Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi.
Opis przedmiotu przetargu: 1) Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu): a) narzędzia diagnostycznego dla nauczycieli dotyczącego diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), b) narzędzia diagnostycznego dla specjalistów (psycholog, pedagog), dotyczącego diagnozowania zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), w tym wskazanie liczby uczniów, nauczycieli i specjalistów uczestniczących w badaniach pilotażowych, standaryzacyjnych - walidacyjnych i normalizacyjnych, c) dwóch materiałów merytorycznych do każdego z opracowanych narzędzi, w tym wskazanie rodzaju materiałów merytorycznych oraz objętości, zakresu merytorycznego, tytułów, formy oraz terminów przygotowania, a następnie wykonanie na tej podstawie materiałów merytorycznych, w tym ich upowszechnienie do szkół i placówek wskazanych w Rozdziale 1, pkt. 4, ppkt 11 Regulaminu Konkursu. 2) Koncepcje muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977 z późń. zm.) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową (I i II etap edukacyjny), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. (Dz. U. 2013, poz. 532), Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 grudnia 2002 r. w sprawie ramowego statutu publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej (Dz. U. Nr 223, poz. 1869 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych (Dz. U. 2013, poz. 199), b) najnowsze trendy w edukacji oraz poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym, c) wiek uczniów, dla których narzędzia będą przeznaczone. W przypadku narzędzia dla nauczycieli - dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na poziomie klasy I, II i III szkoły podstawowej - I etap edukacyjny, a w przypadku narzędzia dla specjalistów: dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na I etapie edukacyjnym (klasy I-III szkoły podstawowej - narzędzie poszerzające proces rozpoznania prowadzonego przez nauczycieli i/lub narzędzie nie powiązane z opracowanym narzędziem dla nauczycieli, a przeznaczone do specjalistycznej diagnozy uczniów pierwszego lub drugiego etapu edukacyjnego).

Warszawa: Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi.
Numer ogłoszenia: 237230 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.ore.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Oświata, Edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:
Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi..
II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
1) Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu): a) narzędzia diagnostycznego dla nauczycieli dotyczącego diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), b) narzędzia diagnostycznego dla specjalistów (psycholog, pedagog), dotyczącego diagnozowania zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), w tym wskazanie liczby uczniów, nauczycieli i specjalistów uczestniczących w badaniach pilotażowych, standaryzacyjnych - walidacyjnych i normalizacyjnych, c) dwóch materiałów merytorycznych do każdego z opracowanych narzędzi, w tym wskazanie rodzaju materiałów merytorycznych oraz objętości, zakresu merytorycznego, tytułów, formy oraz terminów przygotowania, a następnie wykonanie na tej podstawie materiałów merytorycznych, w tym ich upowszechnienie do szkół i placówek wskazanych w Rozdziale 1, pkt. 4, ppkt 11 Regulaminu Konkursu. 2) Koncepcje muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977 z późń. zm.) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową (I i II etap edukacyjny), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. (Dz. U. 2013, poz. 532), Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 grudnia 2002 r. w sprawie ramowego statutu publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej (Dz. U. Nr 223, poz. 1869 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych (Dz. U. 2013, poz. 199), b) najnowsze trendy w edukacji oraz poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym, c) wiek uczniów, dla których narzędzia będą przeznaczone. W przypadku narzędzia dla nauczycieli - dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na poziomie klasy I, II i III szkoły podstawowej - I etap edukacyjny, a w przypadku narzędzia dla specjalistów: dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na I etapie edukacyjnym (klasy I-III szkoły podstawowej - narzędzie poszerzające proces rozpoznania prowadzonego przez nauczycieli i/lub narzędzie nie powiązane z opracowanym narzędziem dla nauczycieli, a przeznaczone do specjalistycznej diagnozy uczniów pierwszego lub drugiego etapu edukacyjnego)..
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI UDZIAŁU
Wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu:
1) O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem konkursu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - Organizator Konkursu uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Uczestnik Konkursu wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu narzędzia diagnostycznego oraz opracowaniu materiałów merytorycznych o wartości nie niższej niż 10 000 zł brutto. Jako narzędzia diagnostyczne Zamawiający rozumie np. testy, inwentarze, kwestionariusze, skale obserwacyjne itp. Za materiały merytoryczne Zamawiający rozumie przygotowanie w wersji elektronicznej lub papierowej materiałów merytorycznych do opracowanego narzędzia lub materiały np. publikacje, analizy, raporty, sprawozdania, opracowania, scenariusze zajęć itp. Wzór wykazu wykonanej usługi stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. c) dysponują potencjałem technicznym i osobami (kadrą) dysponującymi doświadczeniem, odpowiednią wiedzą i umiejętnościami (wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do regulaminu, Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której jedna osoba pełni więcej niż jedną funkcję wyszczególnioną poniżej) tj. co najmniej: a) kierownikiem projektu (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub w zakresie czynności: minimum 1 rok, wykształcenie wyższe) b) minimum 1 ekspertem - z dorobkiem naukowym w zakresie psychologii lub pedagogiki (potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest posiadanie przez eksperta tytułu doktora w zakresie psychologii lub pedagogiki), c) minimum 1 nauczycielem ze stopniem nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, który w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie przeprowadził co najmniej 800 godzin zajęć dydaktycznych z uczniami w szczególności w klasach I-III szkoły podstawowej), d) minimum 1 grafikiem - projektantem (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub w zakresie czynności: minimum 1 rok, wykształcenie średnie lub wyższe), e) minimum jednym ekspertem, specjalistą w zakresie psychometrii oraz w zakresie konstruowania narzędzi diagnostycznych (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub zakresie czynności: minimum 2 lata, wykształcenie wyższe) f) minimum 1 redaktorem tekstu z doświadczeniem w pracy w wydawnictwie lub przy redakcji tekstów na potrzeby publikacji edukacyjnych (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub w zakresie czynności: minimum 1 rok, wykształcenie wyższe), g) korektorem tekstu (doświadczenie zawodowe na wymienionym stanowisku lub w zakresie czynności, minimum 1 rok, wykształcenie wyższe). d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu konkursu. Wykonawca spełni powyższy warunek wtedy, gdy wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą płynną realizację zadania - wymagane minimum: 50 000 złotych brutto, 2) O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 3) O dopuszczenie do udziału w konkursie mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które posiadają autorskie prawa majątkowe do pracy konkursowej zgłoszonej w toku postępowania konkursowego. 4) Ocena spełniania warunków udziału w konkursie dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dostarczonych przez uczestników konkursu dokumentów oraz oświadczeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Kryteria oceny prac konkursowych:
- 1. innowacyjność opisanych narzędzi diagnostycznych i materiałów merytorycznych - 15
- 2. funkcjonalność opisanych narzędzi diagnostycznych i materiałów edukacyjnych - 35
- 3. estetyka i staranności wykonania, poprawność językowa, zgodność z warunkami określonymi w regulaminie - 10
- 4. harmonogram wykonania/wdrożenia koncepcji - 40
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1) Określenie sposobu uzyskania regulaminu konkursu:
Dostępny do dnia:
23.07.2014, godzina 12:00.
Miejsce:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, 00-478 Warszawa, Al. Ujazdowskie 28, pok. 102 lub strona internetowa http://www.bip.ore.edu.pl (link: Zamówienia publiczne)..
IV.2.2) Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie:
Data:
23.07.2014, godzina 12:00.
Miejsce:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, 00-478 Warszawa, Al. Ujazdowskie 28, pok. 201 - sekretariat..
IV.2.3) Termin i miejsce składania prac konkursowych:
Termin:
do dnia 14 sierpnia 2014 r. do godziny 14:00.
Miejsce:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, 00-478 Warszawa, Al. Ujazdowskie 28, pok. 201 - sekretariat..
IV.3) NAGRODY
Rodzaj i wysokość nagród:
1) Autor pracy konkursowej, którą Sąd konkursowy uzna za pracę najlepszą, otrzyma nagrodę w postaci zaproszenia do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki, których przedmiotem będzie przeniesienie praw autorskich do zwycięskiej pracy konkursowej oraz ustalenie warunków wykonania dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi po cenie nie wyższej niż określona w regulaminie i w oparciu o założenia i koncepcję przedstawione w pracy konkursowej. 2) Uczestnik konkursu, który otrzymał nagrodę w postaci zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki zobowiązany jest do przystąpienia do tych negocjacji, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 3) Wydanie nagrody - zaproszenie do udziału w negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki nastąpi w terminie nie krótszym niż 15 dni od dnia ustalenia wyniku konkursu. 4) Zamawiający zastrzega, że niniejsze postępowanie podlega unieważnieniu, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane..
Warszawa: Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi
Numer ogłoszenia: 289510 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O WYNIKACH KONKURSU
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Czy ogłoszenie o konkursie było zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 237230 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, Al. Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 345 37 00, faks 22 345 37 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Oświata, Edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT KONKURSU
II.1) Nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego:
Konkurs na wykonanie szczegółowego opracowania koncepcji (opisu) dwóch rodzajów narzędzi diagnostycznych dot. diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych dzieci i młodzieży oraz przygotowania w wersji elektronicznej materiałów merytorycznych do opracowanych narzędzi.
II.2) Określenie przedmiotu konkursu:
2) Przedmiotem konkursu jest wykonanie na rzecz Organizatora Konkursu szczegółowego opracowania koncepcji (opisu): a) narzędzia diagnostycznego dla nauczycieli dotyczącego diagnozowania predyspozycji i zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), b) narzędzia diagnostycznego dla specjalistów (psycholog, pedagog), dotyczącego diagnozowania zdolności twórczych uczniów (wraz z projektem narzędzia, w tym projektem graficznym), w tym wskazanie liczby uczniów, nauczycieli i specjalistów uczestniczących w badaniach pilotażowych, standaryzacyjnych - walidacyjnych i normalizacyjnych, c) dwóch materiałów merytorycznych do każdego z opracowanych narzędzi, w tym wskazanie rodzaju materiałów merytorycznych oraz objętości, zakresu merytorycznego, tytułów, formy oraz terminów przygotowania, a następnie wykonanie na tej podstawie materiałów merytorycznych, w tym ich upowszechnienie do szkół i placówek wskazanych w Rozdziale 1, pkt. 4, ppkt 11 Regulaminu Konkursu. 3) Koncepcje muszą uwzględniać: a) obowiązujące przepisy prawa oświatowego, w tym w szczególności, przepisy: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U., poz. 977 z późń. zm.) zwanego dalej: rozporządzeniem w sprawie podstawy programowej lub podstawą programową (I i II etap edukacyjny), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. (Dz. U. 2013, poz. 532), Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 grudnia 2002 r. w sprawie ramowego statutu publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej (Dz. U. Nr 223, poz. 1869 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych (Dz. U. 2013, poz. 199), b) najnowsze trendy w edukacji oraz poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym, c) wiek uczniów, dla których narzędzia będą przeznaczone. W przypadku narzędzia dla nauczycieli - dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na poziomie klasy I, II i III szkoły podstawowej - I etap edukacyjny, a w przypadku narzędzia dla specjalistów: dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów na I etapie edukacyjnym (klasy I-III szkoły podstawowej - narzędzie poszerzające proces rozpoznania prowadzonego przez nauczycieli i/lub narzędzie nie powiązane z opracowanym narzędziem dla nauczycieli, a przeznaczone do specjalistycznej diagnozy uczniów pierwszego lub drugiego etapu edukacyjnego)..
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
SEKCJA III: INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, wskazać projekt/program: projekt systemowy pn. Opracowanie i wdrożenie kompleksowego systemu pracy z uczniem zdolnym, realizowany przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w ramach Priorytetu III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.3.3, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: WYNIKI KONKURSU
IV.1) LICZBA UCZESTNIKÓW:
1
IV.2) NAGRODY
Miejsce:
1.
IV.2.1) Nazwa i adres autora(ów) wybranej pracy konkursowej
- Fundacja Masz Szansę, {Dane ukryte}, 20-715 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.2.2) Wartość nagrody
Wartość wydanej
(wypłaconej)
nagrody
(bez VAT)
:
200746,62 PLN.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 23723020140 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-07-14 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane |
Tryb& postępowania [KON]: | - nierozpoznany - |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 15% |
WWW ogłoszenia: | www.ore.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Fundacja Masz Szansę Lublin | 2014-09-01 | 200 746,00 | |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-09-01 Dotyczy cześci nr: 0 Kody CPV: 800000004 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 200 747,00 zł Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Ilość złożonych ofert: 0 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 0,00 zł Maksymalna złożona oferta: 0,00 zł |