Tomaszów Lubelski: Świadczenie usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Szkoły większych możliwości- indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie Tomaszów Lubelski


Numer ogłoszenia: 251934 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Tomaszów Lubelski , ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643085, faks 084 6643873.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.tomaszowlubelski.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Szkoły większych możliwości- indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie Tomaszów Lubelski.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu Szkoły większych możliwości indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 60 minut nieprzerwanej pracy dla zajęć logopedycznych oraz 45 minut nieprzerwanej pracy dla pozostałych zajęć. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Zespół Szkół Publicznych im. Żołnierzy Września 1939 r w Majdanie Górnym 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk.2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012,I sem. grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, grupa I - 18 h, razem 30 godzin 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo- język angielski w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin.Zespół Szkół Publicznych w Łaszczówce 7. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk.2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin 8.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin 9.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin10.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin 11.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin 12.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin 13.Zajęcia rozwijające zdolności plastyczne w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin.Zespół Szkół Publicznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach14.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksjiw roku szk. 2011/2012,I sem.grupa I - 12 h, w II sem. roku szk.2011/2012, grupa I - 18 h, razem 30 godzin.15.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szk. 2011/2012,I sem. grupa I - 18 h, w II sem. roku szk.2011/2012 grupa I - 24 h, razem 42 godziny16.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, -zajęcia na Stadninie koni ( 3 dni po 6 godzin dziennie + dowóz tam i z powrotem) razem 30 godzin - 17. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa -12 h, II sem.roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 18.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w zakresie aktywności teatralnej i tanecznej w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin.Zespół Szkół Publicznych im.Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii 19.Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa- 18 h, razem 30 godzin 20.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 24 h, razem 42 godziny .21. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 22.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin.23.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w zakresie artystycznymw roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin.Zespół Szkół Publicznych im.Papieża Jana Pawła II w Szarowoli 24.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 25.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 24 h, razem 42 godziny 26.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 27.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w zakresie artystycznym w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin.Szkoła Podstawowa w Jezierni 28. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 18 h, razem 30 godzin 29.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 30.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szk. 2011/2012,I sem, grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, grupa I - 18 h, razem 30 godzin.31. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin.Szkoła Podstawowa w Justynówce 32. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 36 h, razem 60 godzin 33.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 36 h, razem 60 godzin 34.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012,I sem. grupa I - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 36 h, razem 60 godzin.Szkoła Podstawowa w Pasiekach 35. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 27 h, razem 45 godzin 36.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w roku szk. 2011/2012 ,I sem.I grupa - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 27 h, razem 45 godzin 37.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012, I sem. grupa I - 18 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 27 h, razem 45 godzin.Szkoła Podstawowa w Przeorsku 38. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 1 grupa - 18 h, razem 30 godzin 39.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin.Szkoła Podstawowa w Rogóźnie 40. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 18 h, razem 30 godzin 41.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012 I sem.grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 18 h, razem 30 godzin 42.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w roku szk. 2011/2012 I sem.grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 18 h, razem 30 godzin.Szkoła Podstawowa w Typinie 43. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012 I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 18 h, razem 30 godzin 44.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w roku szk. 2011/2012 I sem.I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 I grupa - 18 h, razem 30 godzin 45.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w roku szk. 2011/2012 I sem.I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 I grupa - 18 h, razem 30 godzin 46.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012 I sem. grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 grupa I - 18 h, razem 30 godziSzkoła Podstawowa w Ulowie 47. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012 I sem.I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, 1 grupa - 36 h, razem 60 godzin 48.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w roku szk. 2011/2012 I sem.I grupa - 24 h, w II sem. roku szk. 2011/2012 I grupa - 36 h, razem 60 godzin. Zajęcia będą się odbywały w salach dydaktycznych w/wplacówek,wyposażonych w miejsca do siedzenia,pisania i prowadzenia zajęć,przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników,wyposażone w odpowiedni sprzęt dydaktyczno-techniczny.Zajecia będą prowadzone w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajeciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych,w których uczniowie już uczestniczą. ..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 48.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać minimum 1 rok stażu pracy pedagogicznej w nauczaniu dzieci szkół podstawowych.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z2009r. Nr 50, poz. 400).


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Parwo zamówień publicznych,którego wzór stanowi załącznik nr 2,formularz ofertowy.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie i osiągniecia w pracy zawodowej - 10


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania, 3.jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4.ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie, 5.zmiany harmonogramu realizacji zadania.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.tomaszowlubelski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada10 22-600 Tomaszów Lubelski.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
26.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada10 22-600 Tomaszów Lubelski.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Świadczenie usług edukacyjnych, obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Szkoły większych możliwości indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I- III szkół podstawowych w Gminie Tomaszów Lubelski.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu Szkoły większych możliwości indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 60 minut nieprzerwanej pracy dla zajęć logopedycznych oraz 45 minut nieprzerwanej pracy dla pozostałych zajęć. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Zespół Szkół Publicznych im. Żołnierzy Września 1939 r w Majdanie Górnym 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności metamatematycznych w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk.2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w roku szk. 2011/2012, I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno- przyrodniczych w roku szk. 2011/2012,I sem. grupa I - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, grupa I - 18 h, razem 30 godzin 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo- język angielski w roku szk. 2011/2012,I sem. I grupa - 12 h, w II sem. roku szk. 2011/2012, I grupa - 18 h, razem 30 godzin.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2012.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie i osiagnięcia w pracy zawodowej - 10

Adres: ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: wodociagi@tomaszowlubelski.pl
tel: 846 643 085
fax: 846 643 873
Termin składania wniosków lub ofert:
2011-08-25
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 25193420110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-08-18
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 309 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 48
Kryterium ceny: 90%
WWW ogłoszenia: www.tomaszowlubelski.pl
Informacja dostępna pod: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada10 22-600 Tomaszów Lubelski
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego