedzy wyjściowej uczestników tych zajęć. 5.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 6.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 7.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 8.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie 9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 10.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Dla części: Część nr 7 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej. Część nr 14 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej Część nr 21 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej Część nr 28 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej. Zadanie obejmuje: 1.Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów. 2.Przekazanie opinii zawodowych uczniom - 10 spotkań. 3.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego 4.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób, naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.7.
W ogłoszeniu jest:
tak, liczba części: 2.
W ogłoszeniu powinno być:
tak.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.2.
W ogłoszeniu jest:
Dla części od 1 do 28 wykonawca zobowiązany jest: dysponować, co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. W przypadku składania oferty częściowej wykonawca może wskazać 1 prowadzącego, do co najwyżej dwóch części zamówienia, pod warunkiem, że wykonywane usługi będą zgodne z harmonogramem zajęć. Dla części od 1 do 28 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej..
W ogłoszeniu powinno być:
Dla części od 1 do 28 wykonawca zobowiązany jest: dysponować, co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Dla części od 1 do 28 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej. (wg. załącznika nr 8 do SIWZ).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.1.
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień..
W ogłoszeniu powinno być:
Dla spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie wymaga spełniania warunku..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
III.3.3.
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie..
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. (wg. załącznika nr 8 do SIWZ).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4.
W ogłoszeniu jest:
27.01.2014 godz. 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat, I piętro..
W ogłoszeniu powinno być:
03.02.2014 godz. 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat, I piętro..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.5.
W ogłoszeniu jest:
25.02.2014.
W ogłoszeniu powinno być:
01.04.2014.
Numer ogłoszenia: 25858 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
10858 - 2014 data 10.01.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, fax. 046 8554154.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.1.4.
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Wiskitkach 1) Część 1 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 2) Część 2 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 3) Część 3 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 4) Część 4 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 5) Część 5 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 6) Część 6 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie 7) Część 7 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej we Franciszkowie 8) Część 8 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 9) Część 9 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 10) Część 10- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 11) Część 11- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło historyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 12) Część 12- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 13) Część 13- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie 14) Część 14- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Guzowie 15) Część 15- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 16) Część 16 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 17) Część 17 - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 18) Część 18- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 19) Część 19- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 20) Część 20 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Miedniewicach 21) Część 21 - Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Miedniewicach 22) Część 22- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 23) Część 23- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 24) Część 24- Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 25) Część 25- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 26) Część 26- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 27) Część 27- Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Wiskitkach 28) Część 28- Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej w Wiskitkach..
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej-Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wiskitkach Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest wyrównanie i uzupełnienie braków programowych uczniów,uczennic mających problemy i zaległości w nauce. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Celem zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest podniesienie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych uczniów,uczennic poprzez zapewnienie dostępności usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych i zainteresowań. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 2.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.1Niniejsze zadanie składa się z 28 części. Szczegółowy podział zajęć z uwzględnieniem podziału zamówienia na części przedstawia się następująco: Dla części: Część nr 1 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 2 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 3 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 4 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 5 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 6 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 8 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - historia dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 9 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 10 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 11 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie Część nr 12 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 13 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 15 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 16 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 17 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 18 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 19 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 20 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 22 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 23 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 24 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 25 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 26 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 27 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Zadanie obejmuje: 1.Rekrutację uczestników zajęć. 2.Przygotowanie programu zajęć, w oparciu, o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia. 3.Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły. 4.Przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu. Zakres zajęć dostosowany do wiedzy wyjściowej uczestników tych zajęć. 5.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 6.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 7.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 8.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie 9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 10.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Dla części: Część nr 7 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej. Część nr 14 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej Część nr 21 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej Część nr 28 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej. Zadanie obejmuje: 1.Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów. 2.Przekazanie opinii zawodowych uczniom - 10 spotkań. 3.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego 4.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób, naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.4.
W ogłoszeniu jest:
27.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat, I piętro..
W ogłoszeniu powinno być:
05.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat, I piętro..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.5.
W ogłoszeniu jest:
25.02.2014.
W ogłoszeniu powinno być:
03.04.2014.
Wiskitki: zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna.
Numer ogłoszenia: 110012 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 10858 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, faks 046 8554154.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup usług edukacyjnych - zajęć dodatkowych dla 4 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki realizowanych w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Podskocz wyżej - Trampolina edukacyjna..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz dodatkowych zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Podskocz wyżej-Trampolina edukacyjna w: Szkole Podstawowej we Franciszkowie Szkole podstawowej w Guzowie Szkole podstawowej w Miedniewicach Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wiskitkach Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jest wyrównanie i uzupełnienie braków programowych uczniów,uczennic mających problemy i zaległości w nauce. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Celem zajęć dla uczniów ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest podniesienie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych uczniów,uczennic poprzez zapewnienie dostępności usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych i zainteresowań. Ponadto celem zajęć jest wzrost efektywności zarządzania i podwyższenie atrakcyjności kształcenia w szkołach podstawowych z terenu gminy Wiskitki z województwa mazowieckiego. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 2.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.1Niniejsze zadanie składa się z 28 części. Szczegółowy podział zajęć z uwzględnieniem podziału zamówienia na części przedstawia się następująco: Dla części: Część nr 1 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 2 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 3 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 4 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 5 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 6 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 8 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - historia dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 9 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 10 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 11 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej w Guzowie Część nr 12 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 13 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z języka angielskiego - koło języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 15 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 16 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 17 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 18 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 19 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 20 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 22 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 23 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - matematyka dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 24 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 25 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 26 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło przyrodnicze dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Część nr 27 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych - koło matematyczne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej Zadanie obejmuje: 1.Rekrutację uczestników zajęć. 2.Przygotowanie programu zajęć, w oparciu, o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia. 3.Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego przy pomocy opracowanego przez siebie narzędzia diagnostycznego w terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły. 4.Przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu. Zakres zajęć dostosowany do wiedzy wyjściowej uczestników tych zajęć. 5.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 6.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 7.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 8.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie 9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 10.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Dla części: Część nr 7 - Szkoła Podstawowa we Franciszkowie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej. Część nr 14 - Szkoła Podstawowa w Guzowie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej Część nr 21 - Szkoła Podstawowa w Miedniewicach Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej Część nr 28 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiskitkach Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej. Zadanie obejmuje: 1.Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych dla 10 uczniów. 2.Przekazanie opinii zawodowych uczniom - 10 spotkań. 3.Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego 4.Kontakty, opiekę i bezpośredni nadzór nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób, naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
Część 1 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewelina Kamińska, {Dane ukryte}, 96-315 Wiskitki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2500,00
Oferta z najniższą ceną:
2500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2885,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
Część 4 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewelina Kamińska, {Dane ukryte}, 96-315 Wiskitki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
2500,00
Oferta z najniższą ceną:
2500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
2885,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 1085820140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-01-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 353 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.wiskitki.bip.net.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, pok. nr 5. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Część 1 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych - język polski dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie | Ewelina Kamińska Wiskitki | 2014-04-01 | 2 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-04-01 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 4 Minimalna złożona oferta: 2 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 885,00 zł | |||
Część 4 - Zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło teatralne dla uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej we Franciszkowie | Ewelina Kamińska Wiskitki | 2014-04-01 | 2 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-04-01 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 2 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 2 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 2 Minimalna złożona oferta: 2 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 885,00 zł |