Cewice: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-lerningowej, warsztatów - Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice


Numer ogłoszenia: 443670 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.cewice.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-lerningowej, warsztatów - Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę edukacyjną polegającą na organizacji i przeprowadzeniu zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-learningowej, warsztatów: Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki oraz indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu pn Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice dla uczniów z Gminy Cewice realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-027/13-00 w latach 2013-2015 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia polega na realizacji następujących zadań: 1. Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-learningowej w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice. 1)Celem zajęć jest podniesienie umiejętności porozumiewania się w języku angielskim. Zajęcia z języka angielskiego powinny zmniejszyć dysproporcje w wynikach nauczania. Udział w zajęciach prowadzonych nowatorskimi metodami ma zaktywizować uczniów do rozwoju kompetencji kluczowych. Zastosowanie na zajęciach aktywnych technik nauczania, na które nie ma czasu w szkole pozwolą zwiększyć zdolność percepcji łączenia informacji z poszczególnych dziedzin ze sobą. Dostęp dla uczniów do platform e-learningowej będzie wsparciem nauczania j. angielskiego w domu, utrzymaniem stałego kontaktu nauczyciela z uczniem. Uczniowie będą wykonywali w domu ćwiczenia z języka angielskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej. Na platformie e-learningowej na bieżąco będzie można sprawdzać efekty zajęć. 2)Miejscem wykonywania zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-learningowej będą: a)Szkoła Podstawowa w Maszewie Lęborskim, ul. Szkolna 5, 84-315 Maszewo Lęborskie b)Szkoła Podstawowa w Łebuni, ul. Sportowa 7, 84-311 Łebunia c)Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem, 84-313 Pieski 45 d)Szkoła Podstawowa w Siemirowicach, ul. Szkolna 15, 84-313 Siemirowice. 3)Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego w wymiarze 40 godzin na każdą grupę w roku szkolnym 2013-2014 i 40 godzin na każdą grupę w roku szkolnym 2014-2015, czyli 760 godzin łącznie w roku szkolnym 2013-2014 zajęcia prowadzone będą dla 96 uczniów : a)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim = 80 godzin b)2 grup 11 osobowych i 1 grupy 12 osobowej w Szkole Podstawowej w Łebuni = 120 godzin c)2 grup 7 osobowych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem = 80 godzin d)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej w Siemirowicach = 80 godzin w roku szkolnym 2014-2015 zajęcia prowadzone będą dla 109 uczniów : a)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim = 80 godzin b)3 grup 9 osobowych i 1 grupy 10 osobowej w Szkole Podstawowej w Łebuni = 160 godzin c)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem = 80 godzin d)2 grup 12 osobowych w Szkole Podstawowej w Siemirowicach = 80 godzin 4)Do zadań Wykonawcy należy: a)Udostępnienie platformy e-learningowej z języka angielskiego dla 96 uczniów i bezpłatne udostępnienie dla 5 nauczycieli przez okres od podpisania umowy do 30.06.2014 r. w roku szkolnym 2013-2014 i dla 109 uczniów i bezpłatne udostępnienie dla 5 nauczycieli przez okres 10 miesięcy w roku szkolnym 2014-2015. Platforma w okresie realizacji projektu będzie udostępniana uczestnikom projektu. Na platformie umieszczone mają być przede wszystkim skrypty przedmiotowe do e-learningu z języka angielskiego opracowane w celu umożliwienia utrzymywania stałego kontaktu uczniom z nauczycielem oraz umożliwienia wykonywanie uczniom ćwiczeń w domu a nauczycielom sprawdzenie na bieżąco postępów przyswajania języka. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia następujących funkcjonalności na platformie e-learningowej: system e-learningowy musi obsługiwać do 101 aktywnych kont jednocześnie w roku szkolnym 2013-2014 i 114 aktywnych kont jednocześnie w roku szkolnym 2014/2015. Każdy użytkownik ma się logować na stronie przy pomocy indywidualnego loginu oraz hasła. Platforma musi posiadać kompletny interfejs w języku polskim. Do korzystania i obsługi platformy nie jest wymagana specjalistyczna wiedza informatyczna, b)dostarczenie każdemu z uczestników zajęć z języka angielskiego pomocy dydaktycznych niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w zajęciach - łącznie 205 kompletów (96 w roku szkolnym2013-2014, 109 w roku szkolnym 2014-2015). Każdy komplet pomocy dydaktycznej będzie składać się z podręcznika i ćwiczeń, c)dostarczenie każdemu z uczestników zajęć z języka angielskiego materiałów papierniczych - łącznie 205 kompletów (96 w roku szkolnym2013-2014, 109 w roku szkolnym 2014-2015). Jeden komplet materiałów papierniczych składa się z: 4 zeszytów 60 kartkowych w twardej oprawie: 2 w linie, 2 w kratkę, 4 długopisów, 4 ołówków, gumki typu myszka, teczki o szerokości grzbietu 5 cm, wykonanej z twardej tektury powlekanej folią mieszcząca komplet książek o formacie A4 na gumkę lub rzep, d)prowadzenie zajęć z języka angielskiego metodą aktywną, np. dyskusja, ćwiczenia (mapa myśli, techniki pamięciowe) i pasywną np. prezentacja. Do zajęć należy wprowadzić także praktyczne zastosowanie teorii wielorakich oraz szereg technik pamięciowych. Nauka języka angielskiego poprzez użycie nowoczesnej technologii - platformy e-learningowej, która umożliwi utrzymywanie stałego kontaktu uczniom z nauczycielem oraz umożliwi wykonywanie uczniom ćwiczeń w domu a nauczycielom sprawdzenie na bieżąco postępów przyswajania języka. Zajęcia z języka angielskiego muszą kończyć się testem końcowym z wiedzy z zakresu poznanego na zajęciach materiału z języka angielskiego. Prowadzący zajęcia zobowiązany będzie do sporządzenia zbiorczej oceny opisowej oceniającej nabyte umiejętności uczestników zajęć. Na zakończenie zajęć Wykonawca będzie zobowiązany wręczyć każdemu z uczestników zajęć zaświadczenie o ukończeniu zajęć z języka angielskiego, e)w przypadku jakichkolwiek problemów z pracą na platformie e-learningowej Wykonawca zapewni zdalną pomoc każdemu użytkownikowi w przeciągu maksymalnie 1 dnia roboczego, natomiast w przypadku większej awarii w przeciągu maksymalnie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia na piśmie, f)przeprowadzenie wstępnych testów sprawdzających wiedzę i umiejętności uczniów, g)prowadzenie dzienników zajęć, h)składanie miesięcznych raportów z postępu realizacji zajęć, i)współpraca z Zamawiającym, w których realizowane będą zajęcia oraz bieżące informowanie Kierownika Projektu o wszelkich nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji zajęć, j)dbałość o odpowiednie oznakowanie przedmiotów zakupionych w ramach projektu, k)realizacja zajęć zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi programowymi, znajdującymi się na stronie internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego www.defs.pomorskie.eu 5)Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: a)Zajęcia będą realizowane od daty zawarcia umowy do 30 czerwca 2015, b)Zajęcia będą odbywały się zgodnie z opracowanymi przez Wykonawcę programami zajęć oraz harmonogramem. Program i harmonogram na rok szkolny 2013-2014 Wykonawca przedstawi w terminie 7 dni od podpisania umowy. Program i harmonogram na rok szkolny 2014-2015 Wykonawca przedstawi w terminie do 20 września 2014 r. Harmonogramy zajęć muszą zostać dostosowywane do potrzeb uczniów oraz aktualnego planu lekcji. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany harmonogramu zajęć w przypadku zmian w planach lekcji. Plany lekcji na rok szkolny 2013/2014 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie 2 dni od podpisania umowy. Plany lekcji na rok szkolny 2014-2015 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 15 września 2014 r. W przypadku zmian w planach lekcji Wykonawca będzie o nich informowany na bieżąco, c)Wykonawca jest zobowiązany przedstawiać program i harmonogramy zajęć do zatwierdzenia Koordynatorowi projektu, d)Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych. Dopuszcza się możliwość by niektóre zajęcia odbywały się w soboty w godzinach porannych (za zgodą Zamawiającego oraz uczniów), e)Strony zastrzegają sobie możliwość zmian w harmonogramie zajęć z siedmiodniowym wyprzedzeniem (siedem dni kalendarzowych), f)W przypadku niemożności prowadzenia zajęć przez osoby wskazane w ofercie wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody, g)w ramach organizacji i realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia salę z wyposażeniem i dostępem do WC, 6)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie co miesiąc, na zasadach określonych w projekcie umowy. 7)Nad prawidłową realizacją wykonywanej usługi czuwać będzie Koordynator Projektu oraz Zamawiający. 8)Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym. 9)Wykonawca zobowiązuje się, że wszelkie materiały i dokumenty, w których posiadanie wejdzie w związku z wykonywaniem prac objętych umową, są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca zwróci je Zamawiającemu nie później niż w dniu rozwiązania umowy lub wygaśnięcia umowy. 10)Wykonawca zobowiązany jest do: a)bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, b)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, c)udziału w kontrolach projektu prowadzonych przez uprawnione do tego podmioty, d)zapewnienia bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu, e)przestrzeganie regulaminu pracowni, w których będą prowadzone zajęcia, f)przeprowadzania raz na dwa miesiące testów sprawdzających nabytą przez uczniów wiedzę, opracowanie na ich podstawie rocznych sprawozdań z postępów edukacyjnych uczniów; testy i sprawozdania Wykonawca będzie przekazywał Koordynatorowi projektu g)dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć oraz prowadzenia innych dokumentów związanych z realizacją projektu wskazanych przez Zamawiającego, h)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, w tym wgląd do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, w tym dokumentacji finansowej, i)przekazywania wraz z fakturą/rachunkiem za dany miesiąc następującej dokumentacji: miesięczne sprawozdania z realizacji zajęć, miesięczne zestawienia obecności uczniów na zajęciach oraz przedstawić dzienniki zajęć do wglądu Koordynatorowi projektu, miesięczne karty czasu pracy trenerów, j)Wykonawca sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy z wykonania przedmiotu umowy i przekaże go w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy Koordynatorowi projektu. Do protokołu zdawczo - odbiorczego Wykonawca załączy: -dzienniki zajęć z listami obecności, -roczne sprawozdanie z realizacji zajęć, -roczne sprawozdanie z postępów edukacyjnych uczniów, -roczne zestawienie obecności uczniów na zajęciach, -rejestr wydanych zaświadczeń, -kopie zaświadczeń potwierdzonych za zgodność oryginałem, 11)Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2015 r. 2. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów pn. Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice. 1)Celem warsztatów jest wsparcie wyboru ścieżki edukacyjno-zawodowej zgodnej z indywidualnymi predyspozycjami i potrzebami rynku pracy dla 252 uczniów z Gminy Cewice. 2)Miejscem przeprowadzenia warsztatów będą: a)Szkoła Podstawowa w Maszewie Lęborskim, ul. Szkolna 5, 84-315 Maszewo Lęborskie b)Szkoła Podstawowa w Łebuni, ul. Sportowa 7, 84-311 Łebunia c)Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem, 84-313 Pieski 45 d)Szkoła Podstawowa w Siemirowicach, ul. Szkolna 15, 84-313 Siemirowice. e)Szkoła Podstawowa w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice. f)Publiczne Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice. 3)Wykonawca przeprowadzi w trakcie realizacji projektu 32 godzinne warsztaty dla 32 grup uczniów. Grupy będą liczyć od 7 do 8 osób. W sumie w trakcie realizacji projektu odbędą się 1024 godziny lekcyjne warsztatów: w roku szkolnym 2013-2014 dla 16 grup liczących 126 uczniów: a)2 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim = 64 godziny b)4 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Łebuni = 128 godzin c)2 grup 7-osobowych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem = 64 godziny d)2 grup 8 osobowych w Szkole Podstawowej w Siemirowicach = 64 godziny e)3 grup 8-osobowychw Szkole Podstawowej w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice = 96 godzin f)3 grup 8-osobowych w Publicznym Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice = 96 godzin w roku szkolnym 2014/2015 dla 16 grup liczących 128 uczniów: a)2 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim = 64 godziny b)4 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Łebuni = 128 godzin c)2 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem = 64 godziny d)2 grup 8-osobowych w Szkole Podstawowej w Siemirowicach = 64 godziny e)3 grup 8-osobowychw Szkole Podstawowej w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice = 96 godzin f)3 grup 8-osobowych w Publicznym Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice = 96 godzin 4)Do zadań Wykonawcy należy: a)Opracowanie programu warsztatów, który musi zawierać następujące zagadnienia: -zwiększenie trafności podejmowania decyzji edukacyjnych i zawodowych przez uczniów, obniżanie społecznych kosztów kształcenia dzięki zwiększeniu świadomości i trafności wyborów na kolejnych etapach edukacji, -poszerzenie edukacyjnych i zawodowych perspektyw uczniów, -niwelowanie zjawiska dziedzicznej bezradności i bierności zawodowej , -wskazywanie pozytywnych wzorców i korzyści płynących z aktywności zawodowej, -udzielanie pomocy w wyborze i selekcji informacji dotyczącej edukacji i rynku pracy, -przygotowanie uczniów do roli pracownika. b)Przeprowadzenie testów badających predyspozycje edukacyjno - zawodowe uczestników warsztatów c)Wykonawca zaopatrzy każdego uczestnika w materiały zawierające informacje prezentowane podczas warsztatów, d)dostarczenie 1 kompletu testów diagnozujących i gier na potrzeby określenia ścieżki edukacyjno-zawodowej uczniów. Testy i gry mają pozwolić zbadać indywidualne predyspozycje zawodowe uczniów, ich zainteresowania oraz umiejętności, a także uzyskać informacje zawodoznawcze z zakresu analizy rynku pracy, wiedzy o zawodach i ścieżkach edukacyjno-zawodowych. Testy i gry mają ułatwić opracowanie planu kariery edukacyjno-zawodowej oraz dawać możliwość zweryfikowania podjętych decyzji, powinny zawierać zestaw informacji nt. osobowości, autoanalizy, planowania kariery zawodowej, różnych ścieżek edukacyjnych, możliwości wyboru przyszłego zawodu, dokumentów aplikacyjnych, e)współpraca z Zamawiającym i Koordynatorem projektu oraz bieżące informowanie Koordynatora Projektu o wszelkich nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji zamówienia, f)dbałość o odpowiednie oznakowanie przedmiotów zakupionych w ramach projektu, g)realizacja warsztatów zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi programowymi, znajdującymi się na stronie internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego www.defs.pomorskie.eu h)wydanie na zakończenie warsztatów każdemu z uczestników warsztatów zaświadczenia o ukończeniu warsztatów. 5)Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: a)Warsztaty realizowane od daty zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 b)Warsztaty będą odbywały się zgodnie z opracowanymi przez Wykonawcę programami warsztatów oraz harmonogramem. Program i harmonogram na rok szkolny 2013-2014 Wykonawca przedstawi w terminie 7 dni od podpisania umowy. Program i harmonogram na rok szkolny 2014-2015 Wykonawca przedstawi w terminie do 20 września 2014 r. Harmonogramy warsztatów muszą zostać dostosowane do potrzeb uczniów oraz aktualnego planu lekcji. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany harmonogramu warsztatów w przypadku zmian w planach lekcji. Plany lekcji na rok szkolny 2013-2014 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie 2 dni od podpisania umowy. Plany lekcji na rok szkolny 2014-2015 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 15 września 2014 r. W przypadku zmian w planach lekcji Wykonawca będzie o nich informowany na bieżąco. c)Wykonawca jest zobowiązany przedstawiać program i harmonogramy warsztatów do zatwierdzenia Koordynatorowi projektu. d)Warsztaty będą odbywały się w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych. Dopuszcza się możliwość by niektóre warsztaty odbywały się w soboty w godzinach porannych (za zgodą Zamawiającego oraz uczniów). e)Strony zastrzegają sobie możliwość zmian w harmonogramie warsztatów z siedmiodniowym wyprzedzeniem (siedem dni kalendarzowych). f)W przypadku niemożności prowadzenia warsztatów przez osoby wskazane w ofercie wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. g)W ramach organizacji i realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia salę z wyposażeniem i dostępem do WC, 6)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie co miesiąc, na zasadach określonych w projekcie umowy. 7)Nad prawidłową realizacją wykonywanej usługi czuwać będzie Koordynator Projektu oraz Zamawiający. 8)Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym. 9)Wykonawca zobowiązuje się, że wszelkie materiały i dokumenty, w których posiadanie wejdzie w związku z wykonywaniem prac objętych umową, są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca zwróci je Zamawiającemu nie później niż w dniu rozwiązania umowy lub wygaśnięcia umowy. 10)Wykonawca zobowiązany jest do: a)bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, b)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, c)udziału w kontrolach projektu prowadzonych przez uprawnione do tego podmioty, d)zapewnienia bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w warsztatach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu, e)dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć oraz prowadzenia innych dokumentów związanych z realizacją projektu wskazanych przez Zamawiającego, f)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, w tym wgląd do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, w tym dokumentacji finansowej, g)przekazywania wraz z fakturą-rachunkiem za dany miesiąc następującej dokumentacji: miesięczne sprawozdania z realizacji warsztatów, miesięczne zestawienia obecności uczniów na warsztatach oraz przedstawić dziennik zajęć do wglądu Koordynatorowi projektu, miesięczne karty czasu pracy trenerów, h)Wykonawca sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy z wykonania przedmiotu umowy i przekaże go w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy Koordynatorowi projektu. Do protokołu zdawczo - odbiorczego Wykonawca załączy: -dzienniki zajęć z warsztatów z listami obecności , -roczne sprawozdanie z realizacji warsztatów, -roczne zestawienie obecności uczniów na warsztatach. -rejestr wydanych zaświadczeń, -kopie zaświadczeń potwierdzonych za zgodność oryginałem, -testy badające predyspozycje edukacyjno - zawodowe uczestników warsztatów. 11)Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2015 r. 3. Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice. 1)Celem indywidualnych rozmów z doradcą zawodowym ma być analizowanie umiejętności, predyspozycji, możliwości, jak również ograniczeń uczniów. Ważnym elementem jest planowanie przyszłych działań dotyczących ścieżki kształcenia, wyboru zawodu. Konsultacje mają poszerzyć wiedzę u dziecka na temat przygotowania się do wejścia na rynek pracy, metod poszukiwania pracy oraz motywacji do dalszej nauki i świadomego planowania kariery edukacyjno-zawodowej. Konsultacje mają uświadomić uczniom potrzebę wczesnego planowania swojej przyszłości w oparciu o wiedzę o sobie i o zawodach. 2)Miejscem przeprowadzenia konsultacji będą: a)Szkoła Podstawowa w Maszewie Lęborskim, ul. Szkolna 5, 84-315 Maszewo Lęborskie b)Szkoła Podstawowa w Łebuni, ul. Sportowa 7, 84-311 Łebunia c)Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem, 84-313 Pieski 45 d)Szkoła Podstawowa w Siemirowicach, ul. Szkolna 15, 84-313 Siemirowice. e)Szkoła Podstawowa w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice, f)Publiczne Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65, 84-312 Cewice. 3)Wykonawca przeprowadzi w trakcie realizacji projektu 360 godzin konsultacji indywidualnych: w roku szkolnym 2013-2014: a)w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim w wymiarze 27 godzin b)w Szkole Podstawowej w Łebuni w wymiarze 45,5 godziny c)w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem w wymiarze 15,5 godzin d)w Szkole Podstawowej w Siemirowicach w wymiarze 27 godzin e)w Szkole Podstawowej w Siemirowicach w wymiarze 38 godzin f)w Publicznym Gimnazjum w Cewicach w wymiarze 27 godzin w roku szkolnym 2014-2015 a)w Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim w wymiarze 27 godzin b)w Szkole Podstawowej w Łebuni w wymiarze 45,5 godziny c)w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem w wymiarze 15,5 godzin d)w Szkole Podstawowej w Siemirowicach w wymiarze 27 godzin e)w Szkole Podstawowej w Siemirowicach w wymiarze 38 godzin f)w Publicznym Gimnazjum w Cewicach w wymiarze 27 godzin 4)Do zadań Wykonawcy należy: a)diagnozowanie predyspozycji zawodowych uczniów, b)przekazanie informacji m.in. o szkołach: gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych, uczelniach wyższych oraz zasadach rekrutacji, tendencjach edukacji, tendencjach na rynku pracy i oczekiwaniach pracodawców, o planowaniu przyszłości z uwzględnieniem realiów rynku pracy, o konieczności rozwijania kompetencji miękkich i twardych, c)wyposażenie uczniów w umiejętność naliczania punktów rekrutacyjnych, tworzenie list preferencyjnych i pozyskiwania informacji o rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych, d)wspieranie w podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych, e)przygotowanie uczniów do wejścia na rynek pracy, f)prowadzenie porad indywidualnych z uczniami w oparciu o własne narzędzia i)składanie miesięcznych raportów z konsultacji, j)współpraca z Zamawiającym, Koordynatorem projektu, w których realizowane będą konsultacje oraz bieżące informowanie Koordynatora Projektu o wszelkich nieprawidłowościach zaistniałych w realizacji zamówienia, k)realizacja zajęć zgodnie z obowiązującym prawem i wytycznymi programowymi, znajdującymi się na stronie internetowej Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego www.defs.pomorskie.eu 5)Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: a)Konsultacje realizowane od daty zawarcia umowy do 30 czerwca 2015 b)Konsultacje będą odbywały się zgodnie z opracowanymi przez Wykonawcę programami konsultacji oraz harmonogramem. Program i harmonogram na rok szkolny 2013-2014 Wykonawca przedstawi w terminie 7 dni od podpisania umowy. Program i harmonogram na rok szkolny 2014-2015 Wykonawca przedstawi w terminie do 20 września 2014 r. Harmonogramy konsultacji muszą zostać dostosowywane do potrzeb uczniów oraz aktualnego planu lekcji. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany harmonogramu konsultacji w przypadku zmian w planach lekcji. Plany lekcji na rok szkolny 2013-2014 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie 2 dni od podpisania umowy. Plany lekcji na rok szkolny 2014-2015 zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 15 września 2014 r. W przypadku zmian w planach lekcji Wykonawca będzie o nich informowany na bieżąco. c)Wykonawca jest zobowiązany przedstawiać program i harmonogramy konsultacji do zatwierdzenia Koordynatorowi projektu. d)Konsultacje będą odbywały się w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych. Dopuszcza się możliwość by niektóre konsultacje odbywały się w soboty w godzinach porannych (za zgodą Zamawiającego oraz uczniów). e)Strony zastrzegają sobie możliwość zmian w harmonogramie konsultacji z siedmiodniowym wyprzedzeniem (siedem dni kalendarzowych). f)W przypadku niemożności prowadzenia konsultacji przez osoby wskazane w ofercie wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o zaistniałej sytuacji Koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 6)w ramach organizacji i realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia salę z wyposażeniem i dostępem do WC, 7)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie co miesiąc, na zasadach określonych w projekcie umowy. 8)Nad prawidłową realizacją wykonywanej usługi czuwać będzie Koordynator Projektu oraz Zamawiający. 9)Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym. 10)Wykonawca zobowiązuje się, że wszelkie materiały i dokumenty, w których posiadanie wejdzie w związku z wykonywaniem prac objętych umową, są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca zwróci je Zamawiającemu nie później niż w dniu rozwiązania umowy lub wygaśnięcia umowy. 11)Wykonawca zobowiązany jest do: a)bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, b)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, c)udziału w kontrolach projektu prowadzonych przez uprawnione do tego podmioty, d)zapewnienia bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w konsultacjach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu, e)dokumentowania konsultacji w dzienniku zajęć oraz prowadzenia innych dokumentów związanych z realizacją projektu wskazanych przez Zamawiającego, f)poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz uprawnione do tego instytucje, w tym wgląd do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem, w tym dokumentacji finansowej, g)przekazywania wraz z fakturą-rachunkiem za dany miesiąc następującej dokumentacji: miesięczne sprawozdania z realizacji konsultacji, miesięczne zestawienia obecności uczniów na konsultacjach oraz przedstawić dzienniki konsultacji do wglądu Koordynatorowi projektu, miesięczne karty czasu pracy doradców, h)Wykonawca sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy z wykonania przedmiotu umowy i przekaże go w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy Koordynatorowi projektu. Do protokołu zdawczo - odbiorczego Wykonawca załączy: -dzienniki zajęć , -roczne sprawozdanie z realizacji konsultacji, -roczne zestawienie obecności uczniów w konsultacjach. 12)Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2015 r..


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających polegających na zakupie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia w łącznej kwocie nie przekraczającej 50 % wartości zadania podstawowego


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 85.31.23.20-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 zajęć z języka angielskiego w tym co najmniej 1 przy wykorzystaniu platformy e-learningowej odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, o łącznej wartości co najmniej 60 tys. zł. Ocena spełniania warunku na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn, dysponowanie osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: 1) Zajęcia z języka angielskiego muszą być prowadzone przez minimum 5 nauczycieli języka angielskiego spełniających następujące warunki: a)posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w nauczaniu języka angielskiego, b)aktualne uprawnienia pedagogiczne, c)umiejętność pracy z platformą e-learningową, d)niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe, 2) Warsztaty Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki oraz indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym muszą być prowadzone przez minimum 4 osoby spełniające następujące warunki: a)posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w zawodzie doradcy dla młodzieży i dzieci w wieku szkolnym b)wykształcenie wyższe z zakresu psychologii, poradnictwa zawodowego lub studia podyplomowe z zakresu poradnictwa zawodowego c)niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe, W stosunku do Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia dokumentów równoważnie potwierdzających posiadanie wyżej określonych wymagań. Ocena spełniania warunku na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie głównych usług powinny zostać ujęte co najmniej 3 zamówienia o łącznej wartości 60 tysięcy zł dotyczące przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego, w tym co najmniej 1 zamówienie z przeprowadzenia zajęć z języka angielskiego przy wykorzystaniu platformy e-learningowej odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Każda oferta musi zawierać: a)formularz oferty b)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy c)oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy d)lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej e)stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty; f)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; g)wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia h)oświadczenie o posiadaniu kwalifikacji i uprawnień przez osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, i)wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy j)zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swoich zasobów do dyspozycji - jeżeli dotyczy Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy PZP Zamawiający żąda aby: 1)dokumenty wymagane odnośnie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy zostały złożone wspólnie przez Wykonawców, zaś odnośnie spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy osobno przez każdego Wykonawcę; 2)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich; 3)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem; W stosunku do Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych dokumentów w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty lub oświadczenia zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany treści umowy wymagają po rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej i są dopuszczalne wyłącznie w trybie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, nr 113, poz. 759 ze zm.) 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a)zmiany będące następstwem okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w dniu podpisywania umowy, b)zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, sytuacja polityczno-gospodarcza i społeczna uniemożliwiające prowadzenie zajęć. 2.Inne zmiany: a)w zakresie zmiany osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą zamawiającego, akceptującą kandydata na to stanowisko b)w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu zamówienia 3.Warunki zmian: a)inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c)forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.cewice.pl/zamowienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 4.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 6.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
projekt pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO Kapitał Ludzki Pr.IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionachDz. 9.1.1 Wyrównywanie szans eduk uczniów i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,Pddz.9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 455586 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
443670 - 2013 data 30.10.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, fax. 059 8613462.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 6.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 6.


Cewice: Organizacja i przeprowadzeniu zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-lerningowej, warsztatów - Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice


Numer ogłoszenia: 531024 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 443670 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzeniu zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-lerningowej, warsztatów - Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę edukacyjną polegającą na organizacji i przeprowadzeniu zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-learningowej, warsztatów: Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki oraz indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu pn Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice dla uczniów z Gminy Cewice realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-22-027-13-00 w latach 2013-2015 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia polega na realizacji następujących zadań: 1.Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy elearningowej 2.Organizacja i przeprowadzenie warsztatów pn. Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki 3.Organizacja i przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 85.31.23.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z Gminy Cewice realizowany jest na podstawie umowy UDA-POKL.09.01.02-22-027-13-00 w latach 2013-2015 z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.12.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA SZKOLENIA I PROMOCJI KADR SUPRA IWONA ŻBIKWSKA, {Dane ukryte}, 84-300 LĘBORK, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 227365,96 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    225000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    158000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    234515,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: W. Witosa 16, 84-312 Cewice
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: sekretariat@cewice.pl,
tel: 598 613 460,
fax: 598 613 462
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-11-07
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 44367020130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-10-29
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 599 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.bip.cewice.pl
Informacja dostępna pod: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 4
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
85312320-8 Usługi doradztwa
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Organizacja i przeprowadzeniu zajęć z języka angielskiego z dostępem do platformy e-lerningowej, warsztatów - Pasja życiowa a wybór zawodu-świadome planowanie ścieżki i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym w ramach realizacji projektu AGENCJA SZKOLENIA I PROMOCJI KADR SUPRA IWONA ŻBIKWSKA
LĘBORK
2013-12-20 225 000,00