Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo polegająca na przeprowadzeniu zajęć, opracowaniu i utrwaleniu programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych, mających charakter praktyczny dla studentów IV i V roku kierunku prawo z podziałem na części: Część 1 - Praktyczne aspekty postępowania karnego - IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA ILOŚĆ GODZIN Praktyczne aspekty postępowania karnego procesowego - postępowanie przygotowawcze, jego znaczenie i formy 6 Postępowanie karne przed sądem pierwszej instancji z uwzględnieniem poszczególnych trybów w aspekcie praktycznym 6 Postępowanie odwoławcze - ze szczególnym uwzględnieniem realizacji poszczególnych czynności procesowych 6 Uzyskanie, ocena i procesowe wykorzystanie dowodów 6 Orzeczenie w postępowaniu karnym i jego praktyczne skutki 6 Część 2 - Prawo prywatne w aspekcie praktycznym, IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie prawa prywatnego, jego źródła, zasady obowiązywania w czasie oraz podmioty prawa prywatnego - osoby fizyczne, prawne, inne jednostki organizacyjne 6 Prawo cywilne- stosunki cywilnoprawne, źródła, sposoby powstania, ustania zmiany treści, prawa podmiotowe - istota zakres i sposoby ochrony na podstawie spraw o ochronę dóbr osobistych 6 Zobowiązania- treść, powstanie, sposoby ochrony, umowy jako źródło zobowiązań - zasady sporządzania umów, odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa - zasady, źródła, sposoby ochrony poszkodowanego, szkoda a krzywda - omówienie pojęć na podstawie wybranych akt spraw sądowych 6 Prawa rzeczowe i spadki jako przedmiot postępowania cywilnego 6 Prawo rodzinne - najważniejsze zasady i instytucje na podstawie podanych stanów faktycznych 6 Część 3- Prawa korporacyjne (notarialne, radcowskie, adwokackie, ustrój sądów powszechnych), IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Ogólne pojęcie prawa korporacyjnego i jego praktyczne znaczenie 6 Szczególne aspekty notariatu. Ważniejsze aspekty ustawy o notariacie 6 Szczególne aspekty zawodu radcy prawnego. Wybrane aspekty ustawy o radcach prawnych 6 Adwokatura i ważniejsze aspekty ustawy 6 Ważniejsze zagadnienia ustroju sadownictwa powszechnego w świetle ustaw 6 Część 4 - Praktyczne aspekty postępowania cywilnego , IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie sprawy cywilnej i drogi sądowej z uwzględnieniem zasad postępowania cywilnego 6 Formalny aspekt czynności procesowych w postępowaniu cywilnym. Prawidłowa konstrukcja pozwu 6 Symulacja rozprawy i jej przebieg. Protokół elektroniczny 6 Postępowanie dowodowe i jego odmienności. Wydanie orzeczenia w postępowaniu cywilnym 6 Cechy i znaczenie postępowania egzekucyjnego 6 Część 5 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty postępowania przygotowawczego w postępowaniu karnym 5 Środki przymusu w postępowaniu karnym 5 Przebieg postępowania przygotowawczego i jego formy 5 Część 6 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Obrót prawny z zagranicą w postępowaniu przygotowawczym - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wpływających na podjęcie w sprawie prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zagadnienia wpływu na podjęcie w sprawie karnej prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zakończenie postępowania przygotowawczego 5 Część 7 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne przed sądem I instancji z punktu widzenia sędziego Sądu Rejonowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty stosowania prawa karnego procesowego 6 Ogólne zasady postępowania karnego i praktyczne konsekwencje 6 Postępowanie przygotowawcze z kontrolną rolą sądu 6 Postępowanie karne przed sądem I instancji 6 Postępowanie odwoławcze w postępowaniu karnym 6 Część 8 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Prawo karne materialne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy prawa karnego materialnego - struktura przestępstwa, zasady stosowania ustawy karnej 6 Jedność i wielość czynów karnych 6 Formy popełniania przestępstwa i wykroczenia 6 Warunki wyłączenia odpowiedzialności karnej 6 Praktyczne aspekty wymiaru kary - zagadnienia ogólne i szczególne na podstawie poszczególnych kazusów 6 Część 9 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Postępowanie przed Sądem Najwyższym z punktu widzenia sędziego Sądu Najwyższego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pozycja ustrojowa i rola Sądu Najwyższego 6 Postępowanie kasacyjne w sprawie cywilnej przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie kasacyjne w sprawach karnych przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie przed Sądem Najwyższym w przedmiocie stwierdzenia ważności wyborów i referendum oraz postępowania dyscyplinarne 6 Postępowanie apelacyjne i zażaleniowe przed Sądem Najwyższym a także tzw. postępowanie rehabilitacyjne oraz postępowanie w sprawie skarg na przewlekłość postępowania 6 Część 10 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne ustrojowe z punktu widzenia sędziego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy poprawnej legislacji i planowania legislacyjnego 6 Podstawy prawa publicznego ustrojowego 6 Kazusy z poszczególnych dziedzin prawa publicznego. Stosowanie reguł argumentacji i wykładni 6 Kontrola konstytucyjności prawa w aspekcie zasad poprawnej legislacji 6 Analiza orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i sądów europejskich 6 Część 11 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania przed organami administracji publicznej 6 Warunki wydania decyzji administracyjnej 6 Postępowanie przed sądami administracyjnymi - zasady 6 Przebieg i odmienności postępowań przed sądami administracyjnymi 6 Subsumpcja prawa materialnego administracyjnego w poszczególnych kazusach6 Część 12 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Postępowanie cywilne ogólne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Rozróżnienie prawa prywatnego i publicznego. Pojęcie stosunku cywilnoprawnego. Wykładnia przepisów prawa 6 Aspekty podmiotowe prawa prywatnego 6 Zdarzenie prawne a czynność prawna 6 Wykładnia oświadczenia woli. Wady oświadczeń woli 6 Prekluzja a przedawnienie, pełnomocnictwo 6 Część 13 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania odrębne z zakresu prawa pracy 5 Odrębności postępowania z zakresu ubezpieczeń społecznych 5 Podstawy prawa materialnego - prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 5 Część 14 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Szczególne aspekty prawa handlowego z uwzględnieniem procesu tworzenia spółek, zasad odpowiedzialności, rozstrzygania sporów ze stosunku spółki i zaskarżania uchwał 5 Podstawy prawa upadłościowego i naprawczego - ogłoszenie upadłości i czynności postępowania upadłościowego 5 Krajowy Rejestr Sądowy - procedura rejestracji, wybrane zagadnienia z zakresu ochrony własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji - dochodzenie ochrony przed sądem 5

Lublin: Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
Numer ogłoszenia: 314810 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach szkół publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo w ramach projektu najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych dla studentów kierunku prawo polegająca na przeprowadzeniu zajęć, opracowaniu i utrwaleniu programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych, mających charakter praktyczny dla studentów IV i V roku kierunku prawo z podziałem na części: Część 1 - Praktyczne aspekty postępowania karnego - IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA ILOŚĆ GODZIN Praktyczne aspekty postępowania karnego procesowego - postępowanie przygotowawcze, jego znaczenie i formy 6 Postępowanie karne przed sądem pierwszej instancji z uwzględnieniem poszczególnych trybów w aspekcie praktycznym 6 Postępowanie odwoławcze - ze szczególnym uwzględnieniem realizacji poszczególnych czynności procesowych 6 Uzyskanie, ocena i procesowe wykorzystanie dowodów 6 Orzeczenie w postępowaniu karnym i jego praktyczne skutki 6 Część 2 - Prawo prywatne w aspekcie praktycznym, IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie prawa prywatnego, jego źródła, zasady obowiązywania w czasie oraz podmioty prawa prywatnego - osoby fizyczne, prawne, inne jednostki organizacyjne 6 Prawo cywilne- stosunki cywilnoprawne, źródła, sposoby powstania, ustania zmiany treści, prawa podmiotowe - istota zakres i sposoby ochrony na podstawie spraw o ochronę dóbr osobistych 6 Zobowiązania- treść, powstanie, sposoby ochrony, umowy jako źródło zobowiązań - zasady sporządzania umów, odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa - zasady, źródła, sposoby ochrony poszkodowanego, szkoda a krzywda - omówienie pojęć na podstawie wybranych akt spraw sądowych 6 Prawa rzeczowe i spadki jako przedmiot postępowania cywilnego 6 Prawo rodzinne - najważniejsze zasady i instytucje na podstawie podanych stanów faktycznych 6 Część 3- Prawa korporacyjne (notarialne, radcowskie, adwokackie, ustrój sądów powszechnych), IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Ogólne pojęcie prawa korporacyjnego i jego praktyczne znaczenie 6 Szczególne aspekty notariatu. Ważniejsze aspekty ustawy o notariacie 6 Szczególne aspekty zawodu radcy prawnego. Wybrane aspekty ustawy o radcach prawnych 6 Adwokatura i ważniejsze aspekty ustawy 6 Ważniejsze zagadnienia ustroju sadownictwa powszechnego w świetle ustaw 6 Część 4 - Praktyczne aspekty postępowania cywilnego , IV rok, dwie grupy (grupa liczy około 30 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pojęcie sprawy cywilnej i drogi sądowej z uwzględnieniem zasad postępowania cywilnego 6 Formalny aspekt czynności procesowych w postępowaniu cywilnym. Prawidłowa konstrukcja pozwu 6 Symulacja rozprawy i jej przebieg. Protokół elektroniczny 6 Postępowanie dowodowe i jego odmienności. Wydanie orzeczenia w postępowaniu cywilnym 6 Cechy i znaczenie postępowania egzekucyjnego 6 Część 5 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty postępowania przygotowawczego w postępowaniu karnym 5 Środki przymusu w postępowaniu karnym 5 Przebieg postępowania przygotowawczego i jego formy 5 Część 6 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne z punktu widzenia oskarżyciela publicznego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Obrót prawny z zagranicą w postępowaniu przygotowawczym - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wpływających na podjęcie w sprawie prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zagadnienia wpływu na podjęcie w sprawie karnej prawidłowej końcowej decyzji merytorycznej 5 Zakończenie postępowania przygotowawczego 5 Część 7 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie karne Postępowanie karne przed sądem I instancji z punktu widzenia sędziego Sądu Rejonowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Praktyczne aspekty stosowania prawa karnego procesowego 6 Ogólne zasady postępowania karnego i praktyczne konsekwencje 6 Postępowanie przygotowawcze z kontrolną rolą sądu 6 Postępowanie karne przed sądem I instancji 6 Postępowanie odwoławcze w postępowaniu karnym 6 Część 8 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Prawo karne materialne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy prawa karnego materialnego - struktura przestępstwa, zasady stosowania ustawy karnej 6 Jedność i wielość czynów karnych 6 Formy popełniania przestępstwa i wykroczenia 6 Warunki wyłączenia odpowiedzialności karnej 6 Praktyczne aspekty wymiaru kary - zagadnienia ogólne i szczególne na podstawie poszczególnych kazusów 6 Część 9 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo karne Postępowanie przed Sądem Najwyższym z punktu widzenia sędziego Sądu Najwyższego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Pozycja ustrojowa i rola Sądu Najwyższego 6 Postępowanie kasacyjne w sprawie cywilnej przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie kasacyjne w sprawach karnych przed Sądem Najwyższym 6 Postępowanie przed Sądem Najwyższym w przedmiocie stwierdzenia ważności wyborów i referendum oraz postępowania dyscyplinarne 6 Postępowanie apelacyjne i zażaleniowe przed Sądem Najwyższym a także tzw. postępowanie rehabilitacyjne oraz postępowanie w sprawie skarg na przewlekłość postępowania 6 Część 10 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne ustrojowe z punktu widzenia sędziego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy poprawnej legislacji i planowania legislacyjnego 6 Podstawy prawa publicznego ustrojowego 6 Kazusy z poszczególnych dziedzin prawa publicznego. Stosowanie reguł argumentacji i wykładni 6 Kontrola konstytucyjności prawa w aspekcie zasad poprawnej legislacji 6 Analiza orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i sądów europejskich 6 Część 11 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - prawo publiczne Prawo publiczne administracyjne z punktu widzenia sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania przed organami administracji publicznej 6 Warunki wydania decyzji administracyjnej 6 Postępowanie przed sądami administracyjnymi - zasady 6 Przebieg i odmienności postępowań przed sądami administracyjnymi 6 Subsumpcja prawa materialnego administracyjnego w poszczególnych kazusach6 Część 12 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Postępowanie cywilne ogólne z punktu widzenia sędziego Sądu Okręgowego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Rozróżnienie prawa prywatnego i publicznego. Pojęcie stosunku cywilnoprawnego. Wykładnia przepisów prawa 6 Aspekty podmiotowe prawa prywatnego 6 Zdarzenie prawne a czynność prawna 6 Wykładnia oświadczenia woli. Wady oświadczeń woli 6 Prekluzja a przedawnienie, pełnomocnictwo 6 Część 13 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Postępowania odrębne z zakresu prawa pracy 5 Odrębności postępowania z zakresu ubezpieczeń społecznych 5 Podstawy prawa materialnego - prawo pracy i ubezpieczeń społecznych 5 Część 14 - Moduł Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne Odrębne postępowania cywilne z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego, V rok, cztery grupy (grupa liczy około 15 osób) MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Szczególne aspekty prawa handlowego z uwzględnieniem procesu tworzenia spółek, zasad odpowiedzialności, rozstrzygania sporów ze stosunku spółki i zaskarżania uchwał 5 Podstawy prawa upadłościowego i naprawczego - ogłoszenie upadłości i czynności postępowania upadłościowego 5 Krajowy Rejestr Sądowy - procedura rejestracji, wybrane zagadnienia z zakresu ochrony własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji - dochodzenie ochrony przed sądem 5.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuCześć Doświadczenie 1 - wykonuje wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat - zajmuje - zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 2 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w/w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 3 - wykonuje-wykonywał zawód adwokata, radcy prawnego lub notariusza co najmniej 5 lat - zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 4 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 5 - wykonuje-wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat - zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych 6 - wykonuje-wykonywał zawód prokuratora co najmniej 5 lat - zajmuje-zajmował stanowisko funkcyjne w strukturach korporacyjnych związanych z wykonywanym zawodem prawniczym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych 7 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 8 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 9 - wykonuje- wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 10 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 11 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 12 - wykonuje- wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 18 godzin dydaktycznych 13 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w-w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych 14 - wykonuje-wykonywał zawód sędziego co najmniej 7 lat - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w tym z aplikantami sądowymi lub prokuratorskimi lub adwokackimi, radcowskimi lub notarialnymi w liczbie nie mniejszej niż 120 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych wynosi 45 minut) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej trzech z w/w zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu , w liczbie nie mniejszej niż 10 godzin dydaktycznych Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami stanowiącego zał. nr 6.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuOcena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kul.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Katolicki Uniwersytet Lubelskie Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych pokój C 224.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelskie Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych pokój C 224.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet Iv Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy Poddziałanie 4.1.1 wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 31481020130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-08-04 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 322 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 14 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html |
Informacja dostępna pod: | Katolicki Uniwersytet Lubelskie Jana Pawła II Al. Racławickie 14 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych pokój C 224 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |