Ogłoszenie nr 571371-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Gmina Bobowo: Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowych placówek przedszkolnych w Bobowie na potrzeby realizacji projektu „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu

„Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 03.01 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobowo, krajowy numer identyfikacyjny 19167567500000, ul. ul. Gdańska  12 , 83212   Bobowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 5621766 w. 42, e-mail ug_bobowo@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ugbobowo.nv.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.ugbobowo.nv.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ugbobowo.nv.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Bobowo, ul Gdańska 12, 83-212 Bobowo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowych placówek przedszkolnych w Bobowie na potrzeby realizacji projektu „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego”

Numer referencyjny:
PR.271.17.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

Wszystkie części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowych placówek przedszkolnych w Bobowie na potrzeby realizacji projektu „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 03.01 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do oddziałów Przedszkola Publicznego w Bobowie wskazanych przez osobę uprawnioną. Zamówienie obejmuje dostawę zestawów pomocy dydaktycznych 3.2. Zamawiający podzielił zamówienie na części: Część I - Obejmuje dostawę: • Zestaw pomocy dydaktycznych - ilość 2 Część II - Obejmuje dostawę • Zestaw pomocy dydaktycznych - ilość 1 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 3.4. Zestawy objęte zamówieniem wraz z numeracją zostały opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.5. Wariantowe stosowanie materiałów 3.5.1. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe należy traktować jako rozszerzenie opisu zamówienia. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. takie parametry i jednostki jak: długość, szerokość, wysokość, kubatura, itd.) oraz wybrane cechy jakościowe , które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.) 3.5.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego


II.5) Główny kod CPV:
39162100-6

Dodatkowe kody CPV:




II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:
2017-10-06


II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)








III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Oświadczenie

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.4 Inne dokumenty niewymienione w pkt 7.1 składane wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ, b) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikami nr 4 i 5 do SIWZ składa każdy z wykonawców d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, e) wykaz oferowanych produktów 7.5 Dodatkowe informacje związane z dokumentami: 7.6.1 Wykonawca samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie (Zał. nr 6) wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 7.6.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: I. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.2. : 1) lit a) -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. I, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 7.6.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7.6.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7.6.5 Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach w art. 22 a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych określonych podmiotów dokumentów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt.1) Pzp. 7.6.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.6.7 W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w niniejszej SIWZ Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 7.6.8 Dokumenty i oświadczenia opisane w niniejszej SIWZ winny być podpisane przez osoby uprawnione. Pełnomocnictwo, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis). 7.6.9 Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7.6.10 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.6.11 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 7.6.12 W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami; 7.6.13 W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować, aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja20,00
Termin realizacji zamówienia20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
17.1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 4) i 5) Ustawy Pzp, w następujących sytuacjach: a) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; • w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT, c) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 17.2. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2017-08-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:
1Nazwa:
Część I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
CZĘŚĆ I ZESTAW - ilość 2 Lp. Nazwa Opis Ilość kpl/szt. 1 Kontrakt klasowy tablica motywująca dzieci Kontrakt pełni rolę umowy dotyczącej reguł obowiązujących w klasie takich jak: punktualność, zachowanie, przygotowanie do zajęć, aktywność, kultura osobista, praca domowa, czystość i porządek, współpraca. Zestaw zawiera: • Planszę o wymiarach 100 x 60 cm, w języku polskim • znaczniki z pozytywną i negatywną oceną w formie kciuków w górę i w dół • przeznaczona dla 25 - osobowej grupy dzieci • zawiera: 46 elementów magnetycznych i 512 magnetycznych ocen (kciuki) 1 szt. 2 Magnetyczna walizka figur umożliwiająca eksperymentowanie z geometrią i kolorami Drewniana rozkładana walizka z uchwytami do tworzenia kolorowych mozaik Wewnętrzne ściany walizki pełnią funkcję tablic, na których układa się drewniane magnetyczne klocki. Klocki układać można według własnego zamysłu lub odwzorowywać schematy z dołączonych kart pracy. Zestaw zawiera: • 42 elementy drewniane w 5 kształtach o różnej wielkości i 5 kolorach • 24 karty pracy. • wym. tablicy 30 x 30 cm. 1 kpl. 3 Pomoc edukacyjna o dobrym zachowaniu na co dzień Pomoc wspomagająca nauczycieli i wychowawców w pracy z dziećmi w grupie rówieśniczej, ułatwiająca przyswojenie przez uczniów tzw. zasad dobrego zachowania się. Każda z 16 prezentowanych zasad zobrazowana jest dwiema ilustracjami - jedna przedstawia zachowanie właściwe, druga zaprzeczające mu. Na odwrocie kart napisana jest zasada, którą dzieci mają odgadnąć (w grupie lub indywidualnie) po obejrzeniu ilustracji. Aby uatrakcyjnić zabawę do zestawu dołączone powinny być kolorowe tabliczki, za pomocą których dzieci po odgadnięciu zasady mogą oceniać zachowania przedstawione na ilustracji w kategorii dobre – złe . Zestaw zawiera: • 32 karty formatu A4 • 25 zielonych tabliczek • 25 czerwonych tabliczek 1 kpl. 4 Chusta animacyjna Chusta animacyjna z 12 uszkami - w zestawie z torbą do transportu i przechowywania. Wszystkie odcinki chusty mają kieszonki na piłki oraz nadrukowane cyfry od 1 do 10. Poszczególne segmenty (w trzech powtarzalnych kolorach) ukazują zabawne pojazdy i zwierzęta (lądowe, wodne i latające). Wymiary: Ø 366 cm. Materiał: poliamid. Można prać ręcznie. 1 szt. 5 Klocki Różnokolorowe klocki z tworzywa sztucznego przeznaczone do kreatywnego konstruowania, składania i budowania dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zestaw tworzyć będą wszystkie 15 kompletów o tematyce opisanej poniżej: 1. Pociąg na szynach z kolejką - zestaw kolejowy pociągiem, zawiera m.in. lokomotywę wydającą realistyczne efekty dźwiękowe, wagony, dźwig. Zestaw zawiera ponad 160 cm torów, most z tunelem, ciężarówkę, kamieniołom z klocków, budynek z działającym dźwigiem i 3 figurki. Zestaw zawiera: • 3 figurki. • kolejkę wydającą realistyczne efekty dźwiękowe ma ok. 10 cm wysokości, 15 cm długości i 7 cm szerokości • 2 wagony- długi wagon ma ok. 9 cm wysokości, 16 cm długości i 6 cm szerokości, krótki wagon ma ok. 7 cm wysokości, 16 cm długości i 6 cm szerokości , • stację paliw ok. 13 cm wysokości, 16 cm szerokości i 6 cm długości, • ciężarówkę ma ok. 6 cm wysokości, 11 cm długości i 8 cm szerokości, • budynek z dźwigiem ma ok. 28 cm wysokości, 24 cm szerokości i 16 cm długości, • kamieniołom z klocków ma ok. 17 cm wysokości, 30 cm szerokości i 9 cm długości, • odcinek z tunelem/mostem • zdobione elementy przedstawiają między innymi światła sygnalizacyjne, pompę paliwową, owoce, narzędzia, meble, ogrodzenia i puszkę z olejem. • kamieniołom zawiera klocki, wywrotkę, drzwi i okno, • ponad 175 cm torów, • Ilość klocków: 134 2. Świat - zestaw przedstawiający różne zwierzęta z całego świata i ich środowiska naturalne, łączy 4 różne środowiska, Zestaw zawiera: • 5 figurek i 17 zwierząt z całego świata. • budowaną świątynię o wymiarach: 21 cm wysokości, 19 cm szerokości i 9 cm głębokości, w której dołączone są również tygrys, tygrysiątko i panda oraz klocki z bambusową dekoracją • budowaną scenerię sawanny o wymiarach: 22 cm wysokości, 19 cm szerokości i 9 cm głębokości , która obejmuje również budowaną jaskinię z drzewem, 2 lwy z lwiątkiem, 2 zebry i hipopotama. • scenerię lasu o wymiarach leśnego domku: 16 cm wysokości, 13 cm szerokości i 6 cm głębokości, który obejmuje budowany dom z otwieranymi drzwiami i stołem, drzewo z podszyciem i wiszącym mostem oraz niedźwiedzia, lisa, wiewiórkę i 2 kaczki • scenerię Antarktydy, która obejmuje blok lodowy, fokę, rybę, 2 pingwiny i wieloryba z otwieraną paszczą, a dodatkowo również zjeżdżalnię, kamerę wideo i klocek z dekoracją w postaci krewetek • budowany samolot o wymiarach samolotu: 11 cm wysokości, 18 cm długości i 19 cm szerokości. • budowany statek o wymiarach statku: 13 cm wysokości, 18 cm długości i 12 cm szerokości. • Ilość klocków: 163 3. Wesołe miasteczko - zestaw umożliwia budowanie wesołego miasteczka: diabelskiego młyna, który można obracać i obserwować poruszające się kabiny, karuzeli z obracającym się kołem zębatym i czterema konikami oraz wysokich, pofalowanych zjeżdżalni. Zestaw zawiera: • pięć figurek: dwoje dorosłych i troje dzieci. • Zestaw zawiera diabelski młyn o wym. ok. 38 cm wysokości, 19 cm szerokości i 16 cm głębokości z trzema kabinami i funkcją obracania, • obracającą się karuzelę o wym. ok. 20 cm wysokości, 21 cm szerokości i 19 cm głębokości z czterema figurkami koników i kołem zębatym, • stragan z dwiema pofalowanymi zjeżdżalniami, • pociąg z wagonikiem ma ok. 9 cm wysokości, 24 cm długości i 6 cm szerokości, • lodziarnię o wym. ok. 24 cm wysokości, 12 cm szerokości i 7 cm głębokości ze stołem i krzesłami oraz klocek przedstawiający toaletę z ubikacją i umywalką W zestawie klocki z rysunkami lodów, soku pomarańczowego, miarki wzrostu, papieru toaletowego i butelek z mydłem. • akcesoria: aparat fotograficzny, baloniki, bita śmietana i kubek. • Ilość klocków: 106 4. Plac budowy - zestaw przedstawia plac budowy z jego najważniejszymi pojazdami, urządzeniami, maszynami i narzędziami. Pojazdy można składać i przerabiać na wiele różnych sposobów. Zestaw zawiera: • 3 figurki robotników budowlanych z kaskami. • buldożer na gąsienicach o wymiarach ok. 10 cm wysokości, 15 cm długości i 10 cm szerokości , • ciężarówkę z funkcją wywrotki o wymiarach 12 cm wysokości, 23 cm długości i 7 cm szerokości. • dźwig z obrotową kabiną, ruchomym ramieniem i działającym chwytakiem o wymiarach ok. 21 cm wysokości, 29 cm długości i 12 cm szerokości. • akcesoria: młot pneumatyczny, słupki drogowe i taczki. • klocki ukształtowane jak ceglana ściana oraz specjalne klocki z rysunkiem pudełka na drugie śniadanie i instrumentów kontrolnych ciężarówki. • Ilość klocków: 67 5. Farma - zestaw przedstawiający farmę, który umożliwia budowę stodoły do przechowywania żywności, domu z krzesłami i stajnię dla konia. Zestaw zawiera: • 2 figurki : farmera i dziecko, • konia, cielę, krowę, kurę i kota, • stodołę o wym. ok. 28 cm wysokości, 19 cm szerokości i 15 cm głębokości, która zawiera otwierane wrota i kołowrót pozwalający podnieść siano • dom wiejski o wym. ok. 19 cm wysokości, 8 cm szerokości i 16 cm głębokości ze zmienionym dachem, ma otwierane drzwi i okno, a także 2 krzesła i klocek z dekoracją przedstawiającą kwiat • stajnię o wym. ok. 21 cm wysokości, 22 cm szerokości i 16 cm głębokości , ma otwierane okno i obrotowy żłób. • traktor składany z doczepianą platformą z klocków o wym. ok. 9 cm wysokości, 15 cm długości i 7 cm szerokości • akcesoria takie jak: płot, widły, żłób, 2 kwiaty oraz wiele klocków z dekoracjami i bez. • klocki przedstawiające myszy, kurczęta, jajka, kurkę na dachu i kwiaty, • Ilość klocków: 121 6. Park - zestaw umożliwiający poznanie zwierząt zamieszkujących leśny park. Zawiera stajenkę dla rodziny jeleni, samochód, niedźwiedzią jaskinię i wybieg dla lisów i zjeżdżalnię. Zestaw zawiera: • 3 figurki : mama, tata i dziecko, a także 8 zwierzątek: jeleń, łania, jelonek, niedźwiedź, niedźwiadek, 2 lisy oraz wiewiórka • budowany z klocków samochód o wymiarach: 7 cm wysokości, 14 cm długości i 7 cm szerokości • budowaną z klocków bramę parku o wymiarach: 18 cm wysokości, 22 cm szerokości i 6 cm głębokości, • budowaną z klocków stajenkę wymiarach: 13 cm wysokości, 12 cm szerokości i 6 cm głębokości • budowaną z klocków leśną jaskinię o wymiarach: 24 cm wysokości, 19 cm szerokości i 9 cm głębokości • budowane z klocków drzewo o wymiarach: 16 cm wysokości, 12 cm szerokości i 6 cm głębokości • budowaną z klocków zjeżdżalnię o wymiarach: 8 cm wysokości, 14 cm szerokości i 4 cm głębokości • akcesoria: 4 fragmenty ogrodzenia, 4 kwiatki, czajnik, koc piknikowy, znak parku, orzechy, myszy, grzyby i pszczoły • Ilość klocków: 105 7. Miasteczko- zestaw pozwala zbudować elementy miasteczka tj.: warsztat samochodowy, piekarnię i sklep warzywny. Zestaw zawiera: • pięć figurek: mechanik, sprzedawca, lekarz, mama i dziecko. • warsztat z platformą o wym. ok. 16 cm wysokości, 19 cm szerokości i 12 cm głębokości, którą można obrócić za pomocą kółek zębatych, • samochód o wym. ok. 4 cm wysokości, 9 cm długości i 6 cm szerokości. • sklep warzywny, lekarz, • piekarnia o wym. ok. 18 cm wysokości, 12 cm szerokości i 12 cm głębokości, z otwieranym piecem oraz dach z otwieranymi oknami w jaskółkach. • klocki z rysunkiem precla, owocu, jarzyn, ciasta, drzwi piekarnika, tablicę do badania wzroku, a także szyldy piekarni i mechanika. • akcesoria: wózek inwalidzki, dwie kasy, bagietki, automat z gumami do żucia, kosze z owocami, banany, kwiaty, słupek drogowy i dystrybutor paliwa. • dwupoziomowy domu o wym.: ok. 28 cm wysokości, 38 cm szerokości i 9 cm głębokości. • Ilość klocków: 98 8. Pudełko rozmaitości – zawartość pudełka obejmuje wiele różnych klocków. W pudełku znajduje się również podwozie oraz elementy przedstawiające okna i drzwi w jasnych barwach podstawowych, Cały zestaw zapakowany jest w wytrzymałe, charakterystyczne pudełko w kształcie klocka. Zestaw zawiera: • 2 figurki dzieci o wysokości 5 cm • akcesoria: żółw o wysokości 3 cm, królik o wysokości 4 cm, podwozie o wysokości 3 cm, 6 cm szerokości i 12 cm długości, 2 elementy przedstawiające okna, element przedstawiający drzwi, klocki numerowane • numerowane klocki można dopasowywać do odpowiednich klocków z dekoracjami • pudełko • Dom o wymiarach: 22 cm wysokości, 19 cm szerokości i 6 cm głębokości • Ilość klocków: 95 9. Przedszkole - zestaw pozwala zbudować otoczenie przedszkola i odgrywać w nim realistyczne scenki z udziałem figurek . Zestaw zawiera: • 3 figurki : przedszkolankę i dwójkę dzieci. • budynek przedszkola o wymiarach ok. 16 cm wysokości, 19 cm szerokości i 9 cm głębokości, z otwieranymi drzwiami, półką, otwieranymi szufladami oraz obszarem toaletowym z umywalką. • klocki z cyferkami od 1 do 3, książkę, kanapki, rysunek dziecka, papier toaletowy, mydło do rąk, a także szyld przedszkola. • akcesoria: mata do zabawy z materiału, dwa krzesła, kubek i dzbanek. • Ilość klocków: 39 10. Szopa holownika – zestaw przedstawiający samochód holowniczy w jego szopie Zestaw zawiera: • do zbudowania samochód holowniczy z hakiem o wymiarach 7 cm wysokości, 12 cm długości i 6 cm szerokości, oraz fronton szopy z markizą o wymiarach ponad 14 cm wysokości, 12 cm szerokości i 6 cm głębokości, • klocki z rysunkami markizy, którą ozdabiają lampki w kształcie papryczek chili, ekran komputera, radio • akcesoria: oliwiarka, klucz i dwa słupki. • Ilość klocków: 23 11. Lecznica dla zwierząt - zestaw przedstawiający weterynarza dla pluszaków Zestaw zawiera: • figurki m.in: doktor weterynarii , piesek i kot. • stół do badań o wymiarach ok. 9 cm wysokości, 9 cm szerokości i 6 cm głębokości • budę z otwieranymi drzwiami o wymiarach ok. 9 cm wysokości, 6 cm szerokości i 6 cm głębokości, • miejsce do karmienia o wymiarach ok. 8 cm wysokości, 3 cm szerokości i 3 cm głębokości • wagę o wymiarach ok. 8 cm wysokości, 7 cm szerokości i 6 cm głębokości • akcesoria: szczotka do wyczesywania zwierząt i miska do karmienia. • klocki z dekoracjami przedstawiającymi przyrządy weterynaryjne, znak miejsca do karmienia, wagę i odcisk łapy. • Ilość klocków: 30 12. Pociąg z cyferkami - złożony jest z dużych klocków, zestaw zawiera wagony oraz klocki ponumerowane od 0-9 Zestaw zawiera: • 2 figurki dzieci, figurka kota. • lokomotywę do złożenia i trzy wagony o wymiarach ok. 10 cm wysokości, 37 cm długości i 6 cm szerokości • klocki z cyframi od 0 do 9. • Ilość klocków: 23 13. Butik - zestaw do zbudowania sklepu. Sklep na parterze pozwala ćwiczyć odgrywanie ról przez zabawę w sprzedaż kokard i sukienek, spotkanie przy stoliku na zewnątrz. Na piętrze można zbudować sypialnię. Zestaw zawiera: • 2 figurki przedstawiające postacie myszki i kaczki, a do tego figurka kukułki. • dwupiętrowy budynek z obrotową ikoną kokardy i otwieranymi drzwiami oraz oknami, wymiary butiku: ok. 28 cm wysokości, 14 cm szerokości i 14 cm głębokości. • na dole znajduje się sklep, a na górze sypialnia z łóżkiem, przed budynkiem znajduje się stolik z parasolem i krzesełka. • klocki z rysunkami kasy, prezentu i kokard do włosów, a także szyld butiku • akcesoria: trzy spódnice i koc z tkaniny, bagietki i otwierana walizka. • Ilość klocków: 70 14. Dom - zestaw pozwala zbudować dom, który umożliwia poznawanie codziennych czynności. Zestaw zawiera: • 3 figurki : mama, tata i dziecko. • trzy-poziomowy, modułowy dom o wymiarach ok. 28 cm wysokości, 38 cm szerokości i 9 cm głębokości z kuchnią, w której znajduje się otwierany piekarnik, łazienką, w której jest toaleta, umywalka i otwierana szafką z lustrem, sypialnią z łóżkami, pokojem dziecinnym z otwieranymi oknami w jaskółkach, jadalnią na tarasie dachowym, wewnętrznymi półkami, otwieranymi drzwiami i samochodem o wymiarach ok. 4 cm wysokości, 9 cm długości i 6 cm szerokości, • klocki z rysunkami lustra, papieru toaletowego, budzika, piekarnika i misia. • akcesoria: garnek, talerz, bagietki, dzbanek, kubek, szczotkę i kwiaty. • Ilość klocków: 69 15. Wyścig - zestaw umożliwia zbudowanie trzech aut i bramki startowej. Zestaw zawiera: • auto czerwone numerem 95 na drzwiach bocznych, auto granatowe z nr 20 na drzwiach bocznych i małe żółte auto z czarnym dachem dwuosobowe, a także linia startu • klocki z rysunkiem stopera, znak zawodów oraz flaga z szachownicą. • Ilość klocków: 31 1 kpl. 6 Mata-dni tygodnia w języku angielskim Mata pozwala na efektywną naukę dni tygodnia w języku angielskim. Gra oparta na zasadach popularnej gry w klasy Bawiąc się na macie dzieci poznają nowe nazwy, wzbogacając własny zasób słownictwa. Usprawniają przy tym koordynację wzrokowo-ruchową.. wym. 100 x 160 cm 1 szt. 7 Pomoc logopedyczna -Asystent nauczyciela Urządzenie umożliwiające nagrywanie 30-sekundowych sekwencji. Mogą być to polecenia nauczyciela, które dziecko odtwarza w dowolnym czasie; słowa, które może powtarzać wielokrotnie. Dziecko może nagrywać także swoje słowa lub zdania - dowolne lub dotyczące ilustracji umieszczanych pod wieczkiem. Pomoc logopedyczna to pudełeczko o wym. 8,5 x 8,5 x 2,5 cm Do zestawu dołączone baterie 3 x AAA 1 szt. 8 Duży zestaw kredek Zestaw zawiera: • 12 kolorów po 25 sztuk kredek (każdego koloru) • każda kredka w papierowej osłonce • każdy kolor w osobnej torebce strunowej • pakowane zbiorczo w kartonik wymiary dł. 8 cm, śr. 0,7 cm 1 kpl. 9 Zestaw kredek w drewnianej oprawie Kredki w drewnianej oprawie Zestaw zawiera: • 10 kolorów po 6 sztuk • wymiary dł. 12 cm, śr. rysika 0,5 cm • opakowanie do postawienia na stolik 1 kpl. 10 Kreda do malowania po betonie - zestaw Różnokolorowe kredy łatwo zmywalne za pomocą wody. Zapakowane w poręcznym wiaderku do przechowywania. Zestaw zawiera: • 50 szt. po 6 rożnych kolorów 1 kpl. 11 Dziurkacze serce Ozdobny dziurkacz do szkolnych i domowych projektów. Wewnątrz dziurkacza znajduje się pojemnik na wycięte confetti. Wymiary elementu wyciętego w kształcie serca ok. 1,9 cm 1 szt. 12 Dziurkacz kwiat Ozdobny dziurkacz, do szkolnych i domowych projektów. Wewnątrz dziurkacza znajduje się pojemnik na wycięte confetti. Wymiary dziurkacza 7 x 4 cm, wymiar elementu wyciętego w kształcie kwiatka ok. 1,9 cm 1 szt. 13 Dziurkacz gwiazdka Ozdobny dziurkacz, do szkolnych i domowych projektów. Wewnątrz dziurkacza znajduje się pojemnik na wycięte confetti. Wymiary dziurkacza 7 x 4 cm, wymiar elementu wyciętego w kształcie gwiazdy ok. 1,9 cm 1 szt. 14 Dziurkacz motyl Ozdobny dziurkacz, do szkolnych i domowych projektów. Wewnątrz dziurkacza znajduje się pojemnik na wycięte confetti. Wymiary dziurkacza 7 x 4 cm, wymiar elementu wyciętego w kształcie motyla ok. 1,9 cm 1 szt. 15 Pastele olejowe Pastele olejowe 24 różne kolory z papierową obwolutą o dł. 7 cm i śr. 1 cm 1 kpl. 16 Waga równoważna Waga do nauki matematyki pozwala na wprowadzanie zagadnienia równoważności i ćwiczenia działań na dodawanie, wprowadzanie wyrażeń: cięższy niż/lżejszy niż. Waga posiada dwa uchwyty do mocowania kubełków. Przezroczyste kubełki ułatwiają obserwację zawartości. Zestaw zawiera • wagę • 2 pojemniki o poj. 1 litra każdy 1 szt. 17 Zestaw produktów spożywczych Zestaw produktów spożywczych z tworzywa sztucznego odporne na uderzenia, realistyczne pod względem kształtu i koloru. Zestaw zawiera 48 szt. produktów m.in. ryby, chleb, pomidory, marchew itp. o dł. od 8 do 11,5 cm 1 kpl. 18 Suszarka z naczyniami Suszarka do naczyń wraz z kuchenną zastawą przeznaczona do zabawy dla dzieci. W zestawie: • po 4 kubki, talerze, widelce, noże, łyżeczki, • gąbka, patelnia, cedzak, łopatka, łyżka, pokrywka, garnek. Wymiary akcesoriów dł. od 5 do 13 cm. Wymiary suszarki 30 x 30 x 7 cm 1 kpl. 19 Wózek gondola Wózek z gondolą wykonany z drewna w pastelowych kolorach. Wymiary 58 x 38 x 61 cm 1 szt. 20 Zestaw produktów do urozmaicenia prac plastycznych Zestaw różnorodnych produktów do urozmaicenia prac plastycznych dla całej grupy. Zestaw zawiera: • Kółka do origami-zestaw mix, 2800 szt. - 1 kpl. • Duży mix kwadratów do origami, 2100 szt. - 1 kpl. • Pompony, 100 szt. - 1 kpl. • Kolorowe druciki, 100 szt. - 1 kpl. • Oczka mix, 10 g - 1 kpl. • Piankowe kształty 1000 szt. - 1 kpl. • Przedszkolny blok rysunkowy A1, 30 ark. - 1 kpl. • Tektura falista kolorowa A4, 10 ark. - 1 kpl. • Jednokolorowy papier przestrzenny, 3 ark. - 1 kpl. • Tektura strecz kolory, 5 ark. - 1 kpl. • Cekiny małe jesień-zima, 40 g - 1 kpl. • Cekiny małe wiosna-lato, 40 g - 1 kpl. • Kulki styropianowe śr. 7 cm, 10 szt. - 2 kpl. • Brokatowe pudełeczko, 80 g - 1 szt. • Klej introligatorski, 60 g - 1 szt. 1 kpl. 21 Nożyczki przedszkolne Zestaw zawiera: • 10 szt. nożyczek z okrągłymi końcówkami o długości 14 cm 1 kpl. 22 Odtwarzacz CD/MP3 Odtwarzacz CD/MP3 z górnym ładowaniem o minimalnych parametrach technicznych tj.: • System fonii : Stereo • Ilość głośników: 2 • Możliwość programowania do 20 utworów CD • Radio FM • Wyświetlacz LCD • Odtwarzanie USB • Formaty Audio: CD, CD-R/RW, MP3 z WMA • Antena teleskopowa • Zasilanie z sieci oraz bateryjne • Kolor: Wielokolorowy • Port USB • Wejście AUX 1 szt. 23 Piosenki po angielsku dla dzieci Książka zawierająca zbiór piosenek w języku angielskim dostosowanych dla dzieci. Zawiera słownik obrazkowy oraz transkrypcję fonetyczną. Do książki dołączona płyta CD z piosenkami. Liczba stron: 40, Oprawa: twarda 1 kpl. 24 Karty obrazkowe- pierwsze słówka-angielski dla dzieci z płytą CD Zestaw kart obrazkowych przeznaczonych do nauki pierwszych słówek w języku angielskim. Zestaw zawiera 104 kolorowe karty angielsko-polskie. Na kartach zamieszczone są kolorowe zabawne ilustracje i podpisy po angielsku (awers) i po polsku (rewers). Zawiera pomysły na 33 gry i zabawy z wykorzystaniem kart, a także przydatny w praktyce zapis wszystkich słówek i tekstów piosenek wraz z tłumaczeniem. Do zestawu załączona płyta CD z nagraniami słówek i piosenek. Znajdują się na niej wszystkie słówka i piosenki udźwiękowione przez profesjonalnych lektorów. 1 kpl. 25 Karty obrazkowe -otaczający świat- angielski dla dzieci z płytą CD Zestaw kart obrazkowych, przeznaczonych do nauki języka angielskiego dla najmłodszych przedstawiający otaczający świat Zestaw zawiera 104 kolorowe karty angielsko-polskie Na kartach zamieszczone są zabawne kolorowe ilustracje i podpisy po angielsku (awers) i po polsku (rewers). Zawiera pomysły na 33 gry i zabawy z wykorzystaniem kart, a także przydatny w praktyce zapis wszystkich słówek i tekstów piosenek wraz z tłumaczeniem. Do zestawu załączona płyta CD z nagraniami słówek i piosenek. Znajdują się na niej wszystkie słówka i piosenki udźwiękowione przez profesjonalnych lektorów. 1 kpl. 26 Karty obrazkowe –wolny czas - angielski dla dzieci z płytą CD Zestaw kart obrazkowych, przeznaczonych do nauki słówek w języku angielskim, dotyczących czasu wolnego dla najmłodszych. Zestaw zawiera 104 kolorowe karty angielsko-polskie. Na kartach zamieszczone są zabawne kolorowe ilustracje i podpisy po angielsku (awers) i po polsku (rewers). Zawiera pomysły na 33 gry i zabawy z wykorzystaniem kart, a także przydatny w praktyce zapis wszystkich słówek i tekstów piosenek wraz z tłumaczeniem. Do zestawu załączona płyta CD z nagraniami słówek i piosenek. Znajdują się na niej wszystkie słówka i piosenki udźwiękowione przez profesjonalnych lektorów. 1 kpl.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
39162100-6,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-06

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja20,00
Termin realizacji zamówienia20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
2Nazwa:
Część II

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
CZĘŚĆ II ZESTAW - ilość 1 Lp. Nazwa Opis Ilość kpl/szt. 1 Tablica motoryczna dwustronna Tablica motoryczna w całości wykonana z drewna, możliwość użytkowania jej dwustronnie. Zabawa tablicą polega na przesuwaniu kolorowych kulek. Można je sortować wg własnego pomysłu np. kolorami lub odwzorować wzory z instrukcji. Tablica motoryczna doskonali precyzję rąk, zdolności wzrokowo-przestrzenne oraz planowanie działań. Do zestawu dołączona instrukcja, ukazująca przeróżne możliwości zabawy. Wymiary: 30 x 30 x 8cm 2 szt. 2 Figury geometryczne Na okrągłej podkładce umieszczone są figury geometryczne. Zadanie polega na tym, aby znaleźć odpowiedni kolorowy element i dopasować go do formy. Wykonana z drewna. 2 kpl. 3 Wieże motoryczne Drewniana zabawka edukacyjna dla dzieci, polegająca na dopasowaniu figur geometrycznych do odpowiednich słupków Na pięciu wieżach umieszcza się, poprzez przykręcanie lub nakładanie, pasujące, kolorowe figury geometryczne.. Zabawa ćwiczy wyobraźnię dziecka oraz spostrzegawczość. Dzieci, próbując dopasować odpowiednie elementy do słupków, uczą się rozpoznawać kształty i kolory, a także rozwijają swoje zdolności motoryczne oraz koordynację. Wymiary: 22 x 12 cm 2 kpl. 4 Bryły geometryczne Zestaw 16 kolorowych drewnianych brył geometrycznych różnej wielkości. Bryły należy umieścić na dołączonej drewnianej podkładce z wyżłobionymi kształtami. 2 kpl. 5 Puzzle zmiana pokoleń Układanka przedstawia oblicza człowieka kobiety jak i mężczyzny w różnym wieku. Puzzle po kolei na siebie nakładane od najmniejszego do największego. Najmniejsza układanka przedstawia postać małego dziecka. Kolejna układanka przedstawiające chłopca lub dziewczynkę liczy 4 elementy, następna składa się z 6 elementów, kolejna z 7 elementów, i kończy się największą układanką liczącą 11 elementów przedstawiająca babcię lub dziadka. Puzzle 2 szt. przedstawiające kobietę i 2 szt. przedstawiające mężczyznę. Uczy koncentracji oraz rozwija małą motorykę 4 kpl. 6 Puzzle figury geometryczne Drewniane puzzle edukacyjne pomagające w rozpoznawaniu podstawowych figur geometrycznych: koło, kwadrat, trójkąt i prostokąt. Szeroka rama z zaznaczonymi figurami w różnej postaci (figura wypełniona, obwód, wersja przestrzenna) ułatwia układanie elementów. Zestaw zawiera: • podstawę z lakierowanego drewna. • 16 elementów do układania z narysowanymi figurami • Dł. / Szer. / Gr. podstawy: 21 x 21 x 0,7 cm. • Dł. / Szer. / Gr. elementu: 4 x 4 x 0,4 cm. 2 kpl. 7 Bębenek dźwiękowy Instrument muzyczny wykonany z drewna. Bębenek swoim kształtem przypomina koronę królewską. Dołączona do zestawu pałeczka umożliwia wybijanie na nim stosownego rytmu Wymiary: 15 x 11 cm 2 szt. 8 Bongosy Instrument muzyczny w postaci dwóch połączonych ze sobą bębnów o różnej średnicy. • Rozmiar: 6'' i 7'' • Tradycyjne obręcze naciągowe • 4 śruby naciągowe • Hardware: czarny/chrom • Naciągi z naturalnej skóry • Gumowe nakładki na nóżki zapobiegające ślizganiu się • Kolor: jasny lub w paski przemiennie jasno-bordowe • Klucz do strojenia w zestawie 2 szt. 9 Kolorowe belki numeryczne Kolorowe drewniane beleczki/sztabki o różnej długości zapakowane w drewniane pudełko z przegródkami. Produkt edukacyjny pomaga w nauce matematyki oraz rozwija logiczne myślenie. 10 kolorów po 20 szt. z każdego koloru. Wymiary: 35 x 25 x 5 cm 4 kpl. 10 Dmuchajka tunelowa Dmuchajka ułatwia i uatrakcyjnia proces usprawniania aparatu oddechowego, artykulacyjnego i fonacyjnego. Dwóch graczy walczy przeciwko sobie, gra polega na tym, aby kulkę wdmuchnąć na pole przeciwnika. Starannie wykonana gra zręcznościowa z litego bukowego drewna i tworzywa sztucznego. Zestaw zawiera 2 rurki. Wymiary: 44 x 13 x 14 cm 4 kpl. 11 Układanka alfabet w kształcie węża Puzzle w kształcie węża wykonano ze sklejki o grubości 2 cm. Każdy ich element pokolorowano i nadrukowano na nim inną literkę alfabetu. Zabawka uczy liter i rozwija motorykę. Wymiary: 28 x 17 x 2cm 4 kpl. 12 Dysk do balansowania z labiryntem Drewniana platforma z labiryntem Stojąc na tej stabilnej desce, trzeba za pomocą ciężaru ciała, nóg i stóp wprowadzić 3 drewniane kulki przez labirynt do celu. Zapewnia ćwiczenia koordynacji ruchowej i równowagi. Wymiary 45 x 30 x 6 cm. 3 kulki w zestawie. 2 szt. 13 Gra pamięciowa -bezpieczeństwo Gra ucząca dzieci właściwego i bezpiecznego zachowania. Na drewnianych płytkach umieszczone są rysunki z właściwym zachowaniem oznaczone uśmiechniętą buzią, oraz zachowania niewłaściwe, mogące być zagrożeniem dla bezpieczeństwa, oznaczone są smutną, czerwoną buzią. Celem gry jest odnalezienie wszystkich par przeciwieństw. Płytki umieszczone są w lnianym woreczku. Zestaw zawiera: • 32 szt. drewnianych płytek o wym. 10 x 10 cm, • woreczek, • instrukcję. 2 kpl. 14 Gra pamięciowe -emocje Każdy z 40 elementów gry zawiera ilustracje odnoszące się do rozmaitych ludzkich emocji. Zestaw ten może służyć do pracy z dziećmi na zajęciach poruszających temat rozwijania sfery emocjonalnej, poznawania charakterystycznego słownictwa oraz rozpoznawania przeżywanych przez dziecko uczuć i emocji. Rozwija pamięć mechaniczną, poprawia zdolność koncentracji uwagi, wykształca dojrzałość społeczną oraz emocjonalną u dzieci, uczy, w jaki sposób należy pogodzić się z porażką, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe, obiektywnie oceniać innych, uczy samooceny i poznawania własnych możliwości, uczy, jak radzić sobie ze stresem. Zestaw zawiera: • 40 elementów o wym. 4 x 8 cm z kolorowymi obrazkami zwierzątek wyrażającymi różne emocje • drewnianą skrzynkę o wym. 23 x 10,5 x 5,5 cm z wysuwanym wieczkiem • instrukcję z propozycjami zabawy 2 kpl. 15 Gra twarze z emocjami Zestaw pozwala dzieciom dowolnie zmieniać wyrazy twarzy na kartach z zestawu. Dzięki temu uczą się, jak opisywać i okazywać emocje. Ćwiczy zmysł obserwacji i umiejętność komunikowania się. Zestaw zawiera: • 3 karty podstawowe z twarzami • 18 zadań (6 obrazków w dużym rozmiarze i 12 w małym rozmiarze) • 18 transparentnych kart do nakładania (10 fryzur, 6 emocji, 2 przedmioty) 2 kpl. 16 Piasek kinetyczny Wykonany z naturalnych składników, m.in olejków nawilżających. W odróżnieniu od zwykłego piasku, nie zawiera różnych zanieczyszczeń, takich jak: metale ciężkie, bakterie, wirusy i inne. Produkt, który nie zawiera polimerów ani silikonu. Właściwości Piasku: • wysoce lepki, nie wysycha i nie twardnieje, można go wielokrotnie używać przez długi czas. • nie przykleja się do rąk i nie kurzy się z niego podczas użycia, po zabawie można go bez problemu zmyć. • rozpuszczalny w wodzie, łatwy do zmycia z rąk, oczu, ubrań. Wiaderko 5 kg. Do wiaderka dołączone plastikowe foremki w kształcie alfabetu do wycinania literek zarówno z plasteliny, jak i innych mas plastycznych. • 78 szt. 4 kolory: niebieski, żółty, zielony, czerwony • wys. 4,8 cm 4 kpl. 17 Masa plastyczna kształty Masa plastyczna, lekka, w dotyku przypomina piankę. Nie plami, przecięta - zachowuje ostre krawędzie, natomiast wytłoczona przez foremkę - zachowuje nawet najmniejsze detale. Foremki w kształcie figur geometrycznych zmuszają do wytężenia wyobraźni przestrzennej. Połączone figury mogą być również bazą do kształtu uformowanego palcami lub załączonym nożykiem. Na drugim końcu nożyka znajduje się wypust dzięki któremu możemy wyryć kształtom np. oczka Lekka, zbiera się jak śnieg, lecz jest ciepła w dotyku, nie tłuści, ani nie plami, rozwija wyobraźnię przestrzenną, motorykę i zmysł dotyku, jest terapeutyczna, doskonała do warsztatów terapii zajęciowej, unosi się na wodzie , nietoksyczna i bezglutenowa. W skład zestawu wchodzi: • podręczna walizeczka z 4 kolorami masy ( biały, czerwony, niebieski oraz zielony) • foremki w kształcie figur geometrycznych (łącznie 10 elementów), nożyk, • książeczka, która pokazuje 15 propozycji motywów wykonanych z figur geometrycznych na 3 różnych poziomach trudności. 2 kpl. 18 Masa plastyczna zestaw 5 kolorów Masa plastyczna, lekka, w dotyku przypomina piankę. Nie plami, przecięta - zachowuje ostre krawędzie, natomiast wytłoczona przez foremkę - zachowuje nawet najmniejsze detale. Lekka, zbiera się jak śnieg, lecz jest ciepła w dotyku, nie tłuści, ani nie plami, rozwija wyobraźnię przestrzenną, motorykę i zmysł dotyku, jest terapeutyczna, doskonała do warsztatów terapii zajęciowej, unosi się na wodzie , nietoksyczna i bezglutenowa. Zestaw zawiera • 5 różnych kolorów masy plastycznej (biały, czerwony, niebieski, zielony, żółty) • każdy kolor po 200 g w osobnym opakowaniu 10 kpl. 19 Komoda zoologiczna z puzzlami Komoda zoologiczna w zestawie z drewnianymi puzzlami: koń, ptak, ryba, żaba, żółw. Stanowi wprowadzenie do lekcji o zwierzętach. Materiał wykorzystywany jest w metodzie Montessori. Wymiary komody: 27 x 22 x 17 cm 2 kpl. 20 Komoda botaniczna z puzzlami Komoda botaniczna w zestawie z drewnianymi puzzlami: drzewo, kwiat, liść. Stanowi wprowadzenie do lekcji o kwiatach, gatunkach drzew i ich liściach. Zadaniem dziecka jest przyporządkować kształt do wycięcia w ramce. Wymiary komody 28 x 23 x 17 cm 2 kpl. 21 Wieża sensoryczna Osiem drewnianych kostek do układania. Na każdej ze ścian znajdują się różne motywy tj. rysunki zwierząt gospodarskich, żyrafa, drzewo fantazja i szereg liczb. Zabawka rozwija zdolności sensoryczne i motoryczne. 2 kpl. 22 Tunel sensoryczny Sensoryczny tunel to przyrząd terapeutyczny idealny dla dzieci z zapotrzebowaniem bodźców czucia głębokiego. Przeciskanie się przez tunel wypełniony specjalnym styropianowym grysikiem dostarcza wielu bodźców dotykowych. Dzięki swym właściwościom miękki tunel możemy wykorzystać również jako tradycyjną pufę z tego typu wypełnieniem. Możemy na nim siedzieć, leżeć czy rolować. Wymiary- średnica 60 cm, długość 100 cm 4 szt. 23 Kostki naciśnij i zapamiętaj Gra pamięciowa która umożliwia poznanie właściwości sprężyny umieszczonej w każdym z sześcianów poprzez jej naciśnięcie i właściwe dobranie pary. Kostki naciskowo – pamięciowe, są bardzo cenną i pomysłową zabawką pozwalającą na regulację siły nacisku. Ponadto kostki rozwijają zmysł dotyku oraz zdolność obserwacji i koncentracji. Pozwalają rozwijać się pod względem manualnym, ćwiczą percepcję ruchów oraz regulują napięcie mięśniowe. Zawartość: • zestaw 6 par drewnianych sześcianów z przyciskami o różnym stopniu sprężystości • na ich odwrocie znajduje się 6 par różnych wzorów, które służą do sprawdzenia poprawności wybranej pary pod wpływem nacisku • całość umieszczona jest w drewnianej skrzynce o wymiarach 27 x 10,5 x 5,5 cm z wysuwanym wieczkiem 2 kpl. 24 Kolorowe tabliczki Montessori Zestaw 63 kolorowych tabliczek, w 9 kolorach podstawowych: czerwonym, niebieskim, żółtym, zielonym, brązowym, różowym, szarym, pomarańczowym i fioletowym. Każdy kolor jest przedstawiony w siedmiu różnych odcieniach. Zawiera: • płytki z tworzywa z drewnianymi uchwytami, • pudełko z pokrywką Opakowanie: 26 x 26 x 5 cm 2 kpl. 25 Budowa cieni Budowa cieni jest wspaniałą zabawą pomagającą rozwijać i kształtować wyobraźnię przestrzenną, uczy umiejętności planowania i organizacji pracy, rozwija samokontrolę, koncentrację, sprawność manualną i koordynację wzrokowo – ruchową oraz określenie położenia przedmiotów w przestrzeni. Dziecko musi ułożyć klocki na podstawie kształtów takich jakie są na kartach ze wzorami, tak, aby cień rzucany przez klocek był zgodny z umieszczonym na karcie wzorów cieniem. Wielkość cieni ma takie same wymiary, są w takiej samej skali, jak formy, które trzeba ułożyć, więc dziecko może szybko sprawdzić prawidłowość swojego postępowania. Zestaw zawiera • 20 klocków różnych kształtów z drewna bukowego • 20 ilustrowanych kart ze wzorami wykonanymi z mocnego kartonu laminowanego • Instrukcja 2 kpl. 26 Kostka motoryczna geometryczna Trójkątna kostka sensoryczna, w której na górze umieszczona jest pętla motoryczna z dwoma metalowymi prowadnicami. Zabawka oferuje aż cztery różne możliwości zabawy: • Na każdej cztery kolorowe koraliki (3 okrągłe i jeden inny: listek i pszczółka). • Metalowy ksylofon składa się z pięciu części, do zestawu dołączone pałeczki. Na górnej podstawie przygotowany dodatkowy otwór, do którego można włożyć pałeczki. • Ze ścianki wystają trzy klocki w kształcie koła, trójkąta i kwadratu. Dziecko ma za zadanie nałożyć jabłuszko z pasującym otworem na wybrany kształt. Dzięki temu całe drzewo pokryje się pięknymi czerwonymi owocami. Do zestawu dołączone trzy jabłuszka. • Na ostatniej ściance siedzi wesoła żabka i wraz z pająkiem poluje na biedronkę. Klocek z biedronką można przesuwać. Wymiary: 30 x 22cm 2 kpl. 27 Buty do nauki sznurowania Drewniane buciki/trampki do nauki sznurowania. Zabawka ćwiczy cierpliwość i koordynację ruchowo-wzrokową dziecka. Świetnie rozwija zręczność małych rączek. Wykonane z litego drewna i sklejki. W zestawie dwa buciki różnego koloru. Wymiary bucika: 15 x 6 x 9 cm Materiał: drewno, tkanina 2 kpl. 28 Układanka zawody Zabawa polega na połączeniu obrazka „zawód” z obrazkiem „narzędzie”. Nadruki na płytkach przedstawiają osoby wykonujące różne zawody i ich podstawowe narzędzia pracy. Projekty rysunków i kolorystyka dostosowane są do percepcji dziecka w wieku przedszkolnym.. Rozwija pamięć bezpośrednią (świeżą), sprawność manualną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Zawartość: • 30 drewnianych płytek o wymiarach ok. 6x6 cm z kolorowymi ilustracjami, • instrukcja. 2 kpl.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
39162100-6,


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-06

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja20,00
Termin realizacji20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:







Rozmiar pliku: 23672 KB
Ogłoszenie nr 500030224-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.
Gmina Bobowo: Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowych placówek przedszkolnych w Bobowie na potrzeby realizacji projektu „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
„Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 03.01 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571371-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobowo, Krajowy numer identyfikacyjny 19167567500000, ul. ul. Gdańska  12, 83212   Bobowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 5621766 w. 42, e-mail ug_bobowo@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.ugbobowo.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowych placówek przedszkolnych w Bobowie na potrzeby realizacji projektu „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego”

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
PR.271.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowych placówek przedszkolnych w Bobowie na potrzeby realizacji projektu „Tworzenie nowych miejsc edukacji przedszkolnej na ternie MOF Starogardu Gdańskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 - Działania 03.01 Edukacja przedszkolna. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do oddziałów Przedszkola Publicznego w Bobowie wskazanych przez osobę uprawnioną. Zamówienie obejmuje dostawę zestawów pomocy dydaktycznych 3.2. Zamawiający podzielił zamówienie na części: Część I - Obejmuje dostawę: • Zestaw pomocy dydaktycznych - ilość 2 Część II - Obejmuje dostawę • Zestaw pomocy dydaktycznych - ilość 1 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 3.4. Zestawy objęte zamówieniem wraz z numeracją zostały opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.5. Wariantowe stosowanie materiałów 3.5.1. Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe należy traktować jako rozszerzenie opisu zamówienia. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. takie parametry i jednostki jak: długość, szerokość, wysokość, kubatura, itd.) oraz wybrane cechy jakościowe , które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.) 3.5.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
8130.08

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
10000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
8447.15

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
10192.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10192.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10389.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Adres: Gdańska 12, 83-212 Bobowo
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: agnieszka.gniedziejko@bobowo.gmina.pl
tel: 58 5621766 w. 42
fax: 58 56 217 23
Termin składania wniosków lub ofert:
2017-08-23
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 571371-N-2017
ID postępowania Zamawiającego: PR.271.17.2017
Data publikacji zamówienia: 2017-08-10
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 43 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: http://bip.ugbobowo.nv.pl
Informacja dostępna pod: http://bip.ugbobowo.nv.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
39162100-6 Pomoce dydaktyczne