Ciechanów: Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu - Mój zawód moja przyszłość


Numer ogłoszenia: 220475 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Technicznych , ul. Kopernika 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 672 53 75, faks 23 672 53 75.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zst-ciechanow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa jednostka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu - Mój zawód moja przyszłość.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja zajęć edukacyjnych i szkoleń w ramach projektu Mój zawód - moja przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego -Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2- Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Zajęcia rozwijające z fizyki dla uczniów zdolnych dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. 2)Zajęcia rozwijające z matematyki dla uczniów zdolnych dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, łącznie 120 godzin, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. 3)Zajęcia rozwijające z chemii dla uczniów zdolnych dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. 4)Zajęcia edukacyjne ABC Biznesu dla uczniów zdolnych w celu przygotowania ich do założenia własnej działalności gospodarczej, dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. 5)Szkolenia dla uczniów z zakresu języka angielskiego (2 grupy) i języka niemieckiego (2 grupy) łącznie dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 120h-grupę, łącznie 480 h, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15h-osobę, zakończone egzaminem TELC* (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie. W ramach komponentu elearningowego szkolenia Wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej on-line testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 6)Zajęcia dla uczniów z zakresu technik informatycznych dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 120h-grupę, łącznie 240 h, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h-osobę, zakończone egzaminem ECDL* - Start z 4 wybranych modułów dla wszystkich uczestników. 7)Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 120 h. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 8)Zajęcia wyrównujące z języka polskiego dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60 h. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 9)Zajęcia wyrównujące z chemii dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 10)Zajęcia wyrównujące z fizyki dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 11)Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 12)Zajęcia wyrównujące z języka niemieckiego dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 13)Wsparcie psychologiczne dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr., łącznie40h. Zajęcia poświęcone będą technikom koncentracji na zadaniu. 14)Indywidualne doradztwo zawodowe dla 20 uczniów, po 3h-osobę, łącznie 60h. Dzięki zajęciom uczniowie nauczą się rozpoznawać swoje słabe i mocne strony, a także dla każdego sporządzony zostanie Indywidualny Plan Działania. 15)Zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej dla 5 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 20h-gr., łącznie 100h.. Nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 16)Zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych dla uczniów Technikum dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 20h-gr., łącznie 80h. Nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 17)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Budownictwo energooszczędne dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr., łącznie 40h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 18)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Geodezja dla technika budownictwa dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 19)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Nowoczesne metody projektowania z zastosowaniem AutoCad dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 120h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 20)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Komputerowe wspomaganie w technice dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 21)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Budownictwo w Polsce dawniej i dziś dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 22)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Biotechnologia w ochronie środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 60h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 23)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Chemia środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego 24)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Człowiek a środowisko dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 25)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.:Regionalna ochrona środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 26)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Międzynarodowe zarządzanie środowiskiem dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 27)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Inżynieria ochrony środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 28)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Klimatologia dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 29)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Prognoza oddziaływania planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 30)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Źródło informacji w gospodarce nieruchomościami dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 31)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Ekonomiczne i środowiskowe aspekty odralniania i odlesiania gruntów dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 32)Realizacja praktyk zawodowych w przedsiębiorstwach dla uczniów klas technikum Zespołu Szkół Technicznych w Ciechanowie, których celem jest przygotowanie uczniów klas technikum Zespołu Szkół Technicznych w Ciechanowie do zawodu przez wzbogacenie procesu dydaktycznego, realizowanego w trakcie nauki w technikum, o wiedzę i doświadczenie zdobyte w miejscu odbywania praktyk w zawodzie: 1)technik budownictwa - 3 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów 2)technik mechanik - 2 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów 3)technik geodeta - 2 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów 4)technik ochrony środowiska - 1 grupa x 20 h x 3 uczniów 5)technik drogownictwa - 1 grupa x 20 h x 3 - 4 uczniów 33)Szkolenie dla nauczycieli w zakresie Podstaw obsługi komputera dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60 godzin.. Zajęcia umożliwiają podniesienie kwalifikacji w zakresie obsługi sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowo edukacyjnym. 34)Szkolenie dla nauczycieli w zakresie Dydaktyki pracy z multimediami dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa., łącznie 60 godzin. Zajęcia umożliwiają podniesienie kwalifikacji w zakresie pracy na platformie e-lerningowej, nauczania na odległość. Wykorzystanie multimediów w procesie edukacyjnym i dydaktycznym. 35)Szkolenie dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci dla 1 grupy 4-osobowej w wymiarze 20 godz.-grupę Zamawiający udostępnia sale szkoleniowe - nieodpłatnie. Kadra dydaktyczna winna spełniać poniższe wymagania: 1)Dla zajęć rozwijających z fizyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister fizyki lub podyplomowe z fizyki,) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat 2)Dla zajęć rozwijających z matematyki- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister matematyki lub podyplomowe z matematyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat 3)Dla zajęć rozwijających z chemii - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister chemii lub podyplomowe z chemii) 4)uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat. 5)Dla zajęć edukacyjnych ABC Biznesu -posiadanie wykształcenia wyższego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedsiębiorczości dla młodzieży w wieku 16-20 lat 6)Dla zajęć z zakresu jęz. angielskiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii angielskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat 7)Dla zajęć z zakresu technik informatycznych - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub studia podyplomowe uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć komputerowych zakończonych egzaminem ECDL dla młodzieży w wieku 16-20 lat 8)Dla zajęć wyrównujących z matematyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister matematyki lub podyplomowe z matematyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat 9)Dla zajęć wyrównujących z języka polskiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii polskiej) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat 10)Dla zajęć wyrównujących z chemii - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister chemii lub podyplomowe z chemii) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat 11)Dla zajęć wyrównujących z fizyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister fizyki lub podyplomowe z fizyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat 12)Dla zajęć wyrównujących jęz. angielskiej - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii angielskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat 13)Dla zajęć wyrównujących z jęz. niemieckiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii germańskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat 14)Dla zajęć - wsparcie psychologiczne - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister pedagogiki lub psychologii i kursy kwalifikacyjne) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych dla młodzieży w wieku 16-20 lat 15)Indywidualne doradztwo zawodowe - posiadanie wykształcenia wyższego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć doradztwa zawodowego dla młodzieży w wieku 16-20 lat 16)Dla zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej, młodzieży w wieku 16-20 lat 17)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 18)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Budownictwo energooszczędne) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 19)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Geodezja dla technika budownictwa) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 20)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Nowoczesne metody projektowania z zastosowaniem AutoCad) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 21)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Komputerowe wspomaganie w technice) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 22)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Budownictwo w Polsce dawniej i dziś) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 23)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Biotechnologia w ochronie środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 24)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Chemia środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 25)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Człowiek a środowiska)- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 26)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Regionalna ochrona środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 27)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Międzynarodowe zarządzaniem środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 28)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Inżynieria ochrony środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 29)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - (Klimatologia))- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 30)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - (Prognoza oddziaływania planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 31)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (źródło informacji w gospodarce nieruchomościami - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 32)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum(Ekonomiczne i środowiskowe aspekty odrealniania i odlesiania gruntów) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 33)Dla realizacji praktyk zawodowych - Realizacja praktyk zawodowych u pracodawców w uzgodnieniu z zamawiającym. 34)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla nauczycieli w zakresie Podstaw obsługi komputera- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych dla nauczycieli 35)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych. 36)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych, posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego z przygotowaniem pedagogicznym, ukończenie kursu z zakresu równości szans płci w projektach PKOL, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych z zakresu równości szans płci. Wykonawca udokumentuje wykazem nauczycieli posiadających kwalifikacje do prowadzenia zajęć z podaniem wykształcenia kierunkowego, stopnia awansu zawodowego i stażu pracy pedagogicznej właściwego dla świadczonej usługi Wskazane osoby muszą posiadać kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 26.01.1982 r. Karta nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. nr 97 poz. 674 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji. Uwaga! W związku z koniecznością dopasowania się do rozkładu zajęć w poszczególnych szkołach nauczyciele winni posiadać pełną dyspozycyjność w trakcie dni roboczych w miejscu realizacji zamówienia. W przypadku egzaminu ECDL oraz TELC, za egzamin równoważny uznaje się egzamin spełniający łącznie następujące kryteria minimalne: a)egzamin można przeprowadzić w dowodnym terminie w trakcie roku, b)egzamin można przeprowadzić w miejscu w którym prowadzone jest szkolenie, c)egzamin mogą zdawać uczniowie bez dolnej granicy wieku, d)certyfikat egzaminu honorowany jest co najmniej w większości krajów UE.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0, 80.58.00.00-3.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć z języka angielskiego/niemieckiego zakończone egzaminem TELC dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów 2) co najmniej 2 grupowe kursy z zakresu równości szans płci dla szkół finansowane z Europejskiego Funduszu społecznego w których wzięło udział co najmniej 30 uczestników 3) co najmniej 4 grupowe kursy z zakresu nowoczesnych metod projektowania AUTOCAD dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów 4) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć rozwijających dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 z języka polskiego/matematyki/j. angielskiego/j. niemieckiego w których wzięło udział co najmniej 8 słuchaczy w każdym z kursów 5) co najmniej 4 grupowe kursy zajęć wyrównawczych dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 z j. polskiego/matematyki/j. angielskiego/j. niemieckiego, w których wzięło udział co najmniej 8 słuchaczy w każdym z kursów 6) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć zawodowych dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 z budownictwa energooszczędnego/geodezji w których wzięło udział co najmniej 8 słuchaczy w każdym z kursów 7) co najmniej 2 grupowe kursy zajęć komputerowych zakończony egzaminem ECDL dla słuchaczy w wieku szkolnym 16-20 lat w których wzięło udział co najmniej 8 uczestników w każdym z kursów 8) co najmniej 2 grupowe kursy dla osób dorosłych w zakresie obsługi komputera; pracują lub pracowali w szkole dla dorosłych prowadząc zajęcia komputerowe Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1) zmiana może dotyczyć harmonogramu zajęć jedynie w sytuacji zmiany planu pracy szkoły, której nie dało się przewidzieć na etapie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany zakresu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie terminu wykonania przedmiotu umowy możliwe to będzie w przypadku uzyskania zgody od Projektodawcy (Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Projektów Unijnych) na przesunięcie terminu realizacji projektu 4) przewiduje się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zst-ciechanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
jak w pkt. I.1.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych im. Stanisława Płoskiego, ul. Kopernika 7, 06-400 Ciechanów, sekretariat ZST- pok. nr 21.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego realizowanego w Zespole Szkół Technicznych im. Stanisława Płoskiego w Ciechanowie.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Ciechanów: Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu - Mój zawód moja przyszłość.


Numer ogłoszenia: 273613 - 2012; data zamieszczenia: 29.12.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 220475 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Technicznych, ul. Kopernika 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 672 53 75, faks 23 672 53 75.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa jednostka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu - Mój zawód moja przyszłość..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Realizacja zajęć edukacyjnych i szkoleń w ramach projektu Mój zawód - moja przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego -Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2- Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Zajęcia rozwijające z fizyki dla uczniów zdolnych dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. 2)Zajęcia rozwijające z matematyki dla uczniów zdolnych dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, łącznie 120 godzin, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. 3)Zajęcia rozwijające z chemii dla uczniów zdolnych dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. 4)Zajęcia edukacyjne ABC Biznesu dla uczniów zdolnych w celu przygotowania ich do założenia własnej działalności gospodarczej, dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 60h-grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. 5)Szkolenia dla uczniów z zakresu języka angielskiego (2 grupy) i języka niemieckiego (2 grupy) łącznie dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 120h-grupę, łącznie 480 h, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 15h-osobę, zakończone egzaminem TELC* (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie. W ramach komponentu elearningowego szkolenia Wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej on-line testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 6)Zajęcia dla uczniów z zakresu technik informatycznych dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 120h-grupę, łącznie 240 h, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h-osobę, zakończone egzaminem ECDL* - Start z 4 wybranych modułów dla wszystkich uczestników. 7)Zajęcia wyrównujące z matematyki dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 120 h. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 8)Zajęcia wyrównujące z języka polskiego dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60 h. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 9)Zajęcia wyrównujące z chemii dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 10)Zajęcia wyrównujące z fizyki dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 11)Zajęcia wyrównujące z języka angielskiego dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 12)Zajęcia wyrównujące z języka niemieckiego dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. 13)Wsparcie psychologiczne dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr., łącznie40h. Zajęcia poświęcone będą technikom koncentracji na zadaniu. 14)Indywidualne doradztwo zawodowe dla 20 uczniów, po 3h-osobę, łącznie 60h. Dzięki zajęciom uczniowie nauczą się rozpoznawać swoje słabe i mocne strony, a także dla każdego sporządzony zostanie Indywidualny Plan Działania. 15)Zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej dla 5 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 20h-gr., łącznie 100h.. Nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 16)Zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych dla uczniów Technikum dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie, w wymiarze 20h-gr., łącznie 80h. Nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 17)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Budownictwo energooszczędne dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr., łącznie 40h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 18)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Geodezja dla technika budownictwa dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 19)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Nowoczesne metody projektowania z zastosowaniem AutoCad dla 4 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 120h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 20)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Komputerowe wspomaganie w technice dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 21)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Budownictwo w Polsce dawniej i dziś dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60h. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 22)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Biotechnologia w ochronie środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 60h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 23)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Chemia środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego 24)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Człowiek a środowisko dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 25)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.:Regionalna ochrona środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 26)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Międzynarodowe zarządzanie środowiskiem dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 27)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Inżynieria ochrony środowiska dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 28)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Klimatologia dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 29)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Prognoza oddziaływania planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 20h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 30)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn. Źródło informacji w gospodarce nieruchomościami dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 31)Zajęcia rozwijające wiedzę zawodową dla uczniów Technikum pn.: Ekonomiczne i środowiskowe aspekty odralniania i odlesiania gruntów dla 1 grupy o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr. Zajęcia umożliwiają nabycie wiedzy zawodowej i umiejętności wykraczające poza program, umożliwiających zdanie egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe z lepszymi wynikami i zdobycie minimalnego doświadczenia zawodowego. 32)Realizacja praktyk zawodowych w przedsiębiorstwach dla uczniów klas technikum Zespołu Szkół Technicznych w Ciechanowie, których celem jest przygotowanie uczniów klas technikum Zespołu Szkół Technicznych w Ciechanowie do zawodu przez wzbogacenie procesu dydaktycznego, realizowanego w trakcie nauki w technikum, o wiedzę i doświadczenie zdobyte w miejscu odbywania praktyk w zawodzie: 1)technik budownictwa - 3 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów 2)technik mechanik - 2 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów 3)technik geodeta - 2 grupy x 20 h x 3 - 4 uczniów 4)technik ochrony środowiska - 1 grupa x 20 h x 3 uczniów 5)technik drogownictwa - 1 grupa x 20 h x 3 - 4 uczniów 33)Szkolenie dla nauczycieli w zakresie Podstaw obsługi komputera dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-gr., łącznie 60 godzin.. Zajęcia umożliwiają podniesienie kwalifikacji w zakresie obsługi sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem biurowo edukacyjnym. 34)Szkolenie dla nauczycieli w zakresie Dydaktyki pracy z multimediami dla 2 grup o średniej liczbie 8 osób w grupie w wymiarze 30h-grupa., łącznie 60 godzin. Zajęcia umożliwiają podniesienie kwalifikacji w zakresie pracy na platformie e-lerningowej, nauczania na odległość. Wykorzystanie multimediów w procesie edukacyjnym i dydaktycznym. 35)Szkolenie dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci dla 1 grupy 4-osobowej w wymiarze 20 godz.-grupę Zamawiający udostępnia sale szkoleniowe - nieodpłatnie. Kadra dydaktyczna winna spełniać poniższe wymagania: 1)Dla zajęć rozwijających z fizyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister fizyki lub podyplomowe z fizyki,) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat 2)Dla zajęć rozwijających z matematyki- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister matematyki lub podyplomowe z matematyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat 3)Dla zajęć rozwijających z chemii - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister chemii lub podyplomowe z chemii) 4)uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających dla młodzieży w wieku 16-20 lat. 5)Dla zajęć edukacyjnych ABC Biznesu -posiadanie wykształcenia wyższego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z przedsiębiorczości dla młodzieży w wieku 16-20 lat 6)Dla zajęć z zakresu jęz. angielskiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii angielskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat 7)Dla zajęć z zakresu technik informatycznych - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub studia podyplomowe uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć komputerowych zakończonych egzaminem ECDL dla młodzieży w wieku 16-20 lat 8)Dla zajęć wyrównujących z matematyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister matematyki lub podyplomowe z matematyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat 9)Dla zajęć wyrównujących z języka polskiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii polskiej) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat 10)Dla zajęć wyrównujących z chemii - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister chemii lub podyplomowe z chemii) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat 11)Dla zajęć wyrównujących z fizyki - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister fizyki lub podyplomowe z fizyki) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównujących dla młodzieży w wieku 16-20 lat 12)Dla zajęć wyrównujących jęz. angielskiej - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii angielskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat 13)Dla zajęć wyrównujących z jęz. niemieckiego - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister filologii germańskiej, certyfikat CAE) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć językowych zakończonych egzaminem TELC dla młodzieży w wieku 16-20 lat 14)Dla zajęć - wsparcie psychologiczne - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego (magister pedagogiki lub psychologii i kursy kwalifikacyjne) uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych dla młodzieży w wieku 16-20 lat 15)Indywidualne doradztwo zawodowe - posiadanie wykształcenia wyższego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć doradztwa zawodowego dla młodzieży w wieku 16-20 lat 16)Dla zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej, młodzieży w wieku 16-20 lat 17)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć przygotowujących do egzaminu zawodowego dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 18)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Budownictwo energooszczędne) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 19)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Geodezja dla technika budownictwa) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 20)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Nowoczesne metody projektowania z zastosowaniem AutoCad) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 21)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Komputerowe wspomaganie w technice) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 22)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Budownictwo w Polsce dawniej i dziś) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 23)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Biotechnologia w ochronie środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 24)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Chemia środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 25)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Człowiek a środowiska)- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 26)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Regionalna ochrona środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 27)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Międzynarodowe zarządzaniem środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 28)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (Inżynieria ochrony środowiska) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 29)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - (Klimatologia))- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 30)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum - (Prognoza oddziaływania planów zagospodarowania przestrzennego na środowisko) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 31)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum (źródło informacji w gospodarce nieruchomościami - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 32)Dla zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum(Ekonomiczne i środowiskowe aspekty odrealniania i odlesiania gruntów) - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 3-letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć rozwijających wiedzę zawodową dla uczniów Technikum, młodzieży w wieku 16-20 lat 33)Dla realizacji praktyk zawodowych - Realizacja praktyk zawodowych u pracodawców w uzgodnieniu z zamawiającym. 34)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla nauczycieli w zakresie Podstaw obsługi komputera- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych dla nauczycieli 35)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych. 36)Dla zajęć w zakresie szkolenia dla zarządzających oraz personelu projektu z zakresu równości szans płci- posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub podyplomowego uprawniającego do realizacji danego typu zajęć z przygotowaniem pedagogicznym, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych, posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego z przygotowaniem pedagogicznym, ukończenie kursu z zakresu równości szans płci w projektach PKOL, oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleniowych z zakresu równości szans płci. Wykonawca udokumentuje wykazem nauczycieli posiadających kwalifikacje do prowadzenia zajęć z podaniem wykształcenia kierunkowego, stopnia awansu zawodowego i stażu pracy pedagogicznej właściwego dla świadczonej usługi Wskazane osoby muszą posiadać kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 26.01.1982 r. Karta nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. nr 97 poz. 674 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji. Uwaga! W związku z koniecznością dopasowania się do rozkładu zajęć w poszczególnych szkołach nauczyciele winni posiadać pełną dyspozycyjność w trakcie dni roboczych w miejscu realizacji zamówienia. W przypadku egzaminu ECDL oraz TELC, za egzamin równoważny uznaje się egzamin spełniający łącznie następujące kryteria minimalne: a)egzamin można przeprowadzić w dowodnym terminie w trakcie roku, b)egzamin można przeprowadzić w miejscu w którym prowadzone jest szkolenie, c)egzamin mogą zdawać uczniowie bez dolnej granicy wieku, d)certyfikat egzaminu honorowany jest co najmniej w większości krajów UE..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0, 80.58.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego realizowanego w Zespole Szkół Technicznych im. Stanisława Płoskiego w Ciechanowie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Ciechanowie (Lider konsorcjum); EduArt Paweł Mieszkowski (Partner), {Dane ukryte}, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 269040,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    266520,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    266520,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    266520,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Kopernika 7, 06-400 Ciechanów
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@zst-ciechanow.pl
tel: 23 672 53 75
fax: 23 672 53 75
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-10-23
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 22047520120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-10-15
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 249 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.zst-ciechanow.pl
Informacja dostępna pod: jak w pkt. I.1
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80533100-0 Usługi szkolenia komputerowego
80580000-3 Oferowanie kursów językowych
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Realizacja usług edukacyjnych w ramach projektu - Mój zawód moja przyszłość. Konsorcjum: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Ciechanowie (Lider konsorcjum); EduArt Paweł Mieszkowski (Partner)
Ciechanów
2012-12-29 266 520,00