Bielawa: Usługa edukacyjna


Numer ogłoszenia: 170549 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Bielawa , ul. Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. (074) 8334-255, faks 074 8335838.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.um.bielawa.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZĄCYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE NR 1 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BIELAWIE 2) ZADANIE NR 2 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW EKOLOGICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W BIELAWIE 3) ZADANIE NR 3 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 Z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI W BIELAWIE Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III. Prowadzący zajęcia dodatkowe będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach indywidualizacji zajęć. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych dziecka poprzez usprawnianie: zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych, zaburzeń pamięci (wzrokowej, słuchowej i ruchowej), zaburzeń lateralizacji oraz orientacji. Prowadzenie zajęć logopedycznych korygujące wady wymowy - kształcenie, rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Stymulacja rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona gramatyczna i stylistyczna). Prowadzenie zajęć - gimnastyka korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników - wytworzenie u uczniów nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętne stosowanie go w życiu codziennym. Poznanie prawidłowej sylwetki, uświadomienie i umotywowanie uczniom potrzeby uczestnictwa w zajęciach, poznanie podstawowych przyczyn i skutków powstawania wad postawy, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, utrwalanie nawyku przyjmowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń, wzmacnianie osłabionych partii mięśniowych, rozciąganie mięśni przykurczonych, utrwalanie nawyku prawidłowego oddychania, poznanie i nabycie umiejętności ruchowych z zakresu gimnastyki korekcyjnej i wykorzystanie ich w życiu codziennym, wyrobienie u uczniów poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie, kontrola i samokontrola wykonywanych ćwiczeń i utrzymania prawidłowej postawy. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - uzupełnianie braków w wiadomościach uczniów oraz opanowanie podstawowych umiejętności w zakresie zaburzonych procesów odgrywających istotną rolę w opanowaniu podstawowych umiejętności matematycznych, oddziaływanie ogólnie uspokajające, budujące odporność emocjonalną, aktywizujące dziecko do nauki. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych) - kształtowanie poczucia odpowiedzialności za otaczające środowisko. Należy uwrażliwić uczniów na piękno przyrody, na znaczenie czystego środowiska dla ich zdrowia oraz uzmysłowić im, iż sami mogą przyczynić się do zmniejszenia dewastacji środowiska. Zajęcia mają również służyć rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, aktywności matematycznej uczniów oraz ich zaangażowaniu w proces dydaktyczny. Obliczenia matematyczne ustne i pisemne, rozwijają umiejętności wypowiadania, czytania i pisania. W celu wdrażania dzieci do ścisłego i poprawnego wyrażania się zalecane jest przestrzeganie dokładności w ustnym opisie czynności matematycznych wykonywanych przez dziecko. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie zajęcia mają na celu rozwijanie zdolności muzycznych u dzieci, budzenie wyobraźni ruchowo-przestrzennej. Kształcenie umiejętności tanecznych, osiąganie coraz wyższego poziomu artystycznego, stymulowanie różnych form aktywności twórczej i zachowania się na scenie. Budzenie i rozwijanie takich cech jak: systematyczność, pracowitość, dokładność, obowiązkowość, dyscyplina. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - rozszerzenie u uczniów kompetencji w zakresie umiejętności psychospołecznych, poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania dzieci oraz nauka nowych umiejętności społecznych rozumianych jako: nauka pracy w grupie, nauka podejmowania decyzji, budowanie poczucia własnej wartości, poznawanie przez dzieci swoich mocnych stron, budowanie pozytywnego obrazu siebie, doskonalenie umiejętności komunikowana się z innymi, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, rozpoznawania i wyrażania emocji, nauka wychodzenia z ról niekorzystnych dla dzieci, rozwijanie zdolności akceptacji siebie i innych oraz empatii, rozwijanie asertywności, uczenie się mówienia (nie), nauka spostrzegania zagrożeń, zapobiegania uzależnieniom i agresji, poznanie przez dzieci metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nauka umiejętności radzenia sobie ze stresem, stworzenie możliwości odreagowania napięć oraz wyzwalania emocji, Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych (kinezjologia, arteterapia, muzykoterapia) - Stworzenie optymalnych warunków rozwoju psychofizycznego dzieci niepełnosprawnych, przy równoczesnym optymalnym oddziaływaniu kinezjologią, muzykoterapią i arteterapią na ich sferę emocjonalną. Ćwiczenia te są również nastawione na rozwój różnorodnych systemów koordynacji ruchu i funkcji psychofizycznych. Wzbudzanie emocji wywierających korzystny wpływ na zaspakajanie potrzeb oraz przejawiane przez niego formy aktywności. Prowadzenie zajęć specjalistycznych - terapia zajęciowa i pedagogiczna, które przyczynią się do podniesienie poczucia własnej wartości ucznia, usprawnienie komunikacji z otoczeniem, wyzwalanie właściwych postaw i emocji, rozwój zainteresowań i zdolności, kształtowanie właściwych postaw wobec pracy, zaspokojenie potrzeb znaczenia i akceptacji, utrzymanie dobrej kondycji fizycznej uczestników, podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wypracowanie umiejętności inicjowania i podtrzymywania rozmowy, wpojenie zasad współżycia społecznego, rozwój myślenia logicznego, wypracowanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w pływaniu - Wspomaganie harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczniów. Rozwijanie i doskonalenie sprawności ruchowej i tężyzny fizycznej. Rozwijanie poczucia odpowiedzialności za zdrowie własne i innych. Rozwijanie i eksponowanie zainteresowań oraz specyficznych uzdolnień ruchowych w pływaniu. Wyposażenie ucznia w zasób umiejętności ruchowych, utylitarnych i sportowych oraz w niezbędny zasób wiedzy o korzyściach wynikających z uprawiania pływania. Zdobycie wiadomości jak bezpiecznie wypoczywać nad wodą. Kształtowanie pozytywnych postaw wobec aktywności ruchowej, sprawności fizycznej i zdrowia oraz wobec uczciwej rywalizacji sportowej. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - zapewnienie dziecku warunków do wszechstronnego rozwoju zainteresowań, uzdolnień, rozwoju osobowości i umiejętności. Jako podstawę wszelkich działań przyjmuje się aktywność dziecka. Poprzez różnorodność metod oddziaływania oraz dobór treści obejmują wszystkie sfery aktywności: poznawczą, emocjonalną, społeczną i motoryczną. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w grach zespołowych - Stymulowanie harmonijnego rozwoju ucznia, rozwijanie jego motoryki w zakresie szybkości, zwinności, siły, skoczności i wytrzymałości, przygotowanie ucznia do zespołowej aktywności fizycznej. Kształtowanie samodyscypliny poprzez: dostosowanie się do reguł zabaw i gier, kontrolę własnych zachowań i reakcji. Kształtowanie zręczności, gibkości oraz rozwijanie orientacji i spostrzegawczości. Kształtowanie siły oraz koordynacji ruchowo-wzrokowej. Kształtowanie umiejętności aktywnego spędzania czasu wolnego. Rozbudzanie zainteresowań sportowych Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w piłce nożnej - Stymulowanie harmonijnego rozwoju ucznia, rozwijanie jego motoryki w zakresie szybkości, zwinności, siły, skoczności i wytrzymałości, przygotowanie ucznia do zespołowej aktywności fizycznej. Kształtowanie samodyscypliny poprzez: dostosowanie się do reguł zabaw i gier, kontrolę własnych zachowań i reakcji. Kształtowanie zręczności, gibkości oraz rozwijanie orientacji i spostrzegawczości. Kształtowanie siły oraz koordynacji ruchowo-wzrokowej. Kształtowanie umiejętności aktywnego spędzania czasu wolnego. Rozbudzanie zainteresowań sportowych..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 3.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ osobami, które posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia publicznego, w zakresie zgodności wykształcenia z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli a) Każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela mianowanego. b) Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: Zadanie nr 1 - część nr 1 tj.: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Kursy kwalifikacyjne -Terapia Pedagogiczna, Oligiofrenopedagogika, - część nr 2 tj.: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, - część nr 3 tj.: zajęcia logopedyczne: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Studia podyplomowe z zakresu logopedii ogólnej i terapii mowy, Kurs kwalifikacyjny - Oligofrenopedagogika, - część nr 4 tj.: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej - część nr 5 tj.: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej, - część nr 6 tj.: Specjalne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych: 6a. kinezjologia, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, kursy kwalifikacyjne Oligofrenopedagogika oraz Kinezjologia Edukacyjna 6b. arteterapia, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Kurs kwalifikacyjny - Arteterapia, 6c. muzykoterapia,: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Warsztaty: Teatralne, Emisja głosu, - część nr 7 tj.: terapia pedagogiczna: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej - część nr 8 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno - przyrodniczo - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej Zadanie nr 2 - część nr 1 tj.: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Kursy kwalifikacyjne -Terapia Pedagogiczna, Oligiofrenopedagogika, - część nr 2 tj: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, - część nr 3 tj.: zajęcia logopedyczne: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Studia podyplomowe z zakresu logopedii ogólnej i terapii mowy, Kurs kwalifikacyjny - Oligofrenopedagogika, - część nr 4 tj.: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej - część nr 5 tj.: gimnastyka korekcyjna: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej, - część nr 6 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych matematyczno - przyrodniczo: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej - część nr 7 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w pływaniu: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego - część nr 8 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w grach zespołowych: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej Zadanie nr 3 - część nr 1 tj.: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, - część nr 2 tj.: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej, - część nr 3 tj.: specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Studia Podyplomowe w zakresie Terapii Pedagogicznej - część nr 4 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych matematyczno - przyrodniczo: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, - część nr 5 tj: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Studia Podyplomowe w zakresie Zintegrowanej Edukacji Wczesnoszkolnej - część nr 6 tj: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie: ukończone studia wyższe z wychowania muzycznego, Studia Podyplomowe w zakresie przedmiotu Sztuka, kurs choreograficzny w zakresie tańca towarzyskiego i disco Dance, - część nr 7 tj: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w piłce nożnej: Ukończone wyższe studia wychowania fizycznego - specjalność trenerska (trener II klasy w piłce nożnej),


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
    nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA


    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
    przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.


    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
    nie.


    IV.3) ZMIANA UMOWY


    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    tak


    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia; 2) zmniejszenie wartości umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia; 3) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 4) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.


    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    IV.4.1)
     
    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
    http://www.izp.um.bielawa.pl/tm/przetargi/20_06_11/Us%B3uga_edukacyjna_pdf.zip

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
    Urząd Miejski Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych.


    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
    28.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój nr 15.


    IV.4.5) Termin związania ofertą:
    okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
    Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..


    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
    tak

    Adres: ul. Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa
    woj. dolnośląskie
    Dane kontaktowe: email: inwest@um.bielawa.pl
    tel: (074) 8334-255
    fax: 748 335 838
    Termin składania wniosków lub ofert:
    2011-06-27
    Dane postępowania
    ID postępowania BZP/TED: 17054920110
    ID postępowania Zamawiającego:
    Data publikacji zamówienia: 2011-06-19
    Rodzaj zamówienia: usługi
    Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
    Czas na realizację: 536 dni
    Wadium: -
    Oferty uzupełniające: NIE
    Oferty częściowe: TAK
    Oferty wariantowe: NIE
    Przewidywana licyctacja: NIE
    Ilość części: 3
    Kryterium ceny: 0%
    WWW ogłoszenia: www.um.bielawa.pl
    Informacja dostępna pod: Urząd Miejski Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
    Okres związania ofertą: 30 dni
    Kody CPV
    80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego