Obsługa i wsparcie procesu ubiegania się o prawo organizacji zimowych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich w 2022 roku. - polska-kraków: usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
Opis przedmiotu przetargu: 1. celem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy, której przedmiotem będzie profesjonalna obsługa, wsparcie i doradztwo w procesie ubiegania się miasta kraków o prawo organizacji zimowych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich w 2022 roku (dalej zwane także „zio”), w tym m.in. opracowanie dokumentacji związanej z tym procesem zgodnej ze wszystkimi wymogami oraz instrukcjami międzynarodowego komitetu olimpijskiego, zwanego dalej mkol, przede wszystkim z procedurą akceptacji kandydatury 2022 xxiv zimowe igrzyska olimpijskie (candidature acceptance procedure, cap) wraz ze wszystkimi wymienionymi w procedurze dokumentami powiązanymi, zwaną dalej pak 2022 oraz procedurą i kwestionariuszem kandydatury 2022 xxiv zimowe igrzyska olimpijskie (candidature procedure and questionnaire, cpq) wraz ze wszystkimi wymienionymi w procedurze dokumentami powiązanymi zwaną dalej pikk 2022. 2. zamówienie będzie miało charakter mieszany i obejmować będzie świadczenie usług (usługi doradztwa i wsparcia) oraz wykonanie dzieła (opracowania dokumentacji miasta zgłaszającego się oraz – pod warunkiem uzyskania statusu miasta kandydującego – dokumentacji miasta kandydującego). 3. proces ubiegania się o pozyskanie prawa do organizacji zio składa się z dwóch faz opisanych i zdefiniowanych przez mkol, przy czym przebieg tego procesu dla zamawiającego i dla potrzeb niniejszego zamówienia będzie podzielony na następujące etapy — etap pierwszy obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do momentu pozyskania przez miasto kraków wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez mkol w pak 2022, jednak nie później niż do 1.3.2014 roku; — etap drugi obejmuje okres od dnia pozyskania przez miasto kraków w/w gwarancji do dnia akceptacji przez komitet wykonawczy mkol miast kandydujących do zio jednak nie później niż do 1.9.2014. realizacja etapu drugiego i następnych jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem uzyskania do dnia 1 marca 2014 r. opisanych powyżej gwarancji, stosownie do postanowień umowy; — etap trzeci obejmuje okres od dnia akceptacji przez mkol krakowa jako miasta kandydującego do zio do momentu pozyskania przez miasto kraków wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez mkol w pikk 2022 jednak nie później niż do 1.1.2015 r. realizacja etapu trzeciego i następnych jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem wyboru do dnia 1.9.2014 r. krakowa przez komitet wykonawczy mkol na miasto kandydujące do zio, stosownie do postanowień umowy; — etap czwarty obejmuje okres od dnia pozyskania przez miasto kraków wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez mkol w pikk 2022 do dnia wyboru miasta gospodarza zio przez mkol jednak nie później niż do dnia 1.9.2015 roku. realizacja etapu czwartego i następnych jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem uzyskania do dnia 1.1.2015 r. wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez mkol w pikk 2022, stosownie do postanowień umowy, — etap piąty obejmuje okres trzech miesięcy od dnia wyboru krakowa na miasto gospodarza zio przez mkol jednak nie później niż do dnia 31.10.2015 roku. realizacja etapu piątego jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem wyboru przez mkol do dnia 1.9.2015 r. krakowa na miasto gospodarza zio, stosownie do postanowień umowy. szczegółowy zakres zadań w poszczególnych etapach wraz z terminami realizacji został opisany w rozdziale iv specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz lub specyfikacja) opis przedmiotu zamówienia. ii.1.6)

TI | Tytuł | Polska-Kraków: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 346484-2013 |
PD | Data publikacji | 15/10/2013 |
OJ | Dz.U. S | 200 |
TW | Miejscowość | KRAKÓW |
AU | Nazwa instytucji | Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 3 - Władze lokalne |
DS | Dokument wysłany | 11/10/2013 |
DT | Termin | 21/11/2013 |
NC | Zamówienie | 4 - Zamówienie publiczne na usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 3 - Ogłoszenie o zamówieniu |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 1 - Oferta całościowa |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 2 - Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie |
PC | Kod CPV | 71240000 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71241000 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 79411000 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79421000 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79421100 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79421200 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 92622000 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych |
OC | Pierwotny kod CPV | 71240000 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71241000 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 79411000 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79421000 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79421100 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79421200 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 92622000 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych |
RC | Kod NUTS | PL213 |
IA | Adres internetowy (URL) | www.bip.krakow.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
Polska-Kraków: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
2013/S 200-346484
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa
pl. Wszystkich Świętych 3-4
Osoba do kontaktów: Izabela Wierzbicka
31-004 Kraków
POLSKA
Tel.: +48 126161811
E-mail: info@um.krakow.pl
Faks: +48 126161217
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bip.krakow.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa
pl. Wszystkich Świętych 3-4
Osoba do kontaktów: Dorota Pietrzykowska
31-004 Kraków
POLSKA
Tel.: +48 126161757
E-mail: info@um.krakow.pl
Faks: +48 126161236
Adres internetowy: www.bip.krakow.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa
pl. Wszystkich Świętych 3-4
Osoba do kontaktów: stanowisko nr 1
31-004 Kraków
POLSKA
Tel.: +48 126161488
E-mail: info@um.krakow.pl
Adres internetowy: www.bip.krakow.pl
Rekreacja, kultura i religia
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Kraków.
Kod NUTS PL213
2. Zamówienie będzie miało charakter mieszany i obejmować będzie świadczenie usług (usługi doradztwa i wsparcia) oraz wykonanie dzieła (opracowania dokumentacji Miasta Zgłaszającego się oraz – pod warunkiem uzyskania statusu miasta kandydującego – dokumentacji Miasta Kandydującego).
3. Proces ubiegania się o pozyskanie prawa do organizacji ZIO składa się z dwóch faz opisanych i zdefiniowanych przez MKOl, przy czym przebieg tego procesu dla Zamawiającego i dla potrzeb niniejszego zamówienia będzie podzielony na następujące etapy:
— etap pierwszy obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do momentu pozyskania przez Miasto Kraków wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez MKOl w PAK 2022, jednak nie później niż do 1.3.2014 roku;
— etap drugi obejmuje okres od dnia pozyskania przez Miasto Kraków w/w gwarancji do dnia akceptacji przez Komitet Wykonawczy MKOl Miast Kandydujących do ZIO jednak nie później niż do 1.9.2014. Realizacja etapu drugiego i następnych jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem uzyskania do dnia 1 marca 2014 r. opisanych powyżej gwarancji, stosownie do postanowień umowy;
— etap trzeci obejmuje okres od dnia akceptacji przez MKOl Krakowa jako Miasta Kandydującego do ZIO do momentu pozyskania przez Miasto Kraków wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez MKOl w PiKK 2022 jednak nie później niż do 1.1.2015 r. Realizacja etapu trzeciego i następnych jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem wyboru do dnia 1.9.2014 r. Krakowa przez Komitet Wykonawczy MKOL na Miasto Kandydujące do ZIO, stosownie do postanowień umowy;
— etap czwarty obejmuje okres od dnia pozyskania przez Miasto Kraków wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez MKOL w PIKK 2022 do dnia wyboru Miasta Gospodarza ZIO przez MKOl jednak nie później niż do dnia 1.9.2015 roku. Realizacja etapu czwartego i następnych jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem uzyskania do dnia 1.1.2015 r. wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez MKOL w PIKK 2022, stosownie do postanowień umowy,
— etap piąty obejmuje okres trzech miesięcy od dnia wyboru Krakowa na Miasto Gospodarza ZIO przez MKOl jednak nie później niż do dnia 31.10.2015 roku. Realizacja etapu piątego jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem wyboru przez MKOl do dnia 1.9.2015 r. Krakowa na Miasto Gospodarza ZIO, stosownie do postanowień umowy.
Szczegółowy zakres zadań w poszczególnych etapach wraz z terminami realizacji został opisany w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ lub specyfikacja) Opis przedmiotu zamówienia.
79421000, 79421100, 79421200, 71240000, 71241000, 92622000, 79411000
— realizacja minimalnego zakresu zamówienia, tj. etapu pierwszego opisanego w punkcie wyżej 3 750 000 PLN netto (jest to minimalny poziom zamówienia, który zostanie na pewno zrealizowany).
— realizacja opcji pierwszej, tj. etapu drugiego opisanego w punkcie wyżej do 10 % wartości zamówienia (pierwsze prawo opcji),
— realizacja opcji drugiej, tj. etapu trzeciego opisanego w punkcie wyżej do 30 % wartości zamówienia (drugie prawo opcji),
— realizacja opcji trzeciej, tj. etapu czwartego opisanego w punkcie wyżej do 25 % wartości zamówienia (trzecie prawo opcji),
— realizacja opcji czwartej, tj. etapu piątego opisanego w punkcie wyżej do 10 % wartości zamówienia (czwarte prawo opcji).
Szacunkowa wartość bez VAT: 5 597 571,90 EUR
Proszę podać opis takich opcji: Proces ubiegania się o pozyskanie prawa do organizacji ZIO składa się z dwóch faz opisanych i zdefiniowanych przez MKOl, natomiast przebieg tego procesu dla Zamawiającego i dla potrzeb niniejszego zamówienia został podzielony na następujące etapy:
1. etap pierwszy obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do momentu pozyskania przez Miasto Kraków oficjalnych gwarancji rządowych w tym też dotyczących zapewnienia finansowania dla realizacji kolejnych etapów niniejszej umowy jednak nie później niż do 1.3.2014 roku,
2. etap drugi obejmuje okres od dnia pozyskania przez Miasto Kraków w/w gwarancji do dnia akceptacji przez Komitet Wykonawczy MKOl Miast Kandydujących do ZIO jednak nie później niż do 1.9.2014 roku. Realizacja etapu drugiego i następnych jest opcjonalna i uzależniona od złożenia oświadczenia na piśmie przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji w związku z uzyskaniem w terminie do dnia 1.3.2014 roku opisanych powyżej oficjalnych gwarancji rządowych w tym też dotyczących zapewnienia finansowania dla realizacji kolejnych etapów niniejszej umowy,
3. etap trzeci obejmuje okres od dnia akceptacji przez MKOl Krakowa jako Miasta Kandydującego do ZIO do momentu pozyskania przez Miasto Kraków oficjalnych gwarancji rządowych wymaganych przez MKOl w PAKK 2022 jednak nie później niż do 1.1.2015 roku. Realizacja etapu trzeciego i następnych jest opcjonalna, i uzależniona od złożenia oświadczenia na piśmie przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji w związku z wyborem w terminie do dnia 1.9.2014 roku Krakowa przez Komitet Wykonawczy MKOl na Miasto Kandydujące do ZIO,
4. etap czwarty obejmuje okres od dnia pozyskania przez Miasto Kraków w/w gwarancji do dnia wyboru Miasta Gospodarza ZIO przez MKOl jednak nie później niż do dnia 1.9.2015 roku. Realizacja etapu czwartego i następnych jest opcjonalna, i uzależniona od złożenia oświadczenia na piśmie przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji w związku z uzyskaniem w terminie do dnia 1.1.2015 roku opisanych powyżej gwarancji rządowych,
5. etap piąty obejmuje okres trzech miesięcy od dnia wyboru Krakowa na Miasto Gospodarza ZIO przez MKOl jednak nie później niż do dnia 31.10.2015 roku. Realizacja etapu piątego jest opcjonalna i uzależniona od złożenia oświadczenia na piśmie przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji w związku z wyborem do dnia 1.9.2015 roku Krakowa przez MKOl na Miasto Gospodarza ZIO.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na etapy zdefiniowane wyżej. Etap pierwszy zostanie na pewno zrealizowany, tj. etap pierwszy stanowi minimalny zakres przedmiotu zamówienia, i on nie jest objęty żadnym prawem opcji. Pozostałe etapy objęte są prawem opcji:
— etap drugi, to jest realizacja zamówienia z etapu drugiego (opcja pierwsza),
— etap trzeci to jest realizacja zamówienia z etapu trzeciego (opcja druga),
— etap czwarty to jest realizacja zamówienia z etapu czwartego (opcja trzecia),
— etap piaty to jest realizacja zamówienia z etapu piątego (opcja czwarta).
Wszystkie wymienione etapy zamówienia stanowią maksymalny zakres przedmiotu zamówienia.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Uwaga! Wykonawca musi wnieść wadium w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert znajdowało się ono na rachunku zamawiającego.
Uwaga. (Dotyczy również sekcji III.2.3)).
A.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
B.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, zobowiązany jest udowodnić, że podmiot ten będzie brał udział w realizacji umowy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów dotyczących zakresu i okresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu umowy.
C.
Zamówienie może być udzielone wyłącznie Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
W celu potwierdzenia, braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ (załącznik nr 1);
2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ (załącznik nr 5).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 i pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 i pkt 10 i 11 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – dokument zawierający oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem zawodowym lub gospodarczym miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument pozwalający na ocenę, czy spełniony/ne jest/są warunek/ki opisany/ne powyżej.
Uwaga.
W przypadku, gdy kwoty w dokumentach Wykonawcy zostały podane w walucie innej, niż złoty polski Wykonawca przeliczy je na zł wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, opracował co najmniej dwie kompletne oferty Miasta Zgłaszającego się (Bid Book I) i co najmniej dwie oferty Miasta Kandydującego (Bid Book II) złożone do MKOl w procesie ubiegania się o prawo organizacji Igrzysk Olimpijskich, przy czym w minimum jednym przypadku Miastu Kandydującemu przyznano prawo organizacji Igrzysk Olimpijskich.
Przez „opracowanie kompletnej oferty” Zamawiający rozumie: opracowanie kompletnej dokumentacji dla poszczególnych faz, zgodnej ze wszystkimi wytycznymi MKOl, a zwłaszcza z Kartą Olimpijską, Kodeksem Etycznym, PAK i PiKK wraz z dokumentami powiązanymi oraz raportów, analiz, opracowań wymaganych przez MKOl podczas starań o organizację Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, w szczególności opracowań niezbędnych do stworzenia pełnej i zweryfikowanej kompletnej dokumentacji, a także wsparcie Miasta Zgłaszającego się i/lub Kandydującego w działaniach promujących jego ofertę.
Dla oceny spełniania tego warunku Wykonawcy powinni przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: Wykaz wykonanych usług polegających na opracowaniu kompletnej oferty w rozumieniu pkt. 1 powyżej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca chce powołać się na usługi wykonane wcześniej, winien złożyć wykaz wykonanych usług za okres wcześniejszy (nie będą uwzględniane usługi wykonane wcześniej, niż w terminie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert).
Wykaz z dowodami, o których mowa wyżej, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 powyżej. Zaleca się, aby dla sporządzenia wykazu Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II specyfikacji („Doświadczenie”).
2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym – Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ (załącznik nr 2).
3. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji umowy dysponować będzie osobami legitymującymi się następującym doświadczeniem:
1) Kierownik projektu posiadający co najmniej 10-letnie doświadczenie w kierowaniu dużymi projektami w oparciu o sformalizowaną i elektronicznie wspieraną metodologię, w tym doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma projektami polegającymi na "opracowaniu kompletnej oferty" w rozumieniu pkt 1 powyżej, przy czym w minimum jednym przypadku Miastu Kandydującemu przyznano prawo organizacji Igrzysk Olimpijskich.
2) Główny Ekspert posiadający co najmniej 10-letnie branżowe doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w "opracowaniu kompletnej oferty" w rozumieniu pkt 1 powyżej, przy czym w minimum jednym przypadku Miastu Kandydującemu przyznano prawo organizacji Igrzysk Olimpijskich.
3) Ekspert posiadający co najmniej 6-letnie branżowe doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie w "opracowaniu kompletnej oferty" w rozumieniu pkt 1 powyżej, przy czym w minimum jednym przypadku Miastu Kandydującemu przyznano prawo organizacji Igrzysk Olimpijskich.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej).
Dla oceny spełniania tego warunku, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (zaleca się, aby dla sporządzenia wykazu Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II specyfikacji („Potencjał kadrowy”) wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia wymaganymi dla oceny spełniania warunku, o którym mowa w pkt 3 powyżej oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów:
a) oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 sekcji III.2.1.,
b) dokumentów wymienionych w pkt 3 – 7 sekcji III.2.1.,
c) pisemnego zobowiązania tych podmiotów (lub innych dokumentów, z których zobowiązanie będzie wynikać), do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
d) dokumentów dotyczących w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z tymi podmiotami, zakresu i okresu udziału tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia.
Powołanie się przez Wykonawcę na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu dopuszczalne jest wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia co najmniej w zakresie wykonania usług jakimi Wykonawca potwierdził (korzystając z jego zasobów) spełnienie warunku opisanego w pkt 1 niniejszej sekcji.
Sekcja IV: Procedura
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Ocenie będzie podlegało całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy określone przez niego na Formularzu oferty.. Waga 20
2. Wynagrodzenie warunkowe, tzw. success fee. Ocenie będzie podlegała procentowa wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za opracowanie kompletnej dokumentacji Miasta Zgłaszającego się oraz opracowanie kompletnej dokumentacji Miasta Kandydującego, jaką Wykonawca oferuje uzależnić od wyniku oceny tej dokumentacji przez MKOl, tj. od przyznania statusu Miasta Kandydującego (w przypadku dokumentacji Miasta Zgłaszającego się) oraz od przyznania Zamawiającemu prawa do organizacji Igrzysk (w przypadku dokumentacji Miasta Kandydującego) – tzw. success fee albo premia od osiągniętego celu. Procentową wysokość wynagrodzenia Wykonawca powinien podać w miejscu wskazanym pod tabelą w Formularzu cenowym.. Waga 20
3. Analiza Raportu Otwarcia. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana na podstawie dokumentu „Koncepcja realizacji zamówienia” w zakresie: Krytyczna analiza Raportu w zakresie zagadnień uszczegółowionych w rozdziałach: Sport i obiekty sportowe (Rozdział 2), Obiekty pozasportowe (Rozdział 3), Turystyka i zakwaterowanie (Rozdział 4) oraz Transport (Rozdział 5). Ocenie będzie podlegać odrębnie analiza w zakresie obiektów sportowych i pozasportowych (Rozdziały 2 i 3 – zakres pierwszy) w aspektach technicznym, wymogów MKOl i zarządzanie taborem, w szczególności: - prawidłowość ustaleń Zmawiającego co do możliwości wykorzystania istniejących obiektów w zakresie wskazanym w Raporcie, - uargumentowana opinia oceniająca czy koncepcja lokalizacji wszystkich dyscyplin sportowych wskazana w Raporcie zyska akceptację poszczególnych właściwych międzynarodowych federacji, - możliwość wykorzystanie istniejących obiektów nie wymienionych w raporcie w miejsce planowanych nowych obiektów, - koncepcja posadowienia poszczególnych obiektów ze względu na zarządzanie taborem z uwzględnieniem kryteriów: czasu, efektywność spełniania celów każdej grupy uczestników ZIO (sportowcy, rodzina olimpijska, organizatorzy, wolontariusze, widzowie), kosztów oraz lokalizacji. i oddzielnie w zakresie zakwaterowania i transportu (Rozdziały 4 i 5 – zakres drugi) w aspektach technicznym, wymogów MKOl i zarządzanie taborem, w szczególności: - prawidłowość ustaleń Zamawiającego co do możliwości wykorzystania istniejących obiektów w zakresie wskazanym w Raporcie,- możliwość wykorzystania istniejących obiektów nie wymienionych w raporcie w miejsce planowanych nowych obiektów, - koncepcja posadowienia poszczególnych obiektów ze względu na zarządzanie taborem z uwzględnieniem kryteriów: czasu, efektywność spełniania celów każdej grupy uczestników ZIO (sportowcy, rodzina olimpijska, organizatorzy, wolontariusze, widzowie), kosztów oraz lokalizacji. W ramach każdego z tych dwóch zakresów oferta będzie mogła otrzymać maksymalnie 50 pkt wg poniższych zasad:Wykonawca bardzo dobrze identyfikuje mocne i słabe strony oraz proponuje istotne ulepszenia – 50 pkt, Wykonawca poprawnie identyfikuje mocne i słabe strony, lecz proponuje istotne ulepszenia – 40 pkt, Wykonawca bardzo dobrze identyfikuje mocne i słabe strony, lecz nie proponuje istotnych ulepszeń – 30 pkt, Wykonawca poprawnie identyfikuje mocne i słabe strony i nie proponuje istotnych ulepszeń – 20 pkt, Wykonawca nie identyfikuje poprawnie mocnych i słabych stron – 0 pkt.Uzyskana liczba punktów podlega przemnożeniu przez wagę kryterium.. Waga 20
4. Strategia prezentacji. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana na podstawie dokumentu „Koncepcja realizacji zamówienia” w zakresie: „Strategia Prezentacji Zamawiającego przed członkami Komisji Oceniającej MKOl” zgodnie z wszystkimi wymogami formalnymi i zwyczajowymi MKOl oraz „Strategia Przedstawienia Miasta Kandydującego członkom MKOl” zgodnie z wszystkimi wymogami formalnymi i zwyczajowymi MKOl. Ocenie będzie podlegać odrębnie każda ze strategii skierowana do dwóch grup odbiorców. Propozycje muszą być zgodne z zapisami Karty Olimpijskiej oraz Kodeksu Etyki MKOl. W ramach każdej z tych strategii oferta będzie mogła otrzymać maksymalnie 50 pkt wg poniższych zasad:Wykonawca oferuje podjęcie najskuteczniejszych, ponadprzeciętnych działań, szczegółowo opisuje sposoby postępowania, wykazuje właściwy potencjał do zrealizowania planowanych działań oraz uzasadnia dlaczego zastosowana strategia będzie skuteczna – 50 pkt, Wykonawca oferuje podjęcie właściwych działań, szczegółowo opisuje sposoby postępowania, wykazuje właściwy potencjał do zrealizowania planowanych działań – 40 pkt, Wykonawca oferuje podjęcie właściwych działań, nie opisuje szczegółowo sposobów postępowania, wykazuje właściwy potencjał do zrealizowania planowanych działań – 30 pkt, Wykonawca oferuje podjęcie właściwych działań, nie opisuje szczegółowo sposobów postępowania, nie wykazuje właściwego potencjału do zrealizowania planowanych działań – 20 pkt, Wykonawca nie oferuje podjęcia poprawnych działań – 0 pkt. Uzyskana liczba punktów (suma punktów dla każdej ze strategii) podlega przemnożeniu przez wagę kryterium.. Waga 20
5. Organizacja pracy. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana na podstawie dokumentu „Koncepcja realizacji zamówienia” w zakresie: Organizacja pracy zespołu Wykonawcy. Ocenie będzie podlegać będzie „metoda zarządzania projektem” oraz „organizacja zespołu”. W ramach każdego z tych podkryteriów oferta będzie mogła otrzymać maksymalnie 50 pkt wg poniższych zasad: W ramach podkryterium „metoda zarządzania projektem” punkty przyznane zostaną w następujący sposób: Wykonawca zidentyfikował szczegółowo konieczne do podjęcia działania i interesariuszy w nich uczestniczących, zaproponował sprawdzoną, wspieraną elektronicznie metodę planowania i koordynacji działań wszystkich interesariuszy oraz zarządzania informacją – 50 pkt, Wykonawca zidentyfikował szczegółowo konieczne do podjęcia działania i interesariuszy w nich uczestniczących, zaproponował sprawdzoną, metodę planowania i koordynacji działań wszystkich interesariuszy oraz zarządzania informacją – 40 pkt, Wykonawca zidentyfikował główne konieczne do podjęcia działania i interesariuszy w nich uczestniczących, zaproponował sprawdzoną, wspieraną elektronicznie metodę planowania i koordynacji działań wszystkich interesariuszy oraz zarządzania informacją – 30 pkt, Wykonawca zidentyfikował główne konieczne do podjęcia działania i interesariuszy w nich uczestniczących, zaproponował sprawdzoną, metodę planowania i koordynacji działań wszystkich interesariuszy oraz zarządzania informacją – 20 pkt, Wykonawca nie zidentyfikował podstawowych, koniecznych do podjęcia działań lub najważniejszych interesariuszy – 0 pkt. W ramach podkryterium „organizacja zespołu” punkty przyznane zostaną w następujący sposób: Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która w stopniu dobrym gwarantuje: czytelność podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, dostosowanie kwalifikacji członków zespołu do powierzonych zadań, przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu oraz koordynację realizacji zamówienia przez kierownika – 50 pkt, Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która w stopniu dobrym gwarantuje: czytelność podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, dostosowanie kwalifikacji członków zespołu do powierzonych zadań, lecz przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu lub koordynacja realizacji zamówienia przez kierownika są utrudnione – 40 pkt, Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która w stopniu dobrym gwarantuje: czytelność podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu oraz koordynację realizacji zamówienia przez kierownika, lecz nie wszystkie role są powierzone osobom o odpowiednich (najwyższych) kwalifikacjach – 30 pkt, Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która w stopniu dobrym gwarantuje: czytelność podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, lecz nie wszystkie role są powierzone osobom o odpowiednich (najwyższych) kwalifikacjach, a przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu lub koordynacja realizacji zamówienia przez kierownika są utrudnione – 20 pkt, Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która nie gwarantuje: czytelności podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, przepływu informacji lub koordynacji – 0 pkt.Uzyskana liczba punktów (suma punktów z podkryteriów) podlega przemnożeniu przez wagę kryterium.. Waga 20
Miejscowość:
Budynek Urzędu Miasta Krakowa, pl. Wszystkich Świętych 3-4, sala Portretowa.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nieSekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Ofertę należy sporządzić według formularza „Oferta” zamieszczonego w Rozdziale III SIWZ załączając niżej wymienione dokumenty:
1.1. Formularz cenowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału III.
1.2. „Koncepcja realizacji zamówienia” zawierająca co najmniej informacje niezbędne do dokonania oceny ofert w ramach kryteriów oceny ofert opisanych w pkt 13.1. Instrukcji dla Wykonawców, tj.:
(I) Krytyczna analiza dokumentów „Zimowe Igrzyska Olimpijskie Kraków 2022 – Raport otwarcia do procedury aplikacyjnej”, zwanych dalej Raportem, stanowiącego załącznik nr 1 do Rozdziału IV SIWZ w zakresie rozdziałów: Sport i obiekty sportowe (Rozdział 2), Obiekty pozasportowe (Rozdział 3), Turystyka i zakwaterowanie (Rozdział 4) oraz Transport (Rozdział 5). Zadaniem Wykonawcy jest wskazanie wraz z uzasadnieniem mocnych i słabych stron Raportu oraz zaproponowanie zmian zwiększających szanse Miasta Kraków na uzyskanie prawa do organizacji ZIO 2022. Dokument nie powinien przekraczać 40 000 znaków (bez spacji), szczegółowe wymagania dotyczące analizy zawarte są w pkt. 13.
(II) Strategia prezentacji opracowanej dokumentacji opisanej w pkt. 4 Rozdziału I Zamawiającego wśród członków MKOl i członków Komisji Oceniającej MKOl (Evaluation Commission). Zadaniem Wykonawcy jest, bazując na własnym doświadczeniu, opisać działania, jakie Zamawiający powinien podjąć celem promocji kandydatury Miasta Kraków, sposób przygotowania, przeprowadzenia tych działań, rolę Wykonawcy i wymagany zakres zaangażowania Zamawiającego pod kątem maksymalizacji szans Miasta Kraków na uzyskanie prawa do organizacji ZIO 2022. Dokument nie powinien przekraczać 20 000 znaków (bez spacji).
(III) Organizacja pracy zespołu Wykonawcy opisująca proponowaną „metodę zarządzania projektem”, w szczególności w zakresie planowania działań, koordynacji działań podejmowanych przez różnych interesariuszy, zarządzania informacją i stosowanych narzędzi informatycznych wspomagających te procesy oraz „organizację zespołu”, w tym pracowników Wykonawcy, pracowników Zamawiającego oraz innych osób biorących udział w realizacji projektu pod kątem podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, dostosowanie kwalifikacji członków zespołu do powierzonych zadań, przepływu informacji pomiędzy członkami zespołu i koordynacja realizacji zamówienia przez kierownika. Dokument nie powinien przekraczać 20 000 znaków (bez spacji).
2. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
2.1. Oświadczenia i dokumenty wymagane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność
z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą – o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
2.4. Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.
3. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument pozwalający na ocenę, czy spełniony/ne jest/są warunek/ki opisany/ne w sekcji III.2.2).
B.
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1) w pkt 3, 5, 6 i 7 sekcji III.2.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) w pkt 4 sekcji III.2.1. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10-11 ustawy Pzp.
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt B. 1. Powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt B.1. ppkt 1) lit. a i b oraz ppkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt B.1. ppkt 1) lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
C.
1. Dokumenty i oświadczenie wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 4 sekcji III.2.3), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
D.
1. W celu potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia i że spełnione są warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy składający wspólną ofertę:
1) Oświadczenie wymienione w pkt 1 i 2 sekcji III.2.1) oraz dokumenty wymienione w pkt 3 – 7 sekcji III.2.1) albo odpowiadające im określone w pkt B.1. i B.2., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;
2) dokumenty wymienione w pkt 1 i 3 sekcji III.2.3) oraz II.2.2) mogą dotyczyć dowolnego Wykonawcy spośród Wykonawców składających wspólną ofertę;
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ (załącznik nr 2) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców.
E. Uwaga: dotyczy sekcji II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji - powinno być: "Umowa zostanie zawarta na okres od dnia jej zawarcia do 31.10.2015 roku przy założeniu realizacji wszystkich opisanych etapów realizacji umowy.Właściwe cząstkowe terminy realizacji zamówienia opisano w sekcji II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu.
F. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
G. W toku realizacji umowy przewiduje się zmianę podmiotu po stronie Zamawiającej (cesję) – wszelkie prawa i obowiązki Gminy Miejskiej Kraków z umowy zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia może przejąć inny podmiot (Stowarzyszenie Jednostek Samorządu Terytorialnego pod nazwą Komitet Konkursowy Kraków 2022, zwane także Stowarzyszeniem, które na chwilę obecną nie zostało jeszcze wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego, trwa jednak proces jego rejestracji w KRS, a którego rolą będzie reprezentowanie Miasta Krakowa oraz pozostałych podmiotów zrzeszonych w Stowarzyszeniu w procesie ubiegania się o prawo goszczenia Zimowych Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w roku 2022).
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
j.w.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w niniejszym postępowaniu lub zaniechaniu czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców, wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych pod warunkiem że dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Odwołanie przysługuje od wszystkich, niezgodnych z przepisami ustawy Pzp, czynności Zamawiającego podjętych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeśli została przesłana faksem lub drogą elektroniczną albo w terminie 15 dni jeśli została przesłana w inny sposób.
6. Odwołanie dotyczące treści ogłoszenia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a postanowień SIWZ – w terminie 10 dni od dnia zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
7. Odwołania inne niż określone w punkcie 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Jeżeli Zamawiający, mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż:
a) w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
9. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy Pzp, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.
10. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji, o której mowa w pkt 9. Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie Pzp dla tej czynności. Na czynności wymienione w zdaniu poprzednim nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust 2 ustawy Pzp.
11. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (KIO) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
12. Odwołanie powinno:
a. wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp;
b. określać żądanie odwołującego;
c. zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
13. Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli:
a. nie zawiera braków formalnych z zastrzeżeniem art. 187 ust. 3 i 4 ustawy Pzp,
b. uiszczono wpis.
14. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
15. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Wykonawcy stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeśli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.
16. Zgłoszenie przystąpienia do postępowania odwoławczego Wykonawca doręcza Prezesowi KIO w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
17. Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego Wykonawcy nie później niż do czasu otwarcia rozprawy. KIO uwzględni opozycję, jeśli zgłaszający opozycję uprawdopodobni, że Wykonawca nie ma interesu w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystąpił; w przeciwnym razie KIO oddali opozycję. Na postanowienie o uwzględnieniu lub oddaleniu opozycji nie przysługuje skarga.
18. Czynności uczestnika postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności
z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił, z zastrzeżeniem zgłoszenia sprzeciwu o którym mowa w art. 186 ust 3 ustawy Pzp przez uczestnika, który przystąpił do postępowania po stronie Zamawiającego.
19. Odwołujący oraz Wykonawca wezwany do przystąpienia do postępowania odwoławczego nie mogą następnie korzystać ze środków ochrony prawnej wobec czynności Zamawiającego wykonanych zgodnie z wyrokiem KIO lub sądu albo na podstawie art. 186 ust 2 i 3 ustawy Pzp.
20. KIO rozstrzyga odwołanie na zasadach określonych w art. 188-192 ustawy Pzp.
21. Orzeczenie KIO, po stwierdzeniu przez sąd jego wykonalności, ma moc prawną na równi z wyrokiem sądu.
22. Na orzeczenie KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu zgodnie z rozdziałem 3 Działu VI ustawy Pzp.
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
TI | Tytuł | Polska-Kraków: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych |
---|---|---|
ND | Nr dokumentu | 26473-2014 |
PD | Data publikacji | 24/01/2014 |
OJ | Dz.U. S | 17 |
TW | Miejscowość | KRAKÓW |
AU | Nazwa instytucji | Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa |
OL | Język oryginału | PL |
HD | Nagłówek | - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta |
CY | Kraj | PL |
AA | Rodzaj instytucji | 3 - Władze lokalne |
HA | EU Institution | - |
DS | Dokument wysłany | 22/01/2014 |
NC | Zamówienie | 4 - Usługi |
PR | Procedura | 1 - Procedura otwarta |
TD | Dokument | 7 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
RP | Legislacja | 4 - Unia Europejska |
TY | Rodzaj oferty | 9 - Nie dotyczy |
AC | Kryteria udzielenia zamówienia | 2 - Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie |
PC | Kod CPV | 71240000 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71241000 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 79411000 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79421000 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79421100 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79421200 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 92622000 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych |
OC | Pierwotny kod CPV | 71240000 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71241000 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 79411000 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 79421000 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79421100 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79421200 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 92622000 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych |
RC | Kod NUTS | PL214 |
IA | Adres internetowy (URL) | www.bip.krakow.pl |
DI | Podstawa prawna | Dyrektywa klasyczna (2004/18/WE) |
Polska-Kraków: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
2014/S 017-026473
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa
pl. Wszystkich Świętych 3–4
Osoba do kontaktów: Izabela Wierzbicka
31-004 Kraków
Polska
Tel.: +48 126161811
E-mail: info@um.krakow.pl
Faks: +48 126161217
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.bip.krakow.pl
Rekreacja, kultura i religia
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Kraków.
Kod NUTS PL214
Zamówienie będzie miało charakter mieszany i obejmować będzie świadczenie usług (usługi doradztwa i wsparcia) oraz wykonanie dzieła (opracowania dokumentacji Miasta Zgłaszającego się oraz – pod warunkiem uzyskania statusu miasta kandydującego – dokumentacji Miasta Kandydującego).
Proces ubiegania się o pozyskanie prawa do organizacji ZIO składa się z dwóch faz opisanych i zdefiniowanych przez MKOl, przy czym przebieg tego procesu dla Zamawiającego i dla potrzeb niniejszego zamówienia będzie podzielony na następujące etapy:
— etap pierwszy obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do momentu pozyskania przez Miasto Kraków wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez MKOl w PAK 2022, jednak nie później niż do 1 marca 2014 roku
— etap drugi obejmuje okres od dnia pozyskania przez Miasto Kraków w/w gwarancji do dnia akceptacji przez Komitet Wykonawczy MKOl Miast Kandydujących do ZIO jednak nie później niż do 1 września 2014. Realizacja etapu drugiego i następnych jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem uzyskania do dnia 1 marca 2014 r. opisanych powyżej gwarancji, stosownie do postanowień umowy,
— etap trzeci obejmuje okres od dnia akceptacji przez MKOl Krakowa jako Miasta Kandydującego do ZIO do momentu pozyskania przez Miasto Kraków wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez MKOl w PiKK 2022 jednak nie później niż do 1 stycznia 2015. Realizacja etapu trzeciego i następnych jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem wyboru do dnia 1 września 2014 r. Krakowa przez Komitet Wykonawczy MKOL na Miasto Kandydujące do ZIO, stosownie do postanowień umowy,
— etap czwarty obejmuje okres od dnia pozyskania przez Miasto Kraków wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez MKOL w PIKK 2022 do dnia wyboru Miasta Gospodarza ZIO przez MKOl jednak nie później niż do dnia 1 września 2015 roku. Realizacja etapu czwartego i następnych jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem uzyskania do dnia 1 stycznia 2015 r. wszystkich oficjalnych gwarancji, w tym rządowych wymaganych przez MKOL w PIKK 2022, stosownie do postanowień umowy,
— etap piąty obejmuje okres trzech miesięcy od dnia wyboru Krakowa na Miasto Gospodarza ZIO przez MKOl jednak nie później niż do dnia 31 października 2015 roku. Realizacja etapu piątego jest opcjonalna i nastąpi pod warunkiem wyboru przez MKOl do dnia 1 września 2015 r. Krakowa na Miasto Gospodarza ZIO, stosownie do postanowień umowy.
Szczegółowy zakres zadań w poszczególnych etapach wraz z terminami realizacji został opisany w umowie wraz z załącznikami.
79421000, 79421100, 79421200, 71240000, 71241000, 92622000, 79411000
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23
Sekcja IV: Procedura
1. Cena. Ocenie będzie podlegało całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy określone przez niego na Formularzu oferty.. Waga 20
2. Wynagrodzenie warunkowe, tzw. success fee. Ocenie będzie podlegała procentowa wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za opracowanie kompletnej dokumentacji Miasta Zgłaszającego się oraz opracowanie kompletnej dokumentacji Miasta Kandydującego, jaką Wykonawca oferuje uzależnić od wyniku oceny tej dokumentacji przez MKOl, tj. od przyznania statusu Miasta Kandydującego (w przypadku dokumentacji Miasta Zgłaszającego się) oraz od przyznania Zamawiającemu prawa do organizacji Igrzysk (w przypadku dokumentacji Miasta Kandydującego) – tzw. success fee albo premia od osiągniętego celu. Procentową wysokość wynagrodzenia Wykonawca powinien podać w miejscu wskazanym pod tabelą w Formularzu cenowym.. Waga 20
3. Analiza Raportu Otwarcia. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana na podstawie dokumentu „Koncepcja realizacji zamówienia” w zakresie: Krytyczna analiza Raportu w zakresie zagadnień uszczegółowionych w rozdziałach: Sport i obiekty sportowe (Rozdział 2), Obiekty pozasportowe (Rozdział 3), Turystyka i zakwaterowanie (Rozdział 4) oraz Transport (Rozdział 5). Ocenie będzie podlegać odrębnie analiza w zakresie obiektów sportowych i pozasportowych (Rozdziały 2 i 3 – zakres pierwszy) w aspektach technicznym, wymogów MKOl i zarządzanie taborem, w szczególności: - prawidłowość ustaleń Zmawiającego co do możliwości wykorzystania istniejących obiektów w zakresie wskazanym w Raporcie, - uargumentowana opinia oceniająca czy koncepcja lokalizacji wszystkich dyscyplin sportowych wskazana w Raporcie zyska akceptację poszczególnych właściwych międzynarodowych federacji, - możliwość wykorzystanie istniejących obiektów nie wymienionych w raporcie w miejsce planowanych nowych obiektów, - koncepcja posadowienia poszczególnych obiektów ze względu na zarządzanie taborem z uwzględnieniem kryteriów: czasu, efektywność spełniania celów każdej grupy uczestników ZIO (sportowcy, rodzina olimpijska, organizatorzy, wolontariusze, widzowie), kosztów oraz lokalizacji. i oddzielnie w zakresie zakwaterowania i transportu (Rozdziały 4 i 5 – zakres drugi) w aspektach technicznym, wymogów MKOl i zarządzanie taborem, w szczególności: - prawidłowość ustaleń Zamawiającego co do możliwości wykorzystania istniejących obiektów w zakresie wskazanym w Raporcie,- możliwość wykorzystania istniejących obiektów nie wymienionych w raporcie w miejsce planowanych nowych obiektów, - koncepcja posadowienia poszczególnych obiektów ze względu na zarządzanie taborem z uwzględnieniem kryteriów: czasu, efektywność spełniania celów każdej grupy uczestników ZIO (sportowcy, rodzina olimpijska, organizatorzy, wolontariusze, widzowie), kosztów oraz lokalizacji. W ramach każdego z tych dwóch zakresów oferta będzie mogła otrzymać maksymalnie 50 pkt wg poniższych zasad:Wykonawca bardzo dobrze identyfikuje mocne i słabe strony oraz proponuje istotne ulepszenia – 50 pkt, Wykonawca poprawnie identyfikuje mocne i słabe strony, lecz proponuje istotne ulepszenia – 40 pkt, Wykonawca bardzo dobrze identyfikuje mocne i słabe strony, lecz nie proponuje istotnych ulepszeń – 30 pkt, Wykonawca poprawnie identyfikuje mocne i słabe strony i nie proponuje istotnych ulepszeń – 20 pkt, Wykonawca nie identyfikuje poprawnie mocnych i słabych stron – 0 pkt. Uzyskana liczba punktów podlega przemnożeniu przez wagę kryterium.. Waga 20
4. Strategia prezentacji. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana na podstawie dokumentu „Koncepcja realizacji zamówienia” w zakresie: „Strategia Prezentacji Zamawiającego przed członkami Komisji Oceniającej MKOl” zgodnie z wszystkimi wymogami formalnymi i zwyczajowymi MKOl oraz „Strategia Przedstawienia Miasta Kandydującego członkom MKOl” zgodnie z wszystkimi wymogami formalnymi i zwyczajowymi MKOl. Ocenie będzie podlegać odrębnie każda ze strategii skierowana do dwóch grup odbiorców. Propozycje muszą być zgodne z zapisami Karty Olimpijskiej oraz Kodeksu Etyki MKOl. W ramach każdej z tych strategii oferta będzie mogła otrzymać maksymalnie 50 pkt wg poniższych zasad: Wykonawca oferuje podjęcie najskuteczniejszych, ponadprzeciętnych działań, szczegółowo opisuje sposoby postępowania, wykazuje właściwy potencjał do zrealizowania planowanych działań oraz uzasadnia dlaczego zastosowana strategia będzie skuteczna – 50 pkt, Wykonawca oferuje podjęcie właściwych działań, szczegółowo opisuje sposoby postępowania, wykazuje właściwy potencjał do zrealizowania planowanych działań – 40 pkt, Wykonawca oferuje podjęcie właściwych działań, nie opisuje szczegółowo sposobów postępowania, wykazuje właściwy potencjał do zrealizowania planowanych działań – 30 pkt, Wykonawca oferuje podjęcie właściwych działań, nie opisuje szczegółowo sposobów postępowania, nie wykazuje właściwego potencjału do zrealizowania planowanych działań – 20 pkt, Wykonawca nie oferuje podjęcia poprawnych działań – 0 pkt. Uzyskana liczba punktów (suma punktów dla każdej ze strategii) podlega przemnożeniu przez wagę kryterium.. Waga 20
5. Organizacja pracy. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana na podstawie dokumentu „Koncepcja realizacji zamówienia” w zakresie: Organizacja pracy zespołu Wykonawcy. Ocenie będzie podlegać będzie „metoda zarządzania projektem” oraz „organizacja zespołu”. W ramach każdego z tych podkryteriów oferta będzie mogła otrzymać maksymalnie 50 pkt wg poniższych zasad: W ramach podkryterium „metoda zarządzania projektem” punkty przyznane zostaną w następujący sposób: Wykonawca zidentyfikował szczegółowo konieczne do podjęcia działania i interesariuszy w nich uczestniczących, zaproponował sprawdzoną, wspieraną elektronicznie metodę planowania i koordynacji działań wszystkich interesariuszy oraz zarządzania informacją – 50 pkt, Wykonawca zidentyfikował szczegółowo konieczne do podjęcia działania i interesariuszy w nich uczestniczących, zaproponował sprawdzoną, metodę planowania i koordynacji działań wszystkich interesariuszy oraz zarządzania informacją – 40 pkt, Wykonawca zidentyfikował główne konieczne do podjęcia działania i interesariuszy w nich uczestniczących, zaproponował sprawdzoną, wspieraną elektronicznie metodę planowania i koordynacji działań wszystkich interesariuszy oraz zarządzania informacją – 30 pkt, Wykonawca zidentyfikował główne konieczne do podjęcia działania i interesariuszy w nich uczestniczących, zaproponował sprawdzoną, metodę planowania i koordynacji działań wszystkich interesariuszy oraz zarządzania informacją – 20 pkt, Wykonawca nie zidentyfikował podstawowych, koniecznych do podjęcia działań lub najważniejszych interesariuszy – 0 pkt. W ramach podkryterium „organizacja zespołu” punkty przyznane zostaną w następujący sposób: Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która w stopniu dobrym gwarantuje: czytelność podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, dostosowanie kwalifikacji członków zespołu do powierzonych zadań, przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu oraz koordynację realizacji zamówienia przez kierownika – 50 pkt, Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która w stopniu dobrym gwarantuje: czytelność podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, dostosowanie kwalifikacji członków zespołu do powierzonych zadań, lecz przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu lub koordynacja realizacji zamówienia przez kierownika są utrudnione – 40 pkt, Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która w stopniu dobrym gwarantuje: czytelność podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu oraz koordynację realizacji zamówienia przez kierownika, lecz nie wszystkie role są powierzone osobom o odpowiednich (najwyższych) kwalifikacjach – 30 pkt, Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która w stopniu dobrym gwarantuje: czytelność podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, lecz nie wszystkie role są powierzone osobom o odpowiednich (najwyższych) kwalifikacjach, a przepływ informacji pomiędzy członkami zespołu lub koordynacja realizacji zamówienia przez kierownika są utrudnione – 20 pkt, Wykonawca zaproponował organizację zespołu, która nie gwarantuje: czytelności podziału ról i zakresu odpowiedzialności członków zespołu, przepływu informacji lub koordynacji – 0 pkt. Uzyskana liczba punktów (suma punktów z podkryteriów) podlega przemnożeniu przez wagę kryterium.. Waga 20
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2013/S 200-346484 z dnia 15.10.2013
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Event Knowledge Services (EKS) Maison du Sport International (MSI)
{Dane ukryte}
1007 Lausanne
Szwajcaria
Wartość: 22 500 000 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 18 277 504 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w niniejszym postępowaniu lub zaniechaniu czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców, wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych pod warunkiem że dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Odwołanie przysługuje od wszystkich, niezgodnych z przepisami ustawy Pzp, czynności Zamawiającego podjętych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeśli została przesłana faksem lub drogą elektroniczną albo w terminie 15 dni jeśli została przesłana w inny sposób.
6. Odwołanie dotyczące treści ogłoszenia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a postanowień SIWZ – w terminie 10 dni od dnia zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
7. Odwołania inne niż określone w punkcie 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Jeżeli Zamawiający, mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż:
a) w terminie 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
9. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy Pzp, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp.
10. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji, o której mowa w pkt 9. Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie Pzp dla tej czynności. Na czynności wymienione w zdaniu poprzednim nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust 2 ustawy Pzp.
11. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (KIO) w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
12. Odwołanie powinno:
a. wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp;
b. określać żądanie odwołującego;
c. zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
13. Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli:
a. nie zawiera braków formalnych z zastrzeżeniem art. 187 ust. 3 i 4 ustawy Pzp,
b. uiszczono wpis.
14. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
15. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Wykonawcy stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeśli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.
16. Zgłoszenie przystąpienia do postępowania odwoławczego Wykonawca doręcza Prezesowi KIO w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
17. Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego Wykonawcy nie później niż do czasu otwarcia rozprawy. KIO uwzględni opozycję, jeśli zgłaszający opozycję uprawdopodobni, że Wykonawca nie ma interesu w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystąpił; w przeciwnym razie KIO oddali opozycję. Na postanowienie o uwzględnieniu lub oddaleniu opozycji nie przysługuje skarga.
18. Czynności uczestnika postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności
z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił, z zastrzeżeniem zgłoszenia sprzeciwu o którym mowa w art. 186 ust 3 ustawy Pzp przez uczestnika, który przystąpił do postępowania po stronie Zamawiającego.
19. Odwołujący oraz Wykonawca wezwany do przystąpienia do postępowania odwoławczego nie mogą następnie korzystać ze środków ochrony prawnej wobec czynności Zamawiającego wykonanych zgodnie z wyrokiem KIO lub sądu albo na podstawie art. 186 ust 2 i 3 ustawy Pzp.
20. KIO rozstrzyga odwołanie na zasadach określonych w art. 188-192 ustawy Pzp.
21. Orzeczenie KIO, po stwierdzeniu przez sąd jego wykonalności, ma moc prawną na równi z wyrokiem sądu.
22. Na orzeczenie KIO stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu zgodnie z rozdziałem 3 Działu VI ustawy Pzp.
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 34648420131 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-10-15 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 708 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 0 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.krakow.pl |
Informacja dostępna pod: | Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 kraków, woj. małopolskie |
Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
79421000-1 | Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych | |
79421100-2 | Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
Prace maszynami specjalistycznymi | Event Knowledge Services (EKS) Maison du Sport International (MSI) Lausanne | 2014-01-14 | 18 277 504,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2014-01-14 Dotyczy cześci nr: 0 Kody CPV: 79421000 79421100 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 18 277 504,00 zł Minimalna złożona oferta: 18 277 504,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 18 277 504,00 zł Maksymalna złożona oferta: 18 277 504,00 zł |