Toruń: Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu oraz koordynatorów szkolnych w 7 zespołach szkół zawodowych w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


Numer ogłoszenia: 92717 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    um.torun.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu oraz koordynatorów szkolnych w 7 zespołach szkół zawodowych w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu oraz koordynatorów szkolnych w 7 zespołach szkół zawodowych w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1.1. Opis części zamówienia Część 1. - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Zakres obowiązków: 1) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach zgodnie z zapisami zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego; 2) koordynowanie działań w ramach realizacji projektu; 3) prowadzenie nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie projektu i budżetem oraz osiąganiem wskaźników; 4) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji projektu; 5) przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu prowadzonej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego; 6) udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne; 7) nadzór nad prowadzeniem ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz opracowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań (realizacji); 8) nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS; 9) nadzór nad koordynatorami szkolnymi w zakresie zadań związanych z realizacją projektu; 10) współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Gminą Miasta Toruń w zakresie merytorycznej realizacji projektu; 11) współpraca z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację projektu; 12) nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno-promocyjnych z umową o dofinansowanie projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL; 13) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu; 14) zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie); 15) przeprowadzenie procedury zamówień publicznych dot. nauczycieli zatrudnianych do projektu oraz na zakupy z budżetu projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i dokumentowanie tych zakupów; 16) przestrzeganie zasad równości szans przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz zasad zrównoważonego rozwoju na stanowisku pracy; 17) przygotowywanie umów cywilnoprawnych w ramach projektu, nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu oraz innych projektów w ramach NSRO; 18) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; 19) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu; 20) praca w komisjach przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych; 21) nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostawy, zawartych w ramach postępowań przetargowych, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE. 2. Koordynator projektu zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w biurze zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Torunia w Wydziale Edukacji. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 55 godzin miesięcznie. 5. Koordynator projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie. Część 2. - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Zakres obowiązków: 1) koordynowanie działań w ramach realizacji projektu; 2) prowadzenie nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie projektu i budżetem oraz osiąganiem wskaźników; 3) prawidłowe prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektu; 4) przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu prowadzonej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego; 5) przeprowadzenie ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz opracowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań (realizacji); 6) prowadzenie bazy danych PEFS; 7) wspieranie dyrektorów szkół oraz koordynatorów szkolnych w realizacji zadań związanych z realizacją projektu; 8) weryfikacja poprawności dokumentacji projektowej szkół i jej archiwizacja; 9) ścisła współpraca z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację projektu; 10) zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno-promocyjnych z umową partnerską na rzecz realizacji projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL; 11) sporządzanie merytorycznej części wniosku o płatność; 12) uczestniczenie w procedurze zamówień publicznych na zakupy z budżetu projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i dokumentowanie tych zakupów; 13) przestrzeganie zasad równości szans przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz zasad zrównoważonego rozwoju na stanowisku pracy; 14) przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu; 15) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; 16) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu; 17) nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostawy, zawartych w ramach postępowań przetargowych, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE. 18) wykonywanie poleceń koordynatora projektu służących prawidłowej i terminowej realizacji projektu. 2. Asystent koordynatora zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w biurze zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Torunia w Wydziale Edukacji. 4. Łączny wymiar zaangażowania asystenta koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 50 godzin miesięcznie. 5. Asystent koordynatora projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie. Część 3. - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Ekonomicznych w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 4. - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Technicznych w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 5. - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Samochodowych w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 6. - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 7. - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 8. - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część 9. - Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. 3. Zakres obowiązków dla części 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9: 1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami; 2) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole; 3) wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu; 4) zatwierdzanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przepracowanych godzin nauczycieli w dziennikach zajęć oraz zatwierdzanie ewidencji godzin osób zatrudnionych do realizacji projektu; 5) bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; 6) dostosowanie wzorów projektów do potrzeb danej szkoły, zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu; 7) współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu; 8) tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły; 9) nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole; 10) pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu; 11) przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu), udział w pracach komisji rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu; 12) monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym, zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie); 13) współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp., informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły; 14) wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; 15) pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie; 16) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania; 17) weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie excel prowadzonej dla danej szkoły ewaluacji projektu (raporty), planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, staży w ramach projektu; w przypadku organizacji wyjazdów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w wyjazdach; współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji, archiwizacja dokumentów projektowych. 1.4. Koordynator szkolny zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 1.5. Przedmiot umowy realizowany będzie: dla części 3: w Zespole Szkół Ekonomicznych, Toruń, ul. Grunwaldzka 39; dla części 4: w Zespole Szkół Technicznych, Toruń, ul. Legionów 19/25; dla części 5: w Zespole Szkół Samochodowych, Toruń, ul. Grunwaldzka 25B; dla części 6: w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska, Toruń, ul. Batorego 43/49; dla części 7: w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich, Toruń, ul. Osikowa 15; dla części 8: w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych, Toruń, ul. św. Józefa 26; dla części 9: w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO, Toruń, ul. Grunwaldzka 33/35. 1.6. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora szkolnego w projekcie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 30 godzin miesięcznie (15 godzin miesięcznie w ZSPS i VIII LO). 5. Koordynator szkolny w projekcie nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.10.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 9.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególowego warunku w tym zakresie


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególowego warunku w tym zakresie


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególowego warunku w tym zakresie


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi: dla część 1. KOORDYNATOR PROJEKTU: - wykształcenie wyższe, - minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika lub koordynatora projektu PO KL o wartości min. 500.000 PLN w ramach Priorytetów III lub IX, - znajomość tematyki szkolnictwa zawodowego (min. 2 lata doświadczenia w pracy w szkole ponadgimnazjalnej prowadzącej kształcenie zawodowe, lub min. 2 lata pracy w firmach szkoleniowych, świadczących usługi szkolenia zawodowego), - dobra znajomość obsługi oprogramowania biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny), - znajomość przepisów ustawy Pzp, - znajomość PO KL, zasad finansowania i krajowych wytycznych związanych z realizacja projektu w ramach PO KL. dla część 2. ASYSTENT KOORDYNATORA PROJEKTU: - wykształcenie wyższe, - minimum roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, - dobra znajomość obsługi oprogramowania biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny), - znajomość GWP PO KL. dla część 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 KOORDYNATOR SZKOLNY W PROJEKCIE: - wykształcenie wyższe, - znajomość tematyki szkolnictwa zawodowego (min.2 lata doświadczenia w pracy w szkole ponadgimnazjalnej dla młodzieży prowadzącej kształcenie zawodowe), - dobra znajomość obsługi oprogramowania biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny).


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególowego warunku w tym zakresie


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w pkt 3.2.siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dotyczy wzorów umów stanowiących załącznik nr 2,3, i 4 do siwz. 1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zleceniodawcą a inną niż Zleceniobiorca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia; 5) Zleceniobiorca może dokonać zmiany osoby pełniącej odpowiednio dla części zamówienia:funkcję koordynatora projektu, asystenta koordynatora, koordynatora szkolnego przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy, akceptującego odpowiednio dla części zamówienia: nowego koordynatora projektu, asystenta koordynatora, koordynatora szkolnego ale nowy koordynator (asystent, koordynator szkolny) musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego; 6) Zleceniobiorca z własnej inicjatywy proponuje zmianę koordynatora projektu w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; jeżeli zmiana koordynatora (asystenta koordynatora, koordynatora szkolnego) stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy (np. rezygnacji, itp.) 7) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zleceniodawcy, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zleceniodawcy i Zleceniobiorcy. 3. Zmiany umowy przewidziane w § 9 ust. 2 wzorów umów dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zleceniodawcy; 2) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Zleceniobiorcy określonego w niniejszej umowie; 3) na osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Wydział Edukacji, Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
05.06.2013 godzina 14:00, miejsce: Wydział Edukacji, Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków: 1) przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach zgodnie z zapisami zawartymi w umowie o dofinansowanie projektu z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego; 2) koordynowanie działań w ramach realizacji projektu; 3) prowadzenie nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie projektu i budżetem oraz osiąganiem wskaźników; 4) nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji projektu; 5) przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu prowadzonej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego; 6) udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne; 7) nadzór nad prowadzeniem ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz opracowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań (realizacji); 8) nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS; 9) nadzór nad koordynatorami szkolnymi w zakresie zadań związanych z realizacją projektu; 10) współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Gminą Miasta Toruń w zakresie merytorycznej realizacji projektu; 11) współpraca z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację projektu; 12) nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno-promocyjnych z umową o dofinansowanie projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL; 13) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu; 14) zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie); 15) przeprowadzenie procedury zamówień publicznych dot. nauczycieli zatrudnianych do projektu oraz na zakupy z budżetu projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i dokumentowanie tych zakupów; 16) przestrzeganie zasad równości szans przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz zasad zrównoważonego rozwoju na stanowisku pracy; 17) przygotowywanie umów cywilnoprawnych w ramach projektu, nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu oraz innych projektów w ramach NSRO; 18) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; 19) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu; 20) praca w komisjach przetargowych powołanych do przeprowadzenia postępowań w związku z zastosowaniem ustawy Pzp przy realizacji zadań projektowych; 21) nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostawy, zawartych w ramach postępowań przetargowych, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE. 2. Koordynator projektu zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w biurze zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Torunia w Wydziale Edukacji. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 55 godzin miesięcznie. 5. Koordynator projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.10.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków: 1) koordynowanie działań w ramach realizacji projektu; 2) prowadzenie nadzoru nad zgodnością realizacji projektu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie projektu i budżetem oraz osiąganiem wskaźników; 3) prawidłowe prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektu; 4) przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu prowadzonej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego; 5) przeprowadzenie ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz opracowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań (realizacji); 6) prowadzenie bazy danych PEFS; 7) wspieranie dyrektorów szkół oraz koordynatorów szkolnych w realizacji zadań związanych z realizacją projektu; 8) weryfikacja poprawności dokumentacji projektowej szkół i jej archiwizacja; 9) ścisła współpraca z pozostałymi osobami zaangażowanymi w realizację projektu; 10) zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno-promocyjnych z umową partnerską na rzecz realizacji projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL; 11) sporządzanie merytorycznej części wniosku o płatność; 12) uczestniczenie w procedurze zamówień publicznych na zakupy z budżetu projektu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i dokumentowanie tych zakupów; 13) przestrzeganie zasad równości szans przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz zasad zrównoważonego rozwoju na stanowisku pracy; 14) przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu; 15) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; 16) podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu; 17) nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług lub dostawy, zawartych w ramach postępowań przetargowych, śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie, w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem Polski i UE. 18) wykonywanie poleceń koordynatora projektu służących prawidłowej i terminowej realizacji projektu. 2. Asystent koordynatora zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w biurze zlokalizowanym w Urzędzie Miasta Torunia w Wydziale Edukacji. 4. Łączny wymiar zaangażowania asystenta koordynatora projektu w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 50 godzin miesięcznie. 5. Asystent koordynatora projektu nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.10.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków: 1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami; 2) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole; 3) wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu; 4) zatwierdzanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przepracowanych godzin nauczycieli w dziennikach zajęć oraz zatwierdzanie ewidencji godzin osób zatrudnionych do realizacji projektu; 5) bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; 6) dostosowanie wzorów projektów do potrzeb danej szkoły, zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu; 7) współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu; 8) tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły; 9) nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole; 10) pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu; 11) przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu), udział w pracach komisji rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu; 12) monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym, zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie); 13) współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp., informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły; 14) wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; 15) pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie; 16) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania; 17) weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie excel prowadzonej dla danej szkoły ewaluacji projektu (raporty), planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, staży w ramach projektu; w przypadku organizacji wyjazdów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w wyjazdach; współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji, archiwizacja dokumentów projektowych. 2. Koordynator szkolny zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w Zespole Szkół Ekonomicznych, Toruń, ul. Grunwaldzka 39. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora szkolnego w projekcie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 30 godzin miesięcznie. 5. Koordynator szkolny w projekcie nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.10.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków: 1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami; 2) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole; 3) wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu; 4) zatwierdzanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przepracowanych godzin nauczycieli w dziennikach zajęć oraz zatwierdzanie ewidencji godzin osób zatrudnionych do realizacji projektu; 5) bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; 6) dostosowanie wzorów projektów do potrzeb danej szkoły, zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu; 7) współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu; 8) tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły; 9) nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole; 10) pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu; 11) przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu), udział w pracach komisji rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu; 12) monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym, zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie); 13) współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp., informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły; 14) wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; 15) pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie; 16) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania; 17) weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie excel prowadzonej dla danej szkoły ewaluacji projektu (raporty), planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, staży w ramach projektu; w przypadku organizacji wyjazdów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w wyjazdach; współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji, archiwizacja dokumentów projektowych. 2. Koordynator szkolny zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w Zespole Szkół Technicznych, Toruń, ul. Legionów 19/25. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora szkolnego w projekcie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 30 godzin miesięcznie. 5. Koordynator szkolny w projekcie nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.10.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków: 1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami; 2) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole; 3) wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu; 4) zatwierdzanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przepracowanych godzin nauczycieli w dziennikach zajęć oraz zatwierdzanie ewidencji godzin osób zatrudnionych do realizacji projektu; 5) bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; 6) dostosowanie wzorów projektów do potrzeb danej szkoły, zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu; 7) współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu; 8) tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły; 9) nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole; 10) pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu; 11) przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu), udział w pracach komisji rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu; 12) monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym, zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie); 13) współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp., informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły; 14) wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; 15) pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie; 16) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania; 17) weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie excel prowadzonej dla danej szkoły ewaluacji projektu (raporty), planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, staży w ramach projektu; w przypadku organizacji wyjazdów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w wyjazdach; współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji, archiwizacja dokumentów projektowych. 2. Koordynator szkolny zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w Zespole Szkół Samochodowych, Toruń, ul. Grunwaldzka 25B. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora szkolnego w projekcie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 30 godzin miesięcznie. 5. Koordynator szkolny w projekcie nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.10.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków: 1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami; 2) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole; 3) wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu; 4) zatwierdzanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przepracowanych godzin nauczycieli w dziennikach zajęć oraz zatwierdzanie ewidencji godzin osób zatrudnionych do realizacji projektu; 5) bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; 6) dostosowanie wzorów projektów do potrzeb danej szkoły, zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu; 7) współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu; 8) tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły; 9) nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole; 10) pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu; 11) przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu), udział w pracach komisji rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu; 12) monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym, zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie); 13) współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp., informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły; 14) wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; 15) pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie; 16) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania; 17) weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie excel prowadzonej dla danej szkoły ewaluacji projektu (raporty), planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, staży w ramach projektu; w przypadku organizacji wyjazdów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w wyjazdach; współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji, archiwizacja dokumentów projektowych. 2. Koordynator szkolny zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 2. Przedmiot umowy realizowany będzie w Zespole Szkół Inżynierii Środowiska, Toruń, ul. Batorego 43/49. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora szkolnego w projekcie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 30 godzin miesięcznie. 5. Koordynator szkolny w projekcie nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.10.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
7
NAZWA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków: 1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami; 2) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole; 3) wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu; 4) zatwierdzanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przepracowanych godzin nauczycieli w dziennikach zajęć oraz zatwierdzanie ewidencji godzin osób zatrudnionych do realizacji projektu; 5) bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; 6) dostosowanie wzorów projektów do potrzeb danej szkoły, zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu; 7) współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu; 8) tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły; 9) nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole; 10) pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu; 11) przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu), udział w pracach komisji rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu; 12) monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym, zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie); 13) współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp., informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły; 14) wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; 15) pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie; 16) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania; 17) weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie excel prowadzonej dla danej szkoły ewaluacji projektu (raporty), planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, staży w ramach projektu; w przypadku organizacji wyjazdów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w wyjazdach; współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji, archiwizacja dokumentów projektowych. 2. Koordynator szkolny zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich, Toruń, ul. Osikowa 15. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora szkolnego w projekcie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 30 godzin miesięcznie. 5. Koordynator szkolny w projekcie nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.10.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
8
NAZWA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków: 1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami; 2) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole; 3) wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu; 4) zatwierdzanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przepracowanych godzin nauczycieli w dziennikach zajęć oraz zatwierdzanie ewidencji godzin osób zatrudnionych do realizacji projektu; 5) bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; 6) dostosowanie wzorów projektów do potrzeb danej szkoły, zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu; 7) współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu; 8) tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły; 9) nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole; 10) pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu; 11) przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu), udział w pracach komisji rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu; 12) monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym, zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie); 13) współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp., informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły; 14) wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; 15) pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie; 16) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania; 17) weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie excel prowadzonej dla danej szkoły ewaluacji projektu (raporty), planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, staży w ramach projektu; w przypadku organizacji wyjazdów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w wyjazdach; współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji, archiwizacja dokumentów projektowych. 2. Koordynator szkolny zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych, Toruń, ul. św. Józefa 26. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora szkolnego w projekcie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 30 godzin miesięcznie. 5. Koordynator szkolny w projekcie nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.10.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
9
NAZWA:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie koordynatora szkolnego w projekcie pn. Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres obowiązków: 1) nadzór nad prawidłową realizacją projektu w danej szkole, zgodnie z wymogami POKL, obowiązującymi przepisami krajowymi oraz w oparciu o umowę o dofinansowanie wraz z załącznikami; 2) planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu w danej szkole; 3) wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora projektu; 4) zatwierdzanie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, przepracowanych godzin nauczycieli w dziennikach zajęć oraz zatwierdzanie ewidencji godzin osób zatrudnionych do realizacji projektu; 5) bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu; 6) dostosowanie wzorów projektów do potrzeb danej szkoły, zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji i budżecie projektu; 7) współpraca ze specjalistą ds. finansowych projektu; 8) tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów dla danej szkoły; 9) nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu, współpraca z członkami zespołu projektowego, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole; 10) pozyskiwanie i współpraca z zakładami pracy w ramach organizacji staży, przekazywanie do biura projektu wszelkich informacji dot. pracodawców, w celu przygotowania umów o organizację stażu; 11) przygotowanie i realizacja rekrutacji uczestników projektu (opracowanie regulaminu rekrutacji, nadzór nad przygotowaniem ankiet rekrutacyjnych, założenie teczek uczestnikom projektu), udział w pracach komisji rekrutacyjnej, tworzenie protokołów z prac komisji rekrutacyjnej, informowanie uczestników o zakwalifikowaniu się do projektu, współpraca w zakresie przygotowania rekrutacji z pedagogiem szkolnym i ustalenie zawartości teczki uczestnika projektu; 12) monitoring rzeczowy - zgodność realizacji projektu z planem merytorycznym, zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie); 13) współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu w danej szkole oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp., informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, informowanie uczniów, nauczycieli i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań, prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych w obrębie danej szkoły; 14) wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów i przekazywanie ich nauczycielom, uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; 15) pozyskanie danych osobowych uczestników projektu w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie; 16) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów; zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu; wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania; 17) weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie excel prowadzonej dla danej szkoły ewaluacji projektu (raporty), planowanie sal oraz zabezpieczenie dostępu do sal w czasie trwania działań, staży w ramach projektu; w przypadku organizacji wyjazdów - wypełnienie obowiązków wynikających ze szkolnych przepisów regulujących organizację i uczestnictwo w wyjazdach; współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć); opracowanie instrukcji, archiwizacja dokumentów projektowych. 2. Koordynator szkolny zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Przedmiot umowy realizowany będzie w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO, Toruń, ul. Grunwaldzka 33/35. 4. Łączny wymiar zaangażowania koordynatora szkolnego w projekcie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekraczać 176 godzin miesięcznie, łącznie z zaangażowaniem do niniejszego projektu w wymiarze 15 godzin miesięcznie. 5. Koordynator szkolny w projekcie nie może być zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL na podstawie stosunku pracy, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów i podwójne finansowanie.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.10.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 31.08.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.


Adres: ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: bzp@um.torun.pl
tel: 566 118 713
fax: 566 118 622
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-06-04
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 9271720130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-05-27
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 452 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 9
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: um.torun.pl
Informacja dostępna pod: Wydział Edukacji, Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 10
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych