Hyżne: Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia


Numer ogłoszenia: 402372 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Hyżnem , Hyżne, 36-024 Hyżne, woj. podkarpackie, tel. 17 22 95 005, faks 17 22 95 001.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.hyzne.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia- realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.: Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Szczegółowy zakres zadań obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła, e. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, f. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, g. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, i. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, j. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, k. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, l. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, m. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, n. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, o. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, p. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, q. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, r. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, s. Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego. t. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie, Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania powyższego warunku wykonawca wykaże, iż każda z osób, przy pomocy której zamierza wykonywać zamówienie- co najmniej jedna do każdej części zamówienia ( w przypadku osób fizycznych, które zamierzają osobiście wykonywać zamówienie dotyczy to tych osób), spełnia wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z dnia 27 marca 2009 r.) tj. posiadanie wykształcenia wyższego wraz z kwalifikacjami uprawniającymi do prowadzenia danego typu zajęć, to jest: a) Dla zajęć humanistycznych uprawnienia do prowadzenia zajęć z historii lub języka polskiego, b) Dla zajęć matematyczno-przyrodniczych uprawnienia do prowadzenia zajęć z przyrody, biologii lub matematyki, c) Dla zajęć językowych uprawnienia do prowadzenia zajęć z języka angielskiego. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ;


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.hyzne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Hyżnem, Hyżne 103, 36-024 Hyżne.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.10.2013 godzina 10:50, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Hyżnem, Hyżne 103, 36-024 Hyżne ( sekretariat Urzędu Gminy Hyżne pok. Nr 1).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Część nr 1 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - humanistyczne i rekrutacja.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.: Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Szczegółowy zakres zadań obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła, e. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, f. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, g. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, i. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, j. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, k. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, l. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, m. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, n. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, o. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, p. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, q. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, r. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, s. Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego. t. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie, Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Część nr 2 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyczno-przyrodnicze i rekrutacja.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia- realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.: Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Szczegółowy zakres zadań obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła, e. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, f. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, g. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, i. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, j. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, k. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, l. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, m. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, n. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, o. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, p. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, q. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, r. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, s. Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego. t. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie, Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Część nr 3 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - językowe (język angielski) i rekrutacja.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.: Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Szczegółowy zakres zadań obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła, e. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, f. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, g. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, i. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, j. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, k. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, l. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, m. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, n. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, o. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, p. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, q. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, r. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, s. Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego. t. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie, Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Część nr 4 Zajęcia rozwojowe - humanistyczne i rekrutacja.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.: Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Szczegółowy zakres zadań obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła, e. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, f. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, g. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, i. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, j. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, k. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, l. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, m. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, n. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, o. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, p. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, q. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, r. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, s. Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego. t. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie, Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Część nr 5 Zajęcia rozwojowe - matematyczno-przyrodnicze i rekrutacja.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.: Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Szczegółowy zakres zadań obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła, e. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, f. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, g. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, i. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, j. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, k. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, l. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, m. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, n. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, o. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, p. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, q. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, r. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, s. Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego. t. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie, Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.10.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Część nr 6 Zajęcia rozwojowe - językowe(język angielski) i rekrutacja.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.: Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Szczegółowy zakres zadań obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła, e. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, f. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, g. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, i. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, j. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, k. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, l. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, m. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, n. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, o. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, p. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, q. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, r. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, s. Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego. t. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie, Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.10.00.00-5.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Warszawa: ZP/WR/U/04/(11)/2013 USŁUGI PROWADZENIA ZAJĘĆ SPORTOWO-REKREACYJNYCH


Numer ogłoszenia: 124706 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Pileckiego 122, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3346212, faks 022 3346217.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: ZAKŁAD BUDŹETOWY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/WR/U/04/(11)/2013 USŁUGI PROWADZENIA ZAJĘĆ SPORTOWO-REKREACYJNYCH.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
USŁUGI PROWADZENIA ZAJĘĆ SPORTOWO-REKREACYJNYCH.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.02.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Karolina Oziemkiewicz, Długosza 4 m.4, 01-174 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 332934,19 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    5280,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    5280,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5280,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    UCSiR w ramach prowadzonej działalności statutowej świadczy dla mieszkańców na terenie Warszawy m.in. zajęcia aerobic i aqua aerobic w trzech studiach fitness i na 3 pływalniach. Z uwagi na różnorodność upodobań, grup wiekowych, umiejętności wśród potencjalnych Klientów tych usług, prowadzone są różne formy zajęć aerobic (np.: tbc, step, body ball, zdrowy kręgosłup. pilates, cycling, zumba). Świadczenie tego rodzaju usługi w związku z dużą ilością form zajęć aerobic, wymaga zatrudnienia w trzech klubach fitness - wielu instruktorów. Oceny predyspozycji do świadczenia przedmiotowej usługi przez instruktorów, dokonuje się przede wszystkim podczas castingu, a następnie bezpośredniej rozmowy kwalifikacyjnej. Wcześniej każdy z instruktorów musi przedstawić oprócz kwalifikacji instruktorskich, certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie prowadzenia poszczególnej formy zajęć aerobic). Jednakże ukończone szkolenia przez instruktora, jego staż i doświadczenie, nie są jedyną i wyłączną gwarancją, że klienci będą korzystali z jego usług. Na zadowolenie klientów ze świadczonej usługi, niejednokrotnie ma wpływ indywidualne podejście, osobowość, charyzma prowadzącego zajęcia. Są to cechy, które można ocenić obserwując pracę i pokaz instruktora podczas castingu. Ponadto jedynie obserwując instruktora podczas castingu można zweryfikować poprawność wykonywanych przez niego ćwiczeń oraz metodykę jaką stosuje do nauki układów tanecznych. Tak przeprowadzony dobór kadry instruktorskiej daje gwarancję stworzenia przez UCSiR pełnowartościowej usługi, dzięki czemu nastąpi zaplanowany i spodziewany zakup oferowanych usług przez Klientów, co bezpośrednio przełoży się na uzyskanie korzystnych wyników finansowych trzech klubów fitness. Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji mimo specyficznego charakteru usług, w 2011r. podjęło próbę wyłonienia wykonawców w trybie art. 39 u z. p. Zamawiający mając świadomość specyfiki zamówienia oraz uwzględniając fakt, że jest niewielu Wykonawców mogących w pełnym zakresie wykonać zamówienie podzielił przedmiot zamówienia na 12 części. Jednakże, dwukrotnie przeprowadzone postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zakończyły się unieważnieniem. W pierwszym postępowaniu złożono dwie oferty obejmujące 9 z 12 części przy czym znacząco przekraczały one zaplanowane środki w budżecie na 2012 r., na ten cel. Według złożonych ofert za jednostkowe 45 minutowe zajęcia aqua aerobiku Wykonawca otrzymywałby kwotę 75,00 oraz 98,00 zł brutto zamiast dotychczasowej - średnio 55,00 zł brutto, a w drugim nie wpłynęła żadna oferta - na 12 zadań. Przeprowadzone postępowania w trybie art. 39 ustawy P.z.p. oraz przeprowadzone rozeznanie rynku poprzez rozmowy osoby koordynującej pracę klubów fitness z potencjalnymi wykonawcami (firmami) wykazały, że w chwili obecnej na rynku nie ma Wykonawcy, który mógłby lub byłby zainteresowany zrealizowaniem przedmiotowego zadania w cenie, jaką UCSiR może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym, dla zapewnienia kontynuacji pracy klubów fitness, a tym samym zapobieżeniu stratom wynikającym z zaniechania prowadzenia tej działalności w trzech studiach fitness UCSiR, konieczne jest wyłonienie wielu wykonawców, którzy będą mogli zrealizować całość zamówienia. Zamawiający - zgodnie z dyspozycją art. 5 ust. 1a p.z.p., w przypadku zamówień należących do kategorii usług niepriorytetowych - może wszcząć postępowanie w trybie w trybie zamówienia z wolnej ręki w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1 p.z.p. Nie wyłonienie wykonawcy do 21 grudnia 2013 r. będzie skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań, które muszą być kontynuowane od 2 stycznia 2013 r.- zajęcia prowadzone w 3 studiach fitness UCSiR są usługą ciągłą. Wykonawcy tej usługi winni być wyłonieni do 21 grudnia bo do tego dnia planowany jest grafik zajęć na następny miesiąc oraz rozpoczyna się sprzedaż usług na kolejny miesiąc (styczeń 2013). Nie wyłonienie przed 21 grudnia 2013 r. wykonawców tych usług skutkować będzie przerwaniem realizacji zadań statutowych UCSiR oraz brakiem wpływów do budżetu UCSiR z tytułu tej działalności, a tym samym nie zostaną zrealizowane przychody określone w planie finansowym UCSiR na 2013 r. W związku z powyższym zasadne jest przeprowadzenie postępowania, na wyłonienie Wykonawców usług fitness dla 3 klubów fitness i 3 pływalniach UCSiR w trybie z wolnej ręki (art. 5 ust. 1 i 1a w związku z art. 67 ustawy p.z.p.). Przeprowadzenie postępowanie w trybie art. 5 ust. 1 i 1a da: gwarancję wyłonienia kadry instruktorskiej w celu kontynuacji tej usługi, którą UCSiR świadczy dla Mieszkańców (kontynuacja zajęć styczeń-grudzień 2013) i zostanie zapewniona terminowa realizacja tego zadania, które ma się rozpocząć z dniem 2 stycznia 2013 r., nastąpi zaplanowany i spodziewany zakup oferowanych usług przez Klientów, co bezpośrednio przełoży się na uzyskanie korzystnych, a przede wszystkim zaplanowanych przychodów w trzech klubach fitness. Reasumując zastosowanie trybu z wolnej ręki (art. 5 ust. 1 i 1a pkt 4 ustawy p.z.p.) w celu wyłonienia Wykonawców na prowadzenie zajęć fitness w 3 klubach fitness i 3 pływalniach UCSiR zapobiegnie naruszeniu zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonania wydatku, a także umożliwi terminową realizację zadania. W związku z powyższym zasadne jest jak podano na wstępie.


Hyżne: Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia


Numer ogłoszenia: 457940 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 402372 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Hyżnem, Hyżne, 36-024 Hyżne, woj. podkarpackie, tel. 17 22 95 005, faks 17 22 95 001.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Część nr 1 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - humanistyczne i rekrutacja Część nr 2 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyczno-przyrodnicze i rekrutacja Część nr 3 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - językowe (język angielski) i rekrutacja Część nr 4 Zajęcia rozwojowe - humanistyczne i rekrutacja Część nr 5 Zajęcia rozwojowe - matematyczno-przyrodnicze i rekrutacja Część nr 6 Zajęcia rozwojowe - językowe(język angielski) i rekrutacja Przedmiotem zamówienia jest Nabór nauczycieli do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.: Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Szczegółowy zakres zadań obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęcć i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin, w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Wykorzystywanie najnowszych narzędzi edukacyjnych, które zapewni szkoła, e. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, f. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, g. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, i. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, j. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, k. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, l. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, m. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, n. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, o. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, p. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, q. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, r. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, s. Sporządzanie wykazu przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdań półrocznych na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na koniec półrocza i na koniec roku szkolnego. t. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie, Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia - realizowanego w okresie od 01.02.2013 r. do 31.01.2015 r.:.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 1 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - humanistyczne i rekrutacja


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Langras S.C Oddział w Stalowej Woli, {Dane ukryte}, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2808,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2808,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5040,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 2 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyczno-przyrodnicze i rekrutacja


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Jeziorski, {Dane ukryte}, 36-024 Hyżne, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2448,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2448,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4312,08


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 3 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - językowe (język angielski) i rekrutacja


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Żygała, {Dane ukryte}, 36-024 Hyżne, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2736,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2736,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4312,08


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 4 Zajęcia rozwojowe - humanistyczne i rekrutacja


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Langras S.C Oddział w Stalowej Woli, {Dane ukryte}, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2808,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2808,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    5040,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 5 Zajęcia rozwojowe - matematyczno-przyrodnicze i rekrutacja


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
5.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grzegorz Jeziorski, {Dane ukryte}, 36-024 Hyżne, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2376,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2376,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4312,08


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22.10.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Żygała, {Dane ukryte}, 36-024 Hyżne, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2736,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2736,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4312,08


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Hyżne, 36-024 Hyżne
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: jb@hyzne.pl
tel: 17 22 95 005
fax: 17 22 95 001
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-10-10
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 40237220130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-10-02
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 477 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 6
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.hyzne.pl
Informacja dostępna pod: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Hyżnem, Hyżne 103, 36-024 Hyżne
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 1 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - humanistyczn Langras S.C Oddział w Stalowej Woli
Stalowa Wola
2013-11-08 2 808,00
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 2 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyczn Grzegorz Jeziorski
Hyżne
2013-11-08 2 448,00
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 3 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - językowe (ję Dorota Żygała
Hyżne
2013-11-08 2 736,00
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 4 Zajęcia rozwojowe - humanistyczne i rekru Langras S.C Oddział w Stalowej Woli
Stalowa Wola
2013-11-08 2 808,00
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Część nr 5 Zajęcia rozwojowe - matematyczno-przyrodnicze Grzegorz Jeziorski
Hyżne
2013-11-08 2 376,00
Nabór nauczycieli w projekcie Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia Dorota Żygała
Hyżne
2013-11-08 2 736,00