Wybór: osób do przygotowania i konsultacji Powiatowego Programu Wspomagania oraz osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest Wybór: osób do przygotowania i konsultacji Powiatowego Programu Wspomagania oraz osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki W ramach Projektu realizowane będą następujące zadania: przeprowadzenie pełnego cyklu doskonalenia w każdej szkole/przedszkolu w ramach rocznych planów wspomagania,opracowanie i monitorowanie Powiatowego Programu Wspomagania, utworzenie czterech tematycznie różnych sieci współpracy i samokształcenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1: Wybór osób do przygotowania i konsultacji Powiatowego Programu Wspomagania( 1 osoba z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 1 z Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, 1 z Biblioteki Pedagogicznej) Część 2: Wybór osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację wszystkich części bądź ofertę częściową na wybrane stanowisko. Zamawiający dokona oceny ofert oddzielnie na każdą część przedmiotu zamówienia. Część 1:Wybór osób do opracowania Powiatowego Programu Wspomagania: Wyłonione trzy osoby utworzą Zespół Ekspertów. Zadaniem Zespołu będzie przygotowanie Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) i konsultacje PPW przy ścisłej współpracy ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji, Koordynatorami sieci, Specjalistą ds. opracowania i monitoringu PPW Powiatowy Program Wspomagania (PPW) to dokument zawierający informacje o realizacji wspomagania szkół i przedszkoli na poziomie powiatu. PPW obejmuje w szczególności wskazanie tematów (z uwzględnieniem podziału na typy szkół i przedszkoli) i harmonogramu wdrażania rocznych planów wspomagania - które plany i w którym roku będą wdrażane w poszczególnych typach szkół, wskazanie tematów sieci wybranych przez powiat wraz z uzasadnieniem ich wyboru wykaz sieci wskazanych przez szkoły i przedszkola, których powiat nie będzie realizował, analizę źródeł pozyskiwania ekspertów uczestniczących w procesie wspomagania w szkołach/przedszkolach oraz w spotkaniach sieci współpracy i samokształcenia wraz ze wskazaniem zakresu tematycznego wsparcia, szczegółową analizę posiadanych zasobów (instytucjonalnych, kadrowych, technicznych, opracowanie koncepcji funkcjonowania kompleksowego wsparcia szkół (kto, jak, jakimi zasobami i gdzie - w jakich placówkach, będzie realizował koncepcję, skonsultowanie PPW z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną, Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli i Biblioteką Pedagogiczną. PPW powinien zostać przygotowany po zakończeniu przeprowadzenia diagnozy przez SORE we wszystkich szkołach/przedszkolach - a więc po wskazaniu tematów ofert i przygotowaniu w oparciu o oferty doskonalenia rocznych planów wspomagania. Wymagania:wykształcenie wyższe pedagogiczne II stopnia, znajomość tematyki wspomagania szkół (uczestnictwo co najmniej raz w szkoleniu, seminarium, konferencji, spotkaniu związanym z tematyką wspomagania szkół lub/i doświadczenie w pracy w doradztwie metodycznym i doskonaleniu zawodowym nauczycieli, doświadczenie w opracowywaniu programów planowania w środowisku oświatowym (min. 1 program), doświadczenie w opracowaniu publikacji dydaktycznych lub innych materiałów oświatowych dotyczących np. koncepcji oświatowych, raportów edukacyjnych, doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli (minimum 1 publikacje), pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Liczba godzin: 60godz/ miesiąc, 180 godzin w okresie trwania projektu Część 2: Osoby do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 4 osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia w związku z realizacją projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim. W ramach projektu, w oparciu o diagnozę planuje się utworzenie 4 tematycznie różnych sieci współpracy i samokształcenia na cykl (1 dla dyrektorów, 3 dla nauczycieli)- 2 sieci przyjmą założenia wypracowane w ramach projektu systemowego ORE- System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Sieci obejmą swym działaniem placówki z całego powiatu. Każda sieć będzie liczyła do 25 uczestników, odbędą się 3 spotkania sieci w cyklu, zgodnie z harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami. W celu wsparcia, do prac zapraszani będą eksperci zewnętrzni. Członkowie sieci będą współpracować na platformie internetowej. Celem wykładów, warsztatów jest efektywne podniesienie kompetencji zawodowych i umiejętności dydaktycznych związanych z tematyką sieci. Za pracę sieci odpowiada koordynator sieci. Każdy koordynator ma obowiązek osiągnąć zaplanowane wskaźniki/ cele: poprawa współpracy dyrektorów i nauczycieli w Powiecie Piskim poprzez organizację sieci współpracy i samokształcenia Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia potwierdzone dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów;przynajmniej 10 letni staż pracy w oświacie, potwierdzony zaświadczeniem o stażu pracy;ukończone lub rozpoczęte szkolenie dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia lub inne dotyczące moderowania pracy grup dorosłych lub kurs zarządzania oświatą lub studia podyplomowe z zarządzania oświatą poświadczone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia, kursu, odpisem dyplomu ukończenia studiów;prowadzenie w szkołach działań skierowanych do nauczycieli np. lider WDN, przewodniczący zespołu samokształceniowego, doświadczenie w szkoleniu Rad Pedagogicznych lub w szkoleniu nauczycieli, poświadczone zaświadczeniem o prowadzonych działaniach;bardzo dobra znajomość obsługi komputera, poświadczona dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów, kursu, oświadczeniem;złoży pisemną wypowiedź na temat: Jak planuję stworzyć grupę współpracy i samokształcenia (sieć). Moje metody i formy pracy z grupą dorosłych Liczba godzin: 22godz./ miesiąc , nie więcej niż 440 godzin w całym projekcie

Pisz: Wybór: osób do przygotowania i konsultacji Powiatowego Programu Wspomagania oraz osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 484604 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu , ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 425 47 50, faks 87 425 47 53.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór: osób do przygotowania i konsultacji Powiatowego Programu Wspomagania oraz osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wybór: osób do przygotowania i konsultacji Powiatowego Programu Wspomagania oraz osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki W ramach Projektu realizowane będą następujące zadania: przeprowadzenie pełnego cyklu doskonalenia w każdej szkole/przedszkolu w ramach rocznych planów wspomagania,opracowanie i monitorowanie Powiatowego Programu Wspomagania, utworzenie czterech tematycznie różnych sieci współpracy i samokształcenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1: Wybór osób do przygotowania i konsultacji Powiatowego Programu Wspomagania( 1 osoba z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 1 z Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, 1 z Biblioteki Pedagogicznej) Część 2: Wybór osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację wszystkich części bądź ofertę częściową na wybrane stanowisko. Zamawiający dokona oceny ofert oddzielnie na każdą część przedmiotu zamówienia. Część 1:Wybór osób do opracowania Powiatowego Programu Wspomagania: Wyłonione trzy osoby utworzą Zespół Ekspertów. Zadaniem Zespołu będzie przygotowanie Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) i konsultacje PPW przy ścisłej współpracy ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji, Koordynatorami sieci, Specjalistą ds. opracowania i monitoringu PPW Powiatowy Program Wspomagania (PPW) to dokument zawierający informacje o realizacji wspomagania szkół i przedszkoli na poziomie powiatu. PPW obejmuje w szczególności wskazanie tematów (z uwzględnieniem podziału na typy szkół i przedszkoli) i harmonogramu wdrażania rocznych planów wspomagania - które plany i w którym roku będą wdrażane w poszczególnych typach szkół, wskazanie tematów sieci wybranych przez powiat wraz z uzasadnieniem ich wyboru wykaz sieci wskazanych przez szkoły i przedszkola, których powiat nie będzie realizował, analizę źródeł pozyskiwania ekspertów uczestniczących w procesie wspomagania w szkołach/przedszkolach oraz w spotkaniach sieci współpracy i samokształcenia wraz ze wskazaniem zakresu tematycznego wsparcia, szczegółową analizę posiadanych zasobów (instytucjonalnych, kadrowych, technicznych, opracowanie koncepcji funkcjonowania kompleksowego wsparcia szkół (kto, jak, jakimi zasobami i gdzie - w jakich placówkach, będzie realizował koncepcję, skonsultowanie PPW z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną, Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli i Biblioteką Pedagogiczną. PPW powinien zostać przygotowany po zakończeniu przeprowadzenia diagnozy przez SORE we wszystkich szkołach/przedszkolach - a więc po wskazaniu tematów ofert i przygotowaniu w oparciu o oferty doskonalenia rocznych planów wspomagania. Wymagania:wykształcenie wyższe pedagogiczne II stopnia, znajomość tematyki wspomagania szkół (uczestnictwo co najmniej raz w szkoleniu, seminarium, konferencji, spotkaniu związanym z tematyką wspomagania szkół lub/i doświadczenie w pracy w doradztwie metodycznym i doskonaleniu zawodowym nauczycieli, doświadczenie w opracowywaniu programów planowania w środowisku oświatowym (min. 1 program), doświadczenie w opracowaniu publikacji dydaktycznych lub innych materiałów oświatowych dotyczących np. koncepcji oświatowych, raportów edukacyjnych, doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli (minimum 1 publikacje), pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Liczba godzin: 60godz/ miesiąc, 180 godzin w okresie trwania projektu Część 2: Osoby do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 4 osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia w związku z realizacją projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim. W ramach projektu, w oparciu o diagnozę planuje się utworzenie 4 tematycznie różnych sieci współpracy i samokształcenia na cykl (1 dla dyrektorów, 3 dla nauczycieli)- 2 sieci przyjmą założenia wypracowane w ramach projektu systemowego ORE- System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Sieci obejmą swym działaniem placówki z całego powiatu. Każda sieć będzie liczyła do 25 uczestników, odbędą się 3 spotkania sieci w cyklu, zgodnie z harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami. W celu wsparcia, do prac zapraszani będą eksperci zewnętrzni. Członkowie sieci będą współpracować na platformie internetowej. Celem wykładów, warsztatów jest efektywne podniesienie kompetencji zawodowych i umiejętności dydaktycznych związanych z tematyką sieci. Za pracę sieci odpowiada koordynator sieci. Każdy koordynator ma obowiązek osiągnąć zaplanowane wskaźniki/ cele: poprawa współpracy dyrektorów i nauczycieli w Powiecie Piskim poprzez organizację sieci współpracy i samokształcenia Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia potwierdzone dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów;przynajmniej 10 letni staż pracy w oświacie, potwierdzony zaświadczeniem o stażu pracy;ukończone lub rozpoczęte szkolenie dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia lub inne dotyczące moderowania pracy grup dorosłych lub kurs zarządzania oświatą lub studia podyplomowe z zarządzania oświatą poświadczone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia, kursu, odpisem dyplomu ukończenia studiów;prowadzenie w szkołach działań skierowanych do nauczycieli np. lider WDN, przewodniczący zespołu samokształceniowego, doświadczenie w szkoleniu Rad Pedagogicznych lub w szkoleniu nauczycieli, poświadczone zaświadczeniem o prowadzonych działaniach;bardzo dobra znajomość obsługi komputera, poświadczona dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów, kursu, oświadczeniem;złoży pisemną wypowiedź na temat: Jak planuję stworzyć grupę współpracy i samokształcenia (sieć). Moje metody i formy pracy z grupą dorosłych Liczba godzin: 22godz./ miesiąc , nie więcej niż 440 godzin w całym projekcie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.22.00.00-0, 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą realizującą usługę o kwalifikacjach: W zakresie Części 1: wykształcenie wyższe pedagogiczne II stopnia, znajomość tematyki wspomagania szkół (uczestnictwo co najmniej raz w szkoleniu, seminarium, konferencji, spotkaniu związanym z tematyką wspomagania szkół lub/i doświadczenie w pracy w doradztwie metodycznym i doskonaleniu zawodowym nauczycieli, doświadczenie w opracowywaniu programów planowania w środowisku oświatowym (min. 1 program), doświadczenie w opracowaniu publikacji dydaktycznych lub innych materiałów oświatowych dotyczących np. koncepcji oświatowych, raportów edukacyjnych, doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli (minimum 1 publikacja), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. W zakresie Części 2:wykształcenie wyższe II stopnia,doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych oraz w pracy nauczyciela, pedagoga lub psychologa,posiada znajomość tematyki i organizacji sieci. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Osoby, które posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W zakresie tego warunku wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą (wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie), która zostanie oddelegowana do pełnienia funkcji Koordynatora Sieci posiadająca: wykształcenie wyższe II stopnia potwierdzone dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów;przynajmniej 10 letni staż pracy w oświacie, potwierdzony zaświadczeniem o stażu pracy;ukończone lub rozpoczęte szkolenie dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia lub inne dotyczące moderowania pracy grup dorosłych lub kurs zarządzania oświatą lub studia podyplomowe z zarządzania oświatą poświadczone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia, kursu, odpisem dyplomu ukończenia studiów;prowadzenie w szkołach działań skierowanych do nauczycieli np. lider WDN, przewodniczący zespołu samokształceniowego, doświadczenie w szkoleniu Rad Pedagogicznych lub w szkoleniu nauczycieli, poświadczone zaświadczeniem o prowadzonych działaniach;bardzo dobra znajomość obsługi komputera, poświadczona dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów, kursu, oświadczeniem;złoży pisemną wypowiedź na temat: Jak planuję stworzyć grupę współpracy i samokształcenia (sieć). Moje metody i formy pracy z grupą dorosłych. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg Załącznika nr 4a lub 4b
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, pisemne zobowiązanie podmiotu , od którego wykonawca zamierza pozyskać zasoby, pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro projektu ul. Warszawska 5 12-200 Pisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu ul. Warszawska 1 12-200 Pisz (pok.31).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany w ramach Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Wybór osób do przygotowania i konsultacji Powiatowego Programu Wspomagania w ramach projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wyłonione trzy osoby utworzą Zespół Ekspertów. Zadaniem Zespołu będzie przygotowanie Powiatowego Programu Wspomagania (PPW) i konsultacje PPW przy ścisłej współpracy ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji, Koordynatorami sieci, Specjalistą ds. opracowania i monitoringu PPW Powiatowy Program Wspomagania (PPW) to dokument zawierający informacje o realizacji wspomagania szkół i przedszkoli na poziomie powiatu. PPW obejmuje w szczególności wskazanie tematów (z uwzględnieniem podziału na typy szkół i przedszkoli) i harmonogramu wdrażania rocznych planów wspomagania, które plany i w którym roku będą wdrażane w poszczególnych typach szkół, wskazanie tematów sieci wybranych przez powiat wraz z uzasadnieniem ich wyboru wykaz sieci wskazanych przez szkoły i przedszkola, których powiat nie będzie realizował, analizę źródeł pozyskiwania ekspertów uczestniczących w procesie wspomagania w szkołach/przedszkolach oraz w spotkaniach sieci współpracy i samokształcenia wraz ze wskazaniem zakresu tematycznego wsparcia, szczegółową analizę posiadanych zasobów (instytucjonalnych, kadrowych, technicznych, opracowanie koncepcji funkcjonowania kompleksowego wsparcia szkół (kto, jak, jakimi zasobami i gdzie - w jakich placówkach, będzie realizował koncepcję, skonsultowanie PPW z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną, Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli i Biblioteką Pedagogiczną. PPW powinien zostać przygotowany po zakończeniu przeprowadzenia diagnozy przez SORE we wszystkich szkołach/przedszkolach - a więc po wskazaniu tematów ofert i przygotowaniu w oparciu o oferty doskonalenia rocznych planów wspomagania. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne II stopnia, znajomość tematyki wspomagania szkół (uczestnictwo co najmniej raz w szkoleniu, seminarium, konferencji, spotkaniu związanym z tematyką wspomagania szkół lub/i doświadczenie w pracy w doradztwie metodycznym i doskonaleniu zawodowym nauczycieli, doświadczenie w opracowywaniu programów planowania w środowisku oświatowym (min. 1 program), doświadczenie w opracowaniu publikacji dydaktycznych lub innych materiałów oświatowych dotyczących np. koncepcji oświatowych, raportów edukacyjnych, doradztwa metodycznego i doskonalenia zawodowego nauczycieli (minimum 1 publikacja),pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Wybór osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie 4 osób do utworzenia i koordynowania sieci współpracy i samokształcenia w związku z realizacją projektu pt. Kompleksowe wsparcie szkół w Powiecie Piskim. W ramach projektu, w oparciu o diagnozę planuje się utworzenie 4 tematycznie różnych sieci współpracy i samokształcenia na cykl (1 dla dyrektorów, 3 dla nauczycieli)- 2 sieci przyjmą założenia wypracowane w ramach projektu systemowego ORE- System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Sieci obejmą swym działaniem placówki z całego powiatu. Każda sieć będzie liczyła do 25 uczestników, odbędą się 3 spotkania sieci w cyklu, zgodnie z harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami. W celu wsparcia, do prac zapraszani będą eksperci zewnętrzni. Członkowie sieci będą współpracować na platformie internetowej. Celem wykładów, warsztatów jest efektywne podniesienie kompetencji zawodowych i umiejętności dydaktycznych związanych z tematyką sieci. Za pracę sieci odpowiada koordynator sieci. Wymagania: wykształcenie wyższe II stopnia, doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych oraz w pracy nauczyciela, pedagoga lub psychologa, posiada znajomość tematyki i funkcjonowania sieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 48460420130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-11-25 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 566 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.powiat.pisz.pl |
Informacja dostępna pod: | Biuro projektu ul. Warszawska 5 12-200 Pisz |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
73220000-0 | Usługi doradcze w zakresie rozwoju | |
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |