Nowe Miasto Lubawskie: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół im. C. K. Norwida w projekcie pn.: COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści


Numer ogłoszenia: 514678 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. C.K.Norwida , ul. 3 Maja 24, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-56 472-60-20, faks 0-56 472 60 37.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.norwid.eu

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    http://norwid.e-bip.org.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół im. C. K. Norwida w projekcie pn.: COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych dla Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół im. C. K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim w ramach projektu pn.: COOL - ciekawi, otwarci odważni licealiści. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze i rozwijające oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania, w tym przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych. Zajęcia edukacyjne będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy uczniów. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby młodzież mogła przyswoić materiał, którego nie opanowała na lekcjach w celu uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu maturalnego. Na zajęciach naukowych dla uczniów zdolnych będą realizowane zadania wykraczające poza podstawę programową a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach i olimpiadach przedmiotowych wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów będą realizowane zadania umożliwiające uczniom rozwój zainteresowań i pasji. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i metod oraz ICT, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, projektor multimedialny, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. Praktyczną stroną zajęć będą wycieczki fakultatywne dla uczestników projektu. 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty projekt przygotowanego programu zajęć (konspektu) wraz z opisem nowatorskich form nauczania i harmonogramu zajęć dla grupy. 4. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych i zakres zajęć zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców i przedstawiony koordynatorowi projektu do zatwierdzenia. Przy ustalaniu harmonogramu wykonawca powinien dostosować go do uczniów, którzy dojeżdżają do szkoły z innych miejscowości niż siedziba szkoły oraz do planu lekcji szkoły. 5. Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na terenie Zespołu Szkół im. C. K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim po obowiązkowych zajęciach młodzieży. 6. Przyjmuje się, że jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć, według niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z następujących części (I - XXIII): Część I: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas I-II LO łącznie 120 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia mają na celu uzupełnienie braków wynikających z trudności w opanowywaniu materiału w celu lepszego przygotowania ucznia do sprawdzianów i prac klasowych. Wyrównywanie szans edukacyjnych, wdrażanie ucznia do samodzielnego rozwiązywania problemów, doskonalenie sprawności rachunkowej. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia itp.) Część II: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas I - II LO łącznie 120 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia mają na celu uzupełnienie braków wynikających z trudności w opanowywaniu materiału w celu lepszego przygotowania ucznia do sprawdzianów i prac klasowych. Wyrównywanie szans edukacyjnych, wdrażanie ucznia do samodzielnego rozwiązywania problemów, doskonalenie sprawności rachunkowej. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia itp.) Część III: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas I - II LO łącznie 120 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia mają na celu uzupełnienie braków wynikających z trudności w opanowywaniu materiału w celu lepszego przygotowania ucznia do sprawdzianów i prac klasowych. Wyrównywanie szans edukacyjnych, wdrażanie ucznia do samodzielnego rozwiązywania problemów, doskonalenie sprawności rachunkowej. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia itp.) Część IV: Zajęcia wyrównawcze przygotowujące do matury z matematyki dla kl. III LO łącznie 120 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia mają na celu lepsze przygotowanie do egzaminu maturalnego - uczyć strategii rozwiązywania zadań zamkniętych co wpłynie na optymalne wykorzystanie czasu na egzaminie. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia itp.) Część V: Zajęcia wyrównawcze przygotowujące do matury z matematyki dla kl. III LO łącznie 120 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia mają na celu lepsze przygotowanie do egzaminu maturalnego - uczyć strategii rozwiązywania zadań zamkniętych co wpłynie na optymalne wykorzystanie czasu na egzaminie. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia itp.) Część VI: Zajęcia pozalekcyjne z matematyki kl. I - II LO łącznie 120 h - grupa 12 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 12 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia mają na celu rozbudzenie i rozwijanie zainteresować matematycznych, indywidualnych uzdolnień. Poszerzenie i pogłębianie wiedzy matematycznej ucznia poprzez rozwiązywanie zadań o podwyższonym stopniu trudności. Przygotowanie uczniów do konkursów matematycznych, zachęcenie do podejmowania samodzielnej pracy nad poszerzeniem wiadomości z zakresu matematyki. Zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem ICT m. in. e - platforma, geogebra, zeszyty ćwiczeń. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia itp.) Część VII: Zajęcia pozalekcyjne z matematyki kl. I- II LO łącznie 120 h - grupa 12 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 12 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia mają na celu rozbudzenie i rozwijanie zainteresować matematycznych, indywidualnych uzdolnień. Poszerzenie i pogłębianie wiedzy matematycznej ucznia poprzez rozwiązywanie zadań o podwyższonym stopniu trudności. Przygotowanie uczniów do konkursów matematycznych, zachęcenie do podejmowania samodzielnej pracy nad poszerzeniem wiadomości z zakresu matematyki. Zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem ICT m. in. e - platforma, geogebra, zeszyty ćwiczeń. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia itp.) Część VIII: Zajęcia pozalekcyjne z matematyki przygotowujące do matury dla kl. III LO łącznie 120 h - grupa 12 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 12 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia mają na celu lepsze przygotowanie do egzaminu maturalnego - uczyć strategii rozwiązywania zadań zamkniętych co wpłynie na optymalne wykorzystanie czasu na egzaminie. Poszerzenie i pogłębianie wiedzy matematycznej ucznia poprzez rozwiązywanie zadań o podwyższonym stopniu trudności. Przygotowanie uczniów do konkursów matematycznych, zachęcenie do podejmowania samodzielnej pracy nad poszerzeniem wiadomości z zakresu matematyki. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia itp.) Część IX: Kółko naukowe BIO - ECO przyrodniczo - ekologiczne łącznie 152 h - grupa 12 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 12 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Kółko dla osób zainteresowanych biologią, ekologią. Uczestnicy przygotują obchody Dni Ziemi, Piknik Ekologiczny, będą prowadzić bloga na stronie www LO. Wyjazdy fakultatywne związane z tematyką kółka, obserwacje, doświadczenia. Kółka prowadzone z wykorzystaniem ICT. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne ( książki, ćwiczenia, próbówki, preparaty, modele itp.) Część X: Kółko naukowe BIO - ECO przyrodniczo - ekologiczne łącznie 152 h - grupa 12 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 12 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Kółko dla osób zainteresowanych biologią, ekologią. Uczestnicy przygotują obchody Dni Ziemi, Piknik Ekologiczny, będą prowadzić bloga na stronie www LO. Wyjazdy fakultatywne związane z tematyką kółka, obserwacje, doświadczenia. Kółka prowadzone z wykorzystaniem ICT. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia, próbówki, preparaty, modele itp.) Część XI: Kółko naukowe Młodzi Naukowcy biologiczno - chemiczne łącznie 152 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Kółko dla osób zainteresowanych biologią i chemią, olimpijczyków oraz uczniów wybierających się na uczelnie medyczne, których nadrzędnym celem jest poszerzenie wiadomości i umiejętności z zakresu biologii i chemii. Wyjazdy fakultatywne związane z tematyką kółka, obserwacje, doświadczenia. Kółka prowadzone z wykorzystaniem ICT. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia, sprzęt laboratoryjny itp.) Część XII: Kółko naukowe Młodzi Naukowcy biologiczno - chemiczne łącznie 152 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Kółko dla osób zainteresowanych biologią i chemią, olimpijczyków oraz uczniów wybierających się na uczelnie medyczne, których nadrzędnym celem jest poszerzenie wiadomości i umiejętności z zakresu biologii i chemii. Wyjazdy fakultatywne związane z tematyką kółka, obserwacje, doświadczenia. Kółka prowadzone z wykorzystaniem ICT W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (książki, ćwiczenia, sprzęt laboratoryjny itp.) Część XIII: Kółko naukowe Tranzystor - fizyka łącznie 152 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Uczestnicy będą tworzyć modele (generator Graffa i generator Tesli ), prowadzić zakładkę na stronie WWW. W ramach projektu zostaną zakupione pomoce dydaktyczne (materiały do budowy generatorów, zakup materiałów do laboratorium fizycznego). Część XIV: Kółko naukowe Sejsmograf - geografia łącznie 152 h - grupa 8 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 8 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Kółko prowadzone z wykorzystaniem ICT (tablica interaktywna, komputer, projektor, obserwacje i ćwiczenia. Powstanie film z badań Przełom Lubawski oraz Atlas Ziemi Lubawskiej) Wyjazdy fakultatywne związane z tematyką kółka. Część XV: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego przygotowujące do matury łącznie 84 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h Zajęcia wspierające dla uczniów mające na celu efektywne przygotowanie do egzaminu maturalnego (ustnego i pisemnego). Wyrównanie szans edukacyjnych w zakresie kompetencji językowych (redagowanie wypowiedzi pisemnej) , doskonalenie umiejętności właściwego komponowania pracy, bogacenie zasobu leksykalnego, eliminowania błędów i potknięć stylistycznych, składniowych, frazeologicznych, fleksyjnych , słowotwórczych. Część XVI: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego przygotowujące do matury łącznie 84 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h Zajęcia wspierające dla uczniów mające na celu efektywne przygotowanie do egzaminu maturalnego. Wyrównanie szans edukacyjnych w zakresie kompetencji językowych (redagowanie wypowiedzi pisemnej) , doskonalenie umiejętności właściwego komponowania pracy, bogacenie zasobu leksykalnego, eliminowania błędów i potknięć stylistycznych, składniowych, frazeologicznych, fleksyjnych , słowotwórczych. Zajęcia rozwijające kompetencje potrzebne na ustnym egzaminie maturalnym, ćwiczenie umiejętności. Część XVII: Zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego przygotowujące do matury łącznie 84 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h Zajęcia wspierające dla uczniów mające na celu efektywne przygotowanie do egzaminu maturalnego. Wyrównanie szans edukacyjnych w zakresie kompetencji językowych (redagowanie wypowiedzi pisemnej) , doskonalenie umiejętności właściwego komponowania pracy, bogacenie zasobu leksykalnego, eliminowania błędów i potknięć stylistycznych, składniowych, frazeologicznych, fleksyjnych , słowotwórczych. Zajęcia rozwijające kompetencje potrzebne na ustnym egzaminie maturalnym Część XVIII: Zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego łącznie 120 h - grupa 12 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h - grupa 12 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h Zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem ICT , ćwiczeń on - line, e - platformy, w oparciu o przygotowane opowiadania, reportaże, artykuły w gazetce szkolnej. W ramach projektu zostanie zakupiona tablica interaktywna do prowadzenia zajęć językowych. Część XIX: Zajęcia pozalekcyjne z języka niemieckiego łącznie 120 h - grupa 12 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h - grupa 12 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h Zajęcia warsztatowe z wykorzystaniem ICT , ćwiczeń on - line, e - platformy, w oparciu o przygotowane opowiadania, reportaże, artykuły w gazetce szkolnej. W ramach projektu zostanie zakupiona tablica interaktywna do prowadzenia zajęć językowych. Część XX: Kółko naukowe literacko - historyczne łącznie 60 h - grupa 14 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h - grupa 14 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 1,5 h Celem zajęć będzie poznawanie tradycji regionu, kształtowanie tożsamości i więzi z małą ojczyzną, integracja szkoły ze społecznością lokalną, rozwijanie zainteresowań historią regionu, dziedzictwem kulturowym literackim. Spotkania autorskie z pasjonatami i znawcami lokalnej historii, gromadzenie materiałów dotyczących przeszłości Liceum Ogólnokształcącego, Ziemi Nowomiejskiej oraz regionu (Warmia i Mazury) Organizacja wystawy foto prac, opracowanie i wydanie biuletynu o tematyce regionalnej, spotkania autorskie z ciekawymi osobami. Część XXI: Kółko dziennikarskie łącznie 120 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia prowadzone metodami warsztatowymi, z wykorzystaniem ICT. Uczestnicy nauczą się obróbki tekstu, składania materiału i prowadzenia redakcji. Przygotują 5 numerów gazetki szkolnej. W ramach kółka dziennikarskiego organizacja wycieczek fakultatywnych. Część XXII: Kółko dziennikarskie łącznie 120 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Zajęcia prowadzone metodami warsztatowymi, z wykorzystaniem ICT. Uczestnicy nauczą się obróbki tekstu, składania materiału i prowadzenia redakcji. Przygotują 5 numerów gazetki szkolnej. W ramach kółka dziennikarskiego organizacja wycieczek fakultatywnych. Część XXIII: Kółko Rozwiń skrzydła łącznie 152 h - grupa 10 osobowa w roku 2013/2014 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h - grupa 10 osobowa w roku 2014/2015 zajęcia min. raz w tygodniu przez 2 h Cel zajęć - zapewnienie możliwości rozwijania zainteresowań plastycznych i wrażliwości estetycznej. Warsztaty powinny obejmować zajęcia z rysunku, malarstwa i rzeźby prowadzone w warunkach stacjonarnych jak ich plenerowych. Dzięki realizacji warsztatów osoby uzdolnione plastycznie będą mogły wzmocnić swoje szanse na rozwój umiejętności plastycznych i przygotowanie do praktycznych egzaminów do uczelni wyższych na wydziały Sztuk Pięknych (malarstwo, grafika, projektowanie, rzeźba), architektura i urbanistyka, architektura wnętrz itp. Zajęcia powinny być oparte na nowoczesnych technikach, szczególnie cieszących się akceptacją młodzieży: muralem, szablonem, graffiti. Działania te urozmaicone będą akcjami happeningowymi, organizacją wystaw - będącymi wyrażeniem artystycznych zmagań uczniów z problemami młodego pokolenia, zaangażowania w otaczający świat oraz możliwością zaistnienia w środowisku pozaszkolnym. Produkty: 600 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki w klasach LO; 360 godzin zajęć pozalekcyjnych z matematyki w klasach LO; 304 godziny kółko naukowe BIO - EKO w klasach LO; 304 godziny kółko naukowe Młodzi Naukowcy w klasach LO; 152 godziny kółko naukowe Tranzystor w klasach LO; 152 godziny kółko naukowe Sejsmograf w klasach LO; 252 godziny zajęcia pozalekcyjne z języka polskiego w klasach LO; 120 godzin zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego w klasach LO; 120 godzin zajęcia pozalekcyjne z języka niemieckiego w klasach LO; 60 godzin kółko naukowe literacko - historyczne w klasach LO; 240 godzin kółko dziennikarskie w klasach LO; 152 godziny kółko Rozwiń Skrzydła w klasach LO.


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP o wartości nie większej niż 50 % wartości zamówienia


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.31.00.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 23.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części od I - XX Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje/lub będzie dysponował dla danej części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia (dla części XX - język polski i historia) kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej oraz stopień nauczyciela minimum mianowanego, minimum 4 letni w ostatnich 6 latach staż pracy w nauczaniu zgodnym z daną częścią zamówienia w placówce oświatowej na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej . nauczyciel czynny zawodowo. Dotyczy części od XXI - XXIII Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje/lub będzie dysponował dla danej części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej oraz stopień nauczyciela minimum mianowanego, -minimum 4 letni w ostatnich 6 latach staż pracy w placówce oświatowej na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej . - nauczyciel czynny zawodowo. dodatkowo do części: -część XXI - XXII studia podyplomowe w zakresie dziennikarstwa, - część XXIII tytuł magistra sztuki, ukończone studia edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wybraną ofertę złożyli wykonawcy ubiegający się wspólnie o realizację zadania, przed wyznaczonym terminem na zawarcie umowy, należy przedłożyć w siedzibie zamawiającego umowę regulującą współpracę tych wykonawców. W przypadku, gdy przedmiot niniejszej umowy będzie realizowany przy udziale podwykonawców, zgodnie ze złożoną ofertą, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w chwili podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu kopie umów zawartych z podwykonawcami.Wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jednoznacznie i bez pozostawiania wątpliwości wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie osób wymienionych w ofercie jako te, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty projekt przygotowanego programu zajęć (konspektu) wraz z opisem nowatorskich form nauczania i harmonogramu zajęć dla grupy. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych i zakres zajęć zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ców i przedstawiony koordynatorowi projektu do zatwierdzenia. Przy ustalaniu harmonogramu wykonawca powinien dostosować go do uczniów, którzy dojeżdżają do szkoły z innych miejscowości niż siedziba szkoły oraz do planu lekcji szkoły.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy: a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi oraz okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych nie zależnych od wykonawcy po uzyskaniu zgody zamawiającego.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://norwid.e - bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół im. C. K. Norwida ul. 3-go maja 24 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr103..


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół im. C. K. Norwida ul. 3-go maja 24 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr103..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i z apewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

Adres: ul. 3 Maja, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: z.s.imc.k.norwida@wp.pl
tel: 0-56 472-60-20
fax: 0-56 472 60 37
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-12-17
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 51467820130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-12-10
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 559 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 23
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.norwid.eu
Informacja dostępna pod: Zespół Szkół im. C. K. Norwida ul. 3-go maja 24 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr103.
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży