Pełnienie funkcji trenera- realizatora zajęć pozalekcyjnych bazujących na teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera w ramach projektu Dzieci mają skrzydła, pomóżmy im je rozwinąć.
Opis przedmiotu przetargu: Pełnienie funkcji trenera-realizatora zajęć pozalekcyjnych bazujących na Teorii Inteligencji Wielorakich Howarda Gardnera w zakresie projektu Dzieci mają skrzydła, pomóżmy im je rozwinąć nr POKL.09.01.02-14-268/09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 13.09.2010 r. do 30.07.2012 r. w trzech szkołach podstawowych z terenu Gminy Liw: Wyszków, Zając, Liw. Głównym celem projektu Dzieci mają skrzydła, pomóżmy im je rozwinąć jest wielokierunkowe i wieloaspektowe wspieranie rozwoju uczniów nakierowane na rozwój kompetencji kluczowych, poprzez praktyczne działania dzieci pod kierunkiem nauczycieli i przy wsparciu rodziców. Wprowadzenie do praktyki szkolnej teorii H. Gardnera zapewni uczniom doświadczenia edukacyjne i społeczne na miarę ich zainteresowań, uzdolnień, możliwości i potrzeb. Umożliwi działania we wszystkich dziedzinach aktywności, a szczególnie lingwistycznej, matematyczno-logicznej, artystycznej i kinestetycznej. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, kontakty z rodzicami, przeprowadzenie badania dziecka odpowiednim narzędziem badawczym pozwalającym określić profil jego inteligencji i sporządzenie na tej podstawie diagnozy wstępnej oraz po zakończeniu zajęć opracowanie diagnozy końcowej. Działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć dodatkowych.
Węgrów: Pełnienie funkcji trenera- realizatora zajęć pozalekcyjnych bazujących na teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera w ramach projektu Dzieci mają skrzydła, pomóżmy im je rozwinąć.
Numer ogłoszenia: 377559 - 2010; data zamieszczenia: 31.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Liw , ul. Mickiewicza 2, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7922821, faks 025 7922821.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.liw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji trenera- realizatora zajęć pozalekcyjnych bazujących na teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera w ramach projektu Dzieci mają skrzydła, pomóżmy im je rozwinąć..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji trenera-realizatora zajęć pozalekcyjnych bazujących na Teorii Inteligencji Wielorakich Howarda Gardnera w zakresie projektu Dzieci mają skrzydła, pomóżmy im je rozwinąć nr POKL.09.01.02-14-268/09 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany jest w okresie od 13.09.2010 r. do 30.07.2012 r. w trzech szkołach podstawowych z terenu Gminy Liw: Wyszków, Zając, Liw. Głównym celem projektu Dzieci mają skrzydła, pomóżmy im je rozwinąć jest wielokierunkowe i wieloaspektowe wspieranie rozwoju uczniów nakierowane na rozwój kompetencji kluczowych, poprzez praktyczne działania dzieci pod kierunkiem nauczycieli i przy wsparciu rodziców. Wprowadzenie do praktyki szkolnej teorii H. Gardnera zapewni uczniom doświadczenia edukacyjne i społeczne na miarę ich zainteresowań, uzdolnień, możliwości i potrzeb. Umożliwi działania we wszystkich dziedzinach aktywności, a szczególnie lingwistycznej, matematyczno-logicznej, artystycznej i kinestetycznej. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, kontakty z rodzicami, przeprowadzenie badania dziecka odpowiednim narzędziem badawczym pozwalającym określić profil jego inteligencji i sporządzenie na tej podstawie diagnozy wstępnej oraz po zakończeniu zajęć opracowanie diagnozy końcowej. Działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach zajęć dodatkowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 37.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuCzęści 1-5, 7-11, 13-17, 19-23, 25-29, 31-35 zamówienia: a) wykażą na podstawie złożonych dokumentów, że: -posiadają wykształcenie wyższe -posiadają ukończone co najmniej 30-godzinne szkolenie rozwijające kompetencje niezbędne do prowadzenia zajęć opartych na Teorii Inteligencji Wielorakich Howarda Gardnera - posiadają ukończony kurs, szkolenie lub warsztaty z zakresu rozwijania twórczej aktywności dzieci, (np. rozwijania kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów itp.) b) wykażą na podstawie oświadczenia, że : -nie byli karani za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe -posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych Części 6, 12, 18, 24, 30, 36 zamówienia: a) wykażą na podstawie złożonych dokumentów, że: -posiadają wykształcenie wyższe z zakresu socjoterapii lub pedagogiki opiekuńczo- wychowawczej lub digofrenopedagogiki -posiadają ukończone co najmniej 30-godzinne szkolenie rozwijające kompetencje niezbędne do prowadzenia zajęć opartych na Teorii Inteligencji Wielorakich Howarda Gardnera - posiadają ukończony kurs, szkolenie lub warsztaty z zakresu rozwijania twórczej aktywności dzieci, (np. rozwijania kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów itp.) b) wykażą na podstawie oświadczenia, że : -nie byli karani za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe -posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych Część 37 zamówienia: a) wykażą na podstawie złożonych dokumentów, że: -posiadają wykształcenie wyższe -posiadają uprawnienia instruktora lub trenera pływania b) wykażą na podstawie oświadczenia, że : -nie byli karani za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe -posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych W trakcie oceny spełnienia w/w warunków zamawiający kierował się będzie regułą spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o posiadanych umiejetnościach, niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych ora dokumenty potwierdzajace posiadane wykształcenie oraz wymagane kursy i szkolenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.liw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Liw ul. Mickiewicza 2 07-100 Wegrów pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Liw ul. Mickiewicza 2 07-100 Wegrów pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
EFS w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 37755920100 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2010-12-30 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 536 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 37 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.liw.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Liw ul. Mickiewicza 2 07-100 Wegrów pok. nr 14 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |