Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w związku z realizacją projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to specjalista zewnętrzny (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może pełnić innych funkcji w ww. projekcie. Szacunkowa ilość godzin przewidziana dla SORE wynosi 80 godzin/miesiąc. Miejsce wykonywania zamówienia: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wałczu, ul. Południowa 10b oraz siedziby placówek z terenu Powiatu Wałeckiego wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Zakres obowiązków: 1) Koordynacja procesów rozwoju placówek oświatowych wskazanych przez Koordynatora Projektu; 2) Rekrutacja uczestników do projektu; 3) Opracowanie Rocznych Planów Wspomagania doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w placówkach, ze szczególnym uwzględnieniem: a) wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb edukacyjnych, przygotowanie wybranej oferty doskonalenia do realizacji; b) pomocy w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania; c) wsparcia szkoły w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na wewnętrzne potrzeby szkoły (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego, utworzenie zespołu zadaniowego); d) doboru form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluacja; e) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją w placówce konkretnej oferty (spotkania, konsultacje indywidualne i zbiorowe, organizowanie spotkań i konsultacji z ekspertami zewnętrznymi w wybranym obszarze doskonalenia); f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami. 4) Opracowanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych; 5) Stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi, ustalenie programu warsztatów oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych; 6) Opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji; 7) Organizowanie zaplanowanych form wsparcia (m.in. sale, catering, materiały biurowe itp.); 8) Monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności; 9) Przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania; 10) Dokumentowanie podejmowanych działań - zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu (m.in. listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenie skorzystania z cateringu/poczęstunku, ankiety itp.); 11) Współpraca z Koordynatorami Sieci Współpracy i Samokształcenia; 12) Współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu, udział w spotkaniach Zespołu; 13) Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu; 14) Ewidencjonowanie zadań i czasu pracy, dostarczenie ewidencji do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca. Etapy Rocznego Planu Wspomagania (RPW): Etap I - Diagnoza Diagnoza jest pierwszym etapem rocznego planu wspomagania. W trakcie diagnozy SORE, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wyniki ewaluacji wewnętrznej, raport z ewaluacji zewnętrznej oraz wyniki egzaminów zewnętrznych), szczegółowo analizuje potrzeby danej placówki. Rezultatem przeprowadzenia diagnozy jest wybór tematów ofert, które będą realizowane w szkole czy przedszkolu, a także określenie zasad i etapów dotyczących realizacji RPW. Roczny plan wspomagania zawiera w szczególności: a) datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, b) krótki opis diagnozy potrzeb, c) cel realizacji RPW, d) wskaźniki realizacji, e) role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia wraz z ich zaangażowaniem czasowym, f) zadania osób realizujących RPW oraz osób korzystających ze wsparcia, g) harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń). Etap II - Doskonalenie pracy nauczycieli Drugim etapem realizacji wsparcia jest przeprowadzenie doskonalenia nauczycieli zgodnie z RPW. Za organizację zadania odpowiedzialny jest SORE, który może, w miarę zaistniałych potrzeb, pozyskać ekspertów zewnętrznych będących specjalistami w zakresie tematyki RPW, np. pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub uczniem młodszym. Sugerowanymi formami doskonalenia nauczycieli są: a) warsztaty dla nauczycieli rozumiane jako każde aktywne metody szkoleniowe, angażujące uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Grupa warsztatowa powinna liczyć 15-20 uczestników. W ramach jednego RPW powinno zostać przeprowadzonych 5-6 modułów warsztatów (moduł zajęć warsztatowych rozumiany jest tutaj jako forma kształcenia w wymiarze trzech godzin dydaktycznych), b) inne formy spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe) rozumiane jako każde spotkanie zespołu nauczycieli (grupa licząca ok. 25 osób, w zależności od formy pracy i liczebności grona), które ma na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. Realizacja tego etapu powinna odbyć się jak najwcześniej, aby następnie pozostał czas na wdrażanie nabytej wiedzy i utrwalanie w praktyce szkolnej wypracowanych rozwiązań. Etap III - Pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę Kolejnym etapem realizacji RPW jest pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę. Aby efekt doskonalenia został osiągnięty w optymalnym stopniu, nauczyciele powinni mieć dodatkowo okazję do regularnej wymiany doświadczeń i rozmowy na temat działań sprawdzających się w praktyce i napotkanych trudności. Powinien towarzyszyć im w tym wspierający konsultant spotkań - taka jest właśnie rola SORE na tym etapie realizacji planu wspomagania szkoły. W tym celu w harmonogramie RPW należy zaplanować cykliczne konsultacje indywidualne i/lub grupowe (6-8 spotkań, trwających średnio po dwie godziny każde). W trakcie konsultacji indywidualnych nauczyciel może przedyskutować z SORE (lub ekspertem) swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. W trakcie konsultacji grupowych nauczyciele mogą dodatkowo wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. Konsultacje grupowe prowadzi SORE (lub ekspert zewnętrzny). W związku z realizacją RPW również przed dyrektorem szkoły może pojawić się wiele dodatkowych wyzwań. Zwłaszcza wtedy, gdy po zetknięciu ze szkolną rzeczywistością zaplanowane działania zaczynają wydawać się zbyt trudne w realizacji. Dyrektor może w trakcie realizacji RPW korzystać z indywidualnego wsparcia, m.in. w obszarze radzenia sobie z nowymi okolicznościami, które niesie ze sobą wprowadzanie RPW (np. promocja zmiany, radzenie sobie z oporem, zniechęceniem, rozwiązywanie pojawiających się problemów itp.). Osobą wspierającą dyrektora jest SORE. Etap IV - Przygotowanie sprawozdania z RPW Po zakończeniu realizacji RPW szkoły SORE przeprowadza podsumowanie wdrożenia, a sporządzone sprawozdanie przedstawia dyrektorowi i radzie pedagogicznej. Wspólna refleksja nad sprawozdaniem i płynącymi z niego wnioskami kończy pracę nad daną ofertą doskonalenia nauczycieli prowadzoną w ramach RPW szkoły. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że każdy Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji może wykonywać umowę tylko w jednej z części (jeden Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nie może wykonywać umowy zarówno w części nr 1, jak i w części nr 2). Część nr 1. SORE I - łącznie 7 placówek Rok szkolny 2013/2014: 1. Niepubliczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym im. 4 Dywizji Piechoty w Szwecji, ul. Szkolna 21. 2. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Zdobywców Wału Pomorskiego w Wałczu, Al. Tysiąclecia 19. 3. II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Wałczu, ul. Bydgoska 52. Rok szkolny 2014/2015: 1. Zespół Szkół nr 1 - I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Wałczu, ul. Kilińszczaków 59. 2. Zespół Szkół nr 1 - Gimnazjum Mistrzostwa Sportowego w Wałczu, ul. Kilińszczaków 59. 3. Zespół Szkół nr 3 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu, ul. Bankowa 3. 4. Zespół Szkół nr 3 - Technikum Zawodowe nr 2 im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu, ul. Bankowa 3. Część nr 2. SORE II - łącznie 6 placówek Rok szkolny 2013/2014: 1. Zespół Szkół w Piecniku, Szkoła Podstawowa, Piecnik 8, gm. Mirosławiec. 2. Zespół Szkół w Piecniku, Gimnazjum, Piecnik 8, gm. Mirosławiec. 3. Szkoła Podstawowa w Dębołęce, Debołęka13. Rok szkolny 2014/2015: 1. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Szkoła Podstawowa w Mirosławcu, ul. Wolności 21. 2. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Gimnazjum w Mirosławcu, ul. Wolności 21. 3. Samorządowe Przedszkole Słoneczko w Mirosławcu, ul. Zamkowa 12.

Wałcz: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim
Numer ogłoszenia: 143614 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wałecki , ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w związku z realizacją projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to specjalista zewnętrzny (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może pełnić innych funkcji w ww. projekcie. Szacunkowa ilość godzin przewidziana dla SORE wynosi 80 godzin/miesiąc. Miejsce wykonywania zamówienia: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wałczu, ul. Południowa 10b oraz siedziby placówek z terenu Powiatu Wałeckiego wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Zakres obowiązków: 1) Koordynacja procesów rozwoju placówek oświatowych wskazanych przez Koordynatora Projektu; 2) Rekrutacja uczestników do projektu; 3) Opracowanie Rocznych Planów Wspomagania doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w placówkach, ze szczególnym uwzględnieniem: a) wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb edukacyjnych, przygotowanie wybranej oferty doskonalenia do realizacji; b) pomocy w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania; c) wsparcia szkoły w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na wewnętrzne potrzeby szkoły (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego, utworzenie zespołu zadaniowego); d) doboru form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluacja; e) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją w placówce konkretnej oferty (spotkania, konsultacje indywidualne i zbiorowe, organizowanie spotkań i konsultacji z ekspertami zewnętrznymi w wybranym obszarze doskonalenia); f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami. 4) Opracowanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych; 5) Stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi, ustalenie programu warsztatów oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych; 6) Opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji; 7) Organizowanie zaplanowanych form wsparcia (m.in. sale, catering, materiały biurowe itp.); 8) Monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności; 9) Przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania; 10) Dokumentowanie podejmowanych działań - zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu (m.in. listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenie skorzystania z cateringu/poczęstunku, ankiety itp.); 11) Współpraca z Koordynatorami Sieci Współpracy i Samokształcenia; 12) Współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu, udział w spotkaniach Zespołu; 13) Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu; 14) Ewidencjonowanie zadań i czasu pracy, dostarczenie ewidencji do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca. Etapy Rocznego Planu Wspomagania (RPW): Etap I - Diagnoza Diagnoza jest pierwszym etapem rocznego planu wspomagania. W trakcie diagnozy SORE, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wyniki ewaluacji wewnętrznej, raport z ewaluacji zewnętrznej oraz wyniki egzaminów zewnętrznych), szczegółowo analizuje potrzeby danej placówki. Rezultatem przeprowadzenia diagnozy jest wybór tematów ofert, które będą realizowane w szkole czy przedszkolu, a także określenie zasad i etapów dotyczących realizacji RPW. Roczny plan wspomagania zawiera w szczególności: a) datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, b) krótki opis diagnozy potrzeb, c) cel realizacji RPW, d) wskaźniki realizacji, e) role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia wraz z ich zaangażowaniem czasowym, f) zadania osób realizujących RPW oraz osób korzystających ze wsparcia, g) harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń). Etap II - Doskonalenie pracy nauczycieli Drugim etapem realizacji wsparcia jest przeprowadzenie doskonalenia nauczycieli zgodnie z RPW. Za organizację zadania odpowiedzialny jest SORE, który może, w miarę zaistniałych potrzeb, pozyskać ekspertów zewnętrznych będących specjalistami w zakresie tematyki RPW, np. pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub uczniem młodszym. Sugerowanymi formami doskonalenia nauczycieli są: a) warsztaty dla nauczycieli rozumiane jako każde aktywne metody szkoleniowe, angażujące uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Grupa warsztatowa powinna liczyć 15-20 uczestników. W ramach jednego RPW powinno zostać przeprowadzonych 5-6 modułów warsztatów (moduł zajęć warsztatowych rozumiany jest tutaj jako forma kształcenia w wymiarze trzech godzin dydaktycznych), b) inne formy spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe) rozumiane jako każde spotkanie zespołu nauczycieli (grupa licząca ok. 25 osób, w zależności od formy pracy i liczebności grona), które ma na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. Realizacja tego etapu powinna odbyć się jak najwcześniej, aby następnie pozostał czas na wdrażanie nabytej wiedzy i utrwalanie w praktyce szkolnej wypracowanych rozwiązań. Etap III - Pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę Kolejnym etapem realizacji RPW jest pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę. Aby efekt doskonalenia został osiągnięty w optymalnym stopniu, nauczyciele powinni mieć dodatkowo okazję do regularnej wymiany doświadczeń i rozmowy na temat działań sprawdzających się w praktyce i napotkanych trudności. Powinien towarzyszyć im w tym wspierający konsultant spotkań - taka jest właśnie rola SORE na tym etapie realizacji planu wspomagania szkoły. W tym celu w harmonogramie RPW należy zaplanować cykliczne konsultacje indywidualne i/lub grupowe (6-8 spotkań, trwających średnio po dwie godziny każde). W trakcie konsultacji indywidualnych nauczyciel może przedyskutować z SORE (lub ekspertem) swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. W trakcie konsultacji grupowych nauczyciele mogą dodatkowo wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. Konsultacje grupowe prowadzi SORE (lub ekspert zewnętrzny). W związku z realizacją RPW również przed dyrektorem szkoły może pojawić się wiele dodatkowych wyzwań. Zwłaszcza wtedy, gdy po zetknięciu ze szkolną rzeczywistością zaplanowane działania zaczynają wydawać się zbyt trudne w realizacji. Dyrektor może w trakcie realizacji RPW korzystać z indywidualnego wsparcia, m.in. w obszarze radzenia sobie z nowymi okolicznościami, które niesie ze sobą wprowadzanie RPW (np. promocja zmiany, radzenie sobie z oporem, zniechęceniem, rozwiązywanie pojawiających się problemów itp.). Osobą wspierającą dyrektora jest SORE. Etap IV - Przygotowanie sprawozdania z RPW Po zakończeniu realizacji RPW szkoły SORE przeprowadza podsumowanie wdrożenia, a sporządzone sprawozdanie przedstawia dyrektorowi i radzie pedagogicznej. Wspólna refleksja nad sprawozdaniem i płynącymi z niego wnioskami kończy pracę nad daną ofertą doskonalenia nauczycieli prowadzoną w ramach RPW szkoły. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że każdy Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji może wykonywać umowę tylko w jednej z części (jeden Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nie może wykonywać umowy zarówno w części nr 1, jak i w części nr 2). Część nr 1. SORE I - łącznie 7 placówek Rok szkolny 2013/2014: 1. Niepubliczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym im. 4 Dywizji Piechoty w Szwecji, ul. Szkolna 21. 2. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Zdobywców Wału Pomorskiego w Wałczu, Al. Tysiąclecia 19. 3. II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Wałczu, ul. Bydgoska 52. Rok szkolny 2014/2015: 1. Zespół Szkół nr 1 - I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Wałczu, ul. Kilińszczaków 59. 2. Zespół Szkół nr 1 - Gimnazjum Mistrzostwa Sportowego w Wałczu, ul. Kilińszczaków 59. 3. Zespół Szkół nr 3 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu, ul. Bankowa 3. 4. Zespół Szkół nr 3 - Technikum Zawodowe nr 2 im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu, ul. Bankowa 3. Część nr 2. SORE II - łącznie 6 placówek Rok szkolny 2013/2014: 1. Zespół Szkół w Piecniku, Szkoła Podstawowa, Piecnik 8, gm. Mirosławiec. 2. Zespół Szkół w Piecniku, Gimnazjum, Piecnik 8, gm. Mirosławiec. 3. Szkoła Podstawowa w Dębołęce, Debołęka13. Rok szkolny 2014/2015: 1. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Szkoła Podstawowa w Mirosławcu, ul. Wolności 21. 2. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Gimnazjum w Mirosławcu, ul. Wolności 21. 3. Samorządowe Przedszkole Słoneczko w Mirosławcu, ul. Zamkowa 12..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuwarunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: w zakresie części nr 1 co najmniej jedną osobą wykonującą zadania Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji, która posiada: a) ukończone studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, b) certyfikat SORE, c) doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: kryterium preferencyjne: doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (80 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów, d) doświadczenie w zarządzaniu/zarządzaniu projektami: kryterium bazowe: minimum 6 miesięcy doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (na przykład szkolnego zespołu zadaniowego, przedmiotowego itp.) - bez konieczności pełnienia roli przełożonego wobec jego członków, e) doświadczenie w edukacji: kryterium bazowe: doświadczenie w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej. Kryterium preferencyjne: udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, w zakresie części nr 2 co najmniej jedną osobą wykonującą zadania Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji, która posiada: a) ukończone studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, b) certyfikat SORE, c) doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: kryterium preferencyjne: doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (80 godzin), kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów - warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów, d) doświadczenie w zarządzaniu/zarządzaniu projektami: kryterium bazowe: minimum 6 miesięcy doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (na przykład szkolnego zespołu zadaniowego, przedmiotowego itp.) - bez konieczności pełnienia roli przełożonego wobec jego członków, e) doświadczenie w edukacji: kryterium bazowe: doświadczenie w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej. Kryterium preferencyjne: udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuNie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.powiatwalecki.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
06.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, Punkt Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Działanie 3.5..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Wałcz: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim
Numer ogłoszenia: 165830 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 143614 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wałecki, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 250 84 51, faks 67 2589010.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w związku z realizacją projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie wałeckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) to specjalista zewnętrzny (spoza szkoły/przedszkola), który pracuje na rzecz szkół/przedszkoli w ramach realizowanego projektu. Osoba pełniąca funkcję SORE nie może pełnić innych funkcji w ww. projekcie. Szacunkowa ilość godzin przewidziana dla SORE wynosi 80 godzin/miesiąc. Miejsce wykonywania zamówienia: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Wałczu, ul. Południowa 10b oraz siedziby placówek z terenu Powiatu Wałeckiego wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Zakres obowiązków: 1) Koordynacja procesów rozwoju placówek oświatowych wskazanych przez Koordynatora Projektu; 2) Rekrutacja uczestników do projektu; 3) Opracowanie Rocznych Planów Wspomagania doskonalenia zawodowego nauczycieli, realizowanych bezpośrednio w placówkach, ze szczególnym uwzględnieniem: a) wsparcia dyrektora i nauczycieli w sprecyzowaniu diagnozy faktycznych potrzeb edukacyjnych, przygotowanie wybranej oferty doskonalenia do realizacji; b) pomocy w sformułowaniu celów i opracowaniu kompleksowych projektów rozwojowych oraz monitorowaniu ich wdrażania; c) wsparcia szkoły w przygotowaniu Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na wewnętrzne potrzeby szkoły (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego, utworzenie zespołu zadaniowego); d) doboru form doskonalenia adekwatnych do potrzeb oraz ich ewaluacja; e) podejmowanie wszelkich działań związanych z realizacją w placówce konkretnej oferty (spotkania, konsultacje indywidualne i zbiorowe, organizowanie spotkań i konsultacji z ekspertami zewnętrznymi w wybranym obszarze doskonalenia); f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorem i nauczycielami. 4) Opracowanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych; 5) Stała współpraca z ekspertami zewnętrznymi, ustalenie programu warsztatów oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych; 6) Opracowanie przy współpracy z ekspertami wzoru kwestionariusza kompetencji; 7) Organizowanie zaplanowanych form wsparcia (m.in. sale, catering, materiały biurowe itp.); 8) Monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności; 9) Przygotowanie sprawozdań z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania; 10) Dokumentowanie podejmowanych działań - zgodnie z wymogami określonymi przez Koordynatora Projektu (m.in. listy obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenie skorzystania z cateringu/poczęstunku, ankiety itp.); 11) Współpraca z Koordynatorami Sieci Współpracy i Samokształcenia; 12) Współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu, udział w spotkaniach Zespołu; 13) Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu; 14) Ewidencjonowanie zadań i czasu pracy, dostarczenie ewidencji do biura projektu najpóźniej do 5 dnia następnego miesiąca. Etapy Rocznego Planu Wspomagania (RPW): Etap I - Diagnoza Diagnoza jest pierwszym etapem rocznego planu wspomagania. W trakcie diagnozy SORE, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności wyniki ewaluacji wewnętrznej, raport z ewaluacji zewnętrznej oraz wyniki egzaminów zewnętrznych), szczegółowo analizuje potrzeby danej placówki. Rezultatem przeprowadzenia diagnozy jest wybór tematów ofert, które będą realizowane w szkole czy przedszkolu, a także określenie zasad i etapów dotyczących realizacji RPW. Roczny plan wspomagania zawiera w szczególności: a) datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, b) krótki opis diagnozy potrzeb, c) cel realizacji RPW, d) wskaźniki realizacji, e) role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia wraz z ich zaangażowaniem czasowym, f) zadania osób realizujących RPW oraz osób korzystających ze wsparcia, g) harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń). Etap II - Doskonalenie pracy nauczycieli Drugim etapem realizacji wsparcia jest przeprowadzenie doskonalenia nauczycieli zgodnie z RPW. Za organizację zadania odpowiedzialny jest SORE, który może, w miarę zaistniałych potrzeb, pozyskać ekspertów zewnętrznych będących specjalistami w zakresie tematyki RPW, np. pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi lub uczniem młodszym. Sugerowanymi formami doskonalenia nauczycieli są: a) warsztaty dla nauczycieli rozumiane jako każde aktywne metody szkoleniowe, angażujące uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Grupa warsztatowa powinna liczyć 15-20 uczestników. W ramach jednego RPW powinno zostać przeprowadzonych 5-6 modułów warsztatów (moduł zajęć warsztatowych rozumiany jest tutaj jako forma kształcenia w wymiarze trzech godzin dydaktycznych), b) inne formy spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe) rozumiane jako każde spotkanie zespołu nauczycieli (grupa licząca ok. 25 osób, w zależności od formy pracy i liczebności grona), które ma na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem. Realizacja tego etapu powinna odbyć się jak najwcześniej, aby następnie pozostał czas na wdrażanie nabytej wiedzy i utrwalanie w praktyce szkolnej wypracowanych rozwiązań. Etap III - Pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę Kolejnym etapem realizacji RPW jest pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę. Aby efekt doskonalenia został osiągnięty w optymalnym stopniu, nauczyciele powinni mieć dodatkowo okazję do regularnej wymiany doświadczeń i rozmowy na temat działań sprawdzających się w praktyce i napotkanych trudności. Powinien towarzyszyć im w tym wspierający konsultant spotkań - taka jest właśnie rola SORE na tym etapie realizacji planu wspomagania szkoły. W tym celu w harmonogramie RPW należy zaplanować cykliczne konsultacje indywidualne i/lub grupowe (6-8 spotkań, trwających średnio po dwie godziny każde). W trakcie konsultacji indywidualnych nauczyciel może przedyskutować z SORE (lub ekspertem) swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. W trakcie konsultacji grupowych nauczyciele mogą dodatkowo wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW. Konsultacje grupowe prowadzi SORE (lub ekspert zewnętrzny). W związku z realizacją RPW również przed dyrektorem szkoły może pojawić się wiele dodatkowych wyzwań. Zwłaszcza wtedy, gdy po zetknięciu ze szkolną rzeczywistością zaplanowane działania zaczynają wydawać się zbyt trudne w realizacji. Dyrektor może w trakcie realizacji RPW korzystać z indywidualnego wsparcia, m.in. w obszarze radzenia sobie z nowymi okolicznościami, które niesie ze sobą wprowadzanie RPW (np. promocja zmiany, radzenie sobie z oporem, zniechęceniem, rozwiązywanie pojawiających się problemów itp.). Osobą wspierającą dyrektora jest SORE. Etap IV - Przygotowanie sprawozdania z RPW Po zakończeniu realizacji RPW szkoły SORE przeprowadza podsumowanie wdrożenia, a sporządzone sprawozdanie przedstawia dyrektorowi i radzie pedagogicznej. Wspólna refleksja nad sprawozdaniem i płynącymi z niego wnioskami kończy pracę nad daną ofertą doskonalenia nauczycieli prowadzoną w ramach RPW szkoły. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że każdy Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji może wykonywać umowę tylko w jednej z części (jeden Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji nie może wykonywać umowy zarówno w części nr 1, jak i w części nr 2). Część nr 1. SORE I - łącznie 7 placówek Rok szkolny 2013/2014: 1. Niepubliczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym im. 4 Dywizji Piechoty w Szwecji, ul. Szkolna 21. 2. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Zdobywców Wału Pomorskiego w Wałczu, Al. Tysiąclecia 19. 3. II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Prof. Józefa Tischnera w Wałczu, ul. Bydgoska 52. Rok szkolny 2014/2015: 1. Zespół Szkół nr 1 - I Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Wałczu, ul. Kilińszczaków 59. 2. Zespół Szkół nr 1 - Gimnazjum Mistrzostwa Sportowego w Wałczu, ul. Kilińszczaków 59. 3. Zespół Szkół nr 3 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu, ul. Bankowa 3. 4. Zespół Szkół nr 3 - Technikum Zawodowe nr 2 im. I Armii Wojska Polskiego w Wałczu, ul. Bankowa 3. Część nr 2. SORE II - łącznie 6 placówek Rok szkolny 2013/2014: 1. Zespół Szkół w Piecniku, Szkoła Podstawowa, Piecnik 8, gm. Mirosławiec. 2. Zespół Szkół w Piecniku, Gimnazjum, Piecnik 8, gm. Mirosławiec. 3. Szkoła Podstawowa w Dębołęce, Debołęka13. Rok szkolny 2014/2015: 1. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Szkoła Podstawowa w Mirosławcu, ul. Wolności 21. 2. Zespół Szkół im. Lotników Polskich Gimnazjum w Mirosławcu, ul. Wolności 21. 3. Samorządowe Przedszkole Słoneczko w Mirosławcu, ul. Zamkowa 12.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet III. Działanie 3.5.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
SORE I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aleksandra Sikorska, {Dane ukryte}, 78-600 Wałcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 36610,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
34720,00
Oferta z najniższą ceną:
34720,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
34720,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
SORE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosława Ustrzycka, {Dane ukryte}, 78-600 Wałcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 32590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
31920,00
Oferta z najniższą ceną:
31920,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
31920,00
Waluta:
PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 14361420140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-04-27 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 420 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | http://bip.powiatwalecki.pl/ |
Informacja dostępna pod: | Starostwo Powiatowe w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, pokój 301 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
SORE I | Aleksandra Sikorska Wałcz | 2014-05-16 | 34 720,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-16 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 34 720,00 zł Minimalna złożona oferta: 34 720,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 34 720,00 zł Maksymalna złożona oferta: 34 720,00 zł | |||
SORE II | Mirosława Ustrzycka Wałcz | 2014-05-16 | 31 920,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-05-16 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 31 920,00 zł Minimalna złożona oferta: 31 920,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 31 920,00 zł Maksymalna złożona oferta: 31 920,00 zł |