Białystok: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu SURDOPEDAGOGIKI


Numer ogłoszenia: 41197 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego , ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6642351, 869 12 50, faks 85 664 23 51 wew. 15.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.modm.bialystok.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu SURDOPEDAGOGIKI.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Surdopedagogiki z podziałem na 24 części dla jednej grupy nauczycieli. Początek realizacji zamówienia: marzec 2014 roku.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 24.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Rozpoczęcie: 15.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie oświadczenia na temat posiadania wykształcenia,kwalifikacji i doświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - 50


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.modm.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
www.modm.bialystok.pl.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego w Białymstoku, ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, pok. nr 1 (sekretariat).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
PEDAGOGIKA SPECJALNA.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Akty prawne dotyczące kształcenia specjalnego: szkoły specjalne, integracyjne, ogólnodostępne 2. Prawa osób niepełnosprawnych - podstawowe dokumenty. 3. System kształcenia specjalnego. Nowe tendencje. 4. Organizacja klas integracyjnych.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Pedagogika terapeutyczna.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Pedagogika terapeutyczna 2. Główne nurty rewalidacji w poszczególnych działach pedagogiki specjalnej. Zagadnienia profilaktyki 3. Rewalidacja przewlekle chorych i kalekich.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Rewalidacja dzieci głuchych i niedosłyszących Rewalidacja dzieci niewidomych i niedowidzących.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewalidacja dzieci głuchych i niedosłyszących Rewalidacja dzieci niewidomych i niedowidzących.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Pedagogika resocjalizacyjna.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Pedagogika resocjalizacyjna 2. Problematyka niedostosowania społecznego. 3. Sieroctwo społeczne.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Rewalidacja upośledzonych umysłowo.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewalidacja upośledzonych umysłowo.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Surdopedagogika.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Surdopedagogika - sprowadzenie (rewalidacja, proces rewalidacyjny, usprawnienie surdodydaktyczne, kompensacja i korektura surdodydaktyczna). 2. Terminologia i klasyfikacja w surdopedagogice. 3. Placówki kształcenia specjalnego dla dzieci z wadą słuchu. 4. Problematyka integracji dzieci z wadą słuchu (integracyjno - izolacyjne formy nauczania i wychowania, warunki nauczania w szkole specjalnej dla głuchych, warunki i zadania szkoły specjalnej dla głuchych, warunki, jakie musi spełnić dziecko głuche i szkoła masowa). 5. Przegląd metod rozwoju zdolności językowych dzieci z wadą słuchu (oralne, słuchowe, manualne, dwujęzyczne nauczanie, graficzne). 6. Zarys rozwoju surdopedagogiki.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Diagnoza surdopedagogiczna.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Diagnoza surdopedagogiczna (zespół specjalistów i zakres ich kompensacji). 2. Kształcenie dzieci z wadą słuchu z upośledzeniem sprzężonym (głusi i niedosłyszący upośledzeni umysłowo, głuchoniewidomi).


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Audiologia pedagogiczna I.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Anatomia i fizjologia narządu słuchu. 2. Patofizjologia narządu słuchu. 3. Uszkodzenia słuchu. Diagnostyka audiologiczna upośledzeń słuchu powstałych w przebiegu uszkodzenia części przewodzeniowej i odbiorczej narządu słuchu. 4. Charakterystyka różnych typów i stopnia uszkodzenia słuchu. 5. Rola laryngologa i audiologa w wykrywaniu uszkodzę słuchu u dzieci, współudział w procesie rehabilitacji. 6. Opieka audiologiczna w Polsce. 7. Ocena wady słuchu a perspektywy rozwojowe dziecka. 8. Klasyfikacja uszkodzeń słuchu. 9. Rozwój poglądów na temat zaopatrywania dziecka z uszkodzonym słuchem w aparat słuchowy. 10. Ocena optymalnego czasu aparatowania dzieci z głębokim uszkodzeniem słuchu. 11. Rola środków wzmacniających w procesie rehabilitacji słuchu i mowy.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Audiologia pedagogiczna II.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Rodzaje aparatów słuchowych i ich zastosowanie w zależności od rodzaju i stopnia uszkodzenia słuchu. 2. Aspekty audiologiczne i psychologiczne doboru odpowiedniego aparatu. 3. Praktyczne uwagi o użytkowaniu aparatu słuchowego. 4. Wszczepy ślimakowe - zasady działania, zastosowania i kwalifikacji pacjentów.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
10
NAZWA:
Surdologopedia.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Współczesne poglądy na przedmiot i zadania surdologopedii. 2. System opieki surdologopedycznej w Polsce. 3. Czynniki warunkujące rozwój mowy dziecka niesłyszącego i niedosłyszącego. 4. Zaburzenia mowy u dzieci niesłyszących i niedosłyszących. 5. Diagnoza surdologopedyczna.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
11
NAZWA:
Emisja głosu.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Emisja głosu.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
12
NAZWA:
Rewalidacja indywidualna I.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Dyspraksja jako szczególna dysfunkcja rzutująca na zaburzenia w komunikowaniu się ustnym. 2. Trening i wychowanie słuchowe. 3. Metody i zasady prowadzenia rewalidacji indywidualnej. 4. Formy indywidualnej pracy rewalidacyjnej z dziećmi z wadą słuchu w różnym wieku.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
13
NAZWA:
Rewalidacja indywidualna II.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: Strategia postępowania rewalidacyjnego z małym dzieckiem z wadą słuchu: - ćwiczenia ogólnorozwojowe: ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej i oddechu przygotowujące do odczytywania wypowiedzi z ust, ćwiczenia sprawności manualnej przygotowujące do przekazu daktylograficznego, stymulacja i rozwój reakcji emocjonalnych.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
14
NAZWA:
Rewalidacja indywidualna III.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: Strategia postępowania terapeutycznego z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu: - ćwiczenia manualne, graficzne, koncentracji uwagi, orientacji przestrzennej, techniki i sposoby w nauce czytania i pisania.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
15
NAZWA:
Psychologia głuchych I.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Wprowadzenie do psychologicznej problematyki głuchoty. 2. Deprywacja sensoryczna i lingwistyczna oraz ich wpływ na funkcjonowanie osób z wadą słuchu. 3. Uszkodzenie słuchu a czynności orientacyjno-poznawcze. 4. Specyfika rozwoju wrażliwości i spostrzegawczości dzieci z wadą słuchu. 5. Myślenie, jego rozwój i właściwości u dzieci z wadą słuchu. 6. Specyfika procesów pamięci u dzieci z wadą słuchu. 7. Profile kształcenia zawodowego oraz wskazania i przeciwwskazania odnośnie wykonywania niektórych zawodów przez osoby z wadą słuchu. 8. Zaburzenia fizyczne i psychiczne współwystępujące z głuchotą.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
16
NAZWA:
Psychologia głuchych II.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Funkcjonowanie intelektualne i poglądy na inteligencję osób z wadą słuchu. 2. Sposoby porozumiewania się osób z wadą słuchu. 3. Wpływ wady słuchu na sferę emocjonalną i osobowość.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
17
NAZWA:
Psychologia głuchych III.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Postawy społeczne i dojrzałość społeczna dzieci i młodzieży z wadą słuchu. 2. Współpraca nauczycieli z rodzicami.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
18
NAZWA:
Manualne sposoby usprawniania języka I.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Teoretyczne i praktyczne podstawy języka migowego. 2. Znaczenie języka migowego w kształtowaniu i rozumieniu pojęć u głuchych. 3. Podstawowe wiadomości o daktylografii i jej stosowaniu. 4. Wskazówki metodyczne w zakresie korzystania z manualnych sposobów usprawniania języka w procesie dydaktyczno-wychowawczym. 5. Praktyczne opanowanie umiejętności stosowania daktylografii. 6. Praktyczne opanowanie umiejętności stosowania wybranych znaków języka migowego.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
19
NAZWA:
Manualne sposoby usprawniania języka II.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Podstawowe wiadomości o fonogestach i zasady ich stosowania. 2. Praktyczne opanowanie umiejętności stosowania fonogestów.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
20
NAZWA:
Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu I.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Możliwości i ograniczenia w doborze treści programowych wychowania przedszkolnego dzieci z wadą słuchu. 2. Stymulacja wrażliwości słuchowej i mowy na zajęciach przedszkolnych. 3. Formy ćwiczeń wstępnych i ich wykorzystywanie w procesie dydaktyczno- wychowawczym w przedszkolu. 4. Rola i formy zabaw dla dzieci z wadą słuchu w okresie przedszkolnym. Znaczenie kształcenia pojęć językowych w okresie przedszkolnym. 5. Kształtowanie umiejętności matematycznych oraz przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki przez dzieci z wadą słuchu w okresie przedszkolnym. 6. Dojrzałość szkolna dziecka z wadą słuchu. 7. Współpraca nauczyciela i wychowawcy na terenie internatu.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
21
NAZWA:
Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu II.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Nauka czytania i pisania w klasie I. Doskonalenie umiejętności czytania i pisania w nauczaniu początkowym. 2. Gry i zabawy dydaktyczne w nauczaniu początkowym. 3. Inscenizacja i odgrywanie ról jako wzbogacenie treści nauczania początkowego. 4. Zadania testowe w nauczaniu początkowym matematyki. 5. Analiza i rozumienie tekstu przez dzieci z wadą słuchu. 6. Czytanie tekstu. Proces czytania. Analiza tekstu. Plan tekstu. Opowiadanie tekstu. Opracowywanie charakterystyki. Usamodzielnienie uczniów w procesie analizy tekstu. 7. Wykorzystanie różnych sposobów porozumiewania się przy analizie tekstu. 8. Zadania domowe w procesie nauczania i uczenia się dzieci z wadą słuchu.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
22
NAZWA:
Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu III.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Rozwijanie sprawności językowej i usprawnianie wrażliwości słuchowej w nauczaniu początkowym. 2. Rola rytmiki i logorytmiki w realizacji celów programowych.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
23
NAZWA:
Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu IV.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Związki środowiska społeczno-przyrodniczego z językiem polskim i innymi przedmiotami na etapie nauczania początkowego. 2. Formy ćwiczeń słownikowych i ich stosowanie. 3. Metodyka nauczania odczytywania wypowiedzi z ust. 4. Niedociągnięcia w procesie dydaktycznym i wynikające z nich trudności w nauce domowej dzieci z wadą słuchu.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.


CZĘŚĆ Nr:
24
NAZWA:
Metodyka nauczania i wychowania dzieci z wadą słuchu V.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tematyka: 1. Lekcja w klasach wyższych - jej właściwości metodyczne i psychologiczne. Przygotowanie i analiza konspektów, rozkładów materiałów i ocena lekcji.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.50.00.00-6.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Rozpoczęcie: 15.03.2014.

Adres: Antoniuk Fabryczny, 15-762 Białystok
woj. podlaskie
Dane kontaktowe: email: modm@modm.bialystok.pl
tel: 85 6642351, 869 12 50
fax: 85 664 23 51 wew. 15
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-03-09
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 4119720140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-02-26
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 24
Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: www.modm.bialystok.pl
Informacja dostępna pod: www.modm.bialystok.pl
Okres związania ofertą: 60 dni
Kody CPV
80500000-9 Usługi szkoleniowe